KPN geeft Compleet-abonnees korting op het mobiele abonnement

KPN gaat vanaf 1 oktober klanten met een quadplay-KPN Compleet-abonnement vijf euro korting geven op het mobiele abonnement. Tot nu toe gold die korting alleen voor huishoudens waarin minstens twee mensen een mobiel abonnement met vast internet combineren.

Door de wijziging krijgen 250.000 extra klanten de korting. In totaal hebben rond de 600.000 klanten zowel een mobiel als een vast abonnement bij KPN, waarvan meer dan 450.000 mensen naast vast internet ook televisie afnemen bij de provider. De korting geldt ook voor nieuwe klanten.

De aankondiging volgt kort op die van dochterbedrijf Telfort, waarbij klanten kunnen kiezen voor een verdubbeling van de bundels in het mobiele abonnement bij een combinatie met alleen vast internet. Dat was tot voor kort alleen mogelijk bij vast internet en tv.

Met de stappen wil KPN zijn positie op de markt van quadplay, het combineren van vaste diensten met mobiele diensten, verbeteren. De provider is een van de weinige met een eigen vast en mobiel netwerk.

Door Arnoud Wokke

Redacteur

15-09-2015 • 12:41

144 Linkedin

Submitter: krakendmodem

Reacties (144)

144
141
104
3
1
0
Wijzig sortering
Leuk, maar ik heb deze korting al omdat ik 2 mobiele abbo's heb in mijn huishouden, misschien ben ik een "hebbert" maar wat krijgen klanten die deze korting dus al hebben? :+
KPN kennende, in eerste instantie, niets.

Meerdere keren heb ik geconstateerd dat je bij verlenging geen voordeel krijgt, dat nieuwe abonnees wel krijgen.

Dit zal een analoog geval zijn, alhoewel ze nu op voorhand wél rekening houden met bestaande klanten.

Maar als quadplay-abonnee bij KPN maak ik me dan ook geen illusies. Het kost wat, maar de verbinding is meestal wel prima. En ik verleng binnenkort ook gewoon weer bij KPN, want dat is mijn eerste prioriteit: een stabiele verbinding.

Zeker glasvezel betekent nagenoeg 100% uptime.
Nou, mijn ervaring bij KPN is juist dat bestaande klanten gewoon mee-profiteren van veranderde voorwaarden als die verandering positief is voor de klant. Zo is afgelopen jaar mijn data al eens verdubbeld tussentijds, omdat ze dat voor nieuwe klanten ook deden. En dit is ook weer een voordeel: bestaande klanten die eerst geen korting kregen, krijgen het nu wel. Als je al recht had op korting krijg je niet nog meer korting nee, maar dat krijgen nieuwe klanten ook niet.

Edit: Ik begon met 250MB, heb nu 1GB voor dezelfde prijs...

[Reactie gewijzigd door ATS op 15 september 2015 14:15]

Klopt, dat van die databundel. Ik heb ooit 1GB afgenomen, na verschillende (automagische) upgrades is dat inmiddels 6GB, en dat wordt als ik het goed begrepen heb, 10GB bij verlengen. :D
Idem hier. Nu is de prijs er ook wel naar moet ik zeggen. :)
Bij mij hetzelfde inderdaad! Laatst opgebeld omdat mijn abbonement verliep. Nu heb ik voor 50 euro 500/500 voor 1 jaar ipv 70 euro voor 100/100. Daarnaast is mijn data limiet gestegen van 2GB naar 6GB in 1 jaar tijd (sim only 25 euro p/m).

Niks te klagen als je het mij vraagt!
Het gaat met name denk ik over de analoge TV. Daar zijn veel kosten aan verbonden en KPN wil mensen er vanaf hebben. Ze gaan mensen daar geen korting op geven, omdat ze juist willen dat die over gaan op iets nieuws.

Toen ik destijds bij KPN werkte kregen huidige mobiele klanten juist extra korting. Als nieuwe klant betaalde je bijvoorbeeld 45 euro en als vaste klant (verlengingen) 43 euro. Het is geen wereld van verschil, maar als vaste klant bij KPN zit je echt wel prima.
Als jij destijds bij KPN werkte zul je weten dat KPN geen analoge TV aanbiedt. Alleen iptv en dvb-t. Analoge TV is wat de monopolisten aanbieden, dus ik denk dat de 'kosten' wel meevallen. ^^

Daarnaast zal het nog niet zo lang geleden zijn geweest dat je bij KPN werkte, anders had je geweten dat je als verlengende klant vroeger tot 300,- extra korting kreeg op je 2-jarig mobiel abonnement met daarnaast tot 450,- extra korting op evt. aanschafprijs toestel. (Toen je bijvoorbeeld nog een Nokia 8800 Arte had liggen.)

Maar die extra korting, omdat je een bestaande klant bent, heb ik nooit zo goed begrepen. Dat je op zijn minst dezelfde aanbieding krijgt als een nieuwe klant lijkt me meer dan logisch. Daarom snap ik KPN ook wel met hun combi-voordelen, zoals KPN Compleet.
My bad je hebt compleet gelijk. Ik werkte voor KPN mobiel, had vrij weinig te maken met de vaste aansluiting.

Het was destijds redelijk "nieuw" om zo transparant extra korting te geven aan vaste klanten. Je kon gewoon het prijsverschil zien op de website. Hoe het voor 2012 was heb ik geen kennis van.
Nou, mijn ervaring bij KPN is juist dat bestaande klanten gewoon mee-profiteren van veranderde voorwaarden als die verandering positief is voor de klant.
---
Edit: Ik begon met 250MB, heb nu 1GB voor dezelfde prijs...
Same here, al mijn abo's ( vast en mobiel ) gingen prima 'mee' in positieve voorwaarden.
data verdubbelingen, tot bij een recente verlenging werden halverwege de maand, de "nieuwe" MB's gewoon BIJ de 'oude' geteld.
Mijn vrouw ging van 750MB in één klap 10500MB omhoog.

Ik ben dus nu benieuwd of de SO waar ons compleet op 'afgesloten' is ( 7.50€ destijds, zonder korting ) dus nu óók die 5€ korting krijgt.

We wachten af ...
Dat komt doordat veel mensen de fout maken om te verlengen bij de afdeling Verlengen. Verlengen doe je uiteraard bij de afdeling Opzeggingen, waar ze daadwerkelijk korting kunnen geven :)
Helemaal juist ;) Zo doe ik dat al 4 jaar... Over 1 maand ga ik weer shoppen bij de afdeling opzeggingen. Ik geef gewoon aan dat ik wel weer een jaar wil bijtekenen maar dat er dan wel iets tegenover moet staan. Vorig jaar voor 1 jaar lang 45 euro per maand. 100 up/down glasvezel. Tv + plus extra gratis, gratis opnemen 2 decoders, half jaar film1 gratis, spotify gratis en extra opslag in de cloud.... Ik weet uit ervaring dat bij KPN opzeggingen een budget is van miljoenen om klanten binnenboord te houden. ;) Maak ik dankbaar gebruik van.
Helaas is dat het afgelopen jaar zeer strict veranderd, ze hebben een persoonlijk budget dat ze mogen verdelen of alle mensen die ze spreken. En ze geven niet zomaar iedereen de maximale korting. Meestal is het de korting die de nieuwe klanten ook krijgen en soms met wat extra's.

De korting die jij omschrijft lijkt me zeer onwaarschijnlijk, helemaal als ''budget'' klant krijg je nooit zoveel korting. Geef je een vermogen uit aan KPN, dan is hier meer in mogelijk.

Bovendien kijken ze ook naar de korting die je in de loop der jaren gekregen hebt, krijg je altijd maximale korting. Dan kan het zomaar zijn dat het volgende jaar je een hoop minder krijgt. Voorheen, lees 2-3 jaar geleden was het inderdaad gewoon aangeven dat je wou opzeggen en je kreeg maximale kortingen. Helaas dus niet meer het geval :)
Dat is nog geen film 1 + pluspakket grais voor 6 maanden ^^. De korting wil ik nog wel geloven. ;)

Die 6 maanden 100/100 kun je zelf ook aanzetten via mijnkpn.
Speciaal voor jouw pik omhoog :

Eerst goed lezeeennnn :

Eerste 12 maanden 10 euro korting per maand > korting plus pakket

Capiche ?

Verder dit is mijn laatste factuur aangezien ik film1 na 6 maanden had gestopt..

Hier speciaal voor jouw :

http://afbeeldinguploaden.nl/image/kcszym0i
Hmm right en die opnemen korting had je al van een eerdere verlenging waarschijnlijk.

Ja nee dan kan het prima.
en toen was het stil aan de overkant...
Ik was gewoon even benieuwd, hoe je het eerder omschreef leek mij zeer onwaarschijnlijk.

Thanks voor de opheldering.
:)

Trouwens ik moet je wel op 1 punt gelijk geven. Ik heb zojuist even gepolst met KPN en ze hebben idd een beperkt budget gekregen. Krijg alleen maar voor een nieuw jaar vast 32.50 korting voor de eerste 6 maanden en daarna mag ik de hoofdprijs gaan betalen.

Daar gaat de jaarlijkse kortingsslag bij KPN. Moet ook zeggen dat die gozer die ik aan de lijn had bij de afdeling opzeggingen totaal nul komma nul interesse had of ik wou blijven of niet. Gewoon niet even zijn best doen om een bestaande trouwe klant te behouden. Was zeker laat en geen zin in werk meer...

Ik heb ze vriendelijk bedankt en gezegd dat ik na 4 jaar weg ga. Vodafone heeft trouwens wel een mooie aanbieding. Betaal ik de eerste 6 maanden 28.25 euro en daarna 43,25.

Dit is een 20/20 pakket. Met bellen + kids tv pakket en 2 decoders Voor mij meer dan genoeg. Plus ik heb 2 mobiele vodafone abonnementen dus ik kan mogelijk nog wel wat fixen. Ga ik morgen een voor bellen. Ik zie zojuist dat je dan 3GB extra mobiele data erbij krijgt :) Top

[Reactie gewijzigd door innerchild op 4 oktober 2015 20:37]

Mehh niks tegen jou hoor, maar heb een hekel aan mensen die elk jaar op de datum/tijd stipt gelijk weer abbonement willen verlengen. Is dit niet mogelijk dan maar opzeggen en naar de concurrrent.

Dan ben je imo geen trouwe klant maar gewoon iemand die gaat voor de beste deal. En dat dan toevallig KPN was, dat is dan zo.

Maarja zoals ik al zei, sinds begin dit jaar is er een ander systeem/budget gekomen waardoor je dus niet meer zulke kortingen gaat krijgen.

Overigens heb je die actie's bij KPN ook. Zie kpn.com/compleet.
Eigen keuze. :)
Waarom een hekel daaraan ? Ik ben gewoon slim. Ik blijf niet meer betalen als het niet hoeft. Je kan altijd onderhandelen en vergeet niet, ik bood in dit geval, kpn ook een deal aan namelijk een verlenging van mijn contract voor weer 1 jaar. Trouw kan je hedendaags in meerdere bewoordingen uitleggen. Als zij goed zijn voor mij, dan ben ik goed voor hun. Jij duid meer op het type persoon die doodgewoon door blijft betalen. Dan ben je pas dom imo. Alles is onderhandelbaar. De uitkomst bepaald uiteindelijk of je er mee akkoord gaat.

Tevens heb ik mede door deze kortingen kpn ook aan mij buren kunnen verkopen. Die konden ook gewoon de afgelopen 2 jaar leuke deals hierdoor maken. Die zijn ook net als mij, slim..
Een trouwe klant is al 5-20 jaar klant, betaald gewoon zijn abbonement is daar tevreden mee. Of je dit als ''dom'' omschrijft of als ''loyaal'' dat laat ik aan jou over.

Hij betaald zijn prijs voor de diensten waar hij akkoord mee gaat, als KPN dit 3 jaar geleden al had gedaan. Dan was je nooit klant van KPN meer geweest maar al eerder van Vodafone.

Het is dus een kwestie van geluk dat je nog klant bent van KPN ivb de juiste aanbiedingen.

Maar jij bent dan vast ook de persoon die elk jaar belt voor al zijn contracten en overal proberen korting bij te ritselen.
Yup. Bingo... Doe ik elk jaar. En elk jaar lukt het mij prima eerlijk gezegd. Zo bespaar ik mij honderden euro's per maand. Dat heet zakelijk instinct. Ik ben geen slaper. Jij doet alsof dat een vies iets is. Dus jij bent ook zo een figuur die dus zijn telefoon abonnement laat doorlopen na 2 jaar ?

Ik zie kansen en uitdagingen en ik neem het heft in eigen hand. Vage beelden heb jij van de werkelijkheid zeg.. Maar ieder zijn ding.
Kijk mij slim zijn :) Even onderhandeld met Vodafone :

50/50 glasvezel
Alle HD pakketten
Telefoon
2 decoders gratis
Geen adminstratiekosten van 30 euro
2 mobiele telefoons met ieder 3GB aan data gratis erbij smile-emoticon
Gratis kids tv voor 12 maanden * 3,75 = 55 euro korting
Gratis Music kanaal 12 maanden * 3,75 = 55 euro korting
Pakket voor de eerste 6 maanden totaal = 33,50 euro p/m
Pakket de laatste 6 maanden totaal = 48 euro p/m
En niet allerminst, deze opties blijven lopen zolang ik klant blijf :)

Zo doe je zaken....

[Reactie gewijzigd door innerchild op 5 oktober 2015 14:50]

Succes ermee "trouwe " klant ;)
Goede tip, ook al ben ik zeer tevreden met de huidige tarieven voor mijn compleet pakket met extra verlengings bonus en family bundel zooi is een beter aanbod altijd welkom. :P
Klopt, maar ze zijn de laatste tijd wel een stuk strikter geworden; ze geven die paar (5) euro extra korting niet meer zomaar weg. Heb een uur moeten lullen als brugman. Die man zelf zei ook dat ze vrijwel geen extra korting meer op het abonnement zelf geven. Hooguit wat extra mb's oid.

Daarna nog gecombineerd met KPN compleet natuurlijk :+ Dus in totaal 10 euro extra per maand korting :9~ (van 49 euro voor 39 euro, incl iphone 6, onbeperkt bellen en 2gb data, wat overigens ruim genoeg is voor mij). Dan is het tenminste nog een beetje te doen met die absurde prijzen van tegenwoordig.

[Reactie gewijzigd door Saven op 15 september 2015 17:54]

Krijg ik het weer drukker... :+
Er staat toch juist in het nieuwsbericht dat deze actie geldt voor bestaande en nieuwe klanten. Het is wel zo dat de meeste bedrijven overigens nieuwe klanten wel kortingen geven en bestaande klanten niet. Het loont dus om elk jaar over te stappen of dreigen om over te stappen.
Daarvoor hoef je niet te dreigen, ik benader inmiddels al zo'n 10-11 jaar namens familie, vrienden, bekenden en kenissen diverse ISP's van UPC (nu Ziggo) tot KPN, Telfort en zelfs de duurste "XS4ALL" toe.

Al jaar en dag kan men een korting krijgen bij verlengen als je maar duidelijk aangeeft dat er voldoende alternatieven zijn en het wel de moeite waard moet zijn om te blijven. Aanbieders weten dit wel, maar ze willen de klanten natuurlijk niet slimmer maken dan henzelf. Hoe minder klanten er achteraan gaan, hoe mooier de jaarcijfers als gevolg.
Je moet dus dreigen over te stappen, dat is wat je doet, pas dan krijg je korting.
Ik heb toevallig vanmorgen gebeld met Ziggo voor iemand om te verlengen.

Gesprek was gewoon;
Er is bij ons glasvezel beschikbaar, dus in principe zou deze klant bij het einde van het jaarcontract kunnen overstappen. Nu is deze klant eigenlijk best tevreden maar gezien de kortingen elders zijn we benieuwd of jullie niet iets kunnen bieden?

Klant uiteindelijk 25% korting gekregen op 12 maanden bij afdeling retention. Niets dreigen, niets zeuren... gewoon aangeven dat je de prijzen eens vergeleken hebt en dat je op zich tevreden bent maar de prijs ook gewoonweg belangrijk vind. Dan heb je nog niet eens gedreigd met overstappen.
Klant uiteindelijk 25% korting gekregen op 12 maanden bij afdeling retention. Niets dreigen, niets zeuren... gewoon aangeven dat je de prijzen eens vergeleken hebt en dat je op zich tevreden bent maar de prijs ook gewoonweg belangrijk vind. Dan heb je nog niet eens gedreigd met overstappen.
Tip: geef bij Ziggo gewoon aan dat je wilt opzeggen. Je wordt altijd opgebeld voor het volgende:

(1): "Kunnen wij niet een algemeen aanbod doen om je te houden?"
(2): "Is er misschien iets anders dat wij kunnen doen om je te houden?" Bij deze vraag kan je aangeven dat je bijvoorbeeld een betere aanbieding hebt gezien of dat je ook iets wilt hebben dat doorgaans alleen nieuwe abonnees krijgen.
(3): "Wij schrijven u uit." Bij deze stap kunnen ze nog extra informatie vragen of geven.

Bij stappen 1 en 2 kan de medewerker aan de telefoon je abonnement door laten zetten met de afgesproken voordelen. Geef aan dat je alleen je abonnement zal voorzetten wanneer je de afspraken op schrift ontvangt. Bij stap 3 wordt het abonnement stopgezet en vindt de afronding plaats (doos opsturen om uitgeleende apparatuur terug te krijgen, etc.). Algemene tip: schrijf altijd uit via een aangetekende brief. Dat kost 8 euro, maar Ziggo reageert met zo'n brief binnen een werkdag na ontvangst. Op een aangetekende brief moeten ze namelijk reageren, omdat daarmee de spreekwoordelijke bal in hun tuin ligt. ;)

[edit]
Ik had geen stappen moeten schrijven, maar 'onderwerpen'. Het is niet alsof klassikaal onderwerp 1 t/m 3 gevolgd worden. Dat ligt aan de betreffende medewerker, hoewel het onderwerp om je mogelijk als klant te blijven houden natuurlijk wel eerst komt. ;)

[Reactie gewijzigd door The Zep Man op 16 september 2015 10:59]

Is Ziggo serieus zo slecht te vertrouwen dat je ze de apperatuur aangetekend terug moet zenden?
Uiteraard kan er wat mis gaan bij TNT maar over het algemeen is dit namelijk geen probleem.
Je kunt aangetekend versturen tot je een ons weegt maar het komt gewoon bij een postbus terecht en die gaat echt niet antwoorden.

Verzenden naar een antwoordnummer is gratis dus tja, het ligt er een beetje aan of je graag 8 euro wilt betalen. ;)

Conclusie: altijd je verzendbon bewaren (lijkt me in geval van PostNL uberhaupt een goed idee, het is niet alsof het bij hen altijd zo vlekkenloos verloopt).
Laatst nog een weerzinwekkend verhaal gehoord waar er automatisch 150 euro van een rekening was geschreven omdat iemand de apparatuur zogenaamd niet verstuurd had, wat dus wel zo was. Toen nog UPC wilde dit niet terugdraaien tenzij de persoon in kwestie bewijs kon aanleveren. Met heel veel zoeken en geluk bleek die nog een bonnetje te hebben van de verzending, anders was die de 150 euro gewoon kwijt.
Of je bent gewoon naar retentie en legt het zo kort uit als ik en je hebt direct een ja of nee waarbij je ook niet de kans loopt gebeld te worden op een moment dat het je net even niet uit komt.

Menigeen waarvoor ik het regel laten het mij al niet voor niets regelen, en kunnen moeilijk even terwijl ze door Ziggo gebeld worden even mij erbij halen "gaat soms moeilijk als je ook (schoon)familie, vrienden en kenissen aan de andere kant van het land hebt wonen).

Zoals ik aanhaalde doe ik het overigens al jaar en dag bij meerdere providers, en tot op heden bijna altijd een mooi aanbod gehad. Voordeel ervan is ook direct dat je "in geval van 'nee'" direct de diensten elders kunt bestellen.
Maak me ook geen illusies hoor, ik ben tevreden over de services die KPN mij nu levert.

Of je korting/compensatie krijgt bij verlengen ligt een beetje aan jezelf, als je het durft te vragen is er altijd wel iets te krijgen :)
Bij mijn laatste verlening kon ik kiezen uit 6 mnd HBO of eenmalig €60 korting (€5 p/m)

Over de up-time heb ik niets te klagen, zolang ik Glas heb, heb ik geen problemen gehad, alleen een keer een nieuwe tv-ontvanger, deze ging wel defect.
In de voorwaarden staat zover ik weet dat de voordelen (5€ korting, data + minuten verdubbelen en gratis tv-pakket) geldig blijven zolang je abonnee blijft. Of is dat van de reclame.....

Edit: typo

[Reactie gewijzigd door MRIdev op 15 september 2015 13:21]

Ik heb laatst netjes gebeld dat ik een aanbod kreeg van Ziggooot (van 100/100 glas premium) naar ziggo 120/10 en de extra's

KPN ging voor me kijken en de laatste 2 maanden contract hoefde ik niet uit te zitten werd omgezet naar 1/5/2015 tot 1/5/2016 en de eerste 6 maanden 40 euro p/m i.p.v. de normale prijs van 95 euro :)

Ik zeg, ik ga nooit meer weg bij KPN :)
@ramzzz,

Verlengende klanten & bestaande klanten krijgen evenveel korting. Je krijgt een paar honderd MB extra mocht je verlengen maar meer ook niet. Er zijn wel manieren om extra korting af te dingen maar dat gebeurt alleen via de afdeling opzeggingen.

Ik betaal bijvoorbeeld slechts 38 euro voor een iphone 6 abo met 20 GB en 20 belminuten Inclusief Spotify Premium.. Ik heb Quadplay, meerdere mobiele abbo's en het oude familievoordeel van 10 euro + 7 euro retentie korting ;)

KPN doet echt alles om haar klanten tevreden te stellen! Er is GEEN betere provider dan dat te vinden. En vergeet niet dat KPN een enorme overhead heeft, voor elke 100 euro die verdiend word moet vaak 2x zoveel moeite gedaan worden..

Ik ben Ex medewerker van KPN, maar zal nooit ex klant worden ;) (10 jaar Hi +1 jaar KPN)
Met verlengen krijg je altijd korting bij KPN. Gewoon dezelfde korting als nieuwe klanten. Ze vertelden mij wel bij de klantenservice dat je wel zelf actie moet ondernemen als je iets wilt en daarmee hoef je niet te gaan dreigen met opzeggen. Alles in een met 500/500 gewoon de eerste zes maanden 47,50 korting.
Tevens vertelden ze mij ook als mijn vrouwtje nu over zou stappen naar KPN werd alles verdubbeld en krijgt ze ook nog eens korting, plus een gratis zenderpakket. Geef me dan eens een goede reden om over te gaan naar een Ziggo oid (niet dat je de assumptie maakt dat we dat zouden moeten doen).

KPN is een zeer goede weg ingeslagen al zeg ik het zelf.
KPN kennende? Nou nee alle bedrijven ter wereld kennende.

Stel een bedrijf / provider / instantie of whatever vraagt voor een bepaalde dienst 50 euro per maand, dan moet je dus al in je achterhoofd hebben dat je 50 euro per maand gaat betalen. Toch? Niet meer dan logische vind ik, als ditzelfde bedrijf jou een korting geeft van zeg 5 euro per maand dan mag je toch allang blij zijn? Al is het maar voor 1 maand, want je bespaart 5 euro, je bent akkoord met de 50 gegaan.

Zelf neem ik alleen mobiel af bij KPN, ik heb mijn contract verlengd 3 maanden voordat ik contract vrij was. Hierdoor kreeg ik geen: ''blijf bij kpn'' korting dmv te dreigen om over te stappen, maar kreeg ik gewoon diezelfde actie als voor nieuwe klanten geldt.

Het volgende is niet persoonlijk naar jou gericht:
Wat je regelmatig leest en hoort is dat mensen klagen als ze geen nieuwe korting krijgen enz wanneer de korting afgelopen is, ik begrijp het totaal niet, net zoals ik hierboven beschreven heb. Je bent immers akkoord gegaan met een contract die zonder korting 50 euro kost, zodra die korting afgelopen is roepen veel mensen dat het te duur is..
Hebben die mensen gewoon een plank voor de kop of zijn ze zo gierig dat elke provider/bedrijf slecht is doordat ze niet levenslang kortingen geven?
Mij lijkt als dat allemaal geen issue zou zijn dat de prijzen geen 50 euro waren maar 40 of 45.
Vooralsnog niks me dunkt. Ze hebben gewoon de voorwaarden aangepast, niet heel erg nieuw denk ik? Titel van het bericht is dus ook een beetje misleidend...
Nee hor, niets misleidend nu krijg je met één mobiel abonnement al de 5 euro korting.
Vanmiddag kreeg ik een smsje van KPN.

Beste klant, u krijgt vanaf 1 oktober elke maand 5 euro korting bij KPN Compleet. Meer over dit nieuws op kpn.com/5euro Geen actie sms? SMS stop naar 6661

[Reactie gewijzigd door Cosmo_nl op 15 september 2015 18:47]

Toen ik de titel las dacht ik dat er korting kwam die er niet was. Nu ik het lees krijg ik blijkbaar geen korting. Dus ik vind het een tikkeltje misleidend, dit hangt gewoon af welke korting je al hebt.
Je kunt 1 abonnement elders laten lopen, zonder je initiële korting te verliezen.
Volgens mij niet, ik krijg nu €5 korting op mijn abbo omdat wij 2 kpn/HI abbo's hebben, laat ik 1 abbo ergens anders lopen, dan verlies ik het KPN Family gedeelte (de €5 korting en het kosteloos naar elkaar bellen onderling)

Ik behoud dan alleen op het KPN abbo de verdubbeling van minuten en data (KPN Compleet), dus dat verlies ik sowieso op het abbo wat dan niet meer bij KPN loopt.

Dus als ik 1 abbo naar een andere provider overzet verlies ik op dat abbo:

1. Kosteloos onderling bellen
2. €5 korting op het voormalig HI abbo
3. Gratis verdubbeling van minuten en data

*correct me if i'm wrong* kan nu even niet de voorwaarden precies nakijken..
Je geeft dus eigenlijk zelf al antwoord op je vraag.
Punt 1 en 3 zijn je extra kortingen :+

Kostenloos onderling bellen is voor velen geen issue. In de meeste abonnementen zitten zoveel minuten, dat ik anno 2015 niet meer over mijn bundel heen ga. Ik gok dat dat voor heel veel andere mensen zal gelden. Hierdoor zijn punt 1 en 3 niet echt meer interessant. Je hebt nu echter wel de keuze om een abonnement te nemen die goedkoper is dan je nu hebt. Het prijsverschil kan daardoor misschien 5 euro of meer zijn die je dan in eigen zak steekt.

Uiteraard moet iedereen voor zichzelf bepalen wat de mogelijkheden zijn en welk abonnement het beste bij iemand past.
Dus je verliest je kortingen wel, maar je hoopt deze te compenseren met een goedkoper abbo.

Eigenlijk nooit gekeken of dit rendabel is, maar ik heb bewust voor het netwerk van KPN gekozen, voor mij dus geen optie, wel een goede tip voor anderen eventueel :)
Volgens mij niet, ik krijg nu €5 korting op mijn abbo omdat wij 2 kpn/HI abbo's hebben, laat ik 1 abbo ergens anders lopen, dan verlies ik het KPN Family gedeelte (de €5 korting en het kosteloos naar elkaar bellen onderling)

Ik behoud dan alleen op het KPN abbo de verdubbeling van minuten en data (KPN Compleet), dus dat verlies ik sowieso op het abbo wat dan niet meer bij KPN loopt.

Dus als ik 1 abbo naar een andere provider overzet verlies ik op dat abbo:

1. Kosteloos onderling bellen
2. €5 korting op het voormalig HI abbo
3. Gratis verdubbeling van minuten en data

*correct me if i'm wrong* kan nu even niet de voorwaarden precies nakijken..
Vergeet je gratis TVpakket niet, als compleet krijg je elke maand de keuze om HBO, Plus of Kids gratis aan te zetten, EN Spotify Premium ( welke we ook nog eens op mijn mobile krijgen )


* FreshMaker is op het moment wel héél locked in in het KPN systeem, maar kan het voor 5 mobiele abo's en tripleplay thuis niet tegen deze voorwaarden los aanschaffen ( zonder teveel administratie en rompslomp )

[Reactie gewijzigd door FreshMaker op 15 september 2015 15:27]

Vergeet je gratis TVpakket niet, als compleet krijg je elke maand de keuze om HBO, Plus of Kids gratis aan te zetten, EN Spotify Premium ( welke we ook nog eens op mijn mobile krijgen )
Dit gaat over KPN Compleet, Kiswum doelde volgens mij op KPN Family ;) -en dan met name het 2e mobiele abbo, met alleen de eerste ben je al compleet.

Maar inderdaad, KPN bied een hoop (nuttige) extra's als je bij hen tv internet en bellen + mobiel afsluit.

oh en vergeet de videotheek niet niet, 20 gratis films per maand dacht ik.
klinkt inderdaad hebberig. Je hebt al iets wat anderen nu ook gaan krijgen.
Je krijgt 5€ extra korting.
Heb al enige tijd deze korting door verschillende mobiele abonnementen bij KPN. Het is mooi meegenomen, maar snap niet waarom KPN de basisprijs van de producten niet gewoon lager maakt. KPN is niet de goedkoopste en het netwerk valt de laatste maanden ook zwaar tegen (desondanks geen alternatief ivm wonen aan de grensstreek).
Qua prijzen valt KPN goedkoper uit wanneer je één of meerdere abonnementen combineert te samen met het Alles-in-1 abonnement. Daarnaast behoort KPN (voorzover ik mij meen te herinneren) dat één van de weinige aanbieders op zowel vast als mobiel gebied die 24/7 telefonisch bereikbaar is.


/ edit /
De kosten kunnen natuurlijk lager uitvallen maar goed, appels met peren vergelijken kan iedereen ;) Kijk ik naar mijn kosten;

Had tot afgelopen Zaterdag
Vodafone Red + toestel € 34,00
Vodafone Smart 200 SO € 13,00
KPN Alles-in-1 + Recording + Plus Pakket 500/500 € 77,50
Totaal: € 124,50

Tegenover nu
KPN Onbeperkt + 2GB Data + Toestel € 34,00
KPN Mobiel Basis 300min/sms 1GB SO € 12,50
KPN Alles-in-1 + Recording + Plus Pakket 500/500 € 67,50
Totaal: € 114,00

Toch al € 252,00 besparing op 2 jaar en na 1 jaar glasvezel gewoonweg weer vragen om een korting en dus op basis van 24 maanden eigenlijk een hogere besparing ;)

[Reactie gewijzigd door DarkForce op 15 september 2015 13:32]

Tipje voor de 'volgende keer'.
Abonnement met 5GB nemen (5 euro duurder)
SO nemen zonder data (5 euro goedkoper)
Door de dubbele data krijg je 10GB op je abonnement. Aan het begin van elke maand 1 GB data naar je SO overzetten (kan met compleet).
Winst: 7 GB data bij dezelfde kosten.

Hier in huis ook zo gedaan. Zelf abonnement met 5GB. Vriendin heeft de SO zonder data.
Je kunt dus data overzetten naar een abonnement zonder data.
Zelf gebruik ik al niet eens 1GB, maar meer het onbeperkt bellen en sms'en.... in geval van een storing is het echter wel prettig om op 4G/4G+ terug te kunnen vallen...

SO lijkt goedkoper, maar is het zekers niet in mijn geval... een gemiddelde telefoon MidRange zit rond de € 400,- en de SO besparing is lang geen € 400,00.

Mooi voorbeeldje hierin bijvoorbeeld;
Samsung Galaxy S5 4G+ incl. Onbeperkt bel/sms/2gig € 34,00 (incl. kortingen)
Onbeperkt bel/sms/2gig SO € 22,50 (incl. kortingen)
Verschil € 11,50 per maand a € 276,00 voor 2 jaar.

Kortingen overigens op basis van toestelkorting, extra abonnement met KPN Compleet.

Voor € 276,00 zit ik op een lowend toestel die niet voldoen aan mijn eisen. HighEnd toestellen slaan helemaal nergens op in mijn geval.
------
Overigens begreep ik van KPN dat je bij een SO Abonnement zonder data, ook geen MB's van andere abonnementen kunt delen met een abonnement zonder MB's. Dus van abonnement met MB's naar abonnement zonder MB's schijnt niet (langer) te kunnen.

[Reactie gewijzigd door DarkForce op 15 september 2015 14:49]

Overigens begreep ik van KPN dat je bij een SO Abonnement zonder data, ook geen MB's van andere abonnementen kunt delen met een abonnement zonder MB's. Dus van abonnement met MB's naar abonnement zonder MB's schijnt niet (langer) te kunnen.
Niet om heel erg te zeuren, maar heb je hier een bron van ?
Of is dat een uitspraak van een helpdesk-medewerker ?
Net even geprobeerd; MBs zijn afgeschreven van mijn abo, en bijgeschreven bij een SO zonder Mbs.
Netjes een sms op beide nummers ontvangen.
Dat het werkt, weet ik ...
Ik doe het elke maand namelijk ook, een tante zonder data voorzien van 1GB, zodat ze WA en wat FB kan gebruiken, en een 'wissel' sim die ik dan in de iPad steek, zodat de kinderen onderweg kunnen spelen.

Maar als het zou stoppen / niet langer zou kunnen .. dat zou wel een tegenvaller zijn dan.
Het gebeurt wel vaker dat een optie stilletjes verdwijnt, maar danis het gedocumenteerd.

Ik heb alle respect voor een helpdeskmedewerker, maar om het als bron van informatie of beleidsaanpassing te zien, nee dat is niet mogelijk.
Die mensen werken op de 'laagste' schijf van informatie voorziening, een callcenter krijgt nooit dit soort informatie vóór het bedrijf het heeft bekendgemaakt.
* FreshMaker weet hoe een callcenter / helpdesk structuur in elkaar zit, en hoe ze hun werk moeten doen.
Ik maak wekelijks nieuwe scripts aan, om interne en externe collega's op de hoogte te brengen van nieuwe informatie, en hoe ze het naar buiten mogen brengen.
Deze scripts bevatten de 100% info, zolang er nog maar 1% twijfel is ( nieuwe dingen / oplossingen ) mag de medewerker het niet naar de klant brengen.

Daarom is het altijd een slecht idee om bij geruchten een HD te bellen, die hebben die info gewoonweg niet, en als ze wel iets 'toezeggen' kan het nog op eigen interpretatie zijn. ( en in het ergste geval zijn baantje kosten )
Op Donderdag 10 September 2015 om 10:12 uur gesproken met een medewerker van KPN Klantenservice. Deze vertelde dat het bij 'non-Data' abonnementen niet mogelijk was om hier MB's naar over te maken van abonnementen waarbij 'wel' data aanwezig was.

Dit dus ook besloten voor mijn vrouw een abonnement met 500Mb data te nemen omdat lager gewoonweg niet bestond.

N.a.v. wat ik hier lees direct contact opgenomen met KPN en e.e.a. voorgelegd. Blijkt dus gewoon mogelijk te zijn. Vervolgens de vriendelijke medewerkster verteld dat het abonnement van mijn vrouw direct moet worden omgezet naar een Basis 100 zodat ze gewoon 500Mb van mij kan pakken. Ik kreeg eerst te horen dat het abonnement dan beëindigd moest worden, maar ze wilde wel proberen om deze toch nog even om te zetten daar de 14 dagen zichttermijn nog niet verstreken was. En jawel, gewoon omgezet.

Al met al toch weer € 5,00 extra besparing erbij.
Op Donderdag 10 September 2015 om 10:12 uur gesproken met een medewerker van KPN Klantenservice. Deze vertelde dat het bij 'non-Data' abonnementen niet mogelijk was om hier MB's naar over te maken van abonnementen waarbij 'wel' data aanwezig was.
I rest my case, de optie is niet bekend bij de klantenservice, maar het kan dus wel degelijk.

Kwaliteit klantenservice is best goed bij KPN, maar dit soort dingen is buiten hun (kennis)bereik.
Ook KPN werkt met scripts, en als 'de vraag' niet voorkomt, kan het niet.
Jouw vraag "kan ik MB's overzetten náár een datavrij abo" bestaat niet als zodanig, ik kwam er per toeval achter toen ik het "gewoon" ging proberen, omdat het data-vrije abo wel in het lijstje "MB's delen" voorkwam.
Eerst 50MB gedaan ( want stel je voor, dat het wel kwijtraakt :+ ) maar vervolgens doe ik al sinds begin van het jaar elke maand een lijstje afwerken ( 1GB naar tante, 1500MB naar oudste )

[Reactie gewijzigd door FreshMaker op 15 september 2015 19:19]

Mijn verhaal was idd wat telegramstijl-kort, maar het was een reactie op jouw combinatie 'abonnement met toestel en abonnement SO', dat was mijn voorbeeld dus ook.

Afijn, ik mag hopen dat overzetten niet voor mij gaat gelden dan. Tot op heden kan het in elk geval nog wel hier.
En niet te vergeten HBO + Spotify :)
Achja maar zijn dat 2 veel gebruikte diensten? Spotify misschien wel ( ik gebruik het in ieder geval niet, en ook niemand in mijn omgeving ).
HBO nja ik heb het zelf 6 maanden gratis gehad bij UPC, maar de films zijn 1 oud en 2 zeer weinig en 3 het is volgens mij 1x ververst in 6 maanden zijn, althans ververst, een paar eruit en een paar erin.
Om mensen te overtuigen naar KPN te gaan voor bijv HBO is een beetje misleidend want het stelt geen f*ck voor helaas.
Korting kan inderdaad nog hoger oplopen, nu heb ik geen HBO maar op basis van HBO (geen plus pakket) zou mijn korting per maand oplopen met nog eens € 5,50.

Spotify gebruik ik de gratis versie van, hoewel ik die niet echt vaak gebruik :)

Maar inderdaad, kortingen genoeg te vinden :)
Bij je KPN Glasvezel abbo zit een premium Spotify account ;)
Niet helemaal, ik zit gewoon op het goedkoopste abonnement bij KPN wat de KPN Instap Alles-in-1 betreft. Anders zou ik heel wat meer kwijt zijn op dit abonnement. In mijn geval zou ik zelfs € 10,00 meer moeten betalen om Spotify te nemen.

- Opnemen, kost los € 5,00
- Spotify gebruiken we hier hooguit Gratis.
- HBO wordt nooit gekeken.
- KPN Veilig is niet nodig.
- BelOnbeperkt Altijd heb ik op mijn mobiel.
- 2e ontvanger is niet nodig
Voordeel € 37,50 per maand :)

[Reactie gewijzigd door DarkForce op 15 september 2015 14:47]

Simpel.
Bekende 'truc'.
Dan kan je meer spelen met korting en de klant paaien.
Maar waarom de klant paaien? De klant probeert eerder in dit geval KPN te paaien..
De klant is toch akkoord gegaan met een bepaalde prijs zonder eventuele kortingen? Waarom wilt de klant het afgesproken bedrag niet betalen en vervolgens KPN paaien?

Zou me lullig lijken als ik een eigen bedrijf zou hebben, ik voor een bepaalde dienst een x bedrag vraag, een klant akkoord gaat met het bedrag en vervolgens boos is dat hij niet minder mag betalen. Vervolgens mij loopen paaien en zieken door over te stappen naar een ander bedrijf omdat het afgesproken bedrag spontaan te veel is voor de klant? Tuurlijk het kan zijn dat je om 1 of andere reden minder geld per maand binnen krijgt, maar of daardoor het desbetreffende bedrijf fout of slecht is? nah daar kunnen hun ook niks aan doen toch?

Ik ben blij dat ik geen provider ben haha.

[Reactie gewijzigd door LopendeVogel op 16 september 2015 07:03]

Met alle kortingen en extra's die krijgt als je KPN compleet & Family bent, is KPN lang niet de duurste (dubbele minuten/data op 2 mobiele apparaten, extra tv pakket(ten) en korting op 1 van de 2 mobiele abbo's)

Als ik ga kijken naar mijn kosten per maand bij kpn voor de dingen die ik nu heb, zijn er voor zover ik weet geen providers die het zelfde kunnen bieden voor evenveel euro's
Ik zit op 60 euro (KPN compleet, eerste 6 maanden 35 euro) + 25 euro (telefoon), daar gaat binnenkort dus nog eens 5 euro af :)

Al met al betaal ik de eerste 6 maanden dus maar 60 euro en de rest 80 euro (heb bij de 2de helft die 5 euro extra korting er pas afgehaald)! Dat is dus gemiddeld maar 70 euro, en over 2 jaar gezien zit ik op 75 euro gemiddeld per maand, noem mij een provider waar ik voor dat geld het volgende krijg:
  • TV (veel zenders in HD), met 2 decoders
  • HBO (3 zenders met veel films, en HBO on demand)
  • Telefoonnummer (who cares maarja zat er bij)
  • Internet (100/100Mbit)
  • Spotify
  • 300 min bellen
  • onbeperkt SMSen
  • 10GB dataverkeer @ 4G
Dan nog wachten op mn vriendin waarmee ik mijn databundel mooi kan delen waardoor ze voor minder dan 10 euro een abonnement kan nemen waar ze nu 20 euro voor betaald per maand :)

[Reactie gewijzigd door watercoolertje op 15 september 2015 13:54]

Zeer interessant. Had ze voor triple play al op het oog door de recente prijsverlagingen (al bijna 10 euro goedkoper dan Ziggo per maand), nu nog eens extra 5 euro daarop bij mobiel. Geloof dat ze tegen ziggo de strijd aan gaan.

Zo te zien blijf je ook gewoon de 'oude' voordelen als dubbele data houden.
Off topic: Ben wekenlang aan het zoeken geweest, maar Ziggo blijft bij mij goedkoper. Als ik Ziggo Complete neem met onbeperkt bellen (dat heeft mijn vrouw nodig), dan kom ik uit op € 70,90 per maand (eerste 6 maanden €45,90). Neem ik een vergelijkbaar pakket bij KPN (dus ook qua internetsnelheid en onbeperkt bellen), dan zit ik op € 81,50 per maand (de eerste 6 maanden € 51,50). In al mijn prijsvergelijkingen is Ziggo voor mijn eisen juist het goedkoopste. Als ik onbeperkt bellen niet meereken, is het nog steeds ruim 5 euro per maand goedkoper, dus hoe jij aan een € 10,00 goedkopere KPN komt.... :S :S :S

On topic: Even snel gerekend 'kost' KPN dat dus op jaarbasis (250.000 * €5 * 12 =) € 15.000.000 aan omzet. Dit zal ongetwijfeld weer ergens anders 'geïnd' gaan worden. Of het wordt omgezet aan goodwill om klanten te behouden, voordat ze wegvluchten.
Klanten hebben geen reden om weg te vluchten. KPN Compleet is juist een enorm succes :)

Maar ik denk dat ze verder klappen willen uitdelen aan Ziggo die enorm veel klanten kwijtraakt aan KPN. Verder halen ze hun omzet door nieuwe klanten die juist hun abbo bij KPN af te sluiten om zo in totaal goedkoper uit te zijn dan bij de concurrentie.

[Reactie gewijzigd door Relief2009 op 15 september 2015 14:28]

Klopt, min of meer om die reden zit ik ook bij Ziggo.

Stel ik zou een HBO (echt een bagger zender pakket met bizar weinig films en verversing ) of spotify fan zijn waar ik normaal gesproken 20 euro (ongeveer) totaal per maand voor moet betalen, dan kan het misschien gunstiger bij KPN zijn omdat het daar erbij zit. Boeien deze 2 diensten je niet dan ben je idd veelal goedkoper uit bij Ziggo, althans in mijn geval :)
Daarbij heb ik hier geen glasvezel alleen adsl / coax dus dat is al reden genoeg om niet eens te twijfelen en gewoon voor de coax te gaan, althans voor mij.

[Reactie gewijzigd door LopendeVogel op 16 september 2015 07:07]

Het zou inderdaad € 15 miljoen aan omzet kosten als het klantenbestand niet meegroeit, maar waarschijnlijk calculeert KPN in dat dit voordeel ook mobiele klanten motiveert om ook KPN thuis te nemen. Dit vanwege de € 5 voordeel en de extra bijkomende voordelen (verdubbeling mobiele bundel + gratis tv-pakket).

En dan zit voor KPN het voordeel erin dat:
- ze ook de omzet erbij krijgen die voorheen naar Ziggo ging;
- klanten die al KPN Compleet hebben minder genegen zijn om met vast of mobiel over te stappen naar een concurrent (omdat ze daar dan minder waar voor hun geld krijgen).
Klopt en als je daarvoor al een spotify abonnement had kun je de kosten daarvan nog eens bij je 'korting' optellen. Wij zijn inmiddels bijna 25 euro per maand goedkoper uit. Enige nadeel blijft dat de internet snelheid iets minder is. 45/7 zit ik ongeveer op met mijn afstand tot de centrale.

Maar goed ik had er zelfs extra betalen voor over gehad. Alleen het tv-kastje is al zo een verademing dat het de overstap waard was.
Verademing ten opzichte van Humax, Horizon box ?

Persoonlijk heb ik hier een AlphaCrypt kaart in de TV, zonder box dus. Denk niet dat het veel eenvoudiger kan ;)
Sorry bedoelde inderdaad Horizon box.
Kreeg een SMSje dat ik 5 euro korting kreeg per maand (internet + tv + bellen + mobiel). Stond verder niks in over dat de andere voordelen komen te vervallen, zou ook erg raar zijn. Lekker genieten van 2x5GB voor 5 euro minder! Helaas was 2x onbeperkt bellen en sms'en onmogelijk :Y)
Ik snap het nog niet helemaal... Ik ben nu quad play. Heb internet, telefoon, itv, en een mobiel abbo. Kreeg vandaag keurig netjes een smsje van kpn dat m'n mobiele abbo met 5 Euro omlaag gaat. Nu heeft zij per 1 oktober ook een kpn abbo, krijg ik dan nog eens 5 Euro korting, dus 10 totaal? En zij krijgt dan zowieso 5 Euro? :?
Nee, je krijgt PER abo 5€ korting, en verdubbeling van data / minuten

[Reactie gewijzigd door FreshMaker op 15 september 2015 23:32]

+ gratis onderling bellen (VOIP en mobiel bellen)
Samen krijg je dan 10 euro korting ;)
"De provider is een van de weinige met een eigen vast en mobiel netwerk."

Een van de weinige? Ik dacht de enige in Nederland. Welke provider(s) hebben nog meer een eigen vast en mobiel netwerk?
Volgens mij zijn alle andere aanbieders van quad play in Nederland op één of andere manier voor een deel van de dienst(en) afhankelijk van een andere provider.
Vodafone heeft ook een eigen vaste netwerk in bepaalde delen van NL. Niemand zo groot als KPN, dat dan weer wel.
Correct. Ziggo heeft ook mobiele telefonie, maar maakt gebruik van een derde partij. Voor Vodafone TV, vast internet en telefonie geldt hetzelfde maar dan omgekeerd.
Is er iets op tegen om het adres van een familielid (met KPN internet) als factuuradres op te geven, om die korting en verdubbelaar te krijgen?
Dit heb ik ook gedaan, maar ik en mijn zus kregen netjes een mailtje dat het niet klopt en we het adres van de ADSL-aansluiting moesten gebruiken, anders werd Compleet uitgeschakeld.

Dus thuis én factuur adres moeten beiden van het adres van internet zijn. Ik had factuuradres bij mijzelf staan, is dus niet de bedoeling.

[Reactie gewijzigd door THE_BASE op 15 september 2015 13:55]

Dit heb ik ook gedaan, maar ik en mijn zus kregen netjes een mailtje dat het niet klopt en we het adres van de ADSL-aansluiting moesten gebruiken, anders werd Compleet uitgeschakeld.

Dus thuis én factuur adres moeten beiden van het adres van internet zijn. Ik had factuuradres bij mijzelf staan, is dus niet de bedoeling.
aangezien alle communicatie online verloopt, tenzij er achterstallige betalingen zijn :+ , maakt het niet uit waar de adressen fysiek geregistreerd zijn.
( KPN komt niet controleren OF je er echt woont ;) )
Ik heb familie op mijn adres staan, als kpn-klant, en ze profiteren direct mee in de kortingen & actie's.
Ze moesten inderdaad wél op het adres staan waar ook de vaste verbinding ligt.

[Reactie gewijzigd door FreshMaker op 15 september 2015 15:53]

Sinds het wegvallen van Hi ben ik er echt gigantisch op vooruit gegaan. En nu weer, ik blijf het bizar vinden. Onderstaande is inclusief KPN compleet.

Origineel abonnement:
- 75 bel min / onbeperkt sms
- 4 gb data
- spotify
- 21 € p/m

Na wegvallen Hi:
-150 bel min
- 10 gb data
- spotify
- 21 €

Nu heb ik het bovenstaande pakket voor 17 €, 17!! 8)7

[Reactie gewijzigd door Electromonkey op 15 september 2015 15:18]

Nu heb ik het bovenstaande pakket voor 17 €, 17!! 8)7
Das wel gek, je zou denken voor 16 euro :Y)

[Reactie gewijzigd door watercoolertje op 15 september 2015 18:43]

Ehm administratiekosten? :z

Als ik je +3 kon geven had ik het gedaan :P
Anoniem: 298674
15 september 2015 16:51
Toen ik bij KPN in de winkel werkte kreeg ik betaald om dit te verkondigen. Vind de kortingsacties van de telecomboeren weinig nieuwswaardig eerlijk gezegd... Medewerkers moeten dit verplicht bij iedere abonnee door de maag proberen te splitsen bij ieder klantcontact op basis van de bestaande producten. Dus voor leden of geinteresseerden die de winkel in lopen, op de site komen, of zelfs contact hebben met klantenservice worden hier vanzelf mee geconfronteerd. Daarom dus totaal geen nieuwswaarde... :X
Onzin.. ik wist het als KPN Compleet (met 1 mobiel abbo) klant nog niet..en nu wel.. scheelt toch weer 5 euro :)
Anoniem: 298674
@Falcon19 september 2015 01:51
Bij de Hema zijn de wasknijpers in de aanbieding.
Tof! Ga meteen even kijken! Thanks :P
Ze belde mij hier afgelopen vrijdag nog voor, maar hun 'triple' systeem is dus voip en niet analoog bellen, TV ten koste van je internetverbinding, nee voel ik weinig voor. Enige interessante was de overstap naar mobiel, waar ik ~12 euro per maand goedkoper zou zitten.

Had ik nu 100% stabiel 100+mbit, was het interessant, maar brakke lijn en 3 TV's, gaat me teveel bandbreedte kosten.
KPN heeft toch ook glasvezel? Als je die verbinding hebt blijft er voldoende capaciteit over voor internet.
Natuurlijk, maar de dag dat dat hier komt, is 5G een standaard, is Apple failliet en is Hyves de nieuwe Facebook.
Woon jij bij mij in het dorp? :?
Weer een mooie actie van KPN!! :)
Beste netwerk, beste service; en dan ook nog de goedkoopste.
Ook leuk voor alleenstaanden! :)

Stiekem hoop ik dat mensen met meerdere abonnementen nu ook extra data krijgen. :P
Weer een mooie actie van KPN!! :)
Beste netwerk, beste service; en dan ook nog de goedkoopste.
Ook leuk voor alleenstaanden! :)

Stiekem hoop ik dat mensen met meerdere abonnementen nu ook extra data krijgen. :P
pfff nog minder slaap ;)

Met 5 ( mobiele) abonnementen op ons adres, kan ik na de verdubbeling door compleet met 60GB op en neer schuiven.
En ondanks dat 4G ( en de datahoeveelheid ) wel een verhoging in verbruik heeft betekend, is dat momenteel nog steeds ruim toereikend.

maar inderdaad méér is altijd leuk !

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee