GSM Batterij NL

150 producten en 153 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GSM Batterij NL

Review toevoegen

Algemeen

Beetje haastig het volgende besteld: "1x Sony BST-37 Batterij origineel BST37"
Dit is in mijn ogen een imitatie product. Het uiterlijk verschilt in kleine details.
Vanwege de misleidende productbeschrijving heb ik de batterij niet geprobeerd en direct geretourneerd (niet-aangetekende brievenbuspost). Het aankoopbedrag is wel netjes teruggestort ondertussen, dus 2 sterren voor dat laatste.

Verzending

Snel ontvangen en lage verzendkosten.

Geld snel teruggehad.

Algemeen

Had ik de andere reviews hier maar eerst gelezen, dan zou ik hier nooit hebben besteld. Ruim een week geleden heb ik bij gsmbatterij.nl een bestelling geplaatst, betaald met iDeal en deze zou dezelfde dag nog zijn verstuurd. Inmiddels zijn we ruim een week verder en ik heb nog niets ontvangen. Eerder had ik al om opheldering gevraagd via het webformulier, maar daar wordt niet op gereageerd. De zending zou natuurlijk bij de post achterovergedrukt kunnen zijn, maar door het uitblijven van antwoorden op mijn vragen, betwijfel ik of er überhaupt iets is verstuurd. Je kan beter je geld in brand steken en er je sigaar mee aan maken. Absoluut een afrader.

Verzending

Ik heb wel betaald, maar tot op heden niets ontvangen.

Klantenservice

Op mijn vraag over het uitblijven van de levering van de door mij bestelde producten via het webformulier, wordt niet gereageerd. Wel krijg ik telkens mailtjes waarin wordt aangedrongen dat ik een review moet plaatsen op Kiyoh. Dat werd dus een negatieve review, maar die zal dan wel niet worden gepubliceerd.

Algemeen

Ik belde de klantenservice voor advies; welke telefoonlader ik het best kan nemen aangezien er diverse soorten verkrijgbaar zijn in deze webshop. Micro-usb/C/Ampere etc. De beste man, Martin (eigenaar!!) begon steeds meer te zuchten en ik gaf aan het onbeschoft te vinden dat hij zo liep te zuchten. Hierop antwoordde Martin; ja maar je hebt OF gespijbeld bij Natuurkundeles OF je bent het bewijs dat domme mensen nog bestaan.....
Erg blij dat ik hier niets gekocht heb!!
Lees naderhand op Tweakers.net tientallen reviews over de schandalige service van gsmbatterij.
EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR 2, KOOP HIER NIETS, tenzij u wel heel dom bent

Verzending

Ik heb hier niets meer willen bestellen na voor "dom' uitgemaakt te zijn. Hoe dom ben je dan als eigenaar.......?!

Klantenservice

RONDUIT SCHANDALIG EN ONBESCHOFT! zie boven bij toelichting.
Nog nooit zo onbeschoft geholpen bij contact met welke klantenservice dan ook!

Algemeen

Schandalige service. Tot twee keer toe een slechte batterij geleverd. De geleverde batterijen voor mijn Samsung Galaxy Note 3 waren beide zeer slecht van kwaliteit en liepen 2x zo snel leeg als mijn oorspronkelijk 3,5 jaar oude batterij. Ben mijn geld kwijt want geld terugstorten doet men niet omdat alles zogenaamd goed zou werken. Daarnaast tot twee keer toe retourkosten moeten betalen. Alsof ik voor de lol al die moeite doe om terug te sturen en mijn oude batterij weer gebruik. Hier niet kopen is mijn advies, voel mij opgelicht.

Klantenservice

Klant staat hier duidelijk niet centraal. Zo hoor je niet om te gaan met ontevreden klanten.

Algemeen

Alleen door de snelle communicatie en snelle verzending krijgt GSMbatterij.nl nog twee sterren. Toch zal ik hier niet meer kopen vanwege de slechte after sales.

Klantenservice

De bestelde batterij voor mijn telefoon werd volledig ontladen geleverd en bleek na opladen en 5 keer kalibreren nog steeds veel slechter te presteren dan je van een nieuwe originele batterij mag verwachten. De batterij ging nauwelijks langer mee dan de 3 jaar oude batterij van mijn telefoon. Na dit aangekaart te hebben stuurde GSMbatterij.nl mij snel een tweede exemplaar toe, die ook geheel ontladen was. Na het opladen en 5 keer kalibreren bleek dat de prestatie van die tweede batterij bijna net zo slecht was als van de eerste baterij. Vervolgens zijn beide batterijen op verzoek van GSMbatterij.nl geretourneerd om doorgemeten te kunnen worden. Uit deze meting bleek volgens GSMbatterij.nl dat het probleem bij mijn telefoon moest liggen, want de batterijen waren goed. Omdat die batterijen voor mij geen toegevoegde waarde hadden gaf ik aan van de koop af te willen zien en dat ik graag mijn geld terug wilde krijgen. GSMbatterij.nl weigerde dat met het argument dat ik de batterijen door ze in mijn telefoon te plaatsen reeds in gebruik had genomen en dat het herroepingsrecht daarmee was vervallen. Bovendien beweerde GSMbatterij dat ze mij een goed functionerend product hadden geleverd. Op mijn vraag hoe ik dit goede functioneren van volledig ontladen batterijen (waarvan niet vast te stellen was of ze wel nieuw waren) had kunnen vaststellen zonder ze in mijn telefoon te plaatsen kwam geen antwoord. GSMbatterij.nl heeft mij een van de batterij vervolgens weer toegestuurd. Slechte zaak dat ze zich na het leveren van een voor mij waardeloos product verschuilen achter juridische formaliteiten. De klant staat hier duidelijk niet centraal.

Algemeen

Overzichtelijk en dus duidelijk. Ik geef meestal de voorkeur aan iDeal ipv credit card oid

Verzending

Mijn Samsung galaxy S3 doet het weer als vanouds, heel tevreden!

Klantenservice

Ik wist niet goed welke batterij ik moest selecteren en heb toen even gebeld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.
De volgende dag was mijn batterij al binnen.

Algemeen

Slechte service ze willen een battery niet terug nemen na aansluiten apparaat die niet opstart .
Dus nieuw alleen geprobeerd een product een 2 de leven geven wat helaas niet gelukt is en daarom nemen ze het niet terug dus erg teleur gesteld in deze bv.

Verzending

Een slechte klanten service wat geld gericht is om te verkopen ow wee als je het retour wilt verzenden vinden ze een smoesje als het uit maar het uit het doosje is is het gebruikt.nooit meer koop bij deze k.t bv slecht ervaring nooit meer .

Klantenservice

Proberen met smoesje de zending niet terug te nemen dus bij openen doosje is het product gebruikt zo te zeggen

Algemeen

De batterij was makkelijk besteld en makkelijk te betalen met Ideal, wel prijzige verzendkosten voor de grootte naar mijn idee.

Verzending

De batterij kwam op tijd, maar er zat een klein deukje aan de zijkant van de batterij

Klantenservice

Ik retourneerde de batterij binnen 14 dagen, maar hij deed twee weken over de post. Daarom kreeg ik mijn geld niet terug. Ik belde daarover, maar ik werd voor ACHTERLIJK uitgemaakt, omdat deze meneer mij niet geloofde dat ik het op tijd had verstuurd. Toen werd er bovendien opgehangen. Die dag heb ik een foto van het PostNL verzendbewijs gemaild, twee keer, maar nog steeds geen reactie van vernomen.......

Algemeen

Overzichtelijk site. Met gemak juiste batterij geselcteerd. Ze verkopen echte originele batterijen in tegenstelling tot andere webshops. Een goede prijs, volgens mij de goedkoopste voor originele batterijen.

Verzending

Goed en netjes verpakt en past door brievenbus dus je hoeft niet thuis te blijven. Maandag besteld en dinsdag al binnen, top!

Klantenservice

Telefonisch goed bereikbaar en goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Kortom, voorbeeldig!

Algemeen

Batterij besteld voor mijn Galaxy S4 Active. Blijkt sneller leeg te zijn dan de origineel welke 2,5 jaar oud is en slecht begon te worden. Winkel geeft aan een origineel product te verkopen maar dat is dit zeker niet. Samsung geeft aan altijd een productiedatum op het product te zetten en dat staat er op deze batterij niet op. Helaas van te voren geen goed onderzoek gedaan. Weer ruim 20 euro uitgegeven voor niets. Ik had gehoopt hiermee de aanschaf van een nieuwe telefoon nog even uit te stellen. Blijkbaar niet dus.

Verzending

Verzending was weliswaar niet in originele verpakking maar het product is goed aangekomen. Die originele verpakking zal het product waarschijnlijk ook nooit in hebben gezeten.

Klantenservice

Krijg totaal geen reactie van deze webwinkel. Meerdere keren contact proberen op te nemen.

Algemeen

Duidelijke omschrijving van de producten op de site, eenvoudig en duidelijk bestelproces, goede en snelle levering.

Verzending

Goed verpakt en... wat door de brievenbus past wordt met brievenbus post verzonden. Vind ik een voordeel want er is niet altijd iemand thuis om de bestelling aan te nemen!

Klantenservice

Een bestelling was blijkbaar ergens niet goed doorgekomen. Mailtje gestuurd, snel opgevolgd en een dag later product netjes in huis. Prima, maken we ook wel eens anders mee...!

Algemeen

Per ongeluk twee batterijen besteld. Eentje volledig intact zoals ik het binnenkreeg (in verpakking en al) geretourneerd, maar ik kreeg mijn geld niet terug. Volgens hen was de batterij gebruikt. Aangezien de verpakking ongeopend was, komen zij zelf tot de conclusie dat zij tweede hands spullen verkopen en claimen dat het nieuw is. Nu twijfel ik ook over de batterij die ik in gebruik genomen heb...

Verzending

Niks mis met de verzending, was gewoon goed.

Klantenservice

Slechte service. Kreeg een week lang geen antwoord. Mijn probleem werd niet serieus genomen door de helpdesk. Elke bericht die ik stuurde over mijn probleem, werd als afgehandeld gemarkeerd zonder antwoord.

Algemeen

Goede site, gemakkelijk te navigeren. Product vlug gevonden en aan een lage prijs. Bestellen en betalen gaat heel makkelijk.

Verzending

Nadat het product verzonden was, heb ik 1 week gewacht, zonder resultaat. Je zou verwachten dat een brief versturen via de Post toch wel binnen een drietal dagen in België kan geraken. Niet dus blijkbaar. Daarna de helpdesk gecontacteerd via mail en uiteindelijk een tweede batterij verzonden. Vandaag ontvangen, ook een week nadat ze verzonden was.

Klantenservice

Heel vriendelijke, behulpzame helpdesk. Na twee mails hebben ze besloten om een nieuwe batterij op te zenden die ik nu ontvangen heb. Duim omhoog voor deze service!

Algemeen

Overzichtelijke website. in een paar stappen was duidelijk welke batterij ik nodig had voor mijn Samsung S5

Verzending

Product had ik binnen zoals op de website stond vermeld (binnen 1 dag)

Klantenservice

Na de bestelling krijg je nog enkele mails over de afhandeling.
Perfect!

Algemeen

Mijn bestelling ging om een samsung i9070 batterij.
Eerst was ik een beetje huiverig om er te bestellen mede door de reacties hier, maar omdat ik op internet wel zeer goede reacties las , toch gedaan.
En ik moet zeggen zeker geen spijt van.
website is goed en overzichtelijk ,goede levering,goede aftersales.
Kortom:Snel geleverd ,in verhouding niet duur en de batterij werkt super!
En ik heb eerst de batterij getest voordat ik deze review schreef(2weken).
voor mij zeker een aanrader!

Verzending

Zeer snelle levering,'s middags besteld en de volgende dag in huis.
Ja zoals hier al eerder wordt gezegd,wordt er 1 euro administratie cq verzending geteld,dat klopt wel
Maar dan vind ik de verzending nog goedkoop(vergeleken met andere winkels en super snel).
Ook als je bestelling niet ontvangt wordt het goed opgelost(althans dat had ik van te voren bij verschillende mensen gelezen,mits je wel natuurlijk contact opneemt).

Gewoon goed.
Ik kreeg netjes meerdere mails of alles naar behoren was en als er iets was ik dat kon laten horen zodat het werd opgelost.
Maar alles werkte gewoon goed.

Algemeen

Alles verliep goed. Het bestelproces is perfect. Duidelijke web site. Prijzen zijn ook goed en duidelijk vermeld. Batterij was voor Sumsung S3.

Verzending

De batterij werd erg snel geleverd.

Klantenservice

Batterij was al na 4 maanden stuk. Wordt niet vergoed omdat de garantie slechts 3 maanden is.

Algemeen

Batterijen zijn namaak. ze kunnen geen originelke verpakking Samsung met hologram aan leveren, waaruit blijkt dat je met een orginele samsungbatterij te maken hebt. Accu ging maar 10 uur mee. Retour gezonden zonder problemen, daar ze wisten niet aan mijn voorwaarden te kunnen doen.

Verzending

Dit was wel snel. Binnen twee dagen was de accu binnen. Jammer dat we de accu op eigen kosten retour moeten sturen als deze defect bljkt te zijn. Dan is goedkoop duurkoop.

Klantenservice

Na 2x een mail gestuurd te hebben dat ik een orginele samsung verpakking wil hebben, heeft men aangeboden het geld terug te storten. Dit zegt genoeg over de orgineliteit van de accu. Wel jammer dat ze mijn review niet hebben geplaatst op hun eigen site. daar staan alleen positieve reviews.

Algemeen

Ik had een nieuwe batterij voor m'n Samsung Galaxy S3 nodig.
Deze heb ik bij Gsmbatterij besteld.
De batterij was verpakt in een envelop met folie erin.
Om de batterij was het bestelformulier gevouwen.
M'n vader heeft naar Samsung gebeld om te achterhalen of de batterij echt was.
Het bleek dat de batterij die ik besteld had echt is!
Maar de batterij die bij m'n s3 werd geleverd bleek volgens Samsung nep te zijn omdat
De batterij in Japan gemaakt was en tegenwoordig gebeurt dat in China maarja dat was ook 2 jaar geleden.

Al met al ben ik tevreden met de batterij.
Hij gaat erg lang mee.
Gsmbatterij jullie hebben er een tevreden klant bij! :-)

Verzending

Verpakking kon voor mijn gevoel nog iets beter.
Aangezien Li-ion batterijen erg ontvlambaar zijn.

Algemeen

Ik heb de batterij bij GSMBatterij.nl besteld omdat deze daar het goedkoopste was. Als ik de reviews hier lees krijg ik een vermoeden waarom, maar dat kan ik niet hard maken omdat de batterij nooit bij mij aangekomen is (zie hieronder). GSMBatterij.nl doet vervolgens geen enkele moeite om mij als klant te helpen. Dikke afrader.

Verzending

Door een fout in het webinvulformulier is de straatnaam in het verzendadres niet correct. Postcode en huisnummer zijn goed, wat voldoende is om post af te leveren.

Klantenservice

Men doet geen enkele moeite om mij tegemoet te komen. Er wordt enkel gewezen op het feit dat ik verantwoordelijk ben voor het invullen van een correct adres en dat ik het maar uit kan zoeken. Ik kan net zo goed tegen de muur praten. After sales neemt geen initiatief om bijv bij PostNL te achterhalen wat er met het pakketje gebeurd is. Ik krijg enkel te horen dat mijn pakketje nog niet retour is gestuurd door PostNL, terwijl dat na 5 weken al lang gebeurd had moeten zijn. Ik ben dus gewoon mijn geld kwijt.
Voor mij is dit bedrijf een duidelijke afrader.

Algemeen

Ik heb de afgelopen tijd zeer veel problemen gehad met gsmbatterij.nl. Ik had volgens hun eigen site een originele batterij besteld. De eerste opmerkelijke situatie ontstond nadat ik mijn account had aangemaakt. Er wordt gesproken over dat er geen verzendkosten worden gerekend. Echter worden er wel administratiekosten in rekening gebracht. Deze kosten van 0.99 cent zijn dus eigenlijk de verzendkosten, want de batterij wordt geleverd in een enveloppe met daarop een postzegel van 0.52 cent. Noem me een zeikerd, maar het geeft al aan dat er niet een eerlijke band is naar de klant. Bij het uitpakken van de batterij lijkt het erop dat de batterij niet nep is. Ik kwam er pas achter dat de batterij nep is op het moment dat ik mijn NFC wilde gaan gebruiken. Dit kon namelijk niet! Het blijkt dus dat de antenne van de NFC bij Samsung in de batterij zit. Bij niet originele batterijen zit deze chip er niet in. NA wat rondgekeken te hebben op internet kwam ik het onderstaande artikel tegen:

Nadat ik de batterij van mijn samsung helemaal bekeken had aan de hand van het artikel blijkt het dat het gewoon een NEP product is. Het vermelden van origineel is een grote leugen!

Verzending

Net verpakt, echter is de verzending dus niet gratis. Ze pakken het geld via de administratiekosten.

Klantenservice

Nadat ik mijn NFC wilde gaan gebruiken heb ik contact opgenomen met gsmbatterij.nl. Ik heb hier gesproken met een servicemedewerker en zij stelde dat de batterijen 100 procent origineel waren. Nadat ik verteld heb dat dit niet waar is werd ik doorverbonden met de eigenaar van het bedrijf (Martin o.i.d.). Hij vertelde mij dat de batterij 100 procent origineel was en dat het aan mijn telefoon lag dat de batterij niet goed functioneerde. Hij stelde zelfs dat ik een andere oplader moest kopen omdat deze het probleem kon veroorzaken. Heel bijzonder dus, je verkoopt een niet orginele batterij als origineel en vervolgens de schuld geven aan een originele oplader. Het klinkt logisch, een oplader die het niet functioneren van een NFC chip veroorzaakt, NOT.

Het lijkt er dus op dat ze bagger verkopen en er bewust van zijn, maar het liefste je eigen originele producten de schuld willen geven van het niet functioneren van hun troep. Ik heb het opgegeven, ik hoef mijn geld niet terug want daar ging ook nog eens 2.95 administratiekosten van af.

Advies: Niet kopen, snel venster wegklikken, niet laten verleiden door de prijs. Koop liever voor 3 tientjes een originele batterij!

Scorekaart voor GSM Batterij NL

Algemeen Score: 1.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie