Alternate BelgiŽ

9.349 producten en 11.434 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Alternate BelgiŽ

Review toevoegen

Algemeen

Ik ben langs de winkel geweest en werd uitermate vriendelijk en proffesioneel geholpen door alle medewerkers. Vooral Evrin . Hij heeft heel veel tijd genomen om het probleem van mijn pc te achterhalen. Uiteindelijk bleek mijn pc niet meer te redden.

Verzending

Een efficiŽnte manier van afhandelen in de winkel.

Excellent.

Bedankt om jouw ervaring met ons te delen! Tot snel.

Algemeen

Top Service, zeer snelle levering, herstelling terwijl ik wachtte, competitieve prijzen en veel op voorraad.

Verzending

Een zeer goede ervaring voor mij, dus dikke aanrader.

Klantenservice:

Goede winkel.Zoek niet verder.In het buitenland kun je misschien de producten iets goedkoper vinden.Maar dan gaat de levertijd ook dubbel zo lang duren!

Bedankt voor het compliment!

Algemeen

Derde product in een week bij hun besteld, want wederom wat ik wou was op voorraad met een goede prijs. Wederom makkelijk bestellen enl betalen, correcte afhandeling elke keer, meer kun je niet verwachten.

Verzending

Snel geleverd (binnen 24u), goed verpakt, onbeschadigd en wel goed tot bij mij geraakt, top !

Yeah! zo hoort het. Bedankt voor de 5 sterren.

Algemeen

CPU cooler besteld, de prijs was goed gecombineerd met verzendkosten en ze konden snel leveren. Makkelijke bestellen en betalen, zoals het hoort !

Verzending

Voor 20u besteld vrijdag, maandag voor 10u geleverd, mooi binnen de werkdag. De verpakking was wat groot uitgevallen voor het kleine koelertje en deze was niet rondom voorzien van bescherming, maar toch vlekkeloos aangekomen.

Algemeen

Behuizing besteld, ze waren de enige shop met stock en de prijs was in orde. Makkelijk besteld en betaald, een voorbeeld voor alle webshops !

Verzending

Voor 18u besteld op donderdag, vrijdag geleverd voor 10u, veel beter kun je niet verwachten qua snelheid. De verpakking was voldoende, alhoewel het in een hoek geduwd was met verpakkingsmateriaal erbovenop.

Zo hoort het! Bedankt.

Klantenservice:

Alles was top, overzichtelijk, gemakkelijk te vinden en voor mijn product prijs-vergelijk de allerbeste...Dus uitstekend

Dat horen we graag! Bedankt voor de 5 sterren.

Klantenservice:

Snelle respons de dag na de bestelling. Ik heb de goederen opgehaald en dit is vlot verlopen zonder lange wachttijd. Alle geleverde goederen waren in goede staat.

Algemeen

Medion laptop besteld aan een sterke prijs. Leveringstijd: volgende ochtend. (niet eerste de keer dat ik hier bestel, ik wist dat ze op leveringstijd & -prijs sterk scoren)

Verzending

Levering bijzonder snel, goed verpakt. Niets op aan te merken!

Top! Veel plezier met uw nieuwe laptop.

Algemeen

Het was makkelijk om al het nodige te vinden en aan goede prijzen. Mijn keuzes waren allemaal "direct beschikbaar" (dat was een bewuste keuze, ik had dat allemaal nogal snel nodig)

Verzending

Alles de 2de werkdag geleverd, goed verpakt, correct gefactureerd (en nog een mailtje met copie factuur). Kon niet beter.

Dat horen we graag! Bedankt.

Algemeen

De winkel heeft echt wel goede prijzen, het is de eerste keer dat ik bestelde, maar spijtig genoeg kloppen de levertijden niet.
Bij mij stond er tijdens de bestelling voor elk product dat de levering ging gebeuren binnen de 3-5 dagen, we zijn nu 15 dagen later en het is nog niet eens verzonden.

Verzending

Spijtig genoeg kloppen de levertijden niet op hun website, ik wacht al meer dan twee weken en het is nog niet verzonden, het ambetante is dat ze ook niet het deel dat wel toegekomen is willen verzenden...dat maakt het erg in mijn ogen (ik had het beter opgesplitst in verschillende bestellingen)

Klantenservice

Als ik er e-mails over stuurde (over de vertraging) dan antwoorden ze wel zeer snel en met accurate informatie, ik weet dus wel welke producten vertraagd zijn. Ze zijn ook zeer vriendelijk in hun antwoord.

Wat wel beter kan, is automatisch de klant verwittigen als ze hun levertijd niet gaan halen, of als ze weten dat bepaalde artikels vertraagd zijn... nu moet je online op de website gaan kijken wat er aan de hand is.

En wat ook beter kan is, als ze weten dat ze het niet gaan halen (bij een grotere bestelling) dat ze tenminste het eerste deel opsturen! (Coolblue doet dat ook)

Bedankt voor jouw feedback, deze appreciŽren wij enorm. Onze excuses voor de vertraging, er was helaas iets misgelopen bij de koerier waardoor jouw pakketje vertraging heeft opgelopen.

Wij kijken vanaf nu elke order na die vertraagd is om te vermijden dat zoiets nog kan voorvallen!

Algemeen

Makkelijk om bestelling te plaatsen, verwachte levertijd op de site klopt niet. Klantenservice via email was niet volledig correct, via telefoon veel behulpzamer en vriendelijker

Veel te laat ontvangen. 3-5 dagen werd snel meer dan 2 weken

Klantenservice

Via email was de toelichting zeer beperkt. Ook geen toegeving om bestelling toch vroeger te bezorgen door bijvoorbeeld op zaterdag te leveren. Dit is normaal een meerkost maar zou bij te late bestelling toch als service mogen aangeboden worden.
Via telefoon was men behulpzamer en correcter in de informatie.

Bedankt voor jouw feedback, deze appreciŽren wij enorm. Onze excuses voor de vertraging, deze is ontstaan door problemen bij de uitlevering van jouw pakketje door bpost.

Bestelling was niet te laat door de post. Site zegt leverbaar in 2 dagen, verzending pas week later.

Dat is dus samen met de communicatie (die nu ook niet correct was) het enige verbeterpuntje. Zeker geen reden om niet meer te bestellen...

Algemeen

Bestellen is heel makkelijk en duurt niet lang. Gebruiksvriendelijke website met duidelijke uitleg. Al meermaals gebruikt voor mijn aankopen.

Verzending

Levering is snel en correct. Nooit problemen gehad met de leveringen van alternate!

Dat horen we heel graag! Bedankt om een review achter te laten.

Klantenservice:

nvidia shield k1 tablet bleek enkel bij alternate nog verkrijgbaar en hoewel levertermijn op "direct leverbaar" stond, was ik wat wantrouwig. Alternate kwam echter zn woord na en de dag erop had ik mn tablet. niks op aan te merken!

Top! Zo hoort het. Bedankt voor de jouw review

Klantenservice:

Asus Zenbook Pro UX501VW gekocht bij alternate aangezien deze hier het goedkoopst was en er ook een echte winkel is in BelgiŽ. Ergens rond 21h besteld en volgende dag al om 8h30 in huis.
Perfect verpakt en in orde en zelfs met extra laptoptas.

Ik kom zeker terug.

Super! Bedankt voor jouw review.

Klantenservice:

onlangs gaf mijn evga gtx 970 de geest. deze binnen gebracht onder garantie.
jammer genoeg bleek deze niet meer te herstellen of te vervangen.

alternate heeft hierop aangeboden deze te vervangen door een nieuwe asus gtx970 en gratis te verzenden omdat ik hem niet kon afhalen in de shop .

alles is boven verwachting verlopen, ze mogen me in de toekomst terug verwachten als klant .

Dat horen we graag! Bedankt voor de review

Klantenservice:

Heb een Desktop door een vriend laten samenstellen. Alle benodigdheden waren te vinden bij Alternate.
De afhaling verliep zonder problemen.
Achteraf bleek dat mijn RAM niet compatibel was met mijn moederbord, maar geen enkel probleem, ik heb het zonder enige moeite kunnen inruilen voor een andere soort!

Vriendelijke en behulpzame mensen!

Bedankt om jouw ervaring te delen, we zien u graag terug in onze showroom of op onze webshop.

Algemeen

2 gaming stoelen besteld bij Alternate BelgiŽ. Alles in prima staat geleverd. Eerst nog extra info opgevraagd en snel antwoord gekregen.

Verzending

Woensdagavond laat besteld en vrijdagmorgen (zoals beloofd) geleverd! Super!

Dat horen we graag! Veel plezier met uw nieuwe gaming stoelen.

Algemeen

Kan eerlijk gezegd niet bedenken wanneer ik laatst nog eens zo goed en vriendelijk beholpen ben geweest in een winkel dan bij Alternate.
Online bestelling gemaakt voor het samenstellen van een pc. Alles verliep zeer correct en ook in de winkel top hulp gekregen bij het kiezen van een aantal extra onderdelen. Alternate is wat mij betreft de winkel waar ik in de toekomst van nu af aan altijd zal gaan voor al m'n pc behoeften.

Verzending

Heb de bestelling zelf afgehaalt. Tijdens het bestellen werd er online gesproken van een levertijd binnen de 10dagen. De bestelling was er al na 4 werkdagen, hetgeen een zeer aangename verrassing was.

Klantenservice

Had een probleem met de cpu koeler. Ben naar de winkel kunnen komen waar ze het probleem onmiddelijk hebben opgelost.

Dat horen we graag, bedankt!

Algemeen

Bestelling zonder enig probleem kunnen plaatsen, vlotte afhandeling van de betaling en ruime keuze van betaalmogelijkheden.

Verzending

Product werd netjes op tijd afgeleverd door de Post. Niets op aan te merken.

Doe zo voort!

Dat horen we graag, bedankt!

1 ... 6 ... 10

Scorekaart voor Alternate BelgiŽ

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie