CampusShop.nl | voor studenten

130 producten en 172 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CampusShop.nl | voor studenten

Review toevoegen

Algemeen

Alles is goed maar wat betreft de verzekering van de laptop moet je deze al voor de bestelling aanklikken wat onlogisch is en dit komt niet terug bij de bestelling zelf dus, vergeet je dit, moet je weer terug en vervolgens wordt het produkt verzekering toegevoegd met opnieuw een laptop dus dubbel en dan moet je niet de bovenste latop verwijderen omdat dat de verzekering ook weer weg is..volgt u het nog ? uiteindelijk toch gelukt.. gelukkig heb ik mijn school wel afgemaakt en hoop ik dat ict de website nog even gaat bekijken. Verder prima klantenservice waar je duidelijk en met empathie een reactie krijgt op je vragen. Top gedaan.

Klantenservice

Prima belgesprek, maar keuzemenu is niet echt een topper, dat kan beter.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Het bestel proces liep wat moeizaam maar uiteindelijk gelukt, het invul formulier werkte niet vlekkeloos bij mijn computer.

Verzending

Wat ik vervelend vind dat op de website staat volgende dag in huis voor 23.30 besteld en in werkelijkheid dat niet waar is. Klanten service zegt dat dat komt door DHL en corona maar dat is wel een slap argument want dat weet je allang, pas je website aan of kies voor een andere verzend methode maar verschuil je niet achter een ander.

Klantenservice

Excuses wel aangeboden door klanten service maar geen oplossing, duurde heel erg lang voordat ik iemand aan de telefoon kreeg.

Algemeen

Snelle levering en duidelijke website. Raar is dat er niet getekend hoeft te worden bij levering.

Snelle levering

Algemeen

Makkelijk te kiezen via de site. Er zijn goede filter opties beschikbaar. Overzichtelijke site en er werd super snel geleverd

Binnen 24 uur binnen, netjes verpakt

Klantenservice

Even bellen, snel aan de lijn, super geholpen

Algemeen

Binnen 24 uur de laptopcomputer huis, netjes ingepakt. Alles werkt naar behoren. Zeer tevreden klant!

Verzending

Keurig ingepakt en op tijd!

Algemeen

Alles ging heel makkelijk en snel ik ben tevreden ik zou andere mensen ook deze site aanraden alles spreekt voor zich.

Verzending

Ik had een leuke laptop gevonden besteld en de volgende dag had ik hem
al in huis.

Klantenservice

Ik werd goed geïnformeerd over de laptop die ik nodig had.

Algemeen

Alle aansluitingen die ik wilde waren aanwezig tegen een goede prijs-kwaliteit verhouding met goede studentenservices

Verzending

Om 15:00 uur besteld en de volgende dag om 14:00 uur bezorgt. Alle informatie over levering klopte, zodat ik niet de hele dag thuis hoefde te wachten.

Klantenservice

Direct na bestellen kreeg ik via e-mail alle informatie over, bestelling, verzending, levering, de factuur en de gegevens van de laptop. De gegevens van de laptop werden tevens meegestuurd met daarbij de uitleg over de tweejaar service aan huis.

Algemeen

The product was almost exclusive to the shop in NL. I could not find the model on the other shops.

Verzending

The delivery was very quick! Just less than a day and it arrived. I already recommended the shop to others.

Algemeen

Heb hier afgelopen week voor mijn opleiding een laptop gekocht, en ben zeer tevreden ermee. Zeer snelle verzending en ben heel blij met de laptop. Ook kreeg ik er gratis 2 jaar studenten service bij. Handig als student zijnde.

Verzending

De levering is gedaan door DHL en ben er zeer tevreden over, de dag na bestelling kwam mijn laptop al binnen!

Algemeen

Het is heel makkelijk om te bestellen en het komt overeen met de foto op de website

Verzending

De levering was heel snel, sneller dan ik had verwacht

Algemeen

Het bestellen van de laptop ging hierbij soepel. Alles was duidelijk beschreven en het proces ging zoals verwacht van een bestellingsformulier.

Enige opmerking is dat het +- een kwartier heeft geduurd voordat er een bevestigingsmail binnenkwam en dat kan soms voor onzekerheid zorgen, mocht je eventueel twifelen of alles toch wel goed is gegaan.

Verzending

Verzending zou volgende dag zijn en het pakketje is inderdaad de volgende dag ontvangen. Geen klachten hierover.

Winactie

Algemeen

De website was duidelijk. En ze selecteren de beste laptops voor jou studie. Ik vond dit heel fijn omdat ik zelf geen idee had wat voor laptop geschikt was voor mijn studie. Echt een top website.

Klantenservice

We werden goed en snel geholpen aan de telefoon. De laptop die ik in eerste instantie wilde, wad uitverkocht en degene die ons hielp aan de telefoon suggereerde een andere laptop die net zo geschikt was.

Algemeen

Ik ben zeer goed geholpen duidelijk met uitleggen Zoeken voor de beste oplossing. Dus ben zeer tevreden.

Ook goed netjes verpkat

Verzending: Score: 1

Algemeen

Heb dure laptop aangeschaft met Studenten Pro Service a 129 €.
Laptop gaat kapot en zou leen laptop krijgen. Eindelijk na 1 week binnen, kaal. Alles opniewu installeren. Pro Service geeft recht op volgende dag reparatie en/of nieuwe. Geen van allen wordt gehaald.

Verzending

Moet overal achteraan bellen, nog steeds geen gerepareerde laptop binnen. Wacht al 2 weken/

Klantenservice

Verschillende partijen, paradigit, serviceplanet etc. Schiet niet op. Geen ervaring en/of skilled Helpdesk.

Verzending: Score: 1

Algemeen

Onbetrouwbaar en traag. Aangezien de laptop niet meer opstartte, moest er binnen de garantie het moederbord worden vervangen (hiervoor was ook nog aanvullend een premium studenten service aangeschaft). Aangezien er nog een kleine aanvullende reparatie noodzakelijk was (onder casing heeft een klein barstje bovende USB C aansluiting) worden vervolgens de volledige montagekosten aan de klant doorgerekend (ondanks het afgesloten service contract). Ik heb hiervan melding gemaakt maar aangezien Lenovo alleen de montagekosten vergoed als er alleen maar werkzaamheden binnen de garantie worden verricht werd deze klacht afgewezen. Ik had twee opties alleen het moederbord laten repareren binnen garantie en vervolgens de kleine aanvullende reparatie later nog een keer laten uitvoeren of ik moest de kosten betalen. Ik vraag me dan echt af wat de toegevoegde waade is van de premium studenten service. Er wordt namelijk alleen gewerkt onder de Lenovo voorwaarden waar je als klant al recht op hebt, ook zonder een aanvullend service contract. Dat heeft voor mij als klant dan echt geen toegevoegde waarde meer.

Verzending

Onder casing van de laptop potentieel stuk gegaan tijdens retour zending naar de service-afdeliing. Aangezien er voor de verzending geen detail foto's zijn van de barst boven de USB C aansluiting werd dit niet geaccepteerd en moest ik de kosten ook dragen voor de volledige reparatie (zie ook mijn uitleg bij de algemene beoordeling).

Klantenservice

Waardeloze klantenservice, de klant wordt aan het werk gezet om na telefonisch contact te hebben opgenomen ook het verhaal weer via de e-mail op te sturen. Vervolgens wordt alles gewoon afgewimpeld en wordt er niets met het verhaal gedaan. Ook is er nog steeds geen leenlaptop terwijl de laptop al meer dan 1 1/2 week weg is.
Samenvattend, moeilijk bereikbaar, niet servicegericht en de klant wordt met een kluitje het riet in gestuurd. Dit allemaal nadat er bij de aankoop een "premium studenten sevice" wordt afgesloten. Dit levert niets op aangezien Campusshop als verkoper al wettelijk verplicht is om service te verlenen op een ondeugedelijk product en ook daarbij gewerkt zal worden volgens de Lenovo voorwaarden.

Algemeen

Waardeloze service en afspraken worden herhaaldelijk niet nagekomen. Ze beloven bij reparatie binnen 5 werkdagen voor een leen laptop te zorgen, het is nu 3 weken verder en ik heb nog steeds geen laptop ontvangen terwijl mij dit telefonisch wel al meerdere keren is beloofd.

Klantenservice

Waardeloze service en afspraken worden niet nagekomen.

Op dinsdag 14 april heb ik telefonisch contact opgenomen met campusshop omdat mijn laptop kapot was. Ik heb hier toen een retourlabel en reparatienummer voor gekregen en mijn laptop op donderdag 16 april opgestuurd. 6 werkdagen later, op vrijdag 24 april, heb ik weer contact met ze gehad. Ze garanderen namelijk dat als een laptop na 5 werkdagen nog niet gemaakt is er een leen laptop wordt opgestuurd. De medewerker die mij toen hielp vertelde mij dat de laptop maandag binnen was gekomen en dat de eerste werkdag van binnenkomst als werkdag 0 gezien wordt en dat ik dus pas na het weekend weer kon bellen om een leen laptop aan te vragen. Dit opzich is natuurlijk al een belachelijk verhaal en waardeloze service, maar goed ik legde me er bij neer en nam na het weekend weer contact met ze op. Op woensdag 29 april belde ik weer en toen werd mij vertelt dat er een leen laptop naar mij opgestuurd zou worden, deze zou ik dan enkele dagen later ontvangen. Hoewel het dus meer dan 10 werkdagen zou duren ipv de beloofde 5 werkdagen zou ik in ieder geval een leen laptop krijgen, maar deze kwam niet. Ik had er op dit moment nog wel vertrouwen in dat de laptop wel opgestuurd zou zijn, maar toen ik hem maandag 4 mei aan het einde van de dag nog niet had besloot ik weer te bellen. De medewerker die ik toen aan de telefoon kreeg zei dat hij niet in het systeem kon kijken of er een laptop naar mij op was gestuurd en dat hij dit ook niet na kon vragen omdat het na 17:00 was en dat terwijl er op de website staat dat de klantenservice tot 21:00 open is op maandag en ik belde rond half 6. Hij zei dat de verantwoordelijkheid hiervoor bij de reparateur lag, terwijl ik het contract gewoon bij campusshop heb afgesloten en niet bij de reparateur. Hij vertelde mij dat ik de volgende ochtend terug moest bellen. Ik vroeg hem nog expliciet of ze wel open waren en hij verzekerde mij dat dit zo was. De volgende ochtend (5 mei) bel ik weer naar de klantenservice, nu krijg ik alleen een ingesproken stem die mij vertelt dat de klantenservice gesloten is ivm bevrijdingsdag. Vandaag (6 mei) belde ik weer met de klantenservice, er werd mij verteld dat er nog geen leen laptop naar mij was opgestuurd en dat ze dat ook niet meer zouden doen omdat er verwacht werd dat de onderdelen om mijn laptop te maken morgen binnen zullen komen. Nadat ik hem had uitgelegd dat ik vanwege de gang van zaken niet zoveel vertrouwen meer had in wat mij werd vertelt heeft hij mij gegarandeerd dat ik deze week of mijn eigen laptop, dan wel een leen laptop krijg opgestuurd. Erg fijn natuurlijk, maar wel 2 weken later dan mij werd beloofd toen ik deze laptop aanschafte. En als deze laptop er is zit ik inmiddels al 3 weken zonder laptop en nu de universiteit alles online doet betekent dit dat ik bij mijn beide studies 3 weken studievertraging heb opgelopen omdat ik zonder laptop deze studies niet kan volgen.

Kortom een waardeloze service en afspraken worden herhaaldelijk niet nagekomen, nu maar hopen dat ze wel nakomen wat ze vandaag hebben gezegd.

Algemeen

Helemaal tevreden, makkelijke uitleg. Naar alle tevredenheid van de geholpen via mai met snelle reactie.

Verzending

Laptop goed verpakt en in goede orde ontvangen binnen 24 uur.

Klantenservice

Via mail contact, vragen werden vrij snel beantwoord. Zelfs extra link gestuurd om het mij makkelijker te maken. Binnen 2 uur de juiste keuze en geholpen bij bestelling.

Winactie

Algemeen

Ik vond het leuk om op tijd ontvangen niet zo lang wachten en ik heb goed geholpen worden

Verzending

Ik heb Op tijd bestelling ontvangen

Klantenservice

Ik ben goede geholpen door de medewerkers

Algemeen: Score: 3

Algemeen

prima shop soms wel wat langzaam in reageren op de mail maar verder is de afhandeling erg goed gedaan

Algemeen

Prima webshop. Geen problemen mee gehad alleen was de laptop die ik had besteld na een tijdje al kapot. Even gebeld toen naar de maker gestuurd en prima kosteloos gemaakt. Over het algemeen een goede indruk.

1 2 3 ... 25

Scorekaart voor CampusShop.nl | voor studenten

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg