Levix Computershops

1.330 producten en 1.611 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Levix Computershops

Review toevoegen

Algemeen

Bestellen en betalen ging gemakkelijk. Het bedrijf is duidelijk over de prijzen, etc. Zoekbalk maakt het scherm wel heel druk.

Verzending

Besteld om 16.00 uur, netjes voor de 17.00 deadline om het de volgende dag binnen te krijgen, maar vervolgens levert de winkel het niet op tijd aan bij PostNL waardoor afspraken verzet moesten worden en dit onnodige kosten met zich meebrengt.

Klantenservice

Klantenservice (chat) geeft standaardantwoorden. Heb niet het gevoel met een echt persoon te praten. Wanneer de klacht nader wordt toegelicht wordt je simpelweg genegeerd. Pas wanneer je de chat met slecht beoordeeld, krijg je weer een standaardantwoord.

Beste Hendrik,

Helaas heeft PostNL ons bij deze zending in de steek gelaten, we hebben het pakket op tijd aangeleverd maar helaas is er daarna iets fout gegaan bij PostNL. Alle pakketten van deze dag zijn later aangekomen bij de ontvangers.

Excuses voor het ongemak, hopelijk zien we u binnenkort weer terug in onze shop!

Algemeen

Site is overzichtelijk en breed scala aan betaalopties. Ook een chat om snel een vraagje te stellen.

Verzending

Laptop besteld en de volgende dag in huis

Klantenservice

Had een laptop gekocht waarbij het touchpad klapperde als ik scrollde. Niet een extreem groot probleem (de touchpad deed het immers wel gewoon) maar stoorde me er flink aan (vooral omdat ik ook een kleinere uitvoering van ditzelfde model bezit die dit probleem niet heeft). Was daarom bang dat ze hem niet wilde inruilen. Ik werd echter fantastisch te hulp gestaan, zowel via de mail als via de telefoon, en heb uiteindelijk een perfect werkende laptop ervoor in de plaats gekregen. Top service! Daarbij was het personeel ook erg vriendelijk. Zou hier zeker opnieuw een aankoop doen!

Algemeen

Ik heb hier al een aantal keren iets besteld, steevast vlot en correct geleverd !

Verzending

Eigenlijk altijd geleverd binnen de aangegeven tijd

Klantenservice

Op vagen word snel en correct geantwoord

Algemeen

Bestelling niet geleverd want zogenaamd niet meer leverbaar terwijl andere leveranciers nog volop leveren. Betreft een LG monitor met lanceringsdatum 14-06-2017

Goedendag,

Het aangeschafte model was helaas een demomodel en zoals aangegeven niet netjes genoeg om naar de klant te versturen. We hebben hierop aangeven dat de LG 29UM68 (oud model) is vervangen door de LG 29UM69 en dat wij hem bij onze leveranciers niet meer in kunnen kopen.

Dat andere partijen op internet hem nog op voorraad hebben liggen wil niet zeggen dat leveranciers dit uitlopende model nog op voorraad hebben. Als dat zo was geweest hadden we hem namelijk met alle plezier overnieuw ingekocht.

Spijtig dat u ons hierin niet wil vertrouwen en direct overgaat tot het plaatsen van een slechte review.

Algemeen

Great prices, great customer service! No problems with bringing back the products of that have a factory defect or you just want a replacement or your money back..great guys l!! Great store!!!

Klantenservice

Great customer service especially with the return of a product and the replacement with a new one..the people there are really warm and you feel like family.

Algemeen

Levix ziet hier in Den Bosch en is naar mijn ervaring een van de betere shops op het gebied van service, advies, en altijd vriendelijk. Met veel producten (kleinere shop) wel iets duurder maar over het algemeen word dit verschil zeker tenietgedaan door de uitstekende service.

Klantenservice

Zie hierboven. Altijd vriendelijk, en zeker in person altijd zeer goed advies en goede hulp.

Algemeen

Prima online shop, helder duidelijk, geen fratsen en een goede prijs voor het geen ik zocht.

Verzending

Nazending snel en kosten loos geregeld, zie klantenservice

Klantenservice

Heb een Rapoo bluetooth keyboard met een usb dongle, die dongle was ik kwijt. Rapoo kon niet direct sturen, men werkt via de leverancier.
Een mailtje naar Levix en het was geregeld. Kostenloos lag binnen enkele dagen een nieuwe dongle in mijn brievenbus. Top aftersales!

Klantenservice:

Echt een fijne betrouwbare winkel, perfect als je advies wilt hebben over een aankoop of een lastig probleem met een computer. Werknemers met veel kennis!

Algemeen

Snelle service. Vooral scherpe prijzen. Ik was te laat bij ibood.nl voor een aanbieding maar bij Levix was dir product niet veel duurder.

Goed verpakt.

Klantenservice:

Super goede service! Had gebelt met waf vragen, fijn geholpen. Makkelijk bestellen en snelle levering

Algemeen

Snelle levering, prima communicatie per email en goede aftersales. Retourneren en omruilen van een defect product ging razendsnel.

Klantenservice

Vriendelijke telefonische service en snelle omruiling van een defect product, er is een vervangend product opgestuurd dezelfde dag dat het defecte bij de shop aankwam. Het enige dat ik heb aan te merken is dat de instructies voor het retourneren enigszins lastig te vinden zijn en weinig gebruiksvriendelijk - een PDF invullen en uitprinten.

Algemeen

Je moet verplicht een account maken terwijl je er nog geeneens van op de hoogte wordt gesteld. Als je al je gegevens invult maakt hij zelf een account ipv dat het gevraagd wordt. Waarom geen levering zonder account? Dat kan bij elke website! En meld ik je formulier dat er een account wordt aangemaakt.

Edit: Wat ik heb besteld is erg goedkoop in verhouding met andere webshops.

Verzending

Vreselijk. Ik heb vrijdag besteld en kreeg dit dinsdag pas binnen...
Het zou er maandag toch moeten zijn?

Edit:
Stond bij postNL T&T (track & trace) dat hij maandag bezorgd zou worden. Maandag om 3 uur werd het verandert naar onbekend...

Goedendag,

Bestellen zonder account is in onze huidige webshop helaas niet mogelijk. Binnenkort lanceren we onze nieuwe webshop waarbij dit wel mogelijk is.

Bij de verzending zijn we altijd afhankelijk van PostNL. Ze leveren 99% binnen 1 werkdag maar soms zijn ze wat trager.

Dit ligt helaas buiten onze macht.

Klantenservice:

op 18.12.2015 laptop Asus NB gekocht en als service werd deze gebruiksklaar gemaakt en alle reclame zou verwijderd worden.
Helaas hebben ze startpagina veranderd in Levix pagina en opstart goolge was ook veranderd in Levix.
Dat was wel jammer

Algemeen

eenvoudige en duidelijke website, makkelijk te bestellen en te betalen via ideal. Snelle afhandeling en bevestiging via e-mail.

levering volgens website

Klantenservice

Een keer besteld. Produkt was defect na telefonisch contact mogelijkheid om te crediteren of wachten op omruil. Na 2 dagen stond het bedrag weer op mijn rekening. Top service.

Algemeen

's Avonds laat besteld, de volgende dag een mail dat 1 item niet op voorraad was met daarbij de vraag of zij een alternatief artikel mochten leveren. Ik vond het een prima alternatief. Prima service

Verzending

Meteen de volgende dag geleverd

Algemeen

Alles is soepeltjes gegaan, had Levix gevonden via tweakers, een account aangemaakt en gelijk besteld wat ik wou hebben. Niets op aan te merken!

Verzending

Prima levering, in de avond besteld en de volgende dag al in huis.

Klantenservice:

Was opzoek naar een wat ouder moederbordje en dit bedrijf had het. Goede verzending en snelle aflevering

Algemeen

Ik was wat laat met mijn bestelling maar om 10 voor 5 besteld en de andere dag al in huis.

Verzending

zoals hier boven al vermeld een supersnelle levering en niet beschadigd.

alles keurig afgehandeld

Algemeen

eerst gebeld voor wat extra advies twijfelde tussen 2 printers goed geholpen makkelijk te bestellen en te betalen

Verzending

op tijd geleverd te volgen via track en trace goed verpakt .

Klantenservice

gebeld met winkel voor advies was gewoon super geholpen

Algemeen

Zeer tevreden over zowel de snelle en juiste levering als de snelle en echt goede ontvangen service.

Verzending

Snelle en goed verpakte levering.

Klantenservice

Echt een prima telefonische service ontvangen omdat ik 2 laptops nodig had die uit verschillende filialen moesten komen. Ik hoefde niets zelf te doen, alles werd netjes en snel geregeld!

Scorekaart voor Levix Computershops

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg