Wii - Facility Multiplayer Trailer
Reacties (4)
Het liefst zou ik ook een HD remake op de 360/ps3 hebben gezien.
Toch weet Nintendo duidelijk wat ze moeten doen om de hardcore gamer blij te maken. Welk N64 fan wilt dit nou niet?
Toch weet Nintendo duidelijk wat ze moeten doen om de hardcore gamer blij te maken. Welk N64 fan wilt dit nou niet?
Dan speel ik toch liever Perfect dark (N64 versie) op de x360...
Nee dit gaat m niet worden.... al helemaal niet op een wii
Waarom nou weer een xp systeem, dat had de oude goldeneye toch ook niet. Het is jammer dat het alleen voor de wii komt, als hardcore gamer ben ik niet geintresseert in met een afstandsbediening gaan staan zwaaien.
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/294521/crop5b35e103823d1_cropped.jpeg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/344098/crop59b5b18a8bce3_cropped.jpeg?f=community)