First producer video
Reacties (3)
Dus dit is Diablo 3 maar dan met spore figuren? Beetje vreemde keuze aangezien Diablo 3 wss ongeveer tegelijkertijd uit gaat komen. Ik vraag me af of je weer je beestjes zelf kunt maken, in het filmpje zie je allemaal pre-set characters en als je je creatures niet kunt customizen is het hele Spore-idee weg. Ik denk dat dit gaat falen eigenlijk, al ziet het er grafisch wel leuk uit
iets meer een soort van hack & slash game geworden...helaas. Ik vond het oude spore idee wel leuk maar zoals hier boven vermeld door Neophyte808 lijkt het veel op Diablo 3 waar mijn persoonlijke voorkeur dan ook naar uitgaat.
Helaas niet veel te l00ten zo lijkt het
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.