DLC: Kenshi gameplay trailer
Reacties (6)
Benieuwd wat je neer mag leggen voor een extra character...Beetje noob saibot principe?
Apart, een soort zakenmannetje in elkaar slaan/snijden... is dat oefening of uitdaging?
Dat is Johnny cage, zijn alternatieve outfit
Er zijn/komen 4 nieuwe characters:
Kenshi
Skarlet
Rain
Nog onbekend
Elke character zal 400 MS punten zijn (ik weet even niet hoeveel dit zal zijn voor PSN, dat mag iemand anders toevoegen).
Dit betekend dat als je bijv. alleen Rain wilt, je niet meer dan 400 MS punten kwijt bent. Echter, je kunt wel een Season Pass kopen voor 1200 MS punten, waardoor je alle 4 de characters krijgt (degenen die nog niet beschikbaar zijn, terzijnertijd in de Season Pass opgenomen), wat weer 400 MS punten scheelt.
Kenshi
Skarlet
Rain
Nog onbekend
Elke character zal 400 MS punten zijn (ik weet even niet hoeveel dit zal zijn voor PSN, dat mag iemand anders toevoegen).
Dit betekend dat als je bijv. alleen Rain wilt, je niet meer dan 400 MS punten kwijt bent. Echter, je kunt wel een Season Pass kopen voor 1200 MS punten, waardoor je alle 4 de characters krijgt (degenen die nog niet beschikbaar zijn, terzijnertijd in de Season Pass opgenomen), wat weer 400 MS punten scheelt.
Dat stukje dat hij die andere gast tegen het scherm aan gooit ziet er wel netjes uit:) En johnny cage in pak....tof:)
Skarlet DLC kost €3,99 volgens mij. Zal deze ook wel zijn. Wel een vette character! De moeite waard om in te verdiepen denk ik.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/41502/breezah.jpg?f=community)
/u/113709/galactic_empire_60pix.png?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/179238/crop5641af1748ed7_cropped.jpeg?f=community)