Max ICT B.V.

76.300 producten en 87.365 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Max ICT B.V.

Review toevoegen

Algemeen

Goede prijs voor een netwerkadapter die ik snel nodig had. Deze werd ook netjes op tijd bezorgd. Ik zou zeker weer bij MaxICT bestellen.

Beste plind,

Dank je voor je goede review. We zijn blij te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Mochten we weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Algemeen

via tweakers pricewatch gekeken waar ze de kast op voorraad was kwam bij max ict uit was 1 van de goedkoopste en op voorraad.
Alles is vlekkeloos verlopen het betalen en daarna werd je telkens op de hoogte gehouden via de mail.

Verzending

levering was netjes op tijd volgende dag geleverd.

Beste keeskloon,

Algemeen

3 Dagen geleden 'n pioneer koptelefoon besteld. Bestelling geplaatst. Dmv ideal betaald. Van uit duitsland geleverd, vandaag al binnen.

Verzending

Goed verpakt, in goede orde ontvangen.

Beste blowncortex,

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

I bought 970 PRO 1TB because my current SSD was failing and and and and.

Verzending

Delivery within 24 hours.

Klantenservice

VERY fast and good communication. These people understan their business.

Hi c69k,

Glad to hear we were able to help you up to your satisfaction Here's wishing you a lovely day, if there's anything we can do for you again please do let us know.

Kind regards,

Algemeen

communicatie verloopt prima. Je kan je bestelling bijhouden op hun website wat voor mij prettig werkt. Levering duurde 7 dagen, dat is wat lang maar word zeer duidelijk aangegeven voor je de bestelling plaatst. Mijn voorkeur gaat uit naar 24 uurs verzending maar hun prijs was €20,- minder dan de rest en dat gaf de doorslag. Prima winkel, en het pakketje was zo verpakt dat het tegen een stootje kan.

Verzending

Precies op tijd en goed verpakt.

Hoi kverhoef,

Fijn om te weten dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Dank je wel voor je goede review! Mochten we weer iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Een monitor besteld voor een goede prijs (was toen de goedkoopste in de pricewatch). Later werd de prijs verhoogd, dus maakte me een beetje zorgen dat de order aangepast of geannuleerd zou worden. Echter, toch voor de originele prijs bezorgd.

Verzending

De verzending is goed verlopen met GLS, alleen geen exacte bezorgtijd. Het zou wel mooi zijn, om naast GLS ook andere transporteurs te kunnen kiezen. Soms heb je voorkeur voor een bepaalde dienst, omdat bijvoorbeeld een afhaalpunt in de buurt zit.

Verzending: Score: 4

Algemeen

zeer gemakkelijke toegang tot website en simpel bestelmethode. Overzichtelijke indeling van artikelen. Verder goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Hoi Willja,

Dank voor het vertrouwen en de review. We zijn blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. Mochten we je weer van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Ik heb een Synology Fan 92*92*25 besteld voor. Bij MaxICT goedkoopst, via google op deze website terecht gekomen. Snelle levering (2 werkdagen). Ik ben dus tevreden.

Hoi kleineklussen,

Dank voor je vertrouwen en je goede review. We zijn blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. Mochten we je weer van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Een setje van drie Hitachi harddisk gekocht voor in de nieuwe Synology. Prima verpakt, snel geleverd.
Echter, een van de drives begon na 130 bedrijfsuren al erg veel kapotte sectoren te vertonen (36 stuks). Na twee weken was dat nog verder opgelopen, kortom: geen vertrouwen in deze schijf.
RMA ingediend, en toen begon het wachten...

Verzending

In grote kartonnen doos, met styrophor (piepschuim) inzet, speciaal voor harddisks. Verpaaking had wat kleiner gekund (er konden wel 24 schijven in...) maar verder prima! Schijven ook mooi in het midden, dus (vrijwel) geen risico op transportschade.

Klantenservice

RMA ingediend op 17/12/2018. RMA geaccepteerd door Max ICT op 20 december. Verstuurd op 20 december. Op 3 januari bericht van ontvangst (eindelijk!). Na 10 dagen maar eens om status update gevraagd: ze wachten op de leverancier.

Ik doe geen zaken met de leverancier, maar met Max ICT!!! Consumentenrecht enzo... Bovendien binnen de "altijd 30 dagen bedenktijd" periode!

Ik wacht maar af - what else can you do?

Beste The Van,

Dank voor je review en feedback. Zou je ons even je ordernummer willen mailen o.v.v. deze review? Dan weten we waarover het gaat en kunnen we je terugkoppeling geven. :-)

Alvast bedankt!

Algemeen

Prima website, snel gekocht en betaald binnen de verwachte tijd ook daadwerkelijk uitgeleverd via DPD. Niets bijzonders maar gewoon goed.

Verzending

DPD heefft als groot voordeel dat je van te voren hoort hoe laat ze voor je deur staan. Inclusief een live tracking van hun wagen. Erg plezierig!

Beste DigiPlace,

Dank voor je review, we zijn blij te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Mochten we weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Volgensmij willen deze jongens het wel goed doen, maar maken ze gigantisch slechte keuzes in verzendpartners (DPD) en worden er onmogelijke beloftes gemaakt. Bij bestelling zelf even gebeld om de levertijd te checken, bestelde namelijk precies op de valreep, antwoord was levering overmorgen, prima natuurlijk. Eenmaal een bevestiging gekregen dat t alsnog morgen geleverd zou worden. Je voelt ‘m al aankomen: de hele dag voor niets thuis gebleven. Tevens werkte de DPD track&trace niet. Na een chat sessie bevestigd gekregen dat het de volgende dag (vandaag) wordt. Track&trace werkte vandaag inmiddels maar geeft continue aan dat het pakket nog in verwerking is. Wéér een chat gestart en de medewerker was overtuigd dat het vandaag tussen 16:00 en 17:30 geleverd zou worden, nou oké die track&trace zou dan wel niet werken, dan maar afwachten. Bleek dus geen reet van de kloppen en ik weet niet of we nu een hapje buiten de deur kunnen gaan eten of dat ik toch nog even thuis moet blijven.

MaxICT: die ervaring van jullie klanten kan zo simpel verbeterd worden: investeer even in een goede verzendparter en communiceer duidelijk!

Update maandag 14 jan: vandaag nog geen pakket of duidelijkheid van DPD, dus nogmaals contact gehad met klantenservice Max ICT, wederom erg vriendelijk geholpen, blijkt nu dat er bij DPD een fout is gemaakt (had ik zelf zaterdag al in de gaten), pakket zou er dan morgen moeten zijn. Afwachten maar...

Update dinsdag: pakket geleverd.

Al met al een matige ervaring maar zou het in de toekomst nog wel eens een kans geven

Verzending

Super onduidelijk en traag: een product dat op voorraad is op donderdagmiddag besteld, zaterdag avond nog geen duidelijkheid over levermoment.

Klantenservice

Vriendelijk en snel geholpen zowel via chat als telefoon

Beste Blh,

Bedankt voor je duidelijke feedback en tips. We stellen het absoluut op prijs, en wat je beschrijft zou niet moeten voorkomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak want we begrijpen hoe naar dit moet zijn geweest.

We willen graag je feedback doorgeven aan DPD. Zou je ons willen helpen en je ordernummer o.v.v. deze Tweakers review willen sturen naar webcare@maxict.nl?

Algemeen

Woensdag rond 20 uur een setje PS4 move controllers besteld. Ze waren één van de weinige, zo niet de enige die zeiden te kunnen leveren voor de normale prijs (80 euro). Was vrijdag in huis.

Wat ik wil een beetje vreemd/naar vind is dat hoe verder de voorraad opraakte, de prijs omhoog ging. Nu zijn ze al 110 euro. Vind ik niet zo top.

Verzonden met GLS trouwens, niet mijn eerste keus, maar kon donderdag al wel gelijk aangeven dat ik niet thuis zou zijn en het naar een winkel kon.

Beste Catch22,

Dank voor je feedback en je review. We begrijpen je punt en wij willen je ervan verzekeren dat wij deze prijzen niet handmatig hoger instellen.

Wij werken met veel verschillende leveranciers, wat betekend dat wij vaak producten kunnen aanbieden die nergens meer te verkrijgen zijn. Dit is een groot voordeel voor jou en onze andere klanten, omdat je weet dat wanneer wij het niet hebben het ook echt niet meer te verkrijgen is. De keerzijde hiervan is dat prijzen per leverancier kunnen afwijken en dat wanneer producten schaarser zijn, de prijzen omhooggaan.

Mocht je nu in de toekomst een goede deal zien, of op zoek zijn naar een goede deal, gebruik dan de prijswekker op onze site. Dan krijg je een berichtje wanneer jouw gewenste product te verkrijgen is op de prijs die jij acceptabel vindt. :-)

Wij hopen dat deze uitleg de zaak opheldert. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan beantwoorden we ze graag. Laat maar weten. Hopelijk tot snel weer.

Algemeen

Het betalingsproces en aanmaken van een account verliep vlot en gemakkelijk/duidelijk. Bovendien kreeg ik gelijk (via mail) feedback van deze acties, wat erg fijn was.

Verzending

De levering was, zoals in de (directe) mailtjes, op tijd geleverd.

Beste Cameron Celie,

Verzending: Score: 4

Algemeen

Nieuwe mobiel hier gekocht.
Jammer dat er kosten voor PayPal gerekend worden waardoor de prijs toch weer hoger word.

Verzending

Verzonden met gls maar daar ben ik niet zo weg van.
Kwam 2 uur later dan het tijdvak op de website en ook werkt het volgen van het pakket niet echt geweldig.

Hoi palme50,

Dank voor je review. We zouden graag je feedback willen doorspelen naar GLS, zodat zij hun services kunnen verbeteren, waarmee wij onze klanten beter kunnen helpen. Mogen we je vragen je ordernummer even te sturen naar webcare@maxict.nl o.v.v. deze review? Dan gaan wij ermee aan de slag.

Alvast bedankt!

Algemeen

Verschrikkelijke levertijd, ik raad iedereen af hier iets te kopen. Een iets hogere prijs is altijd beter, zolang je het niet hoeft te halen bij Max ICT

Verzending

Langste verzendtijd ooit, mijn bestelling kwam binnen na een maand.

Beste Samub,

Jammer dat we je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Onze excuses hiervoor. Mogen we je misschien vragen om ons je ordernummer te sturen naar webcare@maxict.nl? Dan kunnen wij je order inzien, om te kijken waar het precies verkeerd ging en wat we in het vervolg beter kunnen doen.

Alvast bedankt, we hopen van je te horen.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3

Algemeen

Waardeloos. Een telefoon met defecte flitser ontvangen. Oké, dat kan gebeuren, maar na het terugsturen begon de ellende.
Lang wachten en veel mailen met MAX ICT werd enkel beantwoord met “tja we vragen het nog een keer aan de fabrikant/leverancier”,
Na de zoveelste keer werd plotseling het aankoopbedrag gecrediteerd zonder dat ik hier om had gevraagd...
Na uiteindelijk het geld ontvangen te hebben maar elders een telefoon gekocht.
Ik zal hier niet nog een keer bestellen.

Verzending

Niet binnen beloofde tijd geleverd. Verpakking simpel maar in orde.

Klantenservice

Geven enkel aan reactie gevraagd te hebben van de leverancier. Heb je dus niks aan.

Hoi theRich,

We hebben inmiddels contact met je gehad. Dank voor je eerlijkheid en je feedback :-) Mochten we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag.

Algemeen

Op de site staat een samsung TV waarvan er nog 28 op voorraad zijn. Tijdens bestellen (hooguit 5 minuten) blijkt dat deze spontaan uitverkocht zijn en dus ook niet meer leverbaar.

Klantenservice

klantenservice geeft wanneer ik een mail stuur geen antwoord op de vraag. komen ook niet met alternatieven of iets dergelijks.

al met al waardeloos

Hoi ben86,

Dank voor je feedback. We willen graag met je in contact komen, maar weten zo niet wat je ordernummer is. Zou je ons even je ordernummer willen mailen naar webcare@maxict.nl, o.v.v. deze Tweakers review? Dan kunnen wij nagaan wat er precies aan de hand is.

Alvast hartelijk bedankt! We hopen dat we samen met je tot een passende oplossing kunnen komen.

Klantenservice: Score: 2

Algemeen

via chat nog contact gehad over de bestelling, het zou een nieuw toestel zijn. Op de factuur staat een nieuw toestel, op de pakbon refurbished. Wordt alleen aangeboden om het geld terug te storten. Ik voel me misleid.

Klantenservice

Op factuur staat een nieuw toestel, op pakbon refurbished. Na telefonisch contact wordt aangegeven dat dit door een interne koppelfout is gebeurd. Er zouden geen nieuwe toestellen meer leverbaar zijn. Er wordt alleen aangeboden om het geld terug te storten, geen vervangend product.

Hoi Jos,

Oei! Niet fijn, onze excuses hiervoor. We willen graag dat je tevreden bent over onze services en dit is absoluut niet de bedoeling.

Zou je ons even een mail willen sturen naar webcare@maxict.nl? We hopen dat we samen met je naar een andere, betere oplossing kunnen zoeken.

Alvast hartelijk bedankt!

Algemeen

Wat een slecht bedrijf! Ik had per ongeluk (zakelijk) een verkeerd apparaat besteld en wilde deze ruilen voor de juiste omdat deze te groot/diep is voor mijn patchkast. Ik heb hierbij een retournering aangevraag en uit de mail die ik kreeg mag ik blij zijn dat ze deze terug nemen, maar wel met 30% restock fee. Echt te sneu! Neem een voorbeeld aan Coolblue waar je wel zonder gezeik gewoon iets kan retourneren als er een foutje gemaakt is. Het apparaat gaat op marktplaats en voor mij NOOOOIT meer MaxICT.

Beste Vinotino,

Jammer te horen dat je niet tevreden bent. Helaas ben je als zakelijke klant aan andere regels gebonden wanneer je als consument zou kopen. Als zakelijke klant profiteer je van voordelen zoals BTW-vrij kunnen bestellen, maar je krijgt inderdaad ook te maken met een restockfee bij het maken van verkeerde keuzes. Dit is niet ongebruikelijk bij webwinkels die vaak te maken hebben met zakelijke bestellingen.

Hoewel wij begrijpen dat de restockfee vervelend is voor je, gebruiken wij deze om geretourneerde goederen opnieuw aan te kunnen bieden aan andere klanten. Derhalve hopen wij hierin op je begrip.

Mochten we verder iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Algemeen

Onbetrouwbare GLS service, server ligt er al meerdere dagen er uit, en er is dus geen levering gedaan op maandag 24-12m 26-12 nog steeds niets te zien van levering data en tijdstip.

Verzending

jullie hadden ook contact kunnen opnemen, dan had ik een keuze levering op tijd maandag 24-12, ipv over de schutting en GLS is de sjaak

Beste Pommetje Mobiel,

Onze excuses voor deze nare ervaring. En dank voor je eerlijke review. We begrijpen hoe vervelend dit is, en zouden dan ook graag even na willen gaan hoe we dit beter hadden kunnen doen.

Zou je je ordernummer even naar ons toe willen mailen, naar webcare@maxict.nl o.v.v. deze tweakers review? Alvast bedankt.

1 2 3 ... 46

Scorekaart voor Max ICT B.V.

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg