Max ICT B.V.

3.127 producten en 3.353 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Max ICT B.V.

Review toevoegen
Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Max ICT heeft duidelijke product beschrijvingen, goede prijzen van prodcucen en een snelle, vriendelijke service.

Verzending

Het product was goed verpakt, en mooi op tijd geleverd.

Klantenservice

Contact opgenomen met de klantenservice of het versturen van het product. Snel en vriendelijk reactie gehad en alles goed geregeld.

Beste Inferno IV,

Bedankt voor je mooie review over je shopervaring met Max ICT.

Wat enorm fijn om te mogen vernemen dat je van een vlotte en vriendelijke service hebt mogen genieten en dat je zo tevreden over ons bent!

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen op www.maxict.nl, waar we je graag opnieuw van dienst willen zijn.

Met vriendelijke groet,

Jeroen – Max ICT Webcare

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Air Purifier 3C besteld tegen mijn hooikoorts. Artikel volgende dag (besteld op zondag) netjes in de avond bezorgd.

Verzending

Artikel was goed verpakt en artikel was volgende dag in de avond geleverd.

Goedemiddag BlairWitch1234!

Enorm bedankt voor je mooie woorden en leuke review!

Erg fijn om te mogen teruglezen dat je bestelling zo vlot is geleverd en je zo tevreden bent. Graag wil ik je heel veel plezier van je bestelling én een schone lucht wensen!

Hopelijk mogen we je snel opnieuw verwelkomen op www.maxict.nl, waar we je graag opnieuw van dienst zijn.

Met vriendelijke groet,

Jeroen – Max ICT Webcare

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

De webiste van Max ICT heeft een groot assortiment aan IT artikelen. Voor elk wat wils. De informatie die bij de producten te vinden is, is goed. De informatie over levertijd, etc. De meeste producten hebben concurrende prijzen. De prijzen verschillen per dag. Soms ben je iets duurder uit en de volgende dag weer iets goedkoper. Ik beveel Max ICT dan ook aan

Klantenservice

Door meerder helpdesk medewerkers geholpen. Ze waren zeer courant, deelde de juiste informatie en waren vriendelijk. Als een product tijdelijk niet leverbaar is gaan ze navraag doen bij de leverancier wanneer het artikel wel leverbaar is. Top service!

Goedemiddag jwabor,

Bedankt voor je mooie review naar aanleiding van de ervaring die je met ons hebt gehad!
We vinden het erg fijn om te lezen dat we je zo goed van dienst konden zijn, ook bij het vinden van alternatieven die sneller leverbaar zijn!

Nogmaals bedankt voor je bestelling en hopelijk mogen we je snel weer opnieuw van dienst zijn!

Met vriendelijke groet,


Jeroen – Max ICT Webcare

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Telefonisch goed bereikbaar. Geen lange wachttijden. Ik wilde mijn bestelling annuleren vanwege de te lange levertijd en omdat het product ergens anders goedkoper is geworden.

Verzending

Product dat ik had besteld had een levertijd van bijna drie weken.

Klantenservice

Telefonisch goed bereikbaar. Geen lange wachttijd. Netjes en snel geholpen. Aanrader.

Goedemiddag PAM2010!

Bedankt voor het schrijven over je ervaring met ons. Jammer dat we je bestelling niet sneller konden leveren en je daarom het product elders hebt moeten bestellen. Fijn is het om van je te mogen lezen dat we ondanks deze kink in de kabel je snel hebben kunnen helpen aan de telefoon en we je annulering snel en netjes konden afwikkelen.

Hopelijk kom je ons snel weer digitaal begroeten op maxict.nl en kunnen we je dan wel snel voorzien van je bestelling!

Met vriendelijke groet,


Jeroen – Max ICT Webcare

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Veel opties voor betaling, en een groot aanbod aan onderdelen voor de gemiddelde PC-Enthusiast.
Goede, snelle live-chat support, met erg vriendelijke behandeling.

Verzending

Levering wordt constant geupdate met de nieuwste informatie (levertijd, positie van het pakketje), en eventuele vragen worden zeer snel beantwoord.

Klantenservice

Ben zelf een aantal keer naar de live-chat gegaan, onder andere voor een kapotte link naar "Wachtwoord Vergeten".
Live chat zei dat ik even een mailtje moest sturen, binnen 5 minuten had ik antwoord van dezelfde persoon die de live chat had geregeld, ze zijn dus echt een stapje extra gaan doen. Erg fijn!

Goedemiddag woutp99,

Allereerst hartelijk bedankt voor je prachtige review vol met lovende woorden! Het is enorm fijn om te mogen vernemen dat we je zo goed van dienst konden zijn. Kwalitatieve, snelle én vriendelijke klantenservice zijn uiteraard net zo belangrijk als een snelle levering van je bestelling. Zo in je review te lezen lijkt het erop dat jij het allemaal hebt mogen meemaken, superfijn!

Ik wil je graag veel plezier wensen van je bestelde hardware en heel graag tot een volgende bestelling!

Met vriendelijke groet,


Jeroen – Max ICT Webcare

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het bestelproces ging goed, weinig klachten hierover. Account aanmaken, betaling en de uiteindelijke bestelling ging prima.

Verzending

Ik kocht een videokaart bij Max ICT, de bestelling ging goed maar ik kreeg geen enkele updates over de levering. Niet eens een track & trace code, dus ik had geen idee waneeer mijn bestelling werd geleverd. Hiervoor moet je dan weer contact opnemen. Uiteindelijk was de levering wel snel (het pakket kwam uit Duitsland?) maar dit moet echt beter, Max ICT.

Goedemiddag Razzor,

Hartelijk bedankt voor het delen van je shopervaring met ons!

Hoewel ons Max-hart sneller gaat kloppen van een vlekkeloze shopervaring, staan we ook open voor feedback wanneer het een keer niet helemaal soepel verloopt. Een bestelling plaatsen en niet weten wanneer je vol verwachting bij je voordeur klaar kunt gaan zitten, is absoluut niet fijn en we zijn het met je eens: dit moet beter! We nemen je feedback dan ook direct mee in onze verbeterplannen om de leveringen vanuit de magazijnen in Duitsland te optimaliseren en beter inzichtelijk te maken. Ik ga er vanuit dat we jou bij een volgende bestelling netjes vooraf kunnen informeren wanneer we je bestelde producten naar je toe gaan sturen, met tracking!

Met vriendelijke groet,

Jeroen – Max ICT Webcare

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Met hoge nood moest ik een GoPro 10 hebben. Overal uitverkocht. Ik had nog niet gedacht aan onze vaste leverancier van computer en randapparatuur MaxICT... Stom natuurlijk! Via hun website in de chat gegaan met een échte medewerker Martijn, niet met een irritante chatbot. De GoPro kon binnen 2 dagen geleverd worden maar ik wist niet zeker of ik op kantoor was. Het voorstel van Martijn was om hem op te halen in de conceptstore. Uiteindelijk kwam de GoPro om 15:40 binnen in hun centrale magazijn. Speciaal voor mij ging een medewerker op een elektrische step het apparaat ophalen zodat ik om 16:00 uur tevreden de deur uit kon lopen. Een 10 voor service, bereikbaarheid en het meedenken! Thanks Max!!!

---

Ik wist van een spoedzending niet zeker of ik bij levering op kantoor was. Uiteindelijk heb ik het product in MaxICT's eigen conceptstore opgehaald. De GoPro werd speciaal voor mij door een medewerker op een elektrische step opgehaald op een andere locatie in Tilburg. Wauw!!!

Verzending

Ik wist van een spoedzending niet zeker of ik bij levering op kantoor was. Uiteindelijk heb ik het product in MaxICT's eigen conceptstore opgehaald. De GoPro werd speciaal voor mij door een medewerker op een elektrische step opgehaald op een andere locatie in Tilburg. Wauw!!!

Klantenservice

Ik heb echt een bloedhekel aan chatbots! Maar bij MaxICT praat je niet met een server maar met een echte medewerker! Deze keer met Martijn. Een andere keer met Youri. Kom je er niet uit? Dan gewoon lekker even bellen, dat kan ook. Echt top service!

Goedemiddag camieldonders,

Bedankt voor het schrijven van deze review!

Wat fijn dat mijn collega's van de logistiek en Martijn je zo goed hebben kunnen helpen vandaag! Bij MaxICT denken we graag met je mee en ik ben daarom blij dat je zo snel kunt gaan genieten van je GoPro 10.

Ik wens je nog een fijne dag toe en tot snel op www.maxict.nl

Met vriendelijke groet,

Rogier - Webcare Max ICT

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Weer een zeer scherp aanbod gekocht bij Max. Het bestelproces was eenvoudig en overzichtelijk. De verzending duurde iets langer ivm afkomstig uit het buitenland. Vriendelijk en professioneel te woord gestaan door de helpdesk. Ze maakten ter plekke een Track en Trace link aan die eerder nog niet mogelijk was vanwege een derde partij.. Helemaal Top dus.

Verzending

De verzending duurde iets langer ivm afkomstig uit het buitenland. Vriendelijk en professioneel te woord gestaan door de helpdesk. Ze maakten ter plekke een Track en Trace link aan die eerder nog niet mogelijk was vanwege een derde partij.. Helemaal Top dus.

Klantenservice

Vriendelijk en professioneel te woord gestaan door de helpdesk. Ze maakten ter plekke een Track en Trace link aan die eerder nog niet mogelijk was vanwege een derde partij.. Helemaal Top dus.

..Oh en alvast een fijn weekend gewenst ivm jullie 15 jarig Jubileum !

Goedemorgen Remag22,

Bedankt voor het schrijven van deze review!

Fijn om te horen dat mijn collega's van de klantenservice je goed hebben kunnen helpen en van een Track & Trace code hebben kunnen voorzien. Ik wens je heel veel plezier met je bestelling!

Met vriendelijke groet,

Rogier - Webcare ICT

PS, dankjewel, ons 15-jarig jubileumweekend was zeer geslaagd

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Voorheen 2 monitoren besteld, netjes de volgende dag geleverd. Onlangs vrij prijzige 64GB geheugen gekocht voor mijn Dell XPS, om erachter te komen dat deze niet herkend worden (uiteraard wel goede type geheugen). Er werd niet moeilijk gedaan over het terugsturen en ik heb het volledige bedrag teruggestort gekregen.

Verzending

Aanvankelijk zou het geheugen de volgende dag geleverd worden, daarna een mail dat het 1 maand vertraagd is, en daarna een mail dat het geheugen tóch die dag nog verzonden zou worden. Jammer, want ondertussen had ik hem voor veel duurder elders besteld, welke ik dan weer moest annuleren.

Klantenservice

Zonder problemen restitutie.

Goedemorgen Nemesish3d,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review achter te laten.

Goed om te lezen dat mijn collega's je goed hebben kunnen helpen en je inmiddels je 64 GB RAM geheugen hebt ontvangen. Hopelijk wordt ie dit keer gewoon herkend.

Veel plezier met je nieuwe aankoop en tot ziens op maxict.nl!

Met vriendelijke groet,

Rogier - Max ICT Webcare

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

het product wat ik had besteld was niet leverbaar. Ze kwamen met een goed alternatief en het is netjes opgelost

Verzending

kreeg netjes een mail met hoe lang de verzending zal duren

Klantenservice

De medewerker stond mij netjes te woord aan de telefoon

Goedemorgen eknoester,

Bedankt voor het achterlaten van je review.

Erg fijn om te lezen dat mijn collega's je goed hebben geholpen, ik wens je veel plezier toe met je nieuwe product.

Een fijne zonnige dag gewenst en tot ziens op maxict.nl!

Met vriendelijke groet,

Rogier - Max ICT Webcare

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Gokje genomen door voor het eerste bij MAX ICT te bestellen. Ik had de Corsair iCUE 5000X RGB in de monitoring staan. Nadat 1 website de prijs verlaagde (maar helaas geen voorraad), was MAX ICT de volgende die een mooie prijs verlaging aanbood (van 200 naar 130). Op 4 juni de bestelling geplaats.

Vervolgens 7 juni bericht dat hij klaarstond voor verzending. Om precies te zijn:
Je artikel(en): iCUE 5000X RGB Midi Tower Zwart, verwachte levertijd: 08-06-2022. We zullen er zorg voor dragen dat je order zo spoedig mogelijk zal worden uitgeleverd en vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

De order bleef echter staan op ïn verwerking, wachten op verzending. 8 juni in de chat gevraagd wat de status was. Gingen ze opvragen bij leverancier, maar helaas geen antwoord. 9 juni nog een keer in de chat gevraagd, ook weer geen antwoord. Tot ik einde dag een mail ontvang dat mijn order is geannuleerd wegens een koppelfout. Om precies te zijn:
"Helaas moeten wij u mededelen dat er een koppelingsfout is ontstaan in ons systeem waardoor er een verkeerde niet aannemelijke prijs bij het bestelde artikel is geplaatst."

Na mijn initiele bestelling (4 juni) waren er meerdere webshops die de prijs ook verlaagden (o.a. Azerty en Amazon en nog een aantal die ik niet meer weet). Allemaal webshops met snelle levering en betere service. Op het moment van schrijven biedt Amazon hem nog steeds voor die prijs aan. Het product is ook verdwenen van de website.

Erg teleurgesteld door reactie, 6 dagen na mijn bestelling. Was mijn eerste order, en tevens mijn laatste order hier. Betaald met creditcard, nu wachten op retour, hopelijk gaat dat wel soepel...

Klantenservice

Klantenservice belooft uit te zoeken, maar zijn in mijn geval loze beloftes gebleken.

Goedemorgen lucatoni,

Allereerst bedankt voor het schrijven over je shopervaring met ons.

In je review lees ik terug dat je een bestelling hebt geplaatst tijdens het Pinksterweekend, maar dat hierbij een foutieve prijs aangeboden werd welke na het Pinksterweekend is hersteld. We waren te laat met het spotten van deze fout en hier heb jij helaas het ongemak van moeten ervaren, waarvoor onze welgemeende excuses.

Vanzelfsprekend lezen we liever dat onze klanten tevreden zijn en een fijne ervaring hebben opgedaan, we vinden het dan ook erg vervelend om te lezen dat dit bij jou niet het geval is.
Graag wil ik met je in contact komen om te kijken of we jouw ervaring met ons toch nog een positieve draai kunnen geven. Zou je ons willen berichten op webcare@maxict.nl met vermelding van je ordernummer en review, dan kijken we dit graag voor je na en nemen we snel contact met je op!

Met vriendelijke groet,

Jeroen – Webcare Max ICT

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb hier een pc behuizing besteld, gewoon netjes in 2 dagen tijd bezorgd en geen problemen of defects

Verzending

Besteld op woensdag na 16:30. (dus niet meer volgende dag in huis) geen track and trace code. maar wel netjes vrijdag bezorgd

Goedemorgen metalieven,

Bedankt voor het delen van jouw review.
Heel fijn dat het je goed bevallen is!

Wij wensen je veel plezier en succes met het bouwen van je nieuwe pc.

Hopelijk weer tot snel op www.maxict.nl!

Fijne week gewenst.

Rogier - Max ICT Webcare

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Deze morgen - tegen beter weten in - nogmaals een bestelling (proberen) doen bij Max ICT. In de Pricewatch stond een aantrekkelijke (prijs/kwaliteit) 4K monitor te koop bij Max ICT. Bestelling geplaatst én betaald.
Paar uur later mailtje van Max ICT met de melding:

Beste heer,

Bedankt voor uw order. Op order 15028538 heeft u op 02-06-2022 1x Acer V287Kbmiipx besteld.
Helaas is het niet meer op voorraad bij onze huidige leverancier.
We kunnen het product nog wel leveren vanuit een andere leverancier , maar dan moeten we de volgende prijs naar u hanteren €293,876 excl. BTW.

Gaat u hiermee akkoord of wenst u dit geval een alternatief?

Met vriendelijke groet,

Max ICT B.V.

Is dus al waarschijnlijk de 3de keer dat ze mij zoiets lappen...
WAARDELOOS!

Klantenservice

De vooropgestelde 'oplossingen' zijn waardeloos... lever gewoon wat je verkoopt aan de prijs zoals het op jullie website staat!

Goedemorgen geronimo0105,


Allereerst onze welgemeende excuses voor de problemen die je ervaren hebt tijdens het bestellen van je monitor. Wij streven naar transparantie en willen onze klanten altijd de scherpste prijs mét voorraad aanbieden tijdens het bekijken en bestellen van onze producten. Helaas is dat dit keer niet gelukt door een uitverkochte voorraad bij een van onze leveranciers.

Het prijsverschil was in deze zo groot dat we de getoonde prijs niet meer konden bieden met een schappelijke levertijd en je hebben gevraagd om een bijbetaling bij het omzetten van je bestelling naar een andere leverancier welke wel direct voorraad beschikbaar had.

We betreuren de gang van zaken in deze en het feit dat we er niet samen uit zijn gekomen met je.


Mocht je in de toekomst ons een nieuwe kans willen geven, dan laten we graag zien dat we beter kunnen en zullen er al het mogelijke aan doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn!


Met vriendelijke groet,


Rogier – Webcare Max ICT

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Product besteld via een link op Tweakers - via de site zelf was het product slecht vindbaar. Op zondag besteld (was op voorraad), dinsdag binnen gekregen, dus op zich best tevreden.

Verzending

Op zondag besteld, maandag kreeg ik een bericht dat het product werd verzonden. Geen track & trace, geen indicatie wanneer ik het kon verwachten. Ook via de site geen informatie.
Maar de volgende dag afgeleverd door UPS, gelukkig op een moment dat ik thuis was. Verpakking was licht beschadigd, maar de doos v/h product zelf niet.

Goedemiddag dinodegroot,

Bedankt voor het delen van jouw shopervaring.
Fijn om te lezen dat je sinds gisteren kunt genieten van je product.

Onze excuses dat je geen Track & Trace code hebt ontvangen, je bestelling is direct vanuit onze leverancier naar je verzonden, vandaar dat je die niet ontvangen hebt.

Ik wens je een fijne Hemelvaartsdag toe en veel plezier met je bestelling!

Hopelijk weer tot snel op www.maxict.nl.

Rogier - Max ICT Webcare

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Monitor arm besteld op 16-05. Was de goedkoopste webshop. Eerst wat getwijfeld door de vele negatieve reviews maar door dat het bedrag niet zo groot was toch de kans gewaagd.

Product is toegekomen op 18-05 (België). Product is zoals verwacht en ik ben dan ook een tevreden klant.

Een positieve ervaring.

Verzending

Levering was goed op tijd, inclusief track en trace.

Goedemorgen tastyx,

Bedankt voor het delen van jouw review.
Erg fijn om te lezen dat je er een positieve ervaring aan over hebt gehouden!

Wij wensen je veel plezier met jouw monitorarm.

Hopelijk weer tot snel op www.maxict.nl!

Fijne week!

Max ICT Webcare - Sander

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Monitor besteld op 28-02. Product pas laat uitgepakt uit de doos en in gebruik genomen. Na enkele uren gebruik stopt de monitor zonder aanwijsbare oorzaak te werken. Je zou denken: een productiefout.

Melding gemaakt bij MAX ICT op 28 maart (dus binnen 1 maand na levering). MAX ict wijst direct alle garantie van de hand en stuurt me door naar Samsung. Zij moeten het maar oplossen. Tegen alle wettelijke regels in. Na aandrinken stuurt Samsung het weer door naar CE repair die tegen een bedrag van ~400 EUR) bereid is te repareren.

Werkelijk; ik het nog nooit zo'n slechte online aankoopervaring gehad. Ik begrijp werkelijk niet waarom deze winkel nog op Tweakers mag staan.

Verzending

Verzending is ronduit slecht. Waarschijnlijk is tijdens verzending mijn monitor al defect geraakt. Maar de eerlijkheid gebied te zeggen; het kan ook een productiefout zijn.

Klantenservice

Klantenservice is hondsbrutaal en negeert alle wettelijke regels omtrent garantie en reparatie.

Daar waar de consument hier 100% recht heeft op reparatie of vervanging verwacht MAX dat ik als consument zo'n 85% van de aanschafwaarde ga betalen voor reparatie van de monitor. Dit terwijl de wettelijke verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid voor de oplossing bij MAX ICT ligt.

Goedemiddag robbin002,

Bedankt voor het delen van jouw shopervaring bij Max ICT.

Allereerst vinden wij het vervelend om te lezen dat uw bestelde monitor defect is geraakt, we begrijpen dat dit niet fijn is en dat u op ons vertrouwt voor een goede oplossing.

Uit uw schrijven en de communicatie per e-mail maak ik op dat u bent verwezen naar een reparatiepartner van Samsung en dat waarschijnlijk tijdens het transport tussen u en de reparatiepartner schade is ontstaan aan de monitor die niet gedekt wordt door de fabrieksgarantie.

Inmiddels heeft u contact gehad met onze supportafdeling en gaan we samen met u de case verder oppakken en proberen we tot een passende oplossing te komen met u.

Alvast een fijn weekend toegewenst!

Webcare Max ICT - Sander

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Haha, gewoon een "echt" bedrijf dat aan het scalpen is. PS5 Digital voor 960 euro? Doe normaal. Niet de eerste keer dat ik dit soort shit zie. Eerder al eens dingen besteld daar die dan uiteindelijk niet op voorraad blijken en weken duren voordat ze het opsturen. Geld retour duurt dan ook weer 10 emails en weken. Nooit zaken mee doen

Klantenservice

Reageren slecht, laat, en duurt gewoon erg lang. Heb weken moeten wachten op geld retour.

Goedemorgen RobjeDopje,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Graag licht ik de prijs voor in dit geval de PS5 digital kort toe:

Bij Max ICT kopen we Europees in en werken we niet met adviesverkoopprijzen. Hierdoor hebben wij in bijna alle gevallen beschikbaarheid en is de prijs vaak lager dan bij andere partijen. Hier komt helaas ook bij kijken dat in tijden van schaarste de prijzen ook hoger uit kunnen komen. Daar komt uiteraard ook bij kijken dat de inkoopprijzen aan onze kant ook hoger zijn.

Hopelijk geeft dit wat meer inzicht in onze situatie.

Fijne dag!

Max ICT Webcare – Sander

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

MAX ICT -GEEF MIJN GELD TERUG
IK BEN NIET TEVREDEN


BESTELDE PRODUCT IS NIET 100 PROCENT GOED

1 APARAAT OORDOP AANSLUITING WERKT NIET
2 LOOPT VAST TRAAG APPS WERKEN NIET NAAR BEHOREN
3 BATERIJ ERG ZWAK OF DOOD
4 TELEFOON MET DEUTSHE TOETSEBORD
5 BIJ AANVANG TELEFOON VERPAKING KRASSEN ER OP

MET VROLIJKHEID BESTEL JE EEN PRODUCT MAX ICT MAAR KOM IK ELLENDE
IK ZEG NEE EN STOP HIERMEE
DOE NU AANGIFTE BIJ DE POLITIE / KVK

IK WIL NU METEEN ME GELD TERUG
ANDERS STAP IK NAAR DE ADVOCAAT

Beste Canoo,

Allereerst bedankt voor het schrijven over uw ervaring met ons.

Het is erg vervelend om te vernemen dat u een defect product geleverd kreeg, waarvoor onze welgemeende excuses.

We hebben deze case voor u nagekeken en zien dat u deze review/klacht op de dag van levering direct heeft geschreven. We vinden het erg jammer om te lezen dat u zo woedend bent geworden, dit willen we natuurlijk voorkomen bij onze klanten.

Ondanks zorgvuldige controle door fabrikanten op de producten die worden uitgestuurd, kan het wel eens voorkomen dat een product bij levering direct uit de doos een defect bevat (zogenaamde DOA). We betreuren dit natuurlijk, maar zullen altijd met u als klant naar een snelle en passende oplossing kijken.

In uw geval hebben we direct op de dag van de melding met u contact opgenomen en hebben het toestel kosteloos van u teruggenomen voor een volledige terugbetaling. Vanuit onze afdeling nazorg heb ik begrepen dat u in een follow-up gesprek ook heeft aangegeven dat we het probleem naar tevredenheid voor u hebben opgelost.'

Wij willen u bedanken voor het vertrouwen en hopen dat u inmiddels een nieuwe, goedwerkende telefoon heeft kunnen vinden!

Met vriendelijke groet,

Jeroen – Max ICT Webcare

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zoeken van een product is soms lastig, maar het is me tot nu toe altijd gelukt, ik gebruik de zoekfunctie vaak en dan gaat het wel goed. Wat duurdere spullen betaal ik via IN3 en dat is toch wel iets wat MAXICT uniek maakt, gratis in 3 termijnen betalen zonder gedoe bevalt me prima.

Verzending

Ik moet zeggen dat al mijn ervaringen gewoon heel positief zijn, indien op voorraad de volgende dag in huis en als er levertijd op zit krijg is daar altijd keurig een mailtje van. Bij deze bestelling was wat onduidelijkheid ontstaan over de locatie van het pakket, even bellen (waar kan dat nog!) en binnen 15 minuten had ik een track en trace via de mail. Dit betrof een drop shipment.

Klantenservice

Ook RMA’s werden bij mij zeer vlot afgehandeld, een aantal commerciële RMA’s ingediend, snel mijn geld altijd fijn!

En laten we eerlijk zijn welk IT webshop neemt de telefoon nog op, MAXICT altijd heel vlot.

Goedemorgen simonts,

Bedankt voor het delen van jouw shopervaring bij Max ICT!
Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service die wij bieden.

Veel plezier toegewenst met jouw bestelling!
We staan voor je klaar op www.maxict.nl en uiteraard ook telefonisch

Fijne dag!

Max ICT Webcare - Sander

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prijs en aanbod redelijk. Veel producten zonder foto, website enorm traag, en onduidelijk wie de leveranciers zijn van de producten die je krijgt.

Verzending

'op voorraad, voor xx besteld volgende dag in huis' was een leugen. product werd pas na 24 uur aangemeld bij de verzender en het duurde uiteindelijk 4 werkdagen (geen weekend meegerekend!) voor product in huis was. Klantenservice schoof dit af op de leverancier, maar dat is lekker makkelijk en MaxICT is eindverantwoordelijk. Als dit een rechtzaak zou worden via de reclamecommissie zou MaxICT een probleem hebben, de rechtbank heeft al tientallen consumenten in het gelijk gesteld dat voor xx besteld de volgende dag in huis een doorbrekende motivatie is voor klanten en nageleefd MOET worden als dit op de site staat.

Breekbaar product van bijna 1000 euro kwam aan in een oude, slecht ingepakte doos met amper luchtzakjes, product lag gewoon zonder luchtzakjes onderop de doos. dat het heel aangekomen is is een klein wonder.

ja dit zal allemaal op de leverancier worden afgeschoven maar opnieuw, MaxICT is eindverantwoordelijk.

Klantenservice

Eerste contact via algemene contact email: Werd allemaal op de leverancier afgeschoven, geen verantwoordelijkheid genomen, geen oplossing, men kon er allemaal niks aan doen en werd me een fijne dag gewenst.

Toegevoegd na 3 weken: De shop heeft telefonisch contact opgenomen nav. deze review. Normaal gesproken is dit redelelijk water onder de brug, maar ik was oprecht onder de indruk hoe transparant men aan de telefoon was. Er werd echt de tijd genomen om alles uit te leggen -zonder smoesjes of onzin- en zonder dingen even snel af te raffelen.
Dit heeft er, uit eigen beweging, voor gezorgd dat ik de score van de klantenservice dermate vooruitgegaan vind dat ik deze aanpas.

Goedemorgen Tropical,

Helaas lees ik in je review dat we je niet naar wens hebben kunnen helpen. Uit je review begrijp ik dat het uitleveren van je product 4 werkdagen heeft geduurd, dat het product niet goed verpakt zat en dat alles op de leverancier is afgeschoven. Hiervoor onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Natuurlijk vind ik het erg vervelend om bovenstaande te lezen en daarom zou ik of een collega graag contact met je opnemen.

Graag wil ik je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en een kopie van deze review.

Nogmaals onze excuses. Wij zien je mailtje graag tegemoet.

Max ICT Webcare - Lisanne

Scorekaart voor Max ICT B.V.

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg
Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie



Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee