Alternate BelgiŽ

9.415 producten en 11.524 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Alternate BelgiŽ

Review toevoegen

Algemeen

Bestellen is heel makkelijk en duurt niet lang. Gebruiksvriendelijke website met duidelijke uitleg. Al meermaals gebruikt voor mijn aankopen.

Verzending

Levering is snel en correct. Nooit problemen gehad met de leveringen van alternate!

Dat horen we heel graag! Bedankt om een review achter te laten.

Klantenservice:

nvidia shield k1 tablet bleek enkel bij alternate nog verkrijgbaar en hoewel levertermijn op "direct leverbaar" stond, was ik wat wantrouwig. Alternate kwam echter zn woord na en de dag erop had ik mn tablet. niks op aan te merken!

Top! Zo hoort het. Bedankt voor de jouw review

Klantenservice:

Asus Zenbook Pro UX501VW gekocht bij alternate aangezien deze hier het goedkoopst was en er ook een echte winkel is in BelgiŽ. Ergens rond 21h besteld en volgende dag al om 8h30 in huis.
Perfect verpakt en in orde en zelfs met extra laptoptas.

Ik kom zeker terug.

Super! Bedankt voor jouw review.

Klantenservice:

onlangs gaf mijn evga gtx 970 de geest. deze binnen gebracht onder garantie.
jammer genoeg bleek deze niet meer te herstellen of te vervangen.

alternate heeft hierop aangeboden deze te vervangen door een nieuwe asus gtx970 en gratis te verzenden omdat ik hem niet kon afhalen in de shop .

alles is boven verwachting verlopen, ze mogen me in de toekomst terug verwachten als klant .

Dat horen we graag! Bedankt voor de review

Klantenservice:

Heb een Desktop door een vriend laten samenstellen. Alle benodigdheden waren te vinden bij Alternate.
De afhaling verliep zonder problemen.
Achteraf bleek dat mijn RAM niet compatibel was met mijn moederbord, maar geen enkel probleem, ik heb het zonder enige moeite kunnen inruilen voor een andere soort!

Vriendelijke en behulpzame mensen!

Bedankt om jouw ervaring te delen, we zien u graag terug in onze showroom of op onze webshop.

Algemeen

2 gaming stoelen besteld bij Alternate BelgiŽ. Alles in prima staat geleverd. Eerst nog extra info opgevraagd en snel antwoord gekregen.

Verzending

Woensdagavond laat besteld en vrijdagmorgen (zoals beloofd) geleverd! Super!

Dat horen we graag! Veel plezier met uw nieuwe gaming stoelen.

Algemeen

Kan eerlijk gezegd niet bedenken wanneer ik laatst nog eens zo goed en vriendelijk beholpen ben geweest in een winkel dan bij Alternate.
Online bestelling gemaakt voor het samenstellen van een pc. Alles verliep zeer correct en ook in de winkel top hulp gekregen bij het kiezen van een aantal extra onderdelen. Alternate is wat mij betreft de winkel waar ik in de toekomst van nu af aan altijd zal gaan voor al m'n pc behoeften.

Verzending

Heb de bestelling zelf afgehaalt. Tijdens het bestellen werd er online gesproken van een levertijd binnen de 10dagen. De bestelling was er al na 4 werkdagen, hetgeen een zeer aangename verrassing was.

Klantenservice

Had een probleem met de cpu koeler. Ben naar de winkel kunnen komen waar ze het probleem onmiddelijk hebben opgelost.

Dat horen we graag, bedankt!

Algemeen

Bestelling zonder enig probleem kunnen plaatsen, vlotte afhandeling van de betaling en ruime keuze van betaalmogelijkheden.

Verzending

Product werd netjes op tijd afgeleverd door de Post. Niets op aan te merken.

Doe zo voort!

Dat horen we graag, bedankt!

Algemeen

Moederbord hier een tijdje geleden besteld. Goede levering en geen enkel probleem. Prijs valt ook goed mee.

2 dagen na bestelling toegekomen

Algemeen

Goede serivce maar moest toch zelf bellen wanneer er een probleem was bij de pc samenstelling.

Klantenservice

Bedankt voor jouw feedback!

Klantenservice:

Zoals altijd zijn de vele items voldoende op stock. Voor de uitzondering die eens ontbreekt, is er altijd wel een ander alternatief voor handen. Prijzen zijn meestal zoals bij de goedkopere leveranciers.

Bedankt!

Algemeen

Gaat vlot en veilig met betaalkaart via je eigen bank. Alleen spijtig dat hette betalen bedrag onmiddellijk wordt geÔnd, niet als de levering vertrekt.

Verzending

Was via DHL, waarvoor ik moest bijbetalen. De meeste concurrenten geven die gratis boven een bepaald bedrag. Kwam er dan nog bij dat van de 5 bestelde producten, er 1 geopend was en 1 beschadigd. Om eerlijk te zijn doet Alternate toch nog moeite om je het product gratis terug te laten sturen. Kwaliteit van levering via DHL is niet aan te raden.

Klantenservice

Ze blijven moeite doen om bij defecte/beschadigde producten deze in te wisselen en zijn steeds bereid contact met je op te nemen met een geruststellend antwoord en actie als resultaat.

Hoi, bedankt voor de feedback!

Algemeen

Vlotte webshop die bij de minste problemen een uitstekende service kan bieden. Zelfs het aanpassen van bestelling verloopt zonder problemen. Verzending is altijd zeer stipt geweest en ik heb bij 10+ bestellingen nog nooit een kapot onderdeel gekregen. Enorme aanrader!

Verzending

Voor 22u besteld is de dag erop geleverd, zoals vermeld op de site. Niks aan toe te voegen want dit was oorspronkelijk de reden waarom ik begon te bestellen op Alternate.be.

Klantenservice

Twee maal een aanpassing moeten doen aan de bestelling, zonder problemen en altijd vriendelijk en persoonlijk gecontacteerd geweest.

Bedankt! Veel plezier met jouw GTX 1080!

Algemeen

Alternate is een prima shop, hebben zeer veel op voorraad en zijn altijd enorm snel qua bestelling & verhandeling, een aanrader als het hier op aankomt.

Echter, dit is nu al de 2de keer dat me dit overkomt.
Na een product te kopen, kijk ik enkele dagen later terug op tweakers en zie ik dat de prijs van het product bij alternate het allerduurste is. Zelfs 42EUR! meer dan de goedkoopste basisprijs....
Dit vind ik eigenlijk echt niet kunnen voor zo een bedrijf.

Product en wat ik bedoel: https://tweakers.net/pric...e-radeon-rx-480-8gd5.html

Aangezien er hier geen rubriek is qua prijs ben ik genoodzaakt hier wat minder "sterren" te geven.

Verzending

Zoals aangegeven, zeer snel en correct.

Bedankt voor de feedback, deze appreciŽren wij enorm!

Dit lijkt toch verdacht veel op een standaard reactie die je op elke review geeft..

Ach jah..

Absoluut niet, we menen het echt!

Alť dan..

Misschien kun je dan eens iets aan de prijs doen..

Verlies zullen jullie er niet op maken eh ;-)

Dat is helaas niet mogelijk, onze prijzen staan vast.

Algemeen

Online besteld, en binnen enkele minuten had ik al mijn bevestigingsmail.
enkele uren nadien al de bevestiging dat ik mijn levering kon ophalen. (ik had zelf gekozen voor afhaling in de winkel)
de winkel zelf is mooi, en de rit wel waard ook.
Netjes verpakt en snelle dienstverlening.
Prima dus

Klantenservice

Had voor mijn bestelling eerst gebeld voor meer info.
ik werd meteen en correct geholpen.

Wel jammer dat je niet kan "reserveren".
ik had eerst bestelling gekozen met afhalen, en ging betalen in de winkel, maar dit kan niet. Online moet je dus eerst betalen, en pas daarna kan je gaan afhalen.

Bedankt voor uw uitgebreide feedback

Algemeen

Terplaatse geweest met defecte PC.Onmiddellijk nieuw moederbord gekregen.
Alles direct nagekeken en aangepast.
Aanvankelijk dacht men aan een defect ram geheugen.
Ben zeer tevreden over de service van Alternate. Alles was nog onder garantie.

Klantenservice

Top service! Mocht zelfs aan de andere kant van de balie komen om het nazicht mee op te volgen. Niet te geloven dat men onmiddellijk en terplaatse een moederbord uit de pc haalt, dit test en uiteindelijk een nieuw ter beschikking stelt.
Deze zaak verdient een gouden award. Ben een uiterst tevreden klant.

Dat horen we graag! Bedankt voor uw review.

Algemeen

Reeds meermaals iets besteld bij alternate. Goede prijs en goede kwaliteit (originele producten). Alternate is ťťn van mijn vaste winkels om informatica materiaal te bestellen.

Verzending

Steeds snelle verzending, alles netjes verpakt.

Klantenservice

Zeer vlotte communicatie gehad zowel met alternate.nl als alternate.be. Vragen over aan te kopen producten (compatibiliteit ed) worden (per mail) zeer snel beantwoord. Ook telefonisch word ik steeds geholpen. Ook al een product moeten weersturen (paste niet in mijn case). Toen werd ik gebeld en kreeg ik voorstel voor ander product (dat wel paste) ofwel een bon. Zeer goede klantenservice! En ze hebben ook een winkel waar je kan afhalen als je het snel wil hebben.

Bedankt voor de leuke recensie!

Algemeen

De bestelling ging gemakkelijk, het product was op voorraad en de prijs was 10% lager dan alle concurrentie, dit heeft me gemotiveerd de knoop door te hakken ipv. nog even na te denken. De algemene ervaring was goed en ik ben een terugkerende klant (ook later).

Verzending

Donderdagavond besteld, zaterdag voormiddag geleverd, zoals verwacht met zaterdaglevering maar leuk dat het klopt (bPost he). Het product had zelf al een stevige verpakking, deze was onbeschadigd en het product was goed en wel aangekomen.

Bedankt voor uw review!

Algemeen

Wou oorspronkelijk een Intel M.2 540 1,2 TB kopen maar deze hadden ze niet in voorradig in de winkel (niet gecontroleerd voor ik ging dus eigen fout), gevraagd voor een Samsung 950 Pro 512 GB en werd gevraagd of mijn hardware NVME ondersteunde... Toch wel top dat ze voor je meedenken :-) uiteindelijk zeer tevreden van deze aankoop en de klantenservice

Klantenservice

Zie korte toelichting! :-)

Bedankt voor de leuke review! Tot de volgende aankoop

Klantenservice:

Zeer vriendelijke en helpvaardige "verkoper". Dringen zich niet en geven alternatieve. Kom je niet veel meer tegen.

Bedankt voor de lovende woorden!

1 ... 6 ... 9

Scorekaart voor Alternate BelgiŽ

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie