CampusShop.nl

281 producten en 357 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CampusShop.nl

Review toevoegen
Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Levertijd klopte helaas niet. Maar wel netjes opgelost door de klantenservice gelukkig en op tijd.

Verzending

Verzending door DLH is waardeloos. Leggen pakketten zonder aan te bellen voor de deur. Klacht indienen geeft geen verbetering. Campusshop zou moeten stoppen met verzending via DHL en overstappen naar een betrouwbare bezorgdienst.

Klantenservice

Kregen doordat de laptop niet leverbaar was een prima alternatief aangeboden.

Hoi Suus78,

Enorm vervelend om te horen dat er op deze manier is omgesprongen met je bestelling. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en ook zeker niet de afspraak die wij hebben.
Toch zullen wij ook vanuit onze kant een klacht indienen bij onze contactpersoon van DHL als dit nog niet is gebeurd zodat ook zij dit intern kunnen bespreken.

Desondanks zouden wij je alsnog heel veel plezier willen wensen met je bestelling, mocht je ooit vragen of opmerkingen hebben horen wij dit natuurlijk heel graag en kun je altijd contact met ons opnemen.

Een hele fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Rob
Team CampusShop

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

DRAMA….!!!!!!
Al weken bezig om reparatie aan te melden.
Belachelijk dat dit bedrijf door scholen aanbevolen word

Verzending

Levering van product was niet het probleem .
Maar als je problemen hebt zijn ze enorm traag.

Klantenservice

Probleem nog steeds niet opgelost,
Kreeg een mail daar zou een retourticket bij zitten,niet dus!!!
Weer gemaild , nog steeds geen retourticket ontvangen.
DRAMA

Beste Rooijakkers,
Inmiddels hebben jullie een label ontvangen om de laptop ter reparatie op te sturen, dat is fijn!

Waarom je geen label kreeg heeft waarschijnlijk te maken gehad met dat er meerdere aanmeldingen gedaan waren.
Laten we hopen dat de laptop weer snel in jullie bezit is en deze weer zonder zorgen gebruikt kan worden!

Mijn excuses voor het ongemak en dat het zo heeft moeten lopen!

Groet, Simone
Team CampusShop

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Kopen gaat malkkelijk, maar zodra het om garantie gaat zijn ze niet thuis. Zelfs niet met de zogenaamde snelle studentenservice waar wij 59 euro voor hebben betaald. De beloofde leenlaptop kwam na 9 dagen, die overigens kapot was. Veel gebeld en gemaild zonder concreet resultaat. Inmiddels 3 weken verder en nog steeds geen laptop. Is een complete wanprestatie! MENSEN, DOE GEEN ZAKEN MET DIT BEDRIJF. Er is totaal geen meerwaarde ten opzichte van een reguliere leverancier. Waardeloos bedrijf!

Klantenservice

Je wordt het bos ingestuurd. Er worden beloftes gedaan die niet waargemaakt worden.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Reparatieservice, alleen de oplaadkabel is stuk en daardoor wordt alles van een laptop gewist. hebt u vooraf alles opgeslagen, nee want dat kon niet want hij laad niet op en ligt waarschijnlijk aan de oplader. Alle service trekken ze alles leeg van de laptop en dan pas oh het ligt aan de oplader, grrr alle werk voor niets ......

Klantenservice

ja maar wij gaan eerst alles uitsluiten, ok zeg maar ik heb gezegd het ligt denk ik aan de lader dan kijk je daar toch eerst na, nee dat is niet onze volgorde.....

Onderstaande shopreviews zijn ouder dan 1 jaar en worden niet langer meegenomen in de gemiddelde score.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Koop niet bij Campusshop! Je moet een week bellen over de Snelle atudentenservice, krijgt verkeerde info, moet veel moeite doen om aanspraak te maken op de verzekering en dan is er ook geen snelle studenteservice meer! Zes weken wachten en zelfs geen leenlaptop meer tegen betaling!

Verzending

Het product is een jaar geleden besteld, dat was alkoord. Maar nu er schade is de klantenservice slecht.

Klantenservice

Ze sturen je van het jastje naar de muur, proberen je af te poeieren met onderzoekskosten, geen snelle service en geen leenlaptop. En een defecte ethernet port valt niet onder enige garantie. Deze student informatica zit zometeen weken zonder laptop en geen enkel begrip!

Beste klant, Bedankt voor uw review. Door een fout in het account hebben wij niet eerder kunnen reageren. Wij vernemen graag of uw klacht opgelost is. Dit kan op het e-mail adres klantenservice@campusshop.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Reina van Campusshop

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Doet wat het belooft: levertijd is accuraat en return policy snel en overzichtelijk. De Lenovo Ideapad 6 Pro ging terug omdat de gloednieuwe rtx3050 te sloom blijkt en langzamer dan een GTX1660. Campushop rekent wel 5 euro verzendkosten door bij terugname, maar dit vind ik zeer redelijk.

Verzending

Laptop was lange tijd nog niet leverbaar, maar de geprojecteerde levertijd klopte wel aardig. Nadat de laptop op voorraad bleek (iets sneller dan geprojecteerd), werd het de volgende dag bezorgd.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Drama met garantie/reparatie en slechte service

Ongeveer een jaar geleden een mooie Lenovo Legion van ruim 1000 euro besteld, nodig voor mijn studie. Een overheating issue bij deze serie heeft ervoor gezorgd dat mijn oplaadpoort kapot is gegaan/oplader kapot is gegaan, dus ik stuurde de laptop op met dit verhaal. Tijdje gewacht, niks gehoord, tot ik ineens een prijsopgave kreeg van (!) 2300 euro aan reparaties. Ik belde meteen op, en mij werd verteld dat het niet onder de garantie valt omdat het zou komen door fysieke schade. Dit werd gezegd omdat er een klein deukje in de behuizing zit (zit er al maanden) en ze me daarom kunnen naaien. En de reparatieprijs is achterlijk hoog door een achterhaalde fabrieksprijs.

Doordat Campusshop gebruik maakt van een extern reparatiebureau (ComServe Group, Rosmalen), werd ik constant heen en weer verwezen en niemand kon me helpen. Op internet zijn meerdere artikelen te vinden over dit probleem bij de laptopserie, maar niks helpt. Uiteindelijk geen resultaat en verschrikkelijk, ik bestel nooit meer iets bij ze.

Eerder in dat jaar heb ik 1 keer een harde schijfcrash gehad, kan gebeuren, opgestuurd en gerepareerd. Ondanks dat dit is gefixt, duurde dit erg lang (ondanks de 'Snelle' Studentenservice) en was de laptop nog niet eens klaar voor gebruik toen ik 'm terugkreeg.

Verzending

Verzending is prima, maar het reparatieproces en verzending daarbij is verschrikkelijk door het externe bureau.

Klantenservice

Constant heen en weer gestuurd tussen de webshop en de reparatieservice. Geen intentie om je te helpen.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

de prodcuten zijn goed en worden voor een prima prijs aangeboden. alleen het onderdeel klantenservice en de reparatie van producten zijn uitermate slecht.
ik had een verzekering lopen waardoor mijn kapotte laptop gratis werd gemaakt. door enorm slechte communicatie en kleine lettertjes in de algemene voorwaarden zat ik uiteindelijk ruim 2 maanden zonder laptop en ik moest zelf maar zien hoe ik dat oploste.

ook moest ik altijd overal achteraan bellen voordat ik reactie kreeg of er actie ondernomen werd.

los hiervan zijn de producten zeker goed.

Verzending

verzenden is super, goed verpakt in een stevige doos met goede opvulling.

Klantenservice

klantenservice en mensen helpen is een dikke onvoldoende. terugbellen is nooit op tijd en je moet zelf overal achteraan zitten en alsnog zit je weken op je laptop te wachten die gemaakt moet worden.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb hier een laptop besteld. Pas achteraf zag ik de grote hoeveelheid negatieve ervaringen die uit eigen beweging waren aangemaakt. Ik heb toen nog gezocht naar een manier om onder de bestelling uit te komen maar het was weekend en de klantenservice was al dicht. Een klein onderzoekje liet mij zien dat deze webshop van dezelfde eigenaar is als Paradigit. (Komplett.nl)

Op zondagavond kreeg ik een berichtje dat mijn laptop was verzonden en maandag kreeg ik hem al. (Ipv de dinsdag die eerder was beloofd) Dat was dus een meevaller.

Laptop was goed verpakt, snel geleverd en werkt naar behoren.

Qua klantenservice nog niets te melden aangezien alles gewoon werkte zoals verwacht. Ik heb dus nog geen contact gehad met de klantenservice.

De leveringsvoorwaarden zijn redelijk standaard al is het niet zo vriendelijk als je zaken retour stuurt onder herroepingsplicht. Dan betaal je een ‘klein’ bedrag.

Verzending

De laptop is een dag eerder geleverd dan bij het bestellen was aangegeven.
De laptop was nog verzegeld en de verzendverpakking was prima.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Er was voldoende keuze en de producten zijn tot in de kleinste details beschreven. De website is heel toegankelijk.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

LEES DIT VOORDAT JE HIER JE LAPTOP BESTELT!

Op de website lijkt het allemaal zo leuk: een speciale 'kopersbescherming' waarbij 4,54 sterren van de 5 zijn gegeven, leuke aanbiedingen en zelfs speciaal advies voor een laptop geschikt voor je opleiding. Omdat het allemaal zo mooi leek heb ik besloten een laptop bij Campusshop te kopen. Korte samenvatting: GROTE FOUT.

Mijn laptop was helaas kapot gegaan en had binnen een dag een nieuwe nodig. Op de website stond vermeld dat als ik deze voor 23:30 zou bestellen, ik hem morgen in huis zou hebben. Speciaal om deze reden nog gebeld met de klantenservice om te vragen of deze op tijd binnen zou zijn, het antwoord daarop was ja.

Na bestelling keurig een DHL track&trace code gekregen om deze te volgen, echter bleef deze maar op 'Zendingsgegevens ontvangen bij DHL' staan. De volgende dag voor de zekerheid gebeld met de klantenservice en kreeg de mededeling dat "DHL mijn pakketje was vergeten op te halen", ik zou deze de volgende dag in huis hebben. Vanaf hier werd het alleen maar erger.
Ook de dag erna geen levering gehad, dus maar weer gebeld met de klantenservice. Dit keer kreeg ik als antwoord dat het pakketje de eerste dag al verstuurd was naar DHL en dat ze het dan wellicht kwijt zijn geraakt. Contact opgenomen met DHL en daar te horen gekregen dat ze het pakketje niet hebben.

Annulering van mijn bestelling is ook niet meer mogelijk omdat het pakketje dan fysiek aanwezig moet zijn bij Campusshop.nl, volgens hen is het pakketje al verstuurd. Nu inmiddels een kleine week later en nog steeds niks gehoord van mijn bestelling en de klantenservice blijft mij maar verschillende dingen vertellen.


Bespaar jezelf een hoop moeite en koop een laptop bij een winkel die wel te vertrouwen is!

Verzending

De leverdatum die op de website staat wordt gebruikt om je voor de gek te houden, deze wordt enkel gebruikt om het product maar te kunnen verkopen.

Klantenservice

In de tekst hierboven staat vermeld waarom de klantenservice zo slecht is. Korte uitleg daarover: klantenservice is moeilijk bereikbaar en geven constant verschillende informatie.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De bestelling was makkelijk te plaatsen, Kon makkelijk betalen maar de laptop werd pas na 1.5 maand geleverd.

Verzending

Er stond dat de laptop binnen 14 dagen in huis zou zijn. Dit heeft uiteindelijk 1.5 maand gekost.

Klantenservice

Mail gestuurd over de verzending en ik ben goed te woord gestaan.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb een laptop gekocht. De levering ging snel en betaling en dergelijke ook makkelijk.
Naderhand had ik een vraag over verzekering en betaling. Deze vraag zou per email worden opgepakt. Ik wacht nu al bijna 4 maand op antwoord, maar ook na herhaaldelijk mailen en bellen krijg ik geen enkele reactie meer.
Laptop is prima, werkt goed. De service na verkoop is teleurstellend.

Verzending

De levering was snel. Apparaat is compleet en werkend geleverd.

Klantenservice

Ondank herhaaldelijke pogingen contact te krijgen, laat deze winkel niets meer van zich horen.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

(zelfde review gepost als voor compusshop.be wegens verzonder vanuit NL)
Donderdagavond voor 23:30 besteld en had volgens de website dus vrijdag geleverd moeten worden. Na contact per webformulier (telefoon werd niet snel opgenomen) bleek de laptop inderdaad met een dag vertraging verstuurd. DHL droeg over aan Belgische post, die niet levert op zaterdag. Maandag netjes geleverd, prima verpakt.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bij de Campusshop een laptop besteld. Deze door middel van een waardecheque betaald en het resterende bedrag de zelfde avond nog overgemaakt. Exact als de handleiding die bij de waardecheque voorschreef. Maar een week later is de betaling nog steeds niet verwerkt en word de laptop niet uitgeleverd. In het totaal al 4 keer gebeld en telkens word ik afgescheept met de mededeling dat ze het hebben doorgegeven aan het hoofdkantoor maar deze reageren niet. Ik vind het echt een prut zaak en de verzekering is ook waardeloos. De waardecheque is in mijn bezit gekomen nadat bleek dat mijn vorige laptop niet meer te repareren was en ik dagwaarde kreeg uitgekeerd.
Dit gebuurd dus niet contant maar door middel van een waardecheque die alleen te besteden is bij de Campusshop en maar een jaar geldig is.

Klantenservice

Het hoofdkantoor reageert niet zelfs niet naar hen eigen medewerkers.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Studenten, wees gewaarschuwd! Als 0 sterren mogelijk was, had ik het gedaan. Koop hier alsjeblieft NOOIT iets. Zes maanden geleden een ondeugdelijke laptop gekregen (barst in het scherm). Gewezen op wettelijke vereisten, maar ZES MAANDEN!!! later nog steeds geen klap opgeschoten. Ook aan hun Webshop Keurmerk hebben ze schijt, aangezien die er ook al vier maanden(!!) achteraan zitten.

Verzending

Het enige positieve was de verzending, mooi op tijd. Jammer dat er zulke prut werd afgeleverd.

Klantenservice

De 'service' lijkt werkelijk helemaal nergens naar. Er wordt vaak heel laat gereageerd, en als dat niet het geval is, dan wordt er niet eens gereageerd. Met telkens hetzelfde excuus: 'we hebben uw vorige mail niet ontvangen'. Om gek van te worden. Verder wordt er nooit op de inhoud ingegaan, altijd hetzelfde riedeltje ('valt niet onder de garantie'). Ze hebben zelfs gezegd dat mijn laptoptas niet goed genoeg was (ik had er een van Campusshop zelf moeten kopen). Ik ben toch benieuwd waar de klantenservice deze originele juridische 'kennis' vandaan heeft. Het past wel in het plaatje, aangezien de eerste mail (binnen 24 uur na de aflevering) vermeldde dat de garantie was verlopen...

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

While purchasing a new laptop, my MasterCard didn't work, despite this payment option being listed on the website. The support team was trying to solve this problem, but after a week, they wrote that they cannot do anything. My MasterCard card works perfectly fine in any other place.

Klantenservice

Customer service was polite and tried to help, but even though they confirmed that the problem lies in their paying system, on the other day they e-mailed me that they cannot find this problem.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Meest waardeloze service ooit! In 2019 laptop aangeschaft en deze kreeg hardware en software problemen binnen het jaar. Opgestuurd ter reparatie, beloven ze dat hij binnen 5 werkdagen gemaakt wordt zo niet dag erna leenlaptop in huis. Eerste 2 weken niks van mijn laptop of leenlaptop gehoord. Krijg ik hem met een ander defect terug!! Weer opgestuurd ondertussen weer 14 dagen verder en geen vooruitzicht wanneer de laptop gemaakt zou zijn. Ik citeer de klantenservice “u moet gewoon, eventjes geduld hebben meneer”! Alsof 4 weken wachten op een reparatie nog niet lang is, terwijl ze een service aanbieden van reparatie binnen 5 werkdagen!! Ik raad u aan koop uw producten elders!!

Verzending

De afgesproken levertijd word niet na gekomen omdat de vaste leverancier van campusshop net als hunzelf een slechte service heeft.

Klantenservice

Je wordt door de klantenservice met vragen over je reparatie zo snel mogelijk afgescheept en als ze erop gewezen worden dat ze de service die ze verkopen niet nakomen worden ze nog boos ook en moet je het er maar mee doen dat je gewoon eventjes geduld moet hebben na al 4 weken gewacht te hebben!!

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Alles is goed maar wat betreft de verzekering van de laptop moet je deze al voor de bestelling aanklikken wat onlogisch is en dit komt niet terug bij de bestelling zelf dus, vergeet je dit, moet je weer terug en vervolgens wordt het produkt verzekering toegevoegd met opnieuw een laptop dus dubbel en dan moet je niet de bovenste latop verwijderen omdat dat de verzekering ook weer weg is..volgt u het nog ? uiteindelijk toch gelukt.. gelukkig heb ik mijn school wel afgemaakt en hoop ik dat ict de website nog even gaat bekijken. Verder prima klantenservice waar je duidelijk en met empathie een reactie krijgt op je vragen. Top gedaan.

Klantenservice

Prima belgesprek, maar keuzemenu is niet echt een topper, dat kan beter.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Het bestel proces liep wat moeizaam maar uiteindelijk gelukt, het invul formulier werkte niet vlekkeloos bij mijn computer.

Verzending

Wat ik vervelend vind dat op de website staat volgende dag in huis voor 23.30 besteld en in werkelijkheid dat niet waar is. Klanten service zegt dat dat komt door DHL en corona maar dat is wel een slap argument want dat weet je allang, pas je website aan of kies voor een andere verzend methode maar verschuil je niet achter een ander.

Klantenservice

Excuses wel aangeboden door klanten service maar geen oplossing, duurde heel erg lang voordat ik iemand aan de telefoon kreeg.

1 2 3 ... 26

Scorekaart voor CampusShop.nl

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee