GSM Batterij NL

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Alleen door de snelle communicatie en snelle verzending krijgt GSMbatterij.nl nog twee sterren. Toch zal ik hier niet meer kopen vanwege de slechte after sales.

Klantenservice

De bestelde batterij voor mijn telefoon werd volledig ontladen geleverd en bleek na opladen en 5 keer kalibreren nog steeds veel slechter te presteren dan je van een nieuwe originele batterij mag verwachten. De batterij ging nauwelijks langer mee dan de 3 jaar oude batterij van mijn telefoon. Na dit aangekaart te hebben stuurde GSMbatterij.nl mij snel een tweede exemplaar toe, die ook geheel ontladen was. Na het opladen en 5 keer kalibreren bleek dat de prestatie van die tweede batterij bijna net zo slecht was als van de eerste baterij. Vervolgens zijn beide batterijen op verzoek van GSMbatterij.nl geretourneerd om doorgemeten te kunnen worden. Uit deze meting bleek volgens GSMbatterij.nl dat het probleem bij mijn telefoon moest liggen, want de batterijen waren goed. Omdat die batterijen voor mij geen toegevoegde waarde hadden gaf ik aan van de koop af te willen zien en dat ik graag mijn geld terug wilde krijgen. GSMbatterij.nl weigerde dat met het argument dat ik de batterijen door ze in mijn telefoon te plaatsen reeds in gebruik had genomen en dat het herroepingsrecht daarmee was vervallen. Bovendien beweerde GSMbatterij dat ze mij een goed functionerend product hadden geleverd. Op mijn vraag hoe ik dit goede functioneren van volledig ontladen batterijen (waarvan niet vast te stellen was of ze wel nieuw waren) had kunnen vaststellen zonder ze in mijn telefoon te plaatsen kwam geen antwoord. GSMbatterij.nl heeft mij een van de batterij vervolgens weer toegestuurd. Slechte zaak dat ze zich na het leveren van een voor mij waardeloos product verschuilen achter juridische formaliteiten. De klant staat hier duidelijk niet centraal.

Scorekaart voor GSM Batterij NL

Algemeen Score: 1.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie