CampusShop.nl | voor studenten

103 producten en 151 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CampusShop.nl | voor studenten

Review toevoegen

Algemeen

Ik vind het heel prettig dat de site de mogelijkheid biedt om producten te vergelijken. De beschrijvingen van de diverse laptops zijn goed.

Verzending

Vrijdag aan het einde van de middag besteld. Zaterdag aan het begin van de middag afgeleverd. Prima service! Zelfs vroeger geleverd dan verwacht.

Algemeen

hert is een duidelijke en overzichtelijke site. fijn om iets op te bestellen. gr kim

snel

Algemeen

het is een duidelijke site en overzichtelijk. erg fijn om iets op te bestellen. gr

super snelll

Algemeen

De bestelling was makkelijk te plaatsen, en hij was ook snel binnen toen ik hem had geplaatst

Algemeen

Altijd besteld bij Paradigit (Goede ervaringen mee). Campusshop is hier een onderdeel van. Nooit problemen mee gehad (heb hier 2x eerder besteld). Website werkt goed, is overzichtelijk, netjes een bevestiging van de bestelling en t&t code in mijn mail gekregen en de order is ruim optijd geleverd. Een zeer tevreden klant!

Algemeen

Ze helpen je wel direct ook al Duurd het even. Maken er geen probleem van als iets kapot is.

Verzending

Veel te lang moeten wachten op mijn lader. Werd telkens gebeld via een onbekend nummer dat ik niet kon terugbellen.

Klantenservice

Vriendelijk en hielpen goed!

Algemeen

Duidelijker zijn omtrent het aantal dagen waarin je het product binnen hebt. Daarnaast is het niet duidelijk wie het product verzend.

Verzending

Ik kreeg geen/onvoldoende informatie over de verzending

Klantenservice

- chatten kan niet via mobiele telefoon
- twitter/facebook krijg je laat bericht

Algemeen

Na twee TI-30XB rekenmachines te hebben besteld en campusshop te hebben gecontacteerd, kwamen we tot de conclusie dat ik het factuurnummer miste. Deze werd gelijk doorgestuurd en het probleem was dan ook opgelost.

Verzending

Product was goed verpakt met goede vulling en was perfect op tijd bezorgd.

Algemeen

Mooie winkel waar alles duidelijk staat aangegeven. Krijg snel antwoord op mijn vragen. Groot assortiment en veel keuze!

Algemeen

Vanaf het aanmelden van het probleem tot en met het terugbrengen van de laptop, gebeurde alles snel en correct.

Snel - correct - goede herstelling

Verzending

Na aanmelding van een technisch probleem, werd de laptop de volgende dag opgepikt en een kleine week later (een onderdeel was niet dadelijk voorradig) teruggebracht.

Klantenservice

De juiste vragen werden gesteld alsmede enkele tips om geen data te verliezen. ook bij het informeren werd zeer correct en snel gereageerd.

Algemeen

Hele goeie prijs kwaliteit verhouding en erg duidelijke product informatie vergeleken met andere winkels online

Algemeen

Goeie informatie over het product en goeie prijs kwaliteit verhouding vergeleken met andere winkels online.

Verzending

De producten zijn op tijd bezorgd

Algemeen

duidelijke info, makkelijk vergelijken van verschillende artikelen, prima, snelle en veilige betaling via ideal, top.

s avonds 22.48u besteld, volgende dag in huis, toppie

Algemeen

Het bestellen van mijn laptop ging heel makkelijk en snel. Ik kon met iDeal betalen, wat heel fijn was aangezien ik geen creditcard heb. Ik ben heel blij met mijn nieuwe laptop. Hij is in perfecte conditie en de prijs was heel goed.

Verzending

De verzending was super snel! Ik had de laptop op donderdag besteld en op vrijdag lag mijn laptop al in de winkel! Ik had besloten om de laptop bij een winkel te laten bezorgen, zodat ik hem later kon ophalen.

Algemeen

makkelijke website. helder en duidelijk van begin tot eind.
heb voor de 2e keer dezelfde laptop besteld

super snelle levering binnen 24 uur

Algemeen

Het is een makkelijk te bedienen apparaat, zeer goed voor deze prijs. Helemaal prima voor werk.

verzending was op tijd.

Klantenservice

klantenservice is goed geen problemen mee gehad.

Algemeen

Ik heb in een paar minuten mijn bestelling geplaatst. Ik kon via iDeal betalen, wat heel handig was, aangezien ik geen creditcard heb. De prijs van mijn laptop was heel goed, vergeleken met andere websites. Ik vind het heel bijzonder dat studenten kortingen krijgen!

Verzending

Supersnelle bezorging! Mijn pakket lag al klaar in de winkel na niet eens 12 na bestelling!!! Ik had besloten om mijn pakket te laten bezorgen bij de Primera van mijn stad, zodat ik het makkelijk kon ophalen als ik terug van Universiteit was.

Algemeen

Ik heb gisteravond mijn laptop besteld en hij lag vandaag al om 10 uur in de winkel. De laptop is in perfecte conditie en klaar voor gebruik, en dit allemaal voor een zeer goede studenten-prijs. Echt een aanrader, vooraal voor studenten!!!

Verzending

Supersnelle verzending die niet eens 12 uur heeft geduurd. Je krijgt een track&trace code waarmee je kunt checken wanneer je pakket bezorgd wordt. Ik had besloten om mijn pakket bij een Primera in mijn stad te laten bezorgen, dat is heel handig als je bijvoorbeeld niet thuis bent de dag waarop het pakket zou worden bezorgd.

Algemeen

Eenvoudige site waarop ik de gewenste Apple MacBook Air simpelkon vinden en bestellen. Levering de dag erna is helemaal top! Aanrader!

Algemeen

Alles is volgens afspraak geregeld en de de spullen zijn netjes ingepakt . Goede communicatie

Verzending

Bij de buren afgegeven terwijl ik thuis was

1 2 3 ... 18

Scorekaart voor CampusShop.nl | voor studenten

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8