Levix Computershops

1.330 producten en 1.613 uitvoeringen
Levix Computershop is opgericht in 1999 en is al 19 jaar een servicegerichte computerspeciaalzaak waarin de klant en kwaliteit centraal staan. We hebben inmiddels 3 filialen in Geffen, Oss, Uden en een Experience Center in Den Bosch. Naast onze filialen hebben we ook een uitgebreide webshop waar u ons volledig assortiment kunt terugvinden.

We leveren alle producten altijd uit eigen voorraad. Naast Computershops hebben wij een Automatisering voor oplossingen op de zakelijke markt en een internet afdeling met hosting, internet, email en online back-up. Wij bieden totaal oplossingen voor zowel de zakelijke als particuliere klant.

Wat kunt u van ons verwachten?
- Snelle levering doordat wij alleen uit eigen voorraad leveren
- 3 winkels en 1 Experience Center (Den Bosch)
- Persoonlijke service en ondersteuning
- Groot aanbod in hard- en software

Voor vragen kunt u altijd terecht bij onze helpdesk: 073-5341325

Volg ons via:
Facebook
Twitter
Nieuwsbrief

Wij zijn officieel:
Asus Gold Partner / Certified Repair Center, Acer Partner, Canon Partner, Logitech Partner, Intel Technology Provider Platinum, Microsoft Surface Dealer, Microsoft Gold Partner, Microsoft Small Business, Microsoft Midmarket Solution Provider, Microsoft Server Platform, Microsoft OEM, Synology Dealer, HP Silver Partner, Hirschmann Dealer, Transcend Partner, ThrustMaster Dealer, TP-Link Dealer. Ubiquiti Dealer, WD Partner.

Scorekaart voor Levix Computershops

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1613 producten, 480 unsorted producten
Prijsindex Nederland 96,1 (3,9% onder gemiddeld)