Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: AGN3D

IGN.PC heeft een preview gepost van Outcast, een spel van belgische makelij:

Graphically, Outcast is coming along beautifully and it looks even better than we remembered it. Outcast won't require a 3D accelerator. As a matter of fact, it won't even utilize one at all. The entire 3D world will be rendered in voxels, 24 million per world, using nothing but software acceleration. The only bitmaps used in the game are the sky textures. This means that you can travel to every mountain you see in the distance because it is an actual 3D object within the gameworld. Very cool!!!

Meer info over Outcast en Appeal (de Belgische developer van dit spel) vind je in de PC Zone Benelux van deze maand.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True