SOS Solutions

Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Met enige regelmaat hier eerder wat besteld. Bestellingen gedaan zonder account maar dat werkte altijd prima.

Klantenservice

En hier gaat het helemaal mis.

Ik heb een slimme meter kabel besteld hier. Op 2-11 gaat deze stuk en dus doe ik een melding over dit defecte artikel aangezien het nog in de garantie moet zitten. Je krijgt overigens wel keurig een mail dat je mail ontvangen is en dat er binnenkort iemand contact met je opneemt.
Omdat ik die dag geen reactie krijg en of ik niet kan wachten bestel ik alvast een nieuwe.

- Op 6-11 word gevraagd naar een bestelnummer, als Brit deze heeft kan ze kijken wat ze kan doen. Ik meld dat ik die niet heb omdat ik geen account heb.
- Op 14-11 stuur ik maar eens een reminder aangezien ik niks meer hoor.
- 15-11 krijg ik dan weer de vraag naar een bestelnummer. Aangezien ik dit niet heb stuur ik een screenshot mee van de Paypal betaling en meld ik tevens dat ik geen factuur heb en ook niet ontvang.
- Op 16-11 ontvang ik de factuur......... Niet dat ik hierop zit te wachten maar het kan handig zijn.

Hierna hoor je niks meer. Over het in de eerste instantie besproken defect wordt niet meer gerept. Je zoekt het maar uit met de k kabeltje.

Scorekaart voor SOS Solutions

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg