CampusShop.nl | voor studenten

145 producten en 187 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CampusShop.nl | voor studenten

Review toevoegen

Algemeen

gemakkelijk kiezen op de site, duidelijke informatie en vergelijkoptie. kiezen,betalen en de volgende dag in huis.. top!

Algemeen

Correcte en snelle levering. Overzichtelijke website.
Ideaal voor studenten want je krijgt gratis 2 jaar service.
Prijzen zijn scherp. Is zeker aan te raden !

Algemeen

Makkelijk besteld, snelle service en goede instructies geleverd bij de laptop. Normaal kun je hier naar fluiten

Algemeen

Overzichtelijke website, goede omschrijvingen bij de producten. Na bestelling duidelijke communicatie over vervolgprocedure en de volgende dag werd de laptop al geleverd. Alles bij elkaar zijn wij dus een tevreden klant!

Verzending

Netjes verpakt en binnen 1 dag geleverd.

overzichtelijke duidelijkesite, makkelijk bestellen
keuze in laptops is beperkt.
keuze in laptopsleeves is ook te beperkt.

snelle bezorging

Algemeen

Snelle verzending mooie kwaliteit laptop, heel makkelijk een laptop uitzoeken die bij mijn opleiding past.

Algemeen

Goede en vriendelijke service, altijd erg duidelijk. Enige min puntje was bij reperatie waar intern niet duidelijk werd gecomuniceerd. Later werd dit echter goed opgelost toen we hier achter kwamen.

Algemeen

Vriendelijk en snel bereikbaar. Tot nu toe bijna alleen positive ervaringen met campusshop. Enige min puntje was dat bij een reperatie het intern niet goed werd doorgegeven, waardoor ik zelf achter de benodige informatie moest zien te komen (mail werd niet doorgestuurd van verzekering). Daarna hebben ze dit echter prima opgelost.

Algemeen

Prima service, goedkope prijzen,makkelijk te betalen en snel geleverd. Niks te klagen bij deze webshop.

Algemeen

Zojuist de surface go besteld, duidelijke site en zeer goedkoop.
Zelfs met korting op de officiŽle windows site was deze site goedkoper!

Verzending duurt bij mij lang maar dat is omdat het product nog niet geleverd kan worden, dit is dus zeer begrijpelijk.

Klantenservice

Ik vind het fijn dat ze door middel van deze reviews op tweakers willen verbeteren, ook geloofde ik hierdoor in de site.
Ik durf nooit te bestellen bij sites zonder reviews.

Algemeen

Je kunt makkelijk jou ideale leptop vinden door filters toetepassen en betalen is ook makkelijk

Volgende dag binnen

Algemeen

Makkelijk bestellen, duidelijke informatie,snelle verzending. Mooie laptop. Goede aanbieding. Prima prijs in vergelijking met andere winkels

Supersnel

Duidelijk

Algemeen

Het was allemaal duidelijk en niet moeilijk te vinden. Het betalen ging ook erg makkelijk.

Verzending

Het product was snel in huis en te volgen met de track & trace code.

Algemeen

Goede webshop, zeker voor studenten. Ook kan je makkelijk zien wat de best geschikte laptop is voor u, en je krijgt er ook vaan nog een studenten service bij.

Verzending

Was zeer snel in huis, goed verpakt

Klantenservice

Prima klantenservice, helpt je meteen.

Algemeen

handig bestelling te plaatsen en af te halen waar ik wou. Verder net pakket met geen gekke dingen

Verzending

Opgehaalt op gekozen adres dicht in de buurt. net en optijd geleverd

Algemeen

De site is mooi en overzichtelijk. Het heeft een snelle telefonische klantenservice. Een nadeel is dat ik op zondag op de site keek en de laptop toen §499,- kosten en toen ik hem dindag wilde bestellen de prijs opeen §529,-. Hiervoor heb ik de klantenservice gebeld. Helaas konden ze niets voor mij betekenen hierin. Het had te maken met dat het de tweede lading laptops was en de kosten daarvan hooger waren tegenover de eerste lading.

Verzending

Goede en vlotte levering.

Klantenservice

Omdanks dat ze me teleurstelden, ben ik tevreden over de snelle service die ze bieden. Vandaar alsnog een voldoende.

Algemeen

De site was duidelijk.En de bestelling was makkelijk te plaatsen.Het is een mooie goede laptop.

top

top

Algemeen

Goede website, alles is duidelijk aangegeven en handige gratis studenten service. Ook krijg je veel opties voor verzekering van je product.

Verzending

Niet duidedlijk wanneer een product in vooraad was en helaas het pakketje te vroeg op de post gekregen (Ik had namelijk aangegeven dat ik het op een preciese datum verzonden wou hebben). Was op vakantie en daardoor heeft postnl mij 2x gemist. Natuurlijk kan zo'n fout gebeuren.

Klantenservice

Klantenservice was snel en reageerde proffesioneel op mijn vragen. Er was enige onduidelijkheid maar voor de rest een geweldige service. Zou zeker aanraden aan vrienden & familie.

Algemeen

De website op zich werkt erg fijn. Productinformatie is compleet en voldoende uitgelegd. Prijzen zijn goed. Het enige verbeterpuntje is de manier waarop de klantenservice is georganiseerd, een directe chat met een medewerker zou fijn zijn in plaats van enkel de veelgestelde vragen die nu bijna de enige vorm van probleemoplossingen. Verder zou ik graag meer contactinformatie op de website zelf zien zonder grote omwegen.

Verzending

Het product dat ik heb besteld was de dag van bestelling niet op voorraad. Het product (een laptop van 1099 euro, dus geen kleine uitgave) zou ongeveer 10 augustus binnen komen. De volgende dag keek ik nog een keer op de website en zag bij voorraad dat de laptop weer op voorraad was: "Vandaag besteld, morgen in huis". Ondertussen zijn we twee dagen verder maar lijkt mijn bestelling toch pas 10 augustus verzonden te worden. Ik ga ervan uit dat het product uiteindelijk in goede staat geleverd word, (zoals altijd bij campusshop/paradigit) daarom geef ik een goed aan levering.

Klantenservice

Ik mis een snelle optie om direct in contact te komen met een helpdesk. Via omwegen (google en heel veel zoeken op de site zelf) heb ik wel een telefoonnummer en e-mail adres kunnen vinden maar ik zou dit liever onder het kopje klantenservice of onder het kopje winkels. Toen ik belde naar het nummer van de klantenservice eindhoven werd ik netjes te woord gestaan en werd mij verteld dat het probleem waarschijnlijk(!) vanzelf opgelost zou worden. De man kon me echter hier geen garantie van geven.

Algemeen

Laptop was makkelijk te bestellen en te betalen. Zeer gebruikersvriendelijk!
De levering kan ik niks over zeggen daar deze op 23 augustus op school geleverd gaat worden!

1 2 3 ... 20

Scorekaart voor CampusShop.nl | voor studenten

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg