GSM Batterij NL

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Per ongeluk twee batterijen besteld. Eentje volledig intact zoals ik het binnenkreeg (in verpakking en al) geretourneerd, maar ik kreeg mijn geld niet terug. Volgens hen was de batterij gebruikt. Aangezien de verpakking ongeopend was, komen zij zelf tot de conclusie dat zij tweede hands spullen verkopen en claimen dat het nieuw is. Nu twijfel ik ook over de batterij die ik in gebruik genomen heb...

Verzending

Niks mis met de verzending, was gewoon goed.

Klantenservice

Slechte service. Kreeg een week lang geen antwoord. Mijn probleem werd niet serieus genomen door de helpdesk. Elke bericht die ik stuurde over mijn probleem, werd als afgehandeld gemarkeerd zonder antwoord.

Scorekaart voor GSM Batterij NL

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie