Doublepoint

garantie
Gratis verzending
v.a. ¤ 50,-

Over doublepoint

Doublepoint is dé webwinkel voor de serieuze audiofiel. Alsof een breed assortiment in o.a. bedrade en draadloze speakers, hoofdtelefoons, stereocomponenten en audio accessoires nog niet genoeg is, doen wij op allerlei andere manieren van ons spreken. Het brede assortiment van Doublepoint bestaat onder andere uit de merken Denon, TEAC, Onkyo, Klipsch, Jamo en Pioneer. Wij zien u graag snel op Doublepoint.nl!

Scorekaart voor Doublepoint

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 960 producten, 482 unsorted producten
Prijsindex Nederland 102,7 (2,7% boven gemiddeld)
Prijsindex België 103,0 (3,0% boven gemiddeld)