CampusShop.nl | voor studenten

82 producten en 120 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CampusShop.nl | voor studenten

Review toevoegen

Algemeen

Duidelijk welke laptop geschikt is voor je studie, gratis studentenservice. Goede prijs. Betaling makkelijk met creditcard

Verzending

op tijd en goed verpakt!

Klantenservice

snel contact en goed hulp gekregen over ruil van laptop.

Algemeen

Het proces liep gemakkelijk, ook de betalingen via iDEAL was erg makkelijk en gerust stellend het enige nadeel was dat als bijvoorbeeld de verzekering gespreid wou betalen dat dat niet kon

Algemeen

De campus shop heeft de goede prijzen naar mijn optiek voor een beginnende student ook, ben ik erg tevreden dat de voorraaden correct worden weergeven waardoor er geen nee wordt verkocht plus de betaling ging erg makkelijk via iDEAL. Alleen de optie gespreid betalen voor de verzekering stond nergens bij anders moest ik de gehele computer gespreid betalen wat erg jammer is.

Algemeen

De beste prijs voor deze laptop vond ik bij Camusshop. Daarnaast de gratis studentenservice gekregen en ook nog eens een kortingsvoucher. Dit omdat de prijs welke via de school was opgegeven was verhoogd. Nu kreeg ik hem alsnog voor de eerdere opgegeven prijs.

Verzending

Na bestelling was hij een dag later al in huis. Prima service!

Klantenservice

Heb contact gehad met Kai over een paar vragen welke ik had. Goed en snel geholpen!

Algemeen

Kon gemakkelijk de bestelling plaatsten en gemakkelijk betalen, aangezien je uit veel verschillende soort betaalmethodes kon kiezen.

Verzending

Omdat ik perongeluk op betalen via ''overschrijving'' had gedrukt duurde het 3 dagen om mijn betaling te verwerken. Dit was ook van te voren aangegeven maar beter om via ideal of credit card te betalen. Je bestelling wordt dan in een dag verwerkt.

Algemeen

de prijzen worden goed getoond je kon snel betalen en je had veel opties om te betalen

goeie bezorgingservice

Algemeen

Ik heb de HP Pavilion Power 15-cb030nd gekocht. Het is een prachtige laptop die heel snel is. De snelle levering is een pluspunt bij de CampusShop, de service die je krijgt is ook naar behoren. Het is ook vrij makkelijk om een verzekering af te kunnen sluiten zodat je niet verder hoeft te kijken bij je eigen verzekeraar voor het verzekeren van je laptop.

Verzending

CampusShop heeft tegen mij gezegd dat het 8 dagen zal duren voordat mijn laptop thuis was maar binnen 2 dagen was hij al bezorgd. Als je dan zo vroeg je laptop krijgt ben je wel heel blij met de snelle levering.

Algemeen

Het bestellen duurt lang en er gaan dagen overheen waardoor in plaats van drie tot vijf leverdagen mijn bestelde laptop in een keer uitverkocht was en het 21 dagen zou duren totdat hij zou komen

Verzending

Toen die eenmaal op voorraad was is de laptop snel geleverd

Klantenservice

Toen ik belde om te vragen wanneer mijn laptop nu kwam proberen ze snel van me af te komen

Winactie

Algemeen

It has fast delivery,excellent service, good maintenance in case of damage and at the laptop are of top quality and at best price.

Verzending

It has the fastest shipping i have ever seen in life. Thank you

Klantenservice

One of best, good service

Winactie

Algemeen

Pagina is duidelijk en overzichtelijk. Aanwijzingen zijn logisch. Inhoud is voldoende om de juiste keuze te maken.

Verzending

Levering duurde langer dan verwacht. De communicatie darin kan beter, het was beetje zoeken naar antwoorden of mogelijkheid tot contact.

Klantenservice

Uiteindelijk info gevonden en levering kwam toen op tijd.

Algemeen

Duidelijk via aangegeven opleiding wat je nodig hebt.Goede prijs! En ook nog een studentenservice erbij!

Verzending

Goed ingepakt! op tijd geleverd, te volgen via post.nl

Klantenservice

Gebeld over dat ik de laptop wilde retouneren voor een andere, advies gevraagd over wat de snelste manier was.

Uit eigen beweging

Algemeen

Problemen met de initiŽle levering en zwaar teleurstellende ervaring met de klantenservice. Onderstaand beiden toegelicht

Verzending

Verzending liep moeizaam, werd uiteindelijk te laat geleverd zonder goede reden.

Klantenservice

Zeer defensieve medewerker die weinig tot geen hulp bood bij mijn verzoek. Maakte duidelijk dat ik een fout gemaakt heb door hier een bestelling te doen.

Algemeen

Met de tool om te kijken welke laptop bij jou en je studie past waren wij er al snel uit. Betaling ging prima en de laptop werd perfect verpakt afgeleverd. We kozen voor de HP 15-bs067nd

Verzending

De laptop was goed verpakt in een doos die vervolgens in nog een doos zat die goed was aangevuld zodat er niet gauw iets mee zou kunnen gebeuren.

Klantenservice

Na het invoeren van mijn ww op mijn laptop kreeg ik gedurende 6.5 minuut zwart beeld voordat mijn normale startpagina in beeld kwam, toen ik dat vertelde aan Soeshma wist ze mij meteen te melden dat dit door een windows update kwam. Vervolgens stuurde ze me meteen een mail hoe ik dit kon verhelpen, binnen 5 minuten het probleem opgelost, top!

Algemeen

Duidelijke informatie over het product. Bestellen gaat snel en gemakkelijk. Direct mail na bestelling. Betalen via ideal is fijn.

Verzending

Snelle levering. Vrijdagavond voor 23.00 uur besteld, zaterdag rond 13.00 uur bezorgd

Klantenservice

Heb klantenservice niet nodig gehad, maar ga er van uit dat dat prima is

Algemeen

Zeer tevreden. Goede site, makkelijk bestellen en direct bevestiging via de mail. Betalen met ideal is prettig.

Verzending

Zeer snelle levering door post.nl! Vrijdagavond besteld, zaterdag om 12.30 uur geleverd

Algemeen

het bestellen was zeer simpel en makkelijk te doen dus simpelweg top . ! !

Verzending

De eerst volgende dag had ik het product al in huis erg snel dus

Klantenservice

Mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord

Algemeen

Het bestellen was erg simpel en vrij snel te doen . De prijzen op de website zijn goedkoper dan op alle andere E winkels .

Verzending

Het bestelde product werd de volgende dag geleverd in nette staat overal heel snel en netjes

Klantenservice

Mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord zonder enige problemen

Algemeen

ik heb mijn laptop voor een zeer goede prijs weten te krijgen.
Zonder enige moeite

Verzending

De verzendig is goed en snel verlopen

Algemeen

De webshop ziet er netjes en overzichtelijk uit. Het was heel makkelijk om verschillende laptops met elkaar te vergelijken.

Verzending

's Avonds laat besteld en de volgende morgen al in huis!

Klantenservice

Voor problemen met laptops kun je altijd contact opnemen met de klantenservice.

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb betaald voor een macbook die "op vooraad" zou zijn vervolgens heb ik nooit meer iets van campusshop gehoord. Het geld was wel al afgeschreven en ruim 2 weken later was de laptop nog niet binnen, geen bericht geen track en trace code.

Verzending

Het product is ruim 2 weken later geleverd dan beloofd en niet aangekondigd wanneer, ik zit al 3 dagen de hele dag te wachten.

Klantenservice

De enige reactie die ik van de klantenservice kreeg was het gaat via een externe leverancier dus wij kunnen je niet aan informatie helpen. Lijkt mij iets wat een goed georganiseerd bedrijf wel moet kunnen geven.

1 2 3 ... 16

Scorekaart voor CampusShop.nl | voor studenten

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg