SOS Solutions

45 producten en 50 uitvoeringen

Gebruikers over webshop SOS Solutions

Review toevoegen

Algemeen

Geen enkel probleem ervaren in de bestel procedure. Werkt goed en snel en is duidelijk.

Verzending

Ik had zelf een verkeerd product besteld en kon dat retour sturen. Kreeg een factuur voor het prijsverschil met het correcte product en ook dta krieeg ik snel geleverd Dus prima.

Klantenservice

Na retour ook correct afgehandeld

Algemeen

een Raspbery Pi opgestuurd voor reparatie,was een half jaar oud,mechanisme van sd kaartje werkte niet meer,geen garantie,eigen schuld werd gezegd reparatie op eigen kosten.Ik was het daar niet mee eens en heb gezegd stuur maar terug.Heb de Raspbery Pi nooit meer terug gezien,Onbeschoft gedrag vaan de service afdeling,ik koop hier nooit meer iets.

Verzending

Ik had een nieuwe pi besteld,heb de oude niet meer opgestuurd gekregen

Klantenservice

Onbeschoft behandeld door de klantenservice.wij hadden alles fout gedaanhet sd kaartje is er maar een paar keer in en uit gehaald,dit was een ondeugdelijk produkt

Algemeen

Levering, aanbod en prijspeil is goed te noemen. Altijd snelle en redelijk nette verzending. Zal er vast nog wel eens wat bestellen, ondanks de laatste ervaring met de klantenservice.

Verzending

Zoals ik al zei, levering is prima. Om verzendkosten te drukken zit het vaak wel in een bubbelenvelop, dat moet een keer fout gaan met electronica.

Klantenservice

Klantenservice is wat minder vlot. Heb 4 weken op een nalevering gewacht, toen ik vroeg waar die bleef kwamen ze er achter dat het onderdeel niet meer leverbaar was. Mijn vraag of ze een vergelijkbaar onderdeel hadden werd beantwoord met een melding dat het geld teruggestort werd. Dat terugstorten duurde ook net iets te lang.

Algemeen

Ik heb 2 setjes gekocht, helaas was daarvan 1 voeding niet goed, deze was na 2 dagen alweer binnen.

Verzending

Ontzettend gode levering, voor 17:00 besteld en de volgende dag geleverd.

Zie eerste toelichting.

Algemeen

kheb hier een RFXCOM-E Transceiver 433.92 Mhz besteld, product werkt uitstekend, verzending was goed ,

Verzending

product was goed verpakt in een ruime doos

Klantenservice

snel een reactie via whatsapp, ben ook goed geholpen

TPA Karma 2,99K
Algemeen

snelle levering en klantenservice geeft heel snel antwoord op vragen.

Ik wist helaas niet dat er naast de door hun ge´nstalleerde kodi geen extra software zoals unifi controller ge´nstalleerd kon worden, maar over de service en bereikbaarheid klantenservice : top

Klantenservice

per kerende mail antwoord op mijn vragen.
telefonisch iets langer, maar binnen een redelijke tijd en wel meteen antwoord!

PEPPI Karma 5,65K
Algemeen

De bestelling was makkelijk gemaakt; je kiest een type Rasberry en je kan met drop down menus de behuizing en accessoires selecteren. Handleidingen werden digitaal per mail verstrekt. En op de site werd ook middels een FAQ uitgelegd dat bijvoorbeeld de voeding van 2 Ampere belangrijk is voor de nieuwste Rasberry.

╔Ún bestelling, zes mailberichten (dat zijn er best wat): Welkom bij SOS, bedankt voor de bestelling, factuur, bestelling verzonden met track en trace, Pi gebruikersaanwijzing en een vraag om evaluatie.

Verzending

Ik had Post.nl pakketdienst gekozen en de volgende dag (zaterdag) had ik alles in huis. De bestelling was goed verpakt.

Algemeen

Ik heb een week gewacht voordat ik mijn bestelling heb ontvangen. Ik had een Raspberry pi besteld met een case. Vervolgens kreeg ik alleen de Raspberry toegestuurd zonder de case. Na weer wat mailen krijg ik dan nu mijn volledige bestelling. Bijna twee weken later. Ik heb 8 keer contact gehad om mijn bestelling volledig te ontvangen. De klanten service was taakgericht met een verlies aan klantvriendelijkheid.

Verzending

Ik ontving mijn volledige bestelling pas na 2 weken. De eerste keer ontving ik maar 1 product. Ik moest vervolgens zelf aangeven dat mijn tweede product ontbrak.

Klantenservice

Taakgericht en totaal niet klantvriendelijk. Het komt onprofessioneel over met een gebrek aan empathie.

Algemeen

Prima webshop, alleen was ik wel een beetje nijdig over het feit dat ze zeggen dat je op rekening kan betalen als bedrijf, maar dat je de eerste keer vooruit moet betalen...dat heb ik ook gedaan bij Almeda...dat was niet zo goed bevallen (failliet....)

Verzending

Producten zijn heel rap verzonden (ik had het ook echt de volgende dag), goede prijs en goed verpakt (precies wat ik had besteld). Een van de betere webshops.

Algemeen

Redelijk goedkoop, overzichtelijke website. Groot aanbod van producten, voor zowel basis Raspberry Pi's als complete producten.

Verzending

Gratis verzending geld alleen voor brievenbus post en dat durfde ik niet aan aangezien onze postbode alles dubbel vouwt voor ze het in de brievenbus stopt. Ik zag mijn PI al breken. Gekozen voor pakketpost, wat 7 euro extra kost. Als je voor 100 euro aan spullen besteld, zou dat naar mijn mening ook wel gratis moeten kunnen.

Klantenservice

PI kwam kapot aan. De usb poorten werkten niet. Contact op genomen na het testen. Koningsdag zat er tussen, dus het duurde wat langer. Netjes en op tijd antwoord gekregen en dezelfde dag nog langs gegaan. De Pi werd voor mijn neus getest en omgeruild. De nieuwe Pi is getest met mijn eigen memory kaartje en ik ben dus gegarandeerd met een werkende Pi naar huis gegaan. Helemaal top!

Algemeen

Besteld: Kodi/XBMC 3B Media Speler Compleet met draadloos toetsenbord met een 8 GB kaartje.
Product werkt goed en is erg snel (binnen 5 seconden opgestart). Alleen het toetsenbord heeft een andere indeling. De muisbuttons aan de linkerzijde is vervangen door 2 buttons met .com en www.
De XXX content is niet beveiligd, terwijl er op de website staat " LET OP: Het wachtwoord voor de XXX sectie van films is: 4578 " en er staat "Adult: (staan uit, maar kunt u desgewenst aanzetten)."
Ik raad hun aan om dit wel aan te passen op de website

Verder doen een hoop add-ons het niet of slecht, maar daar kan SOS niets aan doen.

Verzending

Levering was goed. Netjes via GLS verzonden. Moeten tekenen bij ontvangst.
Doos met de producten ook apart per apart doosje ingepakt.

Klantenservice

Een bericht gestuurd over het keyboard en de XXX content via het contactformulier en vandaag een antwoord gekregen. Namelijk dit:

"De linker en rechter muisknop zitten langs het touchepad.
Deze zitten inderdaad niet meer op de plek op als op de afbeelding.

De XXX- is inderdaad niet beveiligt dit is ook niet te beveiligen, we hebben een
software gehad die dit kon maar deze werkt helaas niet meer.

With Kind Regards / Met vriendelijke groet,"

Het lijkt mij handig om deze punten aan te passen op hun website. Vooral omdat je er vanuit gaat dat de XXX-content is beveiligd.
Voor het keyboard is alleen een nieuwe afbeelding nodig.

Erg tevreden ben ik niet met deze antwoorden. Daarom geef ik dus maar 2 sterren.

Algemeen

raspberry zoeken op de website en Bestelling zo geregeld betalen doe je met afterpay. Prima

Verzending

vandaag bestellen morgen in huis

Klantenservice

De voeding die geleverd wordt bij de raspbery is te zwaar. Raspberry vraagt een max input van 5.2 volt, de bijgeleverde adapter levert 5.7 volt.
Hierover gereklameerd wordt afgedaan als "leveren zo altijd". Nog geen twee later voeding defect. Jammer stuur maar op tja het hangt bij een klant in gebruikt... moet ik nu spullen weghalen bij mijn klant om het naar leverancier terug te sturen zodat hun kunnen kijken of het klopt dat voeding kapot is???????

Earv Karma 7,81K
Algemeen

Duidelijke website, goede beschrijving bij de artikelen, bestel-, verzend- en serviceprocedure was meer dan wat je mag verwachten.

Verzending

Snel verzonden, geen problemen hier. Wel is een gevolg van het feit dat ze brievenbuspost versturen, dat het doosje van mijn Raspberry Pi 3 beide keren flink was ingedrukt om het door de brievenbusopening te krijgen. Hij werkte gelukkig nog, maar het lijkt me wel een puntje van aandacht.

Klantenservice

Ik stuurde mijn eerste RPi3 terug, omdat hij steeds binnen een paar minuten crashte. Ze constateerden bij SOS Solutions geen mankement, maar wezen me op het belang van een krachtige voeding. Ik checken, bleek ik een 0,7 A voeding te gebruiken... Goed genoeg voor mijn RPi1, maar te zwak voor de RPi3. Niettemin stuurden ze me kosteloos een nieuwe, die het met een 2,1 A voeding prima doet.

Algemeen

Een Minix u1 gekocht tijdens de paasactie. De bestelling ging snel en soepel, alleen de site was even wat traag (ivm drukte misschien)

Verzending

Verschillende opties mogelijk en gekozen voor de gratis GLS optie, al hoewel ik wat huiverig ben voor andere aanbieders dan PostNL en DHL ging het perfect.

Misschien iets duidelijker melden wat de track and trace is van GLS, nu had ik wel een idee wat het was, maar doordat de track and trace pas s'nachts (of volgende ochtend) bijgewerkt werd wist ik het toen pas zeker.

Op pasen besteld en de mijn bestelling werd gelijk de volgende dag verzonden. Levertijd was dus daadwerkelijk 1 werkdag

Klantenservice:

De Raspberri Pi samenstellen via de mini 'wizard' was een makkelijke manier om direct de noodzakelijke accesoires toe te voegen. Dit was voor mij een grote plus.

Algemeen

snelle service en scherp geprijst en een goede afhandeling. Eigenlijk zoals ik gewend ben. Top dus.

Verzending

goed beschermd verpakt en snal verstuurd

Klantenservice

doordat ik problemen had om track en trace info te krijgen bij GLS een mail gestuurd naar de klantenservice en de volgende ochtend antwoord. super!

Algemeen

Prima website, gemakkelijk je producten zoeken en ook veel gadges en behuizingen te vinden voor mijn Raspberry Pi!
Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Verzending

Prima ingepakt! Geen probleem!

Algemeen

De website is niet de mooiste maar functioneel, bestellen en betalen gaat gemakkelijk. De prijs van de producten is goed.

Verzending

Verzenden beloven ze binnen een dag, dit kunnen ze niet meer waar maken. Voor de 2de keer heeft de pi er meer dan een week over gedaan. Zelfs bij het navragen en belofte dat ze het de volgende dag zouden versturen ging het mis.

Klantenservice

Klantenservice is niet echt mee gaand, schuld van vertraging ligt altijd ergens anders. Telefonisch wordt belooft dat de pi verzonden gaat worden, hier blijkt later niks van te kloppen.

Algemeen

Heb een pi3 met een Lego Blox behuizing bij hun gekocht na een eerdere positieve ervaring met de pi2 die ik bij hun heb gekocht.

Verzending

Had gekozen voor de goedkoopste verzendmethode. Postnl brief. Het pakketje paste net niet door de brievenbus maar de postbode had wel erg zijn best gedaan. Daardoor was de verpakking licht plat gedrukt en vertoonde de behuizing kleine scheurtjes.

Klantenservice

Kreeg hdmi-cec niet werkend met de pi3. Snelle antwoorden op vragen maar het bleef niet werken. Werd aangeboden de pi3 om te ruilen. Dus teruggestuurd. Werd goed op de hoogte gehouden van de ontvangst en het retourzenden van de vervangende. Binnen 36 uur had ik hem weer in huis. De nieuwe doet het perfect!

Over scheurtjes in de behuizing heb ik niets gemeld. Vind het prima zo, ze zitten in de achterkant en het plastic is heel dun dus is het een kwetsbaar/zwak product. Gezien de prijs heb ik daar geen probleem mee.

Algemeen

Website heeft alles maar is onzettend rommelig. Je wordt als klant ook kapot gegooid met hoofdletters, banners etc. Een website die rustiger is vormgegeven doet mij meer

Verzending

Raspberry Pi bestelt en gewoon te laat binnen, dat is irritant.

Klantenservice

Paar keer eerder contact gehad met de klantenservice via whatsapp, mail en de toen nog actieve chat service. Ik vind de medewerkers totaal niet vriendelijk. Er wordt gezocht naar excuses en de schuld ligt niet bij SOS solutions.
Kijkend ook naar de reacties die Sander plaatst onder pricewatch reviews, dit is simpelweg belachelijk, hoe moet je niet met klanten omgaan.
Ik krijg hier een nare nasmaak van. Ik weet niet of de eigenaar wel weet dat Sander constant in discussie gaat met klanten die kritisch zijn. Ik zou hier toch iets mee doen als het mijn bedrijf was

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor SOS Solutions

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg