Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 57 reacties

Ontwikkelstudio Overkill heeft de nieuwe 'pay2win'-skins nu ook gratis te bemachtigen gemaakt. Spelers kunnen de drills die nodig zijn om de skins te machtigen, nu namelijk ook krijgen als drop na een succesvolle missie.

In de recente Black market Update heeft Overkill Studios de zogenaamde safes geïntroduceerd in co-op-multiplayershooter Payday 2. Spelers hebben een kans om een kluis afgeleverd te krijgen bij hun schuilplaats wanneer ze een missie volbrengen. De kluizen bevatten skins voor de verschillende wapens in de game en sommige van die skins verbeteren de prestaties van het wapen. Om de kluizen te kunnen openen, hebben spelers echter een boor nodig, die ze alleen met echt geld konden kopen op de Steam Community. Spelers van de game waren ontevreden met de situatie waarin mensen die meer geld uitgeven aan de game, een grotere kans hebben op de gameplayvoordelen.

Overkill lijkt gezwicht te zijn voor de kritiek die deze beslissing heeft opgeleverd. In de patch notes van de nieuwste update voor de game valt te lezen dat spelers na een succesvolle missie nu net zo goed met een boor beloond kunnen worden als met een kluis. Op deze manier hoeven spelers geen geld uit te geven om de kluizen open te krijgen en is de pay2win-situatie waar menig speler zijn beklag over deed, in principe verholpen. Het is echter nog niet duidelijk hoe groot de kans is dat een speler een boor daadwerkelijk krijgt na een missie. In de update heeft Overkill overigens ook de First World Bank-missie uit de eerste Payday toegevoegd aan Payday 2.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (57)

Dat men nog steeds klaagt, is niet schoppen om te schoppen, maar totaal terecht. Misschien dat iemand zich met de muur van tekst hieronder kan vermaken.

Microtransacties hadden op de eerste plaats nooit ingevoerd mogen worden. Je betaalt namelijk al voor het spel zelf en er zijn zat DLC's waar je de developer mee kunt steunen. Met een totaalwaarde van ongeveer $120. Daarnaast was er ook nog eens een Overkill support pakket dat je kon kopen om de ontwikkelaar extra te ondersteunen (http://bit.ly/1GSErVe). De beloningen die de speler voor de aanschaf van dit pakket zou krijgen, zijn trouwens nog steeds niet allemaal doorgevoerd. En zo zijn er wel meer afspraken die nooit nagekomen zijn of dingen die totaal fout gegaan zijn: http://bit.ly/1W3RcDv

Het vuilste misschien nog wel dat door de ontwikkelaar is beloofd dat er nit microtransacties ingevoerd zouden worden (http://i.imgur.com/JeZzclJ.png). Dit is later, tijdens de mogelijkheid om te pre-orderen (en ten tijde van de forumpost die toen gemaakt is), zelfs n van de sellingpoints geweest in de Steam Store (http://i.imgur.com/PQRI2hG.png). Er is dus gewoon gelogen. De ontwikkelaar heeft hier nog gn verklaring voor gegeven, laat staan excuus voor aangeboden. Dat een spel onderhevig is aan verandering zodra het eenmaal is uitgegeven, lijkt mij een gegeven. Maar dit soort aanpassingen na specifieke beloftes te hebben gedaan, zouden onvergeeflijk moeten zijn. Helaas ervaart niet iedereen dit zo.

De trap die vervolgens na wordt gegeven, is dat deze microtransacties een "beloning" zijn voor het jaarlijkse Crimefest event. Hier worden gratis beloningen gegeven aan de speler, op basis van challenges die eerder door de community gehaald zijn. Microtransacties zijn als beloning op dag n vrijgegeven.

De ontwikkelaar heeft pas op dag drie van Crimefest een persbericht naar buiten gestuurd: http://bit.ly/1M6QqQo. Hierin hebben ze gezegd dat ze na het hele event (dat tien dagen duurt) wel met de community zullen gaan praten. Maar nu nog t druk bezig zijn met "making sure we finish all the content we prepared on time." Wat op zichzelf al een beetje oxymoron zou moeten zijn, maar goed. Los van het feit dat hun PR man, Almir Listo, niet aan de daadwerkelijke content van het spel werkt en dus prima ondertussen met de community zou moeten kunnen praten, zijn de beloningen die tijdens Crimefest gegeven worden ook nog eens verre van bugvrij. De bipod bijvoorbeeld die vrijgegeven is, kan het spel laten crashen of de speler de map uit teleporteren. Deze bipod heeft maanden geleden al eerder in het spel gezeten, maar was toen vrijwel meteen teruggeroepen. Of zoiets knulligs dat reload geluiden bij een nieuw machinegeweer gewoon missen. Dit wekt niet echt de indruk dat ze werkelijk zo druk en gedreven bezig zijn. Het is ook nog eens niet de eerste keer dat de woorden "we hebben het er later nog wel over" gezegd zijn, om vervolgens niets meer te horen.

Het verkrijgen van de gratis Drill om een van de Safes te openen is eigenlijk ook n grote grap. Op de eerste plaats gaat de uitgever zichzelf natuurlijk niet in zijn voet schieten door deze een hoge droprate mee te geven. Je kunt je dus afvragen of de uitgever nou echt naar de community heeft geluisterd en of deze verandering berhaupt zoden aan de dijk gaat zetten. Of dat het gewoon een vorm van damage control is. Als deze toevoeging van gratis Drills namelijk gewoon van te voren gepland zou zijn om op dag 5 van het Crimefest vrij te geven, was het niet echt verstandig om vanaf dag n de community de kast op te jagen en vervolgens als ontwikkelaar je mond te houden.

Pay2Win is overigens niet eens de juiste term. De juiste term zou zijn Pay2Gamble2MaybeWin. In tegenstelling tot bijvoorbeeld League of Legends (een spel zonder prijskaartje), waar je precies weet welke skin je koopt (en hier zitten geen extra stats aan vast), unlock je bij Payday 2 een willekeurige skin. Waarbij het overigens ook nog niet eens zeker is of de skin die je krijg niet toevallig een skin voor een wapen van n van de DLC's is die je nog niet hebt. En daarnaast is het k nog eens zo dat bij de aanschaf van skins via de steam market, gn onderscheid wordt gemaakt tussen skins mt stats en zonder stats. Je weet van tevoren dus niet wat je zult krijgen, er zijn variaties van skins met en zonder stats.

Nee, dit soort ontwikkelaars moeten aansprakelijk gehouden worden en zo hard mogelijk aangepakt worden. Overkill was ooit een kleine indie studio. Dankzij hun succes met Payday 1 kon het tweede spel ontwikkeld worden en zijn ze daadwerkelijk groot geworden. Om vervolgens steeds nalatiger te worden en uiteindelijk het kunstje met de microtransacties te flikken. Het is waarschijnlijk al te laat om deze weer uit het spel te halen, want er is al te veel handel gedreven via de steam market om alle aankopen en verkopen ongedaan te maken.

Oftewel: gewoon beloftes breken en dingen doordrukken waarvan je weet dat ze later toch niet ongedaan gemaakt zullen kunnen worden. We geven de speler wel een pleistertje, de overgrote meerderheid laat zich toch wel weer warm instoppen door een gratis level en andere meuk. Gooi er nog een free to play weekje tegenaan en met de toename van nieuwe spelers en trade-verslaafden kunnen we deze titel vast nog wel even uitmelken met microtransacties en de DLC's die we al hadden.

Ik heb genoten van beide spellen en ik heb deze ontwikkelaar ondersteund waar ik kon. Maar ik weet niet of of dit ooit gerepareerd zal kunnen worden. En dat is ontzettend jammer, want als een ooit zo kleine en onafhankelijke studio zoiets kan flikken, vrees ik dat iedereen dat kan. Misschien zou het inderdaad terecht zijn als dit het begin is van hun ondergang.
Heh. Klinkt als de gemiddelde Wanmei/ARC/PWI game.

Pay 2 Win is overigens een stuiptrekking van een game studio die in moeilijkheid verkeert en vlot geld nodig heeft. Ze hebben donders goed geweten dat deze reactie zou komen - maar toch voor de vlotte knaak kiezen om zo nog wat uit een waardevolle titel te melken totdat de zaak op de fles gaat. Hoe harder er voor dit model gekozen wordt, hoe meer vlot geld er verdiend wordt, en hoe eerder de titel massaal verlaten wordt. Ik heb om dezelfde reden "Perfect World" verlaten en wacht nu met smart op Star Citizen.
Tja microtransacties zijn eigenlijk nooit goed voor een game. Heel vaak ligt de focus op P2W items die je een voordeel geven, maar zeker in games waar skins belangrijk zijn is het verkopen van de beste skins net zo slecht.

Het in-game kunnen verdienen van die items zie je ook erg vaak en wordt dan vaak gebruik om te kunnen zeggen dat je het toch ook gewoon kunt krijgen oor het spel te spelen. Echter betekent dar vrijwel altijd dat het spel een grind wordt.

Eigenlijk is het ook logisch dat micro-transacties vrijwel altijd slecht zijn voor een game. Als een ontwikkelaar geld probeert te verdienen via de micro-transacties dan wordt de vraag die hij moet beantwoorden “Hoe krijg ik mensen zo ver dat ze die spullen kopen”. Dat echter vaak weer in strijd met de vraag “Hoe krijg ik zo’n goed mogelijke game”.

Voor de kwaliteit is B2P (dus het puur verkopen van de game) met later ook volledige uitbreidingen dan wel sequels
het beste.

Hierbij is het namelijk altijd het belangrijkste dat consument plezier heeft met het product. Goede marketing werkt bij de eerste release maar als die tegen valt, werkt dat al minder bij de twee, en valt die weer tegen dan kun je het al helemaal vergeten bij de derde. Het zal gewoon een goed product moeten zijn wil je als ontwikkelaar dat model op de markt zetten.
kuddo's hoeveel geld met harkt met deze game; dlc's (ontelbaar) nu weer nieuw micro-transactie systeem. en content blijft maar komen. verschil met andere is dat over algemeen wel goed werkt en getest is; consument wil er dan best voor betalen...

//edit; ik zeg niet dat ik het tof vind, eerder ronduit ranzig 120$ voor game + dlc, maar vind het wel indrukwekkend dat zij hierin zo geslaagd lijken te zijn.

[Reactie gewijzigd door himlims_ op 21 oktober 2015 11:51]

Alleen hebben mijns inziens (en met mij een hele hoop PD2 spelers) microtransactions in een game waar je naast de basis kosten van 20 euro, al voor meer dan 100 dollar/euro aan DLC hebt, geen enkele plaats.

Het sloeg/slaat werkelijk nergens op dat ze 't systeem hebben ingevoerd in het spel, naast moneygrabbing tactics.
En toch kopen die mensen alle DLC's, hebben ze het toch bizar goed voor elkaar. Hoewel ze amper hebben gekeken hoe ze PD1 konden verbeteren, hebben ze wel enorm goed gekeken hoe ze meer geld uit PD2 konden halen.
Ik heb al mijn DLC's gekocht in een Steam sale voor 75%. Op die manier krijg je heel veel extra content voor een zacht prijsje. De volle pot is het mij echt niet waard en zou ik er nooit voor betalen. Gewoon wachten tot de summer sales of kerstmis en er komt wel weer een actie van 75%.
Het is zelfs nu in de aanbieding voor 75% off.
De DLC's zijn voor 'n hoop spelers nog redelijk te verantwoorden om te kopen, aangezien je weet wat je ervoor krijgt voordat je 't koopt, en er geen RNG tussen jou en de te krijgen shizzle zit.

Edit: woordkeuze.

[Reactie gewijzigd door NLflyer op 21 oktober 2015 11:56]

naast moneygrabbing tactics.
Daar draait het hele spel toch om? :+
Ja die DLC's zijn duur en ik koop ze als fanatieke PD2 speler niet voor de volle mep.
Ze zijn regelmatig in de aanbieding voor de helft of soms nog minder.
Dan is het wl leuk om DLC's te shoppen.

Bovendien komt er regelmatig ook gratis content uit.
Wat mij betreft hebben ze een perfecte balans hierin.
"Dan is het wl leuk om DLC's te shoppen."

Dit is dus waarom bedrijven dit soort shitty tactics blijven toepassen. Omdat er mensen zijn die DLC shoppen "Leuk" vinden...

Zo zijn er ook vast wel mensen die microtransacties voor zichzelf recht lullen "Jah, maar ik handel erin op de marketplace, en dan is het leuk"
Ik vind persoonlijk niets verkeerd met DLC zolang het maar zijn geld waard is wat meestal niet het geval is. Dat is echter iets wat iedereen voor zichzelf moet bepalen, je bent immers niet verplicht het te kopen. Ik snap dat de ontwikkeling van extra content betaald moet worden (de dagen van community modding zijn immers zo goed als voorbij). De standaard prijzen die men vraagt voor PD2 DLC vind ik persoonlijk te hoog, maar als je zoals Gman gewoon wacht op een sale van 75% dan heb je een heleboel content voor weinig geld. Ik heb zelf zo al uren extra plezier beleefd aan PayDay 2 en in totaal nog geen 30 uitgegeven (spel inclusief). Daar kan je niet voor sukkelen zou ik zeggen.
yups zoals diennen hier boven "maar niemand heeft geduld om te wachten tot ze droppen, dus kopen we ze".

Mis poes de beste manier om MT af te straffen is net geduldig wachten tot ze droppen en GEEN MT te gebruiken.

en ik kan het weten want ik ben die niemand die geduldig wacht tot ze droppen.
"nobody is perfect"
Dat laatste juist niet. Met al die dlc is de balans vrij slecht.
Ik bezit zelf all DLC, en vind het niet erg om hier voor te betalen, er zijn maar weinig spellen die zoveel tijd na de release nog nieuwe content ontwikkeld word. Het is begrijpelijk dat hier voor betaald dient te worden. Dat er dan ook nog microtransacties bij komen vind ik dan weer nergens op slaan. Maar goed dat zou nu dan opgelost moeten zijn.
Paar zaken:

- Je MOET de DLC niet kopen om te kunnen spelen. Sommige content zoals missies kan je zelfs spelen als enkel 1 iemand in je party wel de DLC heeft.
- Sommige DLC's zijn het geld wel waard. Zelf heb ik enkele DLC's gekocht in een voordelig pakketje.
- Er is continue ook gratis nieuwe content, wat ik het strafste punt vind aan heel Payday2.

Ik ben compleet tegen de microtransacties. Al maanden zie je dat het aantal spelers zeer laag is, enkel rond nieuwe content en DLC zie je een grote influx van spelers. De beslissing om het spel P2W te maken gaat hier echter niet voor zorgen.
De gebruikers hebben van zich laten horen. Sinds de update zijn gebruikers op Steam massaal een negatieve review aan het achterlaten.

Het grootste punt was dat eerst dmv een community event deze update werd vrijgespeeld. Om vervolgens een Nerf op je wapens te krijgen en dat je je oorspronkelijke damage weer terug kon krijgen dmv deze micro transactions.
(de exacte waardes over damage verschillen wel per wapen maar de hierboven beschreven situatie is wel een beetje hoe het ervaren werd)

Een erg smerige manier van zakendoen. Overkill was wel vaker kleine updates aan het uitvoeren om het de speler moeilijker te maken waardoor men sneller de neiging had de krachtigere wapens uit DLC te gaan kopen, maar niets wat in de buurt van deze actie kwam.

Edit: reddit link: https://www.reddit.com/r/...nged_you_are_fool_if_you/
We still have paid Drills. (They can drop now if you are apparently extremely lucky or wait long enough (The way this mechanic functions hasn't even been officially addressed), so what. No drop ratio %? This only further promotes Microtransactions & Drill sales, since almost no one who supports this mechanic & the skin mechanic will be patient enough to wait for the drills to actually drop.)


•We still have Microtransactions as a whole. (Gambling and money scalping mechanics.)


•We still have Stat. modifying skins. (P2W mechanics.)


•We still have an un-addressed weapon "re-balance" that left many users with a lousy mouth taste. (Some even addressing the issue as "Nerfing guns, just to sell us their "past" boosts in the shape of skins.)


•Many CF updates are still broken/clipping like crazy, and/or have in addition, broken other game content. (Winters, reviving, Lobby sync, Achievements, etc.) Content hastily pushed out.


And in case you forgot; as apparently many did;
•Crimefest is about FREE updates, the community unlocks through hard work during the earlier RtC; instead, we got Microtransactions, in par with empty promises. A topic which has not been addressed in the proper depth so far by Overkill Software. .

The new drill drop mechanic is basically "lube", a placebo, just an anesthetic to further push the Microtransactions scheme into the community's bum bum.

TL;DR; * Wolf saved nothing, stop the hype. (Or don't, do whatever you want, you silly cookie, also,the title is satirical, don't get offended by it, only by the content.)

[Reactie gewijzigd door Tylocke op 21 oktober 2015 14:25]

Ah, ik wist niet dat door een eerdere update je wapens generft werden. Dat verandert 't verhaal voor mij wel een beetje. Ik had namelijk zo iets van: boeie als anderen sterkere wapens hebben, je speelt als team en niet tegen elkaar, dus eigenlijk heb je er alleen voordeel van. Maar op deze manier is dat dus niet zo: je hebt nadeel van de update (het spel wordt moeilijker) en alleen spelers die betalen blijven 'gelijk'. Niet heel netjes inderdaad.

Ik moet wel zeggen dat ik me niet echt kan vinden in de heisa over de grote hoeveelheid DLCs (niet iets wat jij noemt, maar wel vele anderen hieronder). Ja, daar moet je iedere keer weer voor betalen, maar ik heb vrijwel alle DLCs gekocht en alles wat ik koop doe ik als het met 75% in de aanbieding is. Op die manier heb ik misschien 40E uitgegeven aan een spel waar ik ongeveer 4-5x meer uren gameplay in heb zitten dan in het gemiddelde andere spel (voorbeeld: zo'n 450u Payday tegenover zo'n 60u Assassins Creed Black Flag. Nou moet ik van die laatste nog 1/3 uitspelen, maar dan nog). Het grote aantal uren gameplay dat ik in Payday 2 heb zitten is toch wel te danken aan die DLCs: juist omdat je af en toe nieuwe content krijgt, blijf je het langer spelen. Zelfs als je alles voor de volle mep had gekocht kom je misschien rond de 80-100E uit. Dat is veel geld, maar opnieuw gezien het aantal uren gameplay helemaal nog niet zo'n slechte deal.
Goed punt over de DLC's. Het is ook niet erg om zoveel geld uit te geven als je daar content voor terug krijgt. Wat natuurlijk wel zuur is dat je nu en de game n de DLC n de micro-transactions hebt.

Zoals ik al aangaf heb ik geen exacte cijfers, het kan zo maar zijn dat er maar 5% af is gegaan en dat je met een skin 10 tot 15% terug krijgt. Maar dan nog is het een waardeloze manier om je community te belonen na een community event. Ik was dus zelf al een tijdje geleden klaar met het spel maar gezien deze ontwikkeling heb ik dan ook niet echt zin meer om maar ooit terug te keren. Jammer, want het spel was zeker leuk met vrienden.
Klopt. Het is nu een shitstorm op het forum. Volgens de jaarcijfers gaat het gewoon goed met OVK. Sinds de introductie van MT is de steam cijfer gedaald van 94% naar 79%. En de Metacritic van ergens in de 7-8 nu naar 4.5. En men zijn nu ook bezig met negatieve reviews plaatsen van dlc.

CS:GO en TF2 hebben ook hetzelfde systeem maar met een groot verschil, skins in PD2 hebben stats boost. Een spel met tig dlc en nu ook nog eens MT. Dan is het heel begrijpelijk dat er nu een civil war gaande is op het PD2 forum.
'En men zijn nu ook bezig met negatieve reviews plaatsen van dlc.'

Dit vind ik best irritant. Er is net weer een sale van 75% en dan kijk ik altijd welke DLC's er aangeraden worden en welke niet, maar ik zie nu ook dat 90% van de negatieve reviews gewoon gebash is op de microtransacties waardoor je dus een totaal verkeerd beeld krijgt.

Ik kan begrijpen dat gebruikers boos zijn maar ten eerste is het een coop spel dus is er niet echt sprake van P2W en ten tweede was dit al jaren bezig met de DLC welke je dan ook kan beschouwen als P2W ...
Introductie van MT maakt voor veel spelers het spel dan ook (veel) slechter. Dus in die zin terecht.
Dat snap ik best en dat je dan het spel zelf een slechte beoordeling geeft, daar kan ik volledig mee leven. Er zijn echter mensen die bij elk DLC pakket nu dezelfde negatieve review schrijven in de zin van 'MT ruined this game' waardoor je een verkeerd beeld krijgt van de kwaliteit van de DLC's.

Ik erger mij momenteel vooral aan de moeilijkheidsgraad die weg is. DW was vroeger een echte uitdaging en je had een super team nodig om sommige missies te voltooien. Sinds de Crimefest update hebben ze de wapens opnieuw gebalanceerd en is die uitdaging weg. Deathwish is nu veel makkelijker en overkill is nu een lachertje.
Goed topic. Dit tegengeluid is belangrijk voor toekomstige games.
...
nu net zo goed met een boor beloond kunnen worden als met een kluis. Op deze manier hoeven spelers geen geld uit te geven om de kluizen open te krijgen en is de pay2win-situatie waar menig speler zijn beklag over deed, in principe verholpen. Het is echter nog niet duidelijk hoe groot de kans is dat een speler een boor daadwerkelijk krijgt na een missie.
Ben benieuwd hoe hoog deze percentages zijn. En vooral of dit "idle"-baar is. Met wat extra accounts en een paar bots kan je dan een aardig eind komen lijkt me.
Net als bij TF2 waar je in het begin nog wel eens een hat kreeg, maar tegenwoorgit 99,99% gewoon standaard wapens zijn. En een hat doet niet eens iets ingame 8)7

[Reactie gewijzigd door Haas_nl op 21 oktober 2015 17:00]

Ik vrees dat het nu 100% no hats is . Er droppen al een paar maanden geen hats&cosmetics meer in TF2 maar nu pas begint het op te vallen.

http://www.tf2tools.net/articles/hatgate
De schade is al geleden imo.
het is een co-op spel je ondervindt er toch geen nadeel aan als iemand anders een skin heeft?!?
je helpt elkaar er toch juist mee.
of zie ik dit verkeert? 8)7
wat zou jij doen als je in de schoenen van overkill stond, ik weet dat de baas van overkill (die nu weg is) heeft gezegt dat er nooit micro transacties zouden komen. hij is dus weg en hij kan daar dus ook niets meer aan doen
Het bestaande probleem is dat door een combinatie van "overpowered" items in DLC tegelijk met nerfs voor oude items je wordt gedwongen de DLC aan te schaffen. Deze microtransacties gaan weer een stap verder.
quote: Steam review
So what happened to get this negative review? Long story short: the updates. People began to note that with each passing DLC there was a sort of power creep going on. A pay to win system. Now the latest update promises weapon rebalances to fix this issue as part of this massive community event where we completed challenges for free rewards. What happened instead? Weapons were further nerfed and a microtransaction model was implemented. Get a safe at random and then pay a fee of real world money to get a drill to unlock the safe to get a random skin. Sounds familiar? CSGO and TF2 did the same thing with their key system. Only difference here is that the skins enhance your stats. Je krijgt daarmee een kans om normaal te kunnen spelen.

So what did this update the community have to work for and were promised a free reward turn out to be? Your guns are rendered useless and the only way to buff them back to where they were before, which means still a power creep and paid DLC guns are still superior, is to spend even more money to have a CHANCE at fixing your loadout. That's BS. What is also BS is that prior to release the company stated in an interview when asked if PAYDAY 2 will have microtransactions, "No. No. God, I hope not. Never. No." But wait, that came from someone who left the company! I hear you, I understand. Here's a link to a statement from Almir Listo, who is still at Overkill and working as the unofficial PR guy because Overkill won't hire a real one for some reason. http://i.imgur.com/wQCwAyd.png This update has turned them into liars.

[Reactie gewijzigd door sdk1985 op 21 oktober 2015 20:02]

De dlc's bij elkaar zijn al duur genoeg. Alleen als er een grote PD2 sale is koop ik er nog wel eens een paar. Zoals nu bijvoorbeeld : http://store.steampowered.com/app/218620/

Deze microtransacties zit ik echter niet op te wachten. Ik vind het niks toevoegen aan het spel.

edit: bad link 8)7

[Reactie gewijzigd door ..Kevin.. op 21 oktober 2015 11:49]

Alle DLC's gekocht in de steam sale, want tja wou PayDay compleet hebben,

Na de aankondiging van die skins haakte ik af.
Dat het een skin gaf prima maar ook nog stats......

Fijn dat ze luisteren maar dan hoop ik ook voor ze dat de drills met regelmaat uit de cards komen.(wishfull thinking)
ik vind het een hele vette game waarvan de dlc's met regelmaat in de aanbieding zijn (nu ook op moment) dus ik denk wel dat ze slim bezig zijn om zo de game levende te houden en de inkomsten rollen natuurlijk binnen maar zo wordt er genoeg nieuws uitgebracht voor de game en daar is ook wat voor te zeggen.
Blijft een slechte zaak die MT's als je al 60 euro voor een spel moet betalen en spellen zoals dit en evolve krijgen van mij geen cent want ik support dit soort handel niet.
De grap is dat het niet bekend is hoe vaak een "boor" dropt. Het zou mij niks verbazen als nu, zoniet dan in de toekomst, de droprate zo laag is/wordt dat het vrijwel onmogelijk wordt om die "boren" te krijgen.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True