CampusShop.nl | voor studenten

85 producten en 139 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CampusShop.nl | voor studenten

Review toevoegen

Algemeen

Ik heb al eerder hier een bestelling geplaatst bij deze Campusshop. goede service en vlot geleverd. ik raad iedereen het aan hier je computer te bestellen.

Stevig en netjes verpakt

Klantenservice

Goed bereikbaar en behulpzame mensen

Algemeen

In het begin ging er even wat fout maar ben prima geholpen door campusshop dus dik tevreden.

Verzending

Levering was in orde gewoon op tijd zoals het hoort.

Klantenservice

Ik ben geweldig geholpen. Kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Algemeen

De laptop Sleeve die ze bij mijn HP Pavilion van 15.6 inch hebben aangeraden na het plaatsen in het winkelwagentje is achteraf gezien meer geschikt voor een laptop met een afmeting van 16 inch. Als de laptop namelijk in de Sleeve zit schuift hij alle kanten op. Daarnaast past de laptop dankzij deze Sleeve nu nog maar met veel moeite in mijn rugtas.
Het zou dan ook beter zijn geweest als ze een sleeve hadden aanbevolen die qua formaat ook echt bedoeld is voor een 15.6 inch laptop.

Vandaar dat ik ze 4 sterren geef in plaats van 5.

Verzending

Erg prettig dat mijn bestelling via track en trace goed gevolgd kon worden en dat het bedrijf de bezorgers van mijn bestelling niet bij mijn buren af laat leveren. Bestelling was in het juiste tijdvak geleverd.

Algemeen

Bestelling was makkelijk, snelle levering van het product. De prijs is scherp, en het aanbod van Campusshop is echt gericht op studenten, erg handig.

Verzending

Laptop kwam netjes binnen, compleet met alle onderdelen.

Klantenservice

Laptop ging kapot na een paar weken. Het opsturen voor reparatie was een heel gedoe. Het bereiken van de klantenservice duurt lang omdat het alleen telefonisch kon, en niet per chat/email. Reparatie heeft langer geduurd dan beloofd. Jammer.

Algemeen

De zoekfuncties werken goed en het is makkelijk om te kijken welke universiteit wat aanraad.

Verzending

Het is mogelijk om zelf te kiezen wanneer en waar je aankoop wordt geleverd. Erg fijn!

Uit eigen beweging

Algemeen

Goed overzicht en makkelijke site. Alleen jammer dat het vergelijkingsdeel van de website nog verbeterd kan worden (makkelijker aan en uitvinken)

Algemeen

Duidelijk overzicht, ik kon alles makkelijk vinden en de bepaalde voordelen als student zijnde zijn ook niet verkeerd.

Verzending

Kwam op de juist dag aan, wel beetje laat op de avond.

Algemeen

Door de goede omschrijving was het gemakkelijk om een keuze te maken. het bestellen verliep ook gemakkelijk.

Verzending

De laptop kwam keurig volgens de aflevertijd en zorgvuldig verpakt.

Klantenservice

Vandaag gebeld voor een klacht, het probleem werd direct herkend, via de mail ontving ik een handleiding zodat ik het zelf kon oplossen. Echter was de omschrijving iets anders dan in werkelijkheid, maar binnen 5 minuten was het probleem verholpen.

Algemeen

ik vond het gemakkelijk om de bestelling te plaatsen, er was geen verwarring op de site

Verzending

Snelle Verzendings tijde, niks te klagen

Algemeen

Ik heb de klantenservice van Campusshop gebeld naar aanleiding van een defect toetsenbord van mijn laptop. Na een kort gesprek ben ik er snel achter gekomen dat het aan de updates van de BIOS zat die ik had uitgezet. De klantenservice dacht hier echter wel aan en het probleem was al snel verholpen.

Verzending

Meteen de volgende dag in huis

Klantenservice

De klantenservice was duidelijk, snel en behulpzaam

Algemeen

Het ging heel snel en het is goed overzichtelijk. Kortom super te vreden met .

Verzending

Ze zeggen vandaag bestellen morgen in huis en dat klopt

Klantenservice

Ik heb nog niet hoeven bellen of dingen moeten vragen maar ik denk dat dat ook niet hoef

Algemeen

De perfecte laptop kunnen vinden door goede beschrijving van specificaties op de website! Snelle levering en meteen klaar voor gebruik

Algemeen

Betaling ging simpel en snel via de computer geen problemen het was zeer Fijn om te doen

Krijg me laptop al binnen 2 dagen

Uitstekende hulp

Algemeen

werd snel geholpen in de locale winkel waarbij ik na een kapotte afgeleverde laptop gewoon een splinternieuwe voor terug kreeg ben tevreden over de service.

Verzending

het werd snel geleverd, jammer genoeg kreeg ik hem kapot binnen maar heb hem natuurlijk gelijk geruild voor een nieuwe.

Algemeen

Overzichtelijke website. Alleen lijkt de laptop keuzehulp niet helemaal goed te werken, mijn laptop kwam ik niet tegen in de goede categorie. Had al meerdere webwinkels bezocht, maar Campusshop was de goedkoopste ten tijde van aankoop, met nog een gratis studentenservice erbij. Laptop werd snel bezorgd en geen problemen ervaren.

Verzending

Volgende dag in huis. Prima aflevering.

Uit eigen beweging

Algemeen

De website was heel duidelijk. En de bestellingen gingen ook soepel. En er werd veel informatie over het product geschreven,wat heel fijn is.

Verzending

De bestelling werd in een korte tijd bezorgd. Dat is heel fijn.

Algemeen

Overzichtelijke website, soepele betaling, in mijn geval de goedkoopste. Weinig over te zeggen om eerlijk te zijn.

Klantenservice

Mijn bestelde HP laptop had na de meest recent windows update een bug. Het antwoord was ver boven mijn verwachtingen, ik had verwacht doorverwezen te worden naar hp of iets dergelijks. In plaats daarvan kreeg ik een quickfix voor mijn probleem. Helaas wel een langzaam antwoord (weekend zat er ook tussen) heb ik denk ik 3 of 4dagen moeten wachten.

Algemeen

Was erg goed geregeld en alles wat ik heb gekregen werd voor een goede en kwalitatief goede prijs aan mij verkocht.

Verzending

Erg snel en soepel binnen gekomen was iets vertraging maar dat wordt meteen gemeld. Je kan ook je bestelling volgen wat ik erg fijn vond.

Algemeen

het is makkelijk te bestellen en je hebt een goed overzicht en de klantenservice is goed.

Algemeen

Duidelijk welke laptop geschikt is voor je studie, gratis studentenservice. Goede prijs. Betaling makkelijk met creditcard

Verzending

op tijd en goed verpakt!

Klantenservice

snel contact en goed hulp gekregen over ruil van laptop.

1 2 3 ... 17

Scorekaart voor CampusShop.nl | voor studenten

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg