Levix Computershops

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Great prices, great customer service! No problems with bringing back the products of that have a factory defect or you just want a replacement or your money back..great guys l!! Great store!!!

Klantenservice

Great customer service especially with the return of a product and the replacement with a new one..the people there are really warm and you feel like family.

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Levix ziet hier in Den Bosch en is naar mijn ervaring een van de betere shops op het gebied van service, advies, en altijd vriendelijk. Met veel producten (kleinere shop) wel iets duurder maar over het algemeen word dit verschil zeker tenietgedaan door de uitstekende service.

Klantenservice

Zie hierboven. Altijd vriendelijk, en zeker in person altijd zeer goed advies en goede hulp.

Algemeen

Prima online shop, helder duidelijk, geen fratsen en een goede prijs voor het geen ik zocht.

Verzending

Nazending snel en kosten loos geregeld, zie klantenservice

Klantenservice

Heb een Rapoo bluetooth keyboard met een usb dongle, die dongle was ik kwijt. Rapoo kon niet direct sturen, men werkt via de leverancier.
Een mailtje naar Levix en het was geregeld. Kostenloos lag binnen enkele dagen een nieuwe dongle in mijn brievenbus. Top aftersales!

Klantenservice:

Echt een fijne betrouwbare winkel, perfect als je advies wilt hebben over een aankoop of een lastig probleem met een computer. Werknemers met veel kennis!

Algemeen

Snelle service. Vooral scherpe prijzen. Ik was te laat bij ibood.nl voor een aanbieding maar bij Levix was dir product niet veel duurder.

Goed verpakt.

Klantenservice:

Super goede service! Had gebelt met waf vragen, fijn geholpen. Makkelijk bestellen en snelle levering

Algemeen

Snelle levering, prima communicatie per email en goede aftersales. Retourneren en omruilen van een defect product ging razendsnel.

Klantenservice

Vriendelijke telefonische service en snelle omruiling van een defect product, er is een vervangend product opgestuurd dezelfde dag dat het defecte bij de shop aankwam. Het enige dat ik heb aan te merken is dat de instructies voor het retourneren enigszins lastig te vinden zijn en weinig gebruiksvriendelijk - een PDF invullen en uitprinten.

Algemeen

Je moet verplicht een account maken terwijl je er nog geeneens van op de hoogte wordt gesteld. Als je al je gegevens invult maakt hij zelf een account ipv dat het gevraagd wordt. Waarom geen levering zonder account? Dat kan bij elke website! En meld ik je formulier dat er een account wordt aangemaakt.

Edit: Wat ik heb besteld is erg goedkoop in verhouding met andere webshops.

Verzending

Vreselijk. Ik heb vrijdag besteld en kreeg dit dinsdag pas binnen...
Het zou er maandag toch moeten zijn?

Edit:
Stond bij postNL T&T (track & trace) dat hij maandag bezorgd zou worden. Maandag om 3 uur werd het verandert naar onbekend...

Goedendag,

Bestellen zonder account is in onze huidige webshop helaas niet mogelijk. Binnenkort lanceren we onze nieuwe webshop waarbij dit wel mogelijk is.

Bij de verzending zijn we altijd afhankelijk van PostNL. Ze leveren 99% binnen 1 werkdag maar soms zijn ze wat trager.

Dit ligt helaas buiten onze macht.

Met vriendelijke groet,
Levix Computershop

Klantenservice:

op 18.12.2015 laptop Asus NB gekocht en als service werd deze gebruiksklaar gemaakt en alle reclame zou verwijderd worden.
Helaas hebben ze startpagina veranderd in Levix pagina en opstart goolge was ook veranderd in Levix.
Dat was wel jammer

Algemeen

eenvoudige en duidelijke website, makkelijk te bestellen en te betalen via ideal. Snelle afhandeling en bevestiging via e-mail.

levering volgens website

Klantenservice

Een keer besteld. Produkt was defect na telefonisch contact mogelijkheid om te crediteren of wachten op omruil. Na 2 dagen stond het bedrag weer op mijn rekening. Top service.

Algemeen

's Avonds laat besteld, de volgende dag een mail dat 1 item niet op voorraad was met daarbij de vraag of zij een alternatief artikel mochten leveren. Ik vond het een prima alternatief. Prima service

Verzending

Meteen de volgende dag geleverd

Algemeen

Alles is soepeltjes gegaan, had Levix gevonden via tweakers, een account aangemaakt en gelijk besteld wat ik wou hebben. Niets op aan te merken!

Verzending

Prima levering, in de avond besteld en de volgende dag al in huis.

Klantenservice:

Was opzoek naar een wat ouder moederbordje en dit bedrijf had het. Goede verzending en snelle aflevering

Algemeen

Ik was wat laat met mijn bestelling maar om 10 voor 5 besteld en de andere dag al in huis.

Verzending

zoals hier boven al vermeld een supersnelle levering en niet beschadigd.

alles keurig afgehandeld

Algemeen

eerst gebeld voor wat extra advies twijfelde tussen 2 printers goed geholpen makkelijk te bestellen en te betalen

Verzending

op tijd geleverd te volgen via track en trace goed verpakt .

Klantenservice

gebeld met winkel voor advies was gewoon super geholpen

Algemeen

Zeer tevreden over zowel de snelle en juiste levering als de snelle en echt goede ontvangen service.

Verzending

Snelle en goed verpakte levering.

Klantenservice

Echt een prima telefonische service ontvangen omdat ik 2 laptops nodig had die uit verschillende filialen moesten komen. Ik hoefde niets zelf te doen, alles werd netjes en snel geregeld!

Algemeen

Bestelling en betaling verliep zeer vlot iDeal. Prima! Ook de levering was sneller dan verwacht. Prima deze service!

Verzending

De levering was ruim binnen de vermelde 24 uur, 15:00 besteld en de volgende dag om 11:00 binnen, super! Het bestelde apparaat zat in een te grote verpakking. Dit is een puntje voor verbetering.

Klantenservice

Er is door ons gebeld over het te bestellen product. Wij werden goed en netjes te woord gestaan. Een punt van verbetering is het eerlijk melden van wel of geen kennis hebben van een product.

Algemeen

Ik moest een nieuwe rugtas hebben ivm een recent gekochte laptop van 17,3 inch. Levix verkocht de Targus laptop rugtas waarin een 18 inch laptop zou moeten passen.

Het bestellen was zo gedaan en het product was snel in huis.

Verzending

Het bestellen was zo gedaan en het product was snel in huis. Het product was verpakt zoals je dat mag verwachten.

Klantenservice

De klantenservice kan stukken beter, op mijn eerste mail heb ik geen antwoord gehad m.b.t. stiksels die los laten op de rugtas. ik zal binnenkort nogmaals een mail sturen. daarnaast blijkt dat in mijn pagina op de website bij mijn orders, mijn order leeg staat en het product is tevens niet meer te vinden op de website.

De rugtas doet voor de rest zijn werk.

Kleine update meerdere emails naar Levix gestuurd, nooit een reactie. Mogelijk werkt het contact form niet naar behoren. Als klant kreeg ik een mail met de headline "Uw review is 2 GRATIS Mini Stylus Pennen en een eventuele extra prijs waard!". Mogelijk hebben meerdere klanten dit gehad, dit kan dus invloed hebben op reviews.

De rugzak doet nog steeds zijn werk, ben nog steeds bang dat de schouder banden binnen een jaar ofzo wel los laten door dat ze niet al te goed vast zitten in mijn opinie, maar we gaan dit zien.

Klantenservice:

Ik had de sonos woofer besteld. nou bleek de laatste net weg te zijn.
Maar toch kreeg ik een nieuw exemplaar voor de oude prijs!
Geweldig!

Algemeen

Website en betaling was niks mis mee.
Je moet verplicht een account aanmaken. Dat hoeft van mij zo.

Verzending

Men adverteert met "bestelling voor 17u, volgende dag in huis". Dan moet je dit waarmaken. En dat doet men niet. Bestelde product was een verjaardag cadeau en niks geven is gewoon een teleurstelling. Dit was de reden om hier te bestellen.

Klantenservice

Na het melden van de vermoedelijk te laten levering, kreeg ik een naamloos kort antwoord dat het "toch de volgende" werkdag geleverd zou worden" En dat ik "daarmee voldoende was ge´nformeerd" . Ja dat was dus die dag te laat.

Op die reactie kreeg ik geen reactie meer van de 'naamloos'. Paar dagen later wel van een collega met wel een naam. Die bood tenminste nog excuses en betwist de te late levering van Levix aan PostNL. Maar ik ben geen klant van PostNL dus kan daar niks mee......

We werken hard om onze dienstverlening te optimaliseren. Binnenkort introduceren we een nieuwe webshop waar het mogelijk is te bestellen zonder account. Excuses dat we het product niet op de gewenste datum af hebben kunnen leveren.

Mvg,
Levix Computershop

Scorekaart voor Levix Computershops

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie