GSM Batterij NL

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Overzichtelijk site. Met gemak juiste batterij geselcteerd. Ze verkopen echte originele batterijen in tegenstelling tot andere webshops. Een goede prijs, volgens mij de goedkoopste voor originele batterijen.

Verzending

Goed en netjes verpakt en past door brievenbus dus je hoeft niet thuis te blijven. Maandag besteld en dinsdag al binnen, top!

Klantenservice

Telefonisch goed bereikbaar en goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Kortom, voorbeeldig!

Scorekaart voor GSM Batterij NL

Algemeen Score: 1.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie