Redactionele reviews

Call of Duty: Modern Warfare 2 - multiplayer

Nadat we eerder al de singleplayer-modus van Modern Warfare 2 hebben besproken, is het nu de beurt aan de multiplayer-gameplay. De lat ligt hoog, want de multiplayer-gameplay van Call of Duty 4 was al zeer goed.

188    143.251 views 11 nov '09

Call of Duty: Modern Warfare 2 - singleplayer

Het is groter, beter, mooier en spectaculairder dan Call of Duty 4: het moet wel heel raar lopen wil Modern Warfare 2 niet hét schietspel van 2009 worden. Dit keer bekijken we de singleplayer, woensdag de multiplayer.

257    199.407 views 10 nov '09

Call of Duty Modern Warfare 2: multiplayer

Met Modern Warfare 2 heeft Activision misschien wel dé topgame van dit najaar in handen. Tweakers.net kreeg deze week de kans de multiplayer-modus uitgebreid onder handen te nemen. Opgepast voor afkickverschijnselen.

147    185.399 views 18 sep '09

Gebruikersreviews

Voor de Call of Duty Modern Warfare 2, Xbox 360 zijn er 30 beoordelingen gegeven door onze gebruikers die niet los getoond worden. Heb je dit product? Je kunt hier een beoordeling geven of review schrijven.

Beoordeling schrijven

Scorekaart