CampusShop.nl | voor studenten

132 producten en 161 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CampusShop.nl | voor studenten

Review toevoegen

Algemeen

Bij de campusshop kan je makkelijk je product bestellen en is het ook nog snel geleverd. Als er iets is met je laptop of pc dat gewoon vragen en krijg je daar snel een antwoord op terug

Verzending

Zoals ik net al in de algemene beoordeling zei is het heel snel en goed geleverd

Klantenservice

Ik heb laatst nog een probleempje gehad/ nog heb maar ik heb daar een mail over gestuurd en dat was binnen een paar uur beantwoord

Algemeen

ik vind het een goede winkel voor studenten en scholieren omdat het een ruim arsortiment heeft

Algemeen

Super goede service, de beste producten en natuurlijk de beste prijzen!

Algemeen

Campusshop.nl levert erg snel wat zij belooft en goede uitleg over de verschillen tussen producten!

Verzending

De verzending was erg snel en het product was netjes ingepakt.

Algemeen

Goede shop, snel kunnen bestellen maar klantenservice iets minder.

Verzending

Snel verzonden! Zondag besteld, dinsdagavond binnen.

Klantenservice

Ellenlange wachtrij op vrijdagmiddag.

Algemeen

Uitgebreide info op de site. Genoeg informatie om mijn keuze te maken

Verzending

Volgende dag in goede staat thuis

Hij is top
Heel snel en werkt perfect

Algemeen

Top gereld. Goede producten. Ruim aanbod en snelle levering. Zeker producten van deze site aan te raden

Algemeen

Veel keus. Duidelijke omschrijvng. Bestelling ging prima.

Verzending

Levering snel en in orde.

Algemeen

Goed werkende en duidelijke website. Goede klantenservice en een snelle bezorging. Voor half 12 besteld morgen in huis. Ook zijn er op deze website goede aanbiedingen en voordelen voor studenten te vinden.

Verzending

Snelle bezorging, meteen er dag erna in huis.

Klantenservice

Vriendelijke service. Er wordt snel gereageerd op vragen of onduidelijkheden.

Algemeen

Duidelijke informatie op de website, goed personeel bij vragen aan de telefoon, alleen filters als toetsenbordverlichting missen

Verzending

Wordt op de afgesproken dag verzonden

Klantenservice

Duurt even voordat je iemand aan de telefoon krijgt, deze persoon is echter wel bereid om hulp te bieden

Algemeen

Overzichtelijke site, genoeg informatie over de laptop bij de omschrijving, en de bestelde laptop snel in huis

Algemeen

Duidelijke site helder wat je kan kiezen en ook wat de extra opties zijn word gelijk duidelijk berekend

Mail met vervolgbare bestelling

Algemeen

het was heel gemakkelijk om het juiste product te vinden dankzij de selecteerbare specificaties die de producten filteren waardoor je bij het juiste product komt.

Klantenservice

erg vriendelijke mensen aan de telefoon

Algemeen

De bezorging is erg snel. De service in de winkel zelf is erg goed. Er zijn veel goede aanbiedingen met korting.

Algemeen

Snelle levering, zeer tevreden over het product. Handig in het gebruik goede service. Grote letters op het toetsenbord erg fijn!

Algemeen

gemakkelijk kiezen op de site, duidelijke informatie en vergelijkoptie. kiezen,betalen en de volgende dag in huis.. top!

Algemeen

Ik kon in 5 minuten bestellen en betalen. Het ging allemaal heel vlot en zonder problemen. Heel fijn vond ik dat.

Verzending

Veel opties met betrekking tot leverings mogelijkheden. Hierdoor hoef ik niet de hele dag thuis te zitten om op mijn pakketje te wachten.

Klantenservice

Geen problemen mee gehad maar wel makkelijk te bereiken.

Winactie

Algemeen

Bij Campus shop hebben ze een hele goede en snelle levering en heb je waars voor je geld zeker hier bestellen !

Verzending

Verzending is goed gegaan en ik heb baad bij wat ik heb besteed en het werkt ook nog fantastisch

Algemeen

Het plaatsen van de bestelling ging heel makkelijk en ik vond het heel fijn dat ik de laptop kon verzekeren.

1 2 3 ... 21

Scorekaart voor CampusShop.nl | voor studenten

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg