TechConnect heeft de hand weten te leggen op versie 2.16 van de WDM-drivers voor nVidia-videokaarten. Deze set van stuurprogramma's zijn bedoeld voor kaarten met tv-out of ViVo aan boord. Wat de veranderingen zijn in deze release is helaas onbekend. Je kan de drivers vanaf hier downloaden of van onze fileserver
.
Driver-update: nVidia WDM 2.16
| Versienummer | 2.16 |
| Besturingssystemen | Windows 9x, Windows NT, Windows 2000, Windows XP |
| Website | TechConnect |
| Download | ftp://203.65.168.131/sparkle/WDM216.zip |
| Bestandsgrootte | 998,00kB |
| Licentietype | Freeware |
Update-historie
| 10-'08 | Nvidia Linux Display Driver 177.80 | 22 |
| 07-'08 | Nvidia Geforce 177.66 bèta | 53 |
| 05-'08 | Nvidia Linux Display Driver 173.14.05 | 39 |
| 05-'08 | Nvidia Geforce 175.16 whql | 45 |
| 05-'08 | Nvidia Geforce 175.16 beta | 74 |
| 03-'08 | nVidia ForceWare 169.44 beta | 53 |
| 02-'08 | nVidia Forceware 171.16 beta | 22 |
| 01-'08 | nVidia Linux Display Driver 169.09 | 18 |
| 01-'08 | nVidia ForceWare 169.28 beta | 23 |
| 01-'08 | Omega ForceWare 1.169.25 | 20 |
Reacties (8)
Voor de zoveelste keer: deze drivers hebben NIETS en dan ook HELEMAAL NIETS met de video-out te maken:
het gaat puur om de video-in (capture) & tv-in (tuner) opties.
het gaat puur om de video-in (capture) & tv-in (tuner) opties.
Ik dacht al, vrijwel elke videokaart die nu los te koop is in de winkel heeft een video-out
Vorige versie bestond uit 2 delen, 1 voor de tv-out-only kaarten en een andere driver voor de vivo-kaarten. Maakt dat bij deze release niks uit?
wat voegen deze drivers nog toe aan de functies die mijn tv-out nu heeft 
van de site van technet en wat hier staat wordt ik niet veel wijzer
) (miss ook wel handig voor de rest die het niet weten
van de site van technet en wat hier staat wordt ik niet veel wijzer
ik w8 liever totdat de drivers zelf op nvidia's site uit zijn, wie weet wat deze files doen, ze zijn niet officieel uit, dus je probeer ze op eigen risico
Mooi, deze versie werkt al een stuk beter dan 2.13.
Die gaf heel de tijd foutmeldingen in virtualdub, dat het problemen had met de VideoIn.
En blijkbaar als ik wilde gaan grabben met huffyuv codec, dan kreeg ik heel de tijd artifactd in beeld, wat ik dus met 2.16 niet meer heb
Die gaf heel de tijd foutmeldingen in virtualdub, dat het problemen had met de VideoIn.
En blijkbaar als ik wilde gaan grabben met huffyuv codec, dan kreeg ik heel de tijd artifactd in beeld, wat ik dus met 2.16 niet meer heb
"You don't have permission to access /nVidia/WDM216.zip on this server.
This could be because you are NOT connecting via the AMS-IX
It could also be that your Referrer is not from 'Tweakers.net' or that you are not logged in on 'Tweakers.net'.
check your traceroute and/or mail the sysadmin in case of injustice"..
Lijkt me iets niet goed met de fileserver..
This could be because you are NOT connecting via the AMS-IX
It could also be that your Referrer is not from 'Tweakers.net' or that you are not logged in on 'Tweakers.net'.
check your traceroute and/or mail the sysadmin in case of injustice"..
Lijkt me iets niet goed met de fileserver..
edit:
Was niet ingelogged
Was niet ingelogged
Hoe kun je niet ingelogd zijn en toch dit bericht plaatsen
(voor je edit)
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.