CampusShop.nl | voor studenten

70 producten en 127 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CampusShop.nl | voor studenten

Review toevoegen

Algemeen

Mooie winkel waar alles duidelijk staat aangegeven. Krijg snel antwoord op mijn vragen. Groot assortiment en veel keuze!

Algemeen

Vanaf het aanmelden van het probleem tot en met het terugbrengen van de laptop, gebeurde alles snel en correct.

Snel - correct - goede herstelling

Verzending

Na aanmelding van een technisch probleem, werd de laptop de volgende dag opgepikt en een kleine week later (een onderdeel was niet dadelijk voorradig) teruggebracht.

Klantenservice

De juiste vragen werden gesteld alsmede enkele tips om geen data te verliezen. ook bij het informeren werd zeer correct en snel gereageerd.

Algemeen

Hele goeie prijs kwaliteit verhouding en erg duidelijke product informatie vergeleken met andere winkels online

Algemeen

Goeie informatie over het product en goeie prijs kwaliteit verhouding vergeleken met andere winkels online.

Verzending

De producten zijn op tijd bezorgd

Algemeen

duidelijke info, makkelijk vergelijken van verschillende artikelen, prima, snelle en veilige betaling via ideal, top.

s avonds 22.48u besteld, volgende dag in huis, toppie

Algemeen

Het bestellen van mijn laptop ging heel makkelijk en snel. Ik kon met iDeal betalen, wat heel fijn was aangezien ik geen creditcard heb. Ik ben heel blij met mijn nieuwe laptop. Hij is in perfecte conditie en de prijs was heel goed.

Verzending

De verzending was super snel! Ik had de laptop op donderdag besteld en op vrijdag lag mijn laptop al in de winkel! Ik had besloten om de laptop bij een winkel te laten bezorgen, zodat ik hem later kon ophalen.

Algemeen

makkelijke website. helder en duidelijk van begin tot eind.
heb voor de 2e keer dezelfde laptop besteld

super snelle levering binnen 24 uur

Algemeen

Het is een makkelijk te bedienen apparaat, zeer goed voor deze prijs. Helemaal prima voor werk.

verzending was op tijd.

Klantenservice

klantenservice is goed geen problemen mee gehad.

Algemeen

Ik heb in een paar minuten mijn bestelling geplaatst. Ik kon via iDeal betalen, wat heel handig was, aangezien ik geen creditcard heb. De prijs van mijn laptop was heel goed, vergeleken met andere websites. Ik vind het heel bijzonder dat studenten kortingen krijgen!

Verzending

Supersnelle bezorging! Mijn pakket lag al klaar in de winkel na niet eens 12 na bestelling!!! Ik had besloten om mijn pakket te laten bezorgen bij de Primera van mijn stad, zodat ik het makkelijk kon ophalen als ik terug van Universiteit was.

Algemeen

Ik heb gisteravond mijn laptop besteld en hij lag vandaag al om 10 uur in de winkel. De laptop is in perfecte conditie en klaar voor gebruik, en dit allemaal voor een zeer goede studenten-prijs. Echt een aanrader, vooraal voor studenten!!!

Verzending

Supersnelle verzending die niet eens 12 uur heeft geduurd. Je krijgt een track&trace code waarmee je kunt checken wanneer je pakket bezorgd wordt. Ik had besloten om mijn pakket bij een Primera in mijn stad te laten bezorgen, dat is heel handig als je bijvoorbeeld niet thuis bent de dag waarop het pakket zou worden bezorgd.

Algemeen

Eenvoudige site waarop ik de gewenste Apple MacBook Air simpelkon vinden en bestellen. Levering de dag erna is helemaal top! Aanrader!

Algemeen

Alles is volgens afspraak geregeld en de de spullen zijn netjes ingepakt . Goede communicatie

Verzending

Bij de buren afgegeven terwijl ik thuis was

Algemeen

Ik had het juiste product zo gevonden! Het kostte weinig moeite om de geschikte laptop te vinden.

Prima en snelle levering

Klantenservice

Geen ervaring met de klantenservice

Algemeen

Op 5 december bij dit bedrijf een laptop besteld en het bedrag meteen overgemaakt. Na een week later niks ontvangen te hebben een mail naar ze gestuurd die nooit is beantwoord. Ik had de laptop zsm nodig dus wilde de bestelling annuleren. Meerdere keren proberen te bellen maar nooit opgenomen. Op 21 december eindelijk reactie via facebook dat ze de bestelling zullen annuleren en het geld terug overmaken. Het is nu 28 december en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Ik ben bang dat ik ben opgelicht..

Verzending

Laptop is nooit geleverd. Ook niets laten weten dat de levering vertraging heeft.

Klantenservice

Beantwoord geen mails en geen telefoon (gewoon tijdens werktijden / openingsuren)

Algemeen

Het vinden van alle producten was makkelijk. Daarnaast stonden alle specificaties duidelijk aangegeven.. kortom het was handig en makkelijk shoppen.

Verzending

Snelle levering en product werd zoals verwacht goed afgeleverd.

Algemeen

De site is duidelijk en ook de informatie is duidelijk. Het bestelproces verliep prima en zonder problemen.

Verzending

Levering was goed en volgens de informatie

Klantenservice

Bij de bestelde laptop heb ik een verzekering afgesloten. Tot op heden heb ik het certificaat nog niet ontvangen. Dit zou ik na 4 - 6 weken krijgen. Verder als voldoende kan ik dan ook niet gaan.

Algemeen

Mooie website, goede klantenservice en mooie producten te koop op de website, een top website

Verzending

de levering was erg snel, sneller dan had ik had gedacht.

je krijgt snel antwoord.

Algemeen

was heel gemakkelijk via internet te bestellen. site was overduidelijk en gaf geen problemen met de bestelling.

Verzending

Heel snel geleverd ip een plaats die ik zelf wilde.

Klantenservice

Heb telefonisch contact gehad over een onderwerp. werd meteen in orde gemaakt. Ik had namelijk geen factuur in pdf formaat toegezonden gekregen.

Algemeen

het was erg makkelijk bestelling te vinden en plaatsen, het was makkelijk ook te betalen

Algemeen

Het ging heel gestroomlijnd met betalen, Het menu was makkelijk te lezen en alles was zo neergezet dat het makkelijk te klikken was.

Verzending

Ik heb 2 keer een laptop ontvangen van campusshop de Lenovo Legion y720 en toen die niet meer te maken was kreeg ik een andere wel hetzelfde model maar die was ook niet inorde, Ik heb een hele slechte ervaring met de laptops

Klantenservice

De klantenservice heeft begrip, is aardig, kan ook echt helpen. Dus ik geef de klantenservice een uitstekend

1 2 3 ... 18

Scorekaart voor CampusShop.nl | voor studenten

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg