SOS Solutions

Klantenservice:
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Met Black friday een raspberry pi starter kit besteld, betaling ging prettig, snel geleverd. Je verzuipt wel een beetje in de site, het was dat ik op die ene aanbieding afkwam en gelijk doorklikte, want god wat een hoop varianten en accesoires verkopen deze mensen.

Verzending

Verzending in een envelop waardoor de doos van de pi licht beschadigd was bij aankomt, ingedeukt karton. De pi zelf was gelukkig oke.

Klantenservice

Het SD kaartje was defect. Ik heb een mailtje gestuurd met wat te doen, werd me verteld om een rma nummer aan te maken en onder vermelding daarvan terug te sturen. Bij de RMA kon je aangeven wat je graag wilde dat er gebeurde. Ik had het SD kaartje, om te testen, zelf vervangen met eentje uit een oude camera dus ik had geen nieuwe nodig. Kwam er wel achter dat een extra HDMI kabel geen overbodige luxe is (om de pi met een scherm te verbinden). Heb dus gevraagd om een kabeltje ipv geld terug. Kreeg een paar dagen na verzending een mailtje met dat de rma in behandeling was en weer een paar dagen later een HDMI kabel. Mooi opgelost!

Scorekaart voor SOS Solutions

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg