PhoneMarket.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop PhoneMarket.nl

Review toevoegen

Algemeen

I had a very positive experience. Fast delivery and sturdy packaging. The phone arrived in a perfect condition.

Verzending

The phone was dispatched the same day and delivered on the next.

Algemeen

Prima kwaliteit, en door de Consumentenbond goed beoordeelde telefoon (Samsung Galaxy A52s 5G 128GB Zwart) voor de laagste prijs, keurig op tijd geleverd door een betrouwbare webshop!

Keurig op tijd geleverd!

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

TL;DR : schandalig slechte afhandeling van garantieprocedure, continu wisselende contactpersonen en wisselende verhalen / toezeggingen n.a.v. mails en gebeurtenissen.

In Mei 2020 heb ik via PhoneMarket een steelstofuizger van Xiaomi gekocht. Deze stofzuiger ging September 2021 ineens kapot. Er zat 2 jaar garantie op de stofzuiger, dus deze heb ik na overleg retour gestuurd voor reparatie.

Nadat het eerst extreem veel moeite heeft gekost PhoneMarket te overtuigen van het feit dat de stofzuiger buiten mijn schuld kapot was gegaan (heb zelfs negatieve reviews moeten plaatsen online & een ingebrekestelling op moeten stellen met hulp van de Consumentenbond voor er actie op kwam), heeft PhoneMarket de stofzuiger aan de leverancier gestuurd (Oktober 2021).

Gedurende het proces heb ik meerdere malen navraag moeten doen naar de status. In November 2021 werd aangegeven dat de leverancier wachtte op een onderdeel en dat het daardoor nog even ging duren. In Februari kwam vervolgens het bericht dat de stofzuiger door de leverancier 'onherstelbaar was verklaard'.

Vervolgens kreeg ik 2 opties: een bedrag ontvangen wat PhoneMarket 'van de leverancier had gekregen als dagwaarde' (+- 45% van de aanschafprijs) of een nieuwe stofzuiger uitzoeken t.w.v. +- 54% van de aanschafprijs.

Dit is natuurlijk niet hoe garantie werkt. Nadat ik PhoneMarket gewezen had op mijn rechten als consument volgens het BW (3 opties: kosteloos herstel, vervanging door een gelijkwaardig product of restitutievan het aankoopbedrag) en had aangegeven binnen 7 dagen een acceptabele oplossing te willen hebben, liet PhoneMarket niets van zich horen.

Hierop heb ik (BW art. 7:22 volgend) de koopovereenkomst ontbonden en zelf een nieuwe stofzuiger aangeschaft - beide zaken heb ik gemeld aan PhoneMarket. 'Ineens' heeft PhoneMarket nu van de leverancier toch een vervangend exemplaar ontvangen en bieden ze die aan mij aan. Dit stadium zijn we echter al gepasseerd, dus is eis nu mijn geld terug. PhoneMarket geeft aan niet het gehele bedrag terug te kunnen geven omdat de stofzuiger ruim een jaar gebruikt is - dit is volgens mij indirect het in rekening brengen van gebruikskosten, iets wat meerdere malen gerechterlijk verboden is.

Klantenservice

Veel wisselende contactpersonen, niemand weet wat er precies aan de hand is en iedereen belooft weer iets anders...

Beste heer Van Diepen,
Hartelijk dankt voor het plaatsen van uw review.

We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent met uw garantieafhandeling.

Gelukkig is er kosteloos een nieuw product naar u toegestuurd en deze heeft u ook al ontvangen.

Excuses voor het ongemak.

Veel plezier met uw nieuw product. Bij vragen kunt u gerust met ons contact opnemen.

Met vriendelijke groet,
Het team van PhoneMarket.nl

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Klacht opgelost dagwaarde betaald. Minimaal 15 woorden minimaal 15 woorden minimaal 15 woorden heb niet meer te zeggen

Levering was goed, weer niet meer dan 10 woorden te zeggen

Klacht opgelost dagwaarde betaald, minimaal 10 woorden heb niet meer te zeggen

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Mijn 1 jaar oude telefoon zou gerepareerd worden. 3 maanden gewacht, eindelijk antwoord. Ineens heeft mijn telefoon waterschade en moet ik betalen om hem terug te krijgen? Absoluut niet! Hij had een probleem aan de batterij of aan het systeem, aangezien hij continu opnieuw opstartte! Hij was bijna nog zo goed als nieuw!

Klantenservice

ABSOLUUT WAARDELOOS! Communiceren kunnen ze niet en als ze iets sturen, zeggen ze dat de reparatie uit hun handen is. Hier klopt natuurlijk niks van. Stelletje oplichters.

Hartelijk dankt voor het plaatsen van uw review.

We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent met uw toestel. We willen u vragen een e-mail te versturen naar klantenservice@phonemarket.nl o.v.v. Review Tweakers ''repareernu'' en het ordernummer van uw bestelling zodat we kunnen kijken of we iets voor u kunnen betekenen in deze situatie. Zodra we de e-mail ontvangen, nemen we de review verder in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Het team van PhoneMarket.nl

Algemeen

Scherpere prijs dan de meeste websites en snelle levering overeenkomstig met wat beloofd was. Product in perfecte staat

Zie boven

Algemeen

Snelle levering en goedkoper dan de meeste websites ik ben super blij dat ik hier heb besteld!

Verzending

Het pakketje kwam super snel binnen. Ik bestelde op zondag en kreeg het dinsdag binnen.

Klantenservice

Ik werd goed ge-update over mijn bestelling en de levering hiervan.

Algemeen

Via webshop op vrijdagavond laat besteld. In het weekeinde al aanvullende info ontvangen, incl. track & trace. Op exact aangegeven moment ontvangen. Producten helemaal in orde ontvangen, incl. juiste instructies.

Zie boven

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Enige moeite gehad met het aan mijn zijde krijgen van het gelijk, maar uiteindelijk toch met me meegedacht en met een goede oplossing gekomen. Duurde even, maar uiteindelijk wel opgelost.

Klantenservice

Netjes de excuses aangeboden voor de onervaren medewerker die een fout maakte en uiteindelijk alles netjes opgelost. Beter in 1 x goed natuurlijk, maar voldoende is het uiteindelijk dus wel.

Algemeen

Phonemarket.nl hanteerde de juiste prijs maar gaf daarna ook duidelijk blijk van een goede service, levering conform afspraak en hieromtrent was er heldere to the point communicatie.!

Verzending

Duidelijke communicatie via mail zodat ik kon anticiperen op de ontvangst.

Klantenservice

kort gesproken met de helpdesk omdat ik vragen had die werden adequaat beantwoord.

Algemeen

Volledig qua info, scherpe prijs ( 200 euro verschil), vlotte bezorging, naast webshop ook reparatie en echte winkel

Na 1 dag in huis, goed verpakt

Verzending: Score: 4

Algemeen

Lagere prijs dan elders. Overzichtelijke site zodat een juiste keuze goed is te maken. Leveren wel uit voorraad terwijl anderen nee verkopen.

Verzending

Goed verpakt en snelle levering

Algemeen

Makkelijke manier om Snel en simpel de nieuwste samsung s21 te kopen, en veilige betaalmethoden !!

Netjes op tijd!!

Tegen beloning

Algemeen

De levering was goed en snelle levering...

In mijn glas die ik had besteld voor mijn telefoon zaten stofdeeltjes op... Bericht gestuurd naar de klantendienst en zeer vriendelijk en rap antwoord gehad en gaan mij een nieuw opsturen

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Alleen bij PhoneMarket.nl was het gezochte smartphone, met de gewenste specificaties, te koop. Eenvoudig bestel- en betaalproces.

Verzending

Zorgvuldige verpakking, snelle en veilige levering.

Vriendelijke behandeling.

Algemeen

Goede prijs, duidelijke webshop dus snel en makkelijk besteld. Meteen e-mail ontvangen met bevestiging en dat komt vertrouwd over.

Verzending

Volgende dag keurig in huis en goed verpakt.

Algemeen

Telefoon OnePlus Nord besteld, betaald via creditcard en volgende dag in huis.
Supersnel geleverd........ Toppie!

Tegen beloning

Algemeen

Ik had bij de bestelling de Postcode verkeerd ingevuld. Men maakte er geen probleem van, zo aangepast na een een telefoontje en mailbevestiging

Verzending

Volgende dag al in huis. Top !!

Algemeen

Ik had ingesteld dat ik een berichtje wilde ontvangen als de Samsung Galaxy Tab S6 Lite onder een bepaalde prijs zou komen. Toen ik dat bericht ontving bleek Phonemarket de goedkoopste. Bestellen ging simpel. Geen onduidelijkheden.

Verzending

Levering geheel overeenkomstig met wat beloofd was.

Verzending: Score: 4

Algemeen

een google pixel 5 gekocht. vriendelijk personeel aan de telefoon om mijnvragen te beantwoorden, toen online besteld via phonemarket.nl. de site werkt probleemloos. (wel nog de domeinnaam vooraf dubbel gecontroleerd, je weet nooit met al die spoofers tegenwoordig) en zoals beloofd had ik ‘m de volgende dag in huis

Verzending

phonemarket.nl had een anonieme doos gebruikt (perfect want dure phone erin), en er zou getekend moeten worden (sticker op de doos) . post nl gaf het daarintegen gewoon af, dus weet niet of dat zo hoort.

Klantenservice

een paar vragen werden netjes (telefonisch) beantwoord,

1 2 3 ... 15

Scorekaart voor PhoneMarket.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg