CampusShop.nl | voor studenten

125 producten en 158 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CampusShop.nl | voor studenten

Review toevoegen

Algemeen

Ze waren heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Ook deden ze er alles aan om mij te helpen en tevreden te houden

Verzending

de laptop was heel snel al binnen dus de levering was snel

Klantenservice

Ze deden er alles aan om mij te helpen en waren heel vriendelijk

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

erg fijne webshop waarbij je snel geholpen wordt. ook krijg je goed advies voor je keuze

Verzending

voordat ik mijn laptop ging bestellen stond er aangegeven dat mijn laptop dinsdag geleverd zou worden. maar hij is maandag geleverd. dit was verrassend en erg fijn

Klantenservice

ik had een vraag over de levering en kreeg een uitgebreid antwoord en advies wat ik het beste kon doen dit was erg fijn

Verzending: Score: 3

Algemeen

Duidelijke website. Ruime keus in laptops. Je kan de laptops filteren per onderwijsinstelling of studie.

Verzending

Normaal een snelle levering. In de zomer kan het langer duren doordat er veel bestellingen zijn.

Klantenservice

Iemand aan de telefoon krijgen kan een tijdje duren. Daarna wel goed geholpen

Algemeen

goede producten, goeie site alleen de service is niet zo goed als ik hoopte en dacht dat het zou zijn

goed

Klantenservice: Score: 1

Algemeen

goed bedrijf, goede producten alleen ze reageren erg laat, op je vragen, en snelle studenten service is totaal niet senl ze zeggen 2 werkdagen wat al bagger is maar het duurt bij mij nu al 3 dagen en nog steets niks

Klantenservice

het duurt heel lang voor ze ergens op reageren .

Algemeen

het was makkelijk om te bestellen lage prijzen. ook fijn dat de bestelling al de volgende dag binnen komt.

Verzending

fijn dat de bestelling al de volgende dag binnen komt.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

We hebben een laptop met verzekering gekocht, zodat bij problemen we een leentoestel zouden krijgen. Dit gaat heel lastig, slechte service, moeilijk te bereiken. Zijn er al weken mee bezig. Laptop niet gerepareerd nog, en ook geen leenlaptop.

Verzending

Het product had een defect. We hadden een verzekering dat deze zou worden opgehaald, maar we moesten de laptop zelf wegbrengen, kregen ook niet automatisch een leenlaptop, moesten we ook achteraan. Tweede keer reparatie is die wel opgehaald, maar geen leenlaptop gekregen. Waarvoor hebben we eigenlijk extra betaald?

Klantenservice

Het is erg lastig om contact te krijgen, leenlaptop wordt niet geleverd.
Eerste keer was onze laptop niet gerepareerd, die is nu voor de tweede keer weg.

Algemeen

Snel in te vullen niet al te moeilijk qua vragen of geboortedata. Die je dan moet gaan zoeken

Zo stevig als beloofd

Algemeen

Na het ontvangen van mijn nieuwe laptop bleek deze een storend mankement te hebben, toen toch de klantenservice gebeld en zij hebben mij zeer goed verder geholpen met het afhandelen zodat ik binnen no time weer verder kon werken met en nieuwe laptop

Verzending

Pakket netjes op tijd aangekomen. Ook goed ingepakt en netjes mee omgegaan. al met al top

Klantenservice

Klacht werd meteen netjes afgehandeld zodat ik weer snel verder kon

Algemeen

Meteen geholpen met een probleem ivm kapotte laptop, gebeld naar klantenservice en gelijk afgehandeld. Super service.

Verzending

Verzending ging prima en snel. Service ook helemaal prima

Klantenservice

Goed geholpen door de klantenservice, kwam meteen met een oplossing.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

De bestelling was snel gedaan. Het product was op voorraad en werd ook snel geleverd.

Verzending

Na 6 weken is de laptop stuk. Reparatie gaat moeizaam. Product vergeten op te halen. Leenlaptop niet binnen 5 werkdagen

Klantenservice

Meerdere keren onvriendelijk te woord gestaan. Vragen stellen werd niet gewaardeerd.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Bij de campusshop kan je makkelijk je product bestellen en is het ook nog snel geleverd. Als er iets is met je laptop of pc dat gewoon vragen en krijg je daar snel een antwoord op terug

Verzending

Zoals ik net al in de algemene beoordeling zei is het heel snel en goed geleverd

Klantenservice

Ik heb laatst nog een probleempje gehad/ nog heb maar ik heb daar een mail over gestuurd en dat was binnen een paar uur beantwoord

Algemeen

ik vind het een goede winkel voor studenten en scholieren omdat het een ruim arsortiment heeft

Verzending: Score: 0

Algemeen

Super goede service, de beste producten en natuurlijk de beste prijzen!

Algemeen

Campusshop.nl levert erg snel wat zij belooft en goede uitleg over de verschillen tussen producten!

Verzending

De verzending was erg snel en het product was netjes ingepakt.

Algemeen

Goede shop, snel kunnen bestellen maar klantenservice iets minder.

Verzending

Snel verzonden! Zondag besteld, dinsdagavond binnen.

Klantenservice

Ellenlange wachtrij op vrijdagmiddag.

Algemeen

Uitgebreide info op de site. Genoeg informatie om mijn keuze te maken

Verzending

Volgende dag in goede staat thuis

Hij is top
Heel snel en werkt perfect

Verzending: Score: 3

Algemeen

Top gereld. Goede producten. Ruim aanbod en snelle levering. Zeker producten van deze site aan te raden

Algemeen

Veel keus. Duidelijke omschrijvng. Bestelling ging prima.

Verzending

Levering snel en in orde.

1 2 3 ... 21

Scorekaart voor CampusShop.nl | voor studenten

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg