Doublepoint

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Dit is mijn eerste en ook mijn laatste bestelling bij deze webshop. Ik twijfel om mijn geld terug te vragen. Het bestel proces via de website verliep normaal. Maar ... (zie verzending & klantenservice)

Verzending

Op 24/12 heb ik een bestelling van meer dan €800 geplaatst, vandaag 19/01 heb ik het product nog steeds niet ontvangen. Bij het artikel stond er toen 3-5 werkdagen levertijd. Als ik vandaag naar hetzelfde artikel ga kijken staat er 10 of meer werkdagen levertijd. Na verschillende keren contact te hebben opgenomen met de klantendienst, heb ik nog steeds geen flauw idee wanneer (of?) het product zal aankomen.

Klantenservice

Het enige positieve aan de klantenservice is dat ze vriendelijk blijven (hoewel dat eigenlijk maar normaal is, ik ben namelijk ook steeds vriendelijk gebleven).
Ik heb een 5-tal keer contact gehad met de klantenservice om de status op te vragen. Steeds was het antwoord hetzelfde: belde ik in het begin van de week, dan ging ik op het einde van de week opgebeld worden voor de levering af te spreken. Belde ik op het einde van de week, dan ging ik in het begin van de volgende week opgebeld worden...
De laatste keer dat ik belde (vorige week vrijdag 11/01) hebben ze toegegeven dat ze zelf het product niet meer in voorraad hadden, en dat ze zitten te wachten op de levering. Ze gingen er van uit dat het product maandag 14/01 bij hen ging geleverd worden, en zo snel mogelijk daarna gingen ze mij contacteren i.v.m. de levering naar mij. Dat is dus niet gebeurd.
Ik heb dus sterk het gevoel dat ik gewoon aan het lijntje gehouden word, en dat ik dat product nooit zal zien...

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Eerst product elders besteld, zat helaas een langere levertijd op. Double point had het wel op voorraad. Daarna snel geleverd. Goed verpakt.

Algemeen

Prettige ervaring gehad, zowel als op de website als de aftersales bij dit bedrijf. Verkeerd product helaas besteld. Dit gemeld via het formulier op de website en binnen drie dagen was het product omgeruild.

Verzending

Verzending ging snel, ook het ophalen door dhl verliep snel.

Klantenservice

Goed, snel geholpen en product werd omgeruild.

Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Al verschillende items bij deze webshop gekocht maar mijn laatste bestelling is ook direct de allerlaatste. Het gaat om een bestelling van +1000€ (4 items).

Bestelling is op 26 november geplaatst.
Betaling netjes uitgevoerd.
Terugkoppeling ontvangen dat het geld goed ontvangen is.

Dus webshop technisch werkt alles prima.

Verzending

Producten zijn nog steeds niet geleverd. We zijn nu al 12 januari 2019!

- Geen werkende Track & Trace codes van DHL.
- Bestelling is steeds zoek bij DHL
- Niemand bij Doublepoint kan er voor zorgen dat het bij mij aankomt (bieden ook geen alternatieven verzendmethodes)

Voor zover ik het nu begrepen heb gaat het mis bij DHL maar Doublepoint doet voor mijn beeld onvoldoende om het echt bij mij te krijgen.

Klantenservice

Meestal zijn ze wel goed bereikbaar. Maar komen hun afspraken niet na om terugkoppelingen te geven op afgesproken tijdstippen. Slecht nieuws is ook een terugkoppeling maar helaas kreeg ik deze niet altijd mee.

Ik verwacht wel iets meer effort van een klantenservice als ik al meer dan 6 weken langer aan het wachten ben. Denk dat er veel mensen eerder afgehaakt zouden zijn, dus geduld heb ik genoeg uitgeoefend.

Vandaag mijn geld teruggevraagd, hopen dat dit wel sneller gaat.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik ben in zijn geheel tevreden over de afhandeling van mijn bestelling bij dit bedrijf. Alles Rond de Kerst besteld, en netjes geleverd erna.

Algemeen

Het was makkelijk om een bestelling te plaatsen. Het toevoegen van het product in de winkelwagen ging uitstekekend.
Ik kom hier zeker terug.

Zie hieronder.

Klantenservice

Emails die ik ontving vwaren duidelijk en snel.

Algemeen

Best gelopen allemaal Goed te vinden via google en tweakers. Nooit eerder besteld bij deze winkel dus maar 1 ervaring

Verzending

Alles verliep lekker, bezorger kwam al vroeg

Top

Algemeen

Over het algemeen ben ik tevreden over mijn aankoop bij dit bedrijf. Vriendelijk contact geweest en tijdens het ophalen van het pakket nemen ze de tijd om het uit te leggen.

Verzending

De leveribg verliep bij mij niet via het normale proces, maar ik hd het pakket opgehaald.

Klantenservice

Op twee manieren contact gehad met dit bedrijf. Eerst via de telefoon met verschillende medewerkers. Na de bestelling te hebben geplaatst besloten om het pakket op te halen in Lisse. Van te voren gebeld of dit mogelijk was.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Dit bedrijf hanteert een welbekende truc producten op hun site als op voorraad laten staan voor die tijd besteld volgende dag in huis.
Wat blijkt product is natuurlijk niet op voorraad...product is niet geleverd dus uit eigen beweging er natuurlijk er achter aan gaan.
Dus naar ze gebeld natuurlijk hun excuses...meestal komen ze dan aan met
met een alternatief aanbod waardoor je BIJ moet BETALEN maar het alternatieve product wel goedkoper is dan bij de huidige concurrent.
Na een klacht passen ze hun voorraad ook niet aan op hun eigen site.
Dat gebeurde bij mij al 15 maanden geleden bij een bestelling bij hun en nu 2 weken geleden ook weer...tuurlijk hoef je er niet op in te gaan maar toch.
Verwacht niet dat je product op tijd krijgt je bent gewaarschuwd lees meerdere reviews van hun op meerdere sites!!!

Klantenservice

Telefonisch contact opgenomen en bestelling geannuleerd per email
werd me door de klantenservice verteld in de email te vermelden dat het om een betaling via afterpay zou gaan...zodat hun wisten dat ze het aan afterpay
door moesten geven dat de bestelling geannuleerd was en betaling stop gezet kon worden want ging nogal vaker mis bij hun.
Wat denk je 2 weken later een betalingsherinnering van afterpay of ik nog effe wou betalen en er anders 16 dagen later nog eens 21 euro administratie kosten worden bij gedaan.
Hoezo dingen correct afhandelen...tuurlijk doublepoint is goed bereikbaar.
Maar hun administratie is slordig.

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Bij het uitzoeken van een speakerset, subwoofer en AV receiver ben ik keurig geholpen via chatmedewerker Loek. Door drukte heeft de verzending even op zich laten wachten maar dat kan gebeuren. Het is wel jammer dat ook de factuur/bestelbevestiging meerdere dagen op zich heeft laten wachten. Wanneer je aardig wat geld uitgeeft is het wel prettig om te zien dat alles daadwerkelijk ontvangen is. Maar ook hiermee werd ik via de chat keurig te woord gestaan.

Verzending

De verzending is daarentegen toch wel even een domper. Toen ik de speakers uit had gepakt bleken er kleine krasjes op te zitten. Eerst dacht ik een geretourneerd product te hebben ontvangen maar dit bleek niet het geval te zijn. Hier zal ik dan maar op vertrouwen, de pakketdienst is niet altijd even voorzichtig met pakketjes. Maar wat schetst nu mijn verbazing. Ik heb nu andere speakers dus tijd om de rest uit te pakken (ik had nog geen ander materiaal dus kon het net zo goed in de doos blijven tot ik speakers had). De subwoofer is ook al beschadigd! En na het debacle van de speakers heb ik hem zelfs nog extra voorzichtig uit de doos gehaald. De AV receiver ziet er dan wel weer netjes uit, gelukkig.

Klantenservice

De speakers gaan dus retour. Helaas geen antwoordnummer dus kosten komen voor eigen rekening. Dit staat ook in de algemene voorwaarden overigens dus geen klacht, maar het blijft jammer. Over de subwoofer heb ik net contact opgenomen, ik ben benieuwd wat hier aan gaat gebeuren. Beide producten waren van Jamo dus het zou ook aan hun kwaliteitscontrole kunnen liggen.

Algemeen

De communicatie van dit bedrijf is naar mijn mening erg goed. Dat begon bij mij al op het moment dat ik in de zoekende fase was voor de aanschaf. Via de chat met Loek kreeg ik snel antwoorden op mijn vragen en daarna werd er pro actief gebeld, omdat ik het niet begreep. Erg klantgericht.
Daarom de keuze gemaakt om mijn artikel bij deze winkel aan te schaffen.

Verzending

Verzending verliep snel, nadat ik de bestelling had gedaan. Helaas 1 dag vertraging, vanwege de drukte zei de vervoerder (dhl). Dit werd gelukkig netjes aangegeven in de link.

Klantenservice

Daarom de keuze gemaakt om mijn artikel bij deze winkel aan te schaffen.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Ik kocht een subwoofer bij Doublepoint. Deze bleek niet meer leverbaar te zijn waarna ik al de volgende dag telefoon kreeg van hen. Er werd mij een gelijkaardig product voorgesteld met een licht hogere prijs. Uiteindelijk werd er ook nog een korting toegestaan waardoor ik het alternatieve product onder de laagst te vinden internetprijs kon kopen.

Verzending

De verzending nam iets meer tijd in beslag door het probleem hierboven.

Klantenservice

Mails werden direct beantwoord en ook telefonisch werd er zeer correct gereageerd door de medewerkers.

Algemeen

Dubbel point had met Black Friday een aanbieding die te goed leek om waar te zijn: een extreme lage prijs voor een subwoofer welke normaal een paar honderd euro zou zijjn.

De gok gewaagd om tijdens het drukke weekend dit pakket te bestellen. De dinsdag erop (afgelopen week), pakket al ontvangen! Zeer kwalitative subwoofer waarvoor ik een nette, maar eigenlijk een goedkope prijs, voor heb betaald.

Verzending

De zending verliep eigenlijk zoals aangegeven op de site.

Klantenservice

Goede aanbieding via de site.

Algemeen

Overal ben ik tevreden over hoe de gehele order is uitgevoerd. Ben een half jaar bezig geweest met research omdat het apparaat veel specificaties heeft.
Adhoc toch besteld!

Verzending

Adhoc toch besteld! Verzinkng ging goed geen commentaar!

Klantenservice

Adhoc toch besteld! Alleen een email gehad, verder niks

Algemeen

Tijdens BlackFriday mijn eerste receiver bij deze winkel gekocht, vanwege de prijs. Scherp en snelle levering.

Alles goed te volgen, mooi te doen.

Verzending

Zending was helaas 1 dag vertaagd door de drukte. Wel daardoor in de avond geleverd.

Top!

Algemeen

Op de gehele flow niks op aan te merken. Bestellen, vergelijken, en aflevering verliep voorspoedig.
Mijn volgende audio bestelling plaats ik hier zeker weer. Alles verliep goed.0

Alles verliep goedp

Klantenservice

Alles per email. Ook goed.

Algemeen

Een lange vergelijkingsperiode en prijsvergelijking gedaan toch besloten omvoor black friday het product aan te kopen. Prijzen kwamen overheen met de price vergelijker.

Goed aanbod gehad en besloten omdirect te bestellen.

Verzending

Verliep goed. Door staking bij dhl, een dag te laat. Ervaarde ik niet als een probleem.

Klantenservice

Geen telefonisch contact wel email.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

veel te veel contact moeten hebben over een levering die de volgende dag geleverd zou worden. Dit werdt uit eindelijk 2 weken. Telkens werdt er gezegd dat het de volgende dag zou komen. slechte status update. Maar ook de voorraden op hun site klopt van geen kant. Na het melden passen ze het ook niet aan.

Verzending

product werdt in orginele verpakking geleverd via DHL. niks op aan te merken.

Klantenservice

de verkoop ging heel erg fijn via de telefoon. Werdt gewezen op het feit dat een product niet leverbaar was en qua prijs werd een duurder alternatief aangeboden. Hierin werd wel wat gedaan om de pijn te verzachten. Dus helemaal top. Tot dat het product niet de volgende dag, niet dezelfde week maar dik twee weken later. En het stomme is dat bij elk contact met de klanten service. Het product de volgende dag of iets werdt beloofd. zonde na de fjine ervaring.

Algemeen

Makkelijk om te betalen op de website. Kreeg vervolgens alles per email.
Overzichtelijk en vriendelijk personeel.
Tot de volgende keer. Als ik vragen heb meld ik mij.

Goed was optijd

Vriendelijk

Algemeen

Producten op de website zijn makkelijk te vinden. In mijn geval ging het om extra accessoires voor mijn geluidset.
Bij het begin veel keuze in mogelijkheden. Handige filters zorgen ervoor dat ik snel een beslissing kon nemen op de website.
Bestellen verliep makkelijk en overzichtelijk. Misschien een tip om PostNL ook aan te bieden.

Verzending

Ging goed, alleen zou ik ook PostNL adviseren.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Doublepoint

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie