Doublepoint

Review toevoegen
Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3

Algemeen

veel te veel contact moeten hebben over een levering die de volgende dag geleverd zou worden. Dit werdt uit eindelijk 2 weken. Telkens werdt er gezegd dat het de volgende dag zou komen. slechte status update. Maar ook de voorraden op hun site klopt van geen kant. Na het melden passen ze het ook niet aan.

Verzending

product werdt in orginele verpakking geleverd via DHL. niks op aan te merken.

Klantenservice

de verkoop ging heel erg fijn via de telefoon. Werdt gewezen op het feit dat een product niet leverbaar was en qua prijs werd een duurder alternatief aangeboden. Hierin werd wel wat gedaan om de pijn te verzachten. Dus helemaal top. Tot dat het product niet de volgende dag, niet dezelfde week maar dik twee weken later. En het stomme is dat bij elk contact met de klanten service. Het product de volgende dag of iets werdt beloofd. zonde na de fjine ervaring.

Algemeen

Makkelijk om te betalen op de website. Kreeg vervolgens alles per email.
Overzichtelijk en vriendelijk personeel.
Tot de volgende keer. Als ik vragen heb meld ik mij.

Goed was optijd

Vriendelijk

Algemeen

Producten op de website zijn makkelijk te vinden. In mijn geval ging het om extra accessoires voor mijn geluidset.
Bij het begin veel keuze in mogelijkheden. Handige filters zorgen ervoor dat ik snel een beslissing kon nemen op de website.
Bestellen verliep makkelijk en overzichtelijk. Misschien een tip om PostNL ook aan te bieden.

Verzending

Ging goed, alleen zou ik ook PostNL adviseren.

Algemeen

Mede door deze site kwam ik uit bij deze winkel aangezien ze mijn product elders niet meer hadden. Ik wist dat het product niet meer wordt gemaakt, besloten om te kiezen voor de tweedekans.
Hierdoor was ik erg benieuwd hoe het product eruit zou zijn. Bij binne komst was het goed verpakt, maar zag je dat het product wel al een keer uit de doos was gehaald (van te voren wel aangegeven).

Verder werkt het uitstekend en ben ik tevreden dat ik toch nog dit oroduct heb kunnen kopen.

Verzending

Doordat het product elders niet meer te bestellen was, even telefonisch contact opgenomen.

Klantenservice

De zending verliep goed en snel (2dagen).

Algemeen

Via de price vergelijker terecht gekomen bij deze aanbieder. Zag dat ze bij mij in de buurt zaten, vandaar dat ik het heb opgehaald.
Kleine showroom, maar vriendelijk geholpen door de medewerkers.

Verzending

Opgehaald, eigenlijk niet een hele directe ervaring.

Klantenservice

Het contact wat ik heb gehad, was goed!

Algemeen

Twee weken geleden mijn tweede bestelling geplaatst en alles verliep redelijk goed. Het product werd zoals aangegeven binnen 8 werkdagen geleverd doordat het product niet op voorraad was. Ik had hier vrede mee, aangezien niemand deze had.

Na 5 dagen kreeg ik het verzendbewijs van dat de onkyo receiver onderweg was. De volgende dag was ik niet thuis, waardoor ik hier een extra dag op moest wachten. Op zich geen probleem.

De emails met de informatie was duidelijk en omdat ik niet thuis was contact opgenomen met loek en gelijk een avond levering van gemaakt.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Ik heb 16 september een Onkyo versterker, CD speler en luidsprekerkabels besteld. 2 dagen later werden de kabels geleverd, maar dat waren de verkeerde en dus retour gestuurd. Mij werd verteld dat de versterker moeilijk leverbaar was en de CD speler zou geleverd worden. Tot mijn verbazing werd de versterker geleverd en de CD speler en de luidspreker kabels niet. Uiteindelijk heb ik de bestelling van de laatsgenoemde artikelen geannuleerd en na veel bellen en emailen heb ik in 2 gedeeltes mijn geld terug ontvangen, 19 dagen na annuleren.
Ik heb een klacht hierover ingediend bij consuwijzer, iets wat ik nog nooit gedaan heb.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Subwoofer besteld geen tracking op de dag van verzending en te laat geleverd helaas de belofte is men niet nagekomen met als eindsurprise een tweedehands subwoofer met beschadigingen.

Verzending

Voor 17:00 uur bestellen volgende dag in huis werd er beloofd. Donderdag avond besteld Zaterdag werd er niks geleverd. Op dinsdag kreeg ik het geleverd.

DHL zou vertraging hebben maar lijkt me meer voor de hand liggen dat het pas maandag werd afgegeven aan DHL. Hier had ik al het idee dat het niet een echt betrouwbare shop was.

Klantenservice

Klantenservice heeft mij een onbetrouwbare indruk achtergelaten, vooral Fabian, waarschijnlijk krijgen ze dat mee van de management.

Ik heb een Canton ASF 75 subwoofer besteld en dat was vol beschadigingen en krassen door de vorige eigenaar (waarschijnlijk is een kat erop tekeergegaan?). Heb ik op Marktplaats besteld?

Daarop contact genomen met de klantenservice en die zegt dat ze alleen nieuwe producten versturen. Vervolgens heb ik mijn verzendlabel afgepulkt op het productdoos en daaronder was de verzendlabel voor de oude eigenaar (ene Danny) met een verzenddatum van Februari 2018.

Deze shop gaat op de blacklist bij mij.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Ik koos voor deze webshop voornamelijk omdat ze de laagste prijs hadden voor de subwoofer die ik wou. Ze geven ook nog eens een laagste prijs garantie.
De website is overzichtelijk, makkelijk om te bestellen en te betalen. Er is ook een verwachtte levertermijn per product.

Verzending

Bij de levering liep het dan even mis. Ik bestelde een sub met 1-2 dagen levertermijn op donderdagavond 11/10. Ik verwachtte die dus aan huis op maandag of dinsdag.
Dinsdag kreeg ik echter een telefoontje dat de leverancier het verkeerde model had aangeleverd. Ik kon wachten tot de juiste geleverd werd, of die andere mits opleg. Ik verkoos te wachten. Daardoor was de levering dus wel te laat, pas op dinsdag 23/10.
OK, blijkbaar niet de schuld van de webshop, maar dat maakt mijn rekening in feite niet.
De levering is, de vertraging buiten beschouwing gelaten, wel volledig in orde.

Klantenservice

Ondanks late levering toch mijn complimenten aan de webshop om persoonlijk contact te nemen per telefoon en een alternatief voor te stellen.
Velen zouden gewoon een mailtje sturen, of niks laten weten en langer laten wachten tot het juiste product geleverd werd.

Algemeen

Makkelijk bestellen op de site, geen hele kleine letters.
Duidelijk producten vergelijken.
Twee dozen ontvangen, had misschien in grote doos gekund. Verder geen issue.

Verzending

Verzing verliep naar wens. Had voorkeur aangegeven in de avond.

Netjes te woord gestaan.

Algemeen

Pas op voor deze partij. Ik heb een bestelling inmiddels meer dan 3 weken geleden geannuleerd omdat het artikel maar niet bezorgd werd. Nu wacht ik dus al 3 weken op mijn geld en het komt maar niet binnen. Al twee weken hoor ik dat het gecrediteerd zal worden, maar helaas nog niets binnen.

Wanneer wordt het diefstal he?.....

Klantenservice

Ze beloven steeds dat het geld wordt teruggestort maar het gebeurt maar niet.

Algemeen

Ordered a few days ago at this website because the pricewatch at this website.
Good informed at the website about the product with the advantages and dis advantages.
Afterwords I got two emails, claer.
Second time I will cOme back

Verzending

Got two emails with tracing information

Klantenservice

We had not contact by phonr, only email.

Algemeen

Bestelling plaatsen was erg makkelijk. Niet te druk. Duidelijke opties. Product had levertijd, maar binnen termijn geleverd.

Verzending

Alles per email. Verliep goed.

Geen contact meegehad.

Algemeen

Via deze winkel een nieuwe subwoofer besteld. Doordat deze door de prijs er goed uit kwam heb ik deze hier besteld.
Alles verliep, goed, overzichtelijk.

Verzending

Een dag voordat het bij mij thuis werd afgeleverd heb ik een email ontvangen met daarin alle gegevens. Helaas was er bij de transporteur (dhl) 1 dag vertraging, vanwege het formaat van de doos.
Hierdoor kon ik een nieuwe afleverafspraak maken (rechtstreeks), die gelukkig in de avond kwam.

Klantenservice

Doordat de zending 1 dag vertraagd was bij dhl, heb ik redelijk veel contact gehad met de klantenservice. Goed geholpen en de zending gewijzigd naar een avond levering. Zo wisten we zeker dat het afgeleverd kon worden.

Algemeen

Begin september voor het eerst bij dit bedrijf mijn bestelling geplaatst. Na lang research toch de keuze gemaakt voor een nieuwe Sony hoofdtelefoon welke goed en zacht op het hoofd moet zitten.
Het bestellen verliep goed.
Erg blij het met product, daarom ook een product review geschreven.

Verzending

Niet zoveel op te merken. Juist verpakt

Netjes te woord gestaan.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Het bestelde product is niet meer beschikbaar en ik wacht na 3 maanden nog steeds op terugbetaling

Verzending

Het bestelde product is me ettelijke keren beloofd maar nooit toegestuurd

Klantenservice

Mijn klachten worden niet beantwoord. Ik ben via mail beloofd dat ik word terugbetaald maar wacht nog steeds op mijn geld terwijl de termijn al lang is verstreken

Algemeen

2de keer besteld. Alles verliep goed! Dvd speler gekocht van denon.

Volgende dag in huis

Klantenservice

Geen contact mee gegad. Alles via email ging goed.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Niet vatbaar voor herhaling.

Op 27 juli een bestelling geplaatst voor een setje luidsprekers Wharfedale Diamond 11.2. Op de site werd een levertijd vermeld van 6 werkdagen.
Na een week te hebben gewacht en geen mail te hebben gekregen m.b.t. verzending heb ik zelf er een mail naartoe gestuurd. Mij werd vriendelijk verteld dat er een vertraging was van ongeveer 3 dagen. Vervolgens na een week nog steeds niks binnen gekregen en maar weer een mail gestuurd. Men zou hun personeel wel even rondvragen wat er aan de hand was.
Na twee weken geen antwoord te hebben gekregen heb ik de bestelling maar geannuleerd.
hier kreeg ik wel mail terug van dat dit was geregeld en dat mijn geld terug zou worden gestort. Tevens ook direct een alternatief aangeboden gekregen voor een ander setje luidsprekers, dit aanbod heb ik afgezegd.

Na een goede maand wachten had ik nog steeds geen geld terug na meerdere mails te hebben gestuurd zonder antwoord te krijgen. Vervolgens nog een laatste mail gestuurd met daarin gezegd dat ik geval dit zou melden aan consuwijzer.

Na een weekend wachten heb ik toch nog mijn geld terug gekregen.

Klantenservice

Zoals eerder gezegd werden mijn eerste mail vriendelijk beantwoord.
Ik zou graag willen dat men ook statusupdates over o.a. de staat van verzending.

Maar gaat er iets fout met de bestelling (kan/wordt deze niet geleverd), dan heeft men er blijkbaar moeite mee om het geld terug te storten en om contact met mij te behouden.

Algemeen

Ik was opzoek naar een soudnbar onder mijn televisie in de slaapkamer om extra bass te krijgen. Immersngoed geadviseerd en daarna tot koop over gegaan.
Installatie verliep goed.

Verzending

Zending werd verstuuurd door dhl. Werk zelf veel met Postnl, maar ging goed.

Klantenservice

Klantenservice was vriendelijk. . Hielpen mij rustig en namen de tijd.

Algemeen

Prettig bedrijf met persoonlijk contact. Mooie speakers (Klipsch rf7 III) en een mooie deal. Aanrader!

1 2 3 4 5

Scorekaart voor Doublepoint

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie