Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Sony deelde trailer voor Destroy All Humans 2-remake op Twitter

Sony publiceerde tijdelijk een trailer voor een onaangekondigde Destroy All Humans 2-remake op Twitter. Deze remake komt in ieder geval beschikbaar voor PS5, hoewel de game mogelijk ook op andere platforms verschijnt.

Destroy All Humans 2: Reprobed wordt gemaakt door THQ en Black Forest Games. Die laatstgenoemde studio heeft ook de remake van de eerste Destroy All Humans-game gemaakt. De remake van deel twee is nog niet officieel aangekondigd.

Sony heeft het Twitter-bericht inmiddels verwijderd. De trailer is nog wel beschikbaar, schrijft ook Eurogamer. THQ Nordic houdt later deze week een 10th-anniversary-livestream. Mogelijk kondigt de uitgever Destroy All Humans 2: Reprobed tijdens dat evenement officieel aan.

Destroy All Humans 2 verscheen in 2006 voor de PlayStation 2 en Xbox. De game speelt zich tien jaar na de originele titel af. THQ Nordic teasete eerder dit jaar al dat het spel mogelijk een remake zou krijgen, schreef ook IGN. Ontwikkelaar Black Forest Game plaatste in februari een verwijzing naar Crypto-138, de protagonist van Destroy All Humans 2, in een trailer. Het bedrijf gaf toen echter nog geen details.

Een screenshot uit de Destroy All Humans 2: Reprobed-trailer

Wat vind je van dit artikel?

Geef je mening in het Geachte Redactie-forum.

Door Daan van Monsjou

Nieuwsposter

15-09-2021 • 19:31

16 Linkedin

Reacties (16)

Wijzig sortering
Erg leuk, ben nu ook de remake van Destroy All Humans! (die van 2020), aan het spelen, erg leuke spel, hoop dat deze ook komt naar de PC.

Update: 2 berichten maar onder deze nieuws bericht (me included), is dit zo een onpopulaire spel?

[Reactie gewijzigd door AmigaWolf op 15 september 2021 21:06]

Reageer
Het eerste deel was vrij matig. Ik denk dat heel veel mensen die zich het origineel nog herinneren zich niet meer aan de nieuwere versies wagen. Zo denk ik er ook over. Ooit origineel gekocht wat een enorme miskoop was. 2e hands niet aan de straatstenen kwijt te raken, dat zegt misschien ook iets.
Reageer
Het eerste deel was vrij matig. Ik denk dat heel veel mensen die zich het origineel nog herinneren zich niet meer aan de nieuwere versies wagen. Zo denk ik er ook over. Ooit origineel gekocht wat een enorme miskoop was. 2e hands niet aan de straatstenen kwijt te raken, dat zegt misschien ook iets.
Als ik naar Steam kijk naar Destroy All Humans! is het een groot suk6.

Recent Reviews: Very Positive (67)
All Reviews: Very Positive (5,325)

Veel mensen vinden hem fantastisch, en ik ben er ook eentje van, ik vind hem ook erg leuk, ik lag vaak dubbel van het lachen, dus nee ik begrijp het niet echt.

[Reactie gewijzigd door AmigaWolf op 15 september 2021 21:31]

Reageer
Op metacritic zie ik een 70 wat niet slecht is maar zeker ook niet een groot succes genoemd mag worden. De reviews zijn van voorzichtig optimistisch tot redelijk teleurstellend. Misschien zou dit een game zijn welke baat heeft bij een demo zodat mensen het zelf kunnen proberen.
Reageer
Op metacritic zie ik een 70 wat niet slecht is maar zeker ook niet een groot succes genoemd mag worden. De reviews zijn van voorzichtig optimistisch tot redelijk teleurstellend. Misschien zou dit een game zijn welke baat heeft bij een demo zodat mensen het zelf kunnen proberen.
Ja ik vind dat alle spellen een Demo hoort te hebben, maar dat is tegenwoordig niet meer normaal, en ik kijk veel sneller naar Steam, wat mensen er van vinden dan metacritic.
Reageer
Op steam moet je het spel gekocht hebben om te reviewed.
Hoe gaat dat met metacritic?
Reageer
Op steam moet je het spel gekocht hebben om te reviewed.
Hoe gaat dat met metacritic?
Geen idee, maar dat maakt de Steam reviews zo veel beter.
Reageer
Metacritic maakt een samenvatting van reviews van verschillende bronnen, ze controleren zelf niet of een reviewer het spel effectief gespeeld heeft.
Reageer
Ik heb hem zelf niet gespeeld dus kan er geen oordeel over vellen, maar het valt me wel op dat de user score op metacritic een stuk hoger is dan de critic score. Bij elk platform een heel punt hoger. Dat geeft wel ook weer aan dat genoeg spelers het toch blijkbaar wel leuk vinden.
Sommige games doen het gewoon slecht bij critici terwijl gewone gamers het juist beter kunnen waarderen en soms ook juist andersom.
Reageer
Neuh valt wel mee.

Ik heb hem afgelopen weekend gedownload omdat die goedkoop of gratis was op XboX en doe nu elke avond een paar missies, ik vindt het een zeer vermakelijk spel met leuke humor. Ben nu net op het punt waar ik de generaal in de as heb gelegd :)

Denk niet dat ik alle afzonderlijke challenges op 3 sterren ga doen, maar story line met side-missies zeker helemaal en dan ook nog wel wat rondhoppen daarna.
Reageer
Ja dat stuk heb ik ook gedaan, zit nu bij het gedeelte dat je een atoombom moet stellen en je een ufo van de militairen moet saboteren, ja ik vermaak me ook heerlijk aan deze spel.
Reageer
Dat stuk waar jij zit is eerder ;)

(spoiler hieronder)


de generaal kruipt uiteindelijk in zo'n groot "robopak" en dan heb je een soort van bossfight met drie ronden. Daar ben ik net voorbij.
Reageer
Dat stuk waar jij zit is eerder ;)

(spoiler hieronder)


de generaal kruipt uiteindelijk in zo'n groot "robopak" en dan heb je een soort van bossfight met drie ronden. Daar ben ik net voorbij.
Ow ok, ja ik speel meerdere spellen, zo als Control Ultimate Edition, en heb net Helo: The Master Chief Collection uit gespeeld, en speel ik af en toe Destroy All Humans!, en heb nog meer spellen die ik nodig nog "moet" spelen.
Reageer
Ik speel altijd maar 1 tegelijk, alleen als ik 1 of 2 jaar in een spel blijf hangen zoals Destiny dan speel ik wat korte dingen tussendoor.
Reageer
Ik speel altijd maar 1 tegelijk, alleen als ik 1 of 2 jaar in een spel blijf hangen zoals Destiny dan speel ik wat korte dingen tussendoor.
Ik normaal ook, maar ben nu bezig met meerdere spellen.
Reageer