Max ICT B.V.

59.511 producten en 69.582 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Max ICT B.V.

Review toevoegen

Algemeen

ik zag dit product staan voor 161 euro.. en belde op om te zien wat de vooraad was en wat het addertje onder het gras is.. daar kreeg ik te horen dat de leverancier die dit product 100 euro goedkoper aabied, geen voorraad meer heeft en dat hij deze eruit gehaald heeft en nu de andere weer online staat, en dat ik het product gewoon kan kopen voor 262 euro.. !!!! OPLICHTERS>>

Algemeen

Ik heb bij MaxICT een HTC U11 besteld. Telefoon werd netjes geleverd maar er de afwerking was niet helemaal netjes. Telefoon mocht terug gestuurd worden en MaxICT zou hem naar HTC door sturen.
3 weken(!) nadat MaxICT het toestel heeft ontvangen kreeg ik pas een reactie dat het binnen de productie marges valt en ik dus geen andere toestel krijg. Ik zou het toestel direct weer terug krijgen. Inmiddels zijn we weer een week verder en ik heb nog niets.
Ik snap dat het toestel niet vervangen wordt door HTC (jammer maar helaas) maar wat ik niet snap is dat ik mijn toestel al 4 weken kwijt ben voor een inspectie die waarschijnlijk niet langer dan 10 minuten duurt.
Ook lijkt MaxICT geen enkele actie te ondernemen naar HTC om er wat vaart achter te zetten. En waar de vertraging ook ligt, ik ben klant van Maxt ICT en niet van HTC direct en daarom spreek ik hen er ook op aan.

Klantenservice

Zoals gezegd. Ben mijn telefoon al een maand kwijt voor een minimale inspectie en MaxICT doet weinig tot niets.

Algemeen

Vaak scherpe prijzen, de rede dat ik daar wel eens wat koop. Website vind ik zelf niet handig in elkaar gezet, veel producten missen ook afbeeldingen, dus bekijken wat je koopt is niet altijd makkelijk, hiervoor heb je dus google o.i.d. nodig.

Dit betekend meteen dat je het product dus soms ook ergens anders haalt.

Ben wel erg te spreken over de klantenservice, elke onduidelijkheid wordt meteen uitgelegd, en indien nodig wordt er direct een oplossing gezocht.

Verzending

Op voorraad betekend bij hun; op voorraad bij leverancier, misleidend als dat er niet bij staat. Levertijd is dus vrijwel nooit binnen 1 a 2 dagen (in mijn geval).

Klantenservice

Altijd vriendelijk, goede communicatie (per mail & telefoon).

Algemeen

Op 22 augustus besteld, 12 september in huis!
4 producten besteld, die volgens de website allemaal op voorraad zouden zijn (mede hierom bij deze shop besteld). Neem bijvoorbeeld het intern geheugen die ik heb besteld, 151 op voorraad! Niet dus..

Verzending

4 producten besteld, die volgens de website allemaal op voorraad zouden zijn (mede hierom bij deze shop besteld). Maar helaas duurde het ietje langer.... Op een maandagmiddag na anderhalve week van bestelling toch maar gebeld. Ik kreeg een vriendelijke, behulpzame medewerker aan de lijn, die zei dat de RAM morgen bij hen binnen zal komen en dat het de dag erna op mijn stoep zou staan. Ik was weer gerustgesteld. Totdat ik donderdag nóg niks binnen kreeg en bij mij bestelstatus nog steeds geen ram op voorraad was.
Nogmaals gebeld, kreeg weer een vriendelijke behulpzame jongeman aan de lijn. Deze zei dat hij geen idee had waar mijn vorige contactpersoon het over had, en dat de RAM de volgende dag pas bij hen binnen zal komen, en het op zaterdag bij mij op stoep stond. Ik weer "met mate" gerustgesteld en ik wacht netjes tot zaterdag. Natuurlijk zaterdag niks binnen en pas dinsdag werd de bestelling bezorgd. Vriendelijk maar waardeloze klantenservice, maar bovenal waardeloze verzending.

Vriendelijk maar waardeloos.

Algemeen

Was gewoon normaal. Niet super lastig gemaakt en niet super makkelijk. Prijs is goed maar dan krijg je toch ook wel echt niks voor terug.

Verzending

Was een week later bezorgd dan dat hij zou moeten bezorgd worden en dat is dan nog met 2 telefoontjes erachter aan en meerdere mailtjes en chat gesprekken.

Klantenservice

Ze houden zich niet aan wat ze beloven in de gesprekken als ze uberhaupt reageren op je berichtje. Ze informeren ook slecht en sturen je meteen door naar de maker van het product zonder zelf ook maar enige moeite te doen. Nu ook net nog een mailtje met tegenstrijdige informatie gekregen...

Algemeen

Videokaart besteld, stond op de website dat deze binnen 1-3 dagen geleverd zou worden. Na 3 dagen nog geen pakket gezien. (wel dat de levertijd van 2 weken terug gaat naar 1 dag en weer 4-7 dagen)
Na contact te hebben opgenomen wordt ik er niets wijzer van..
Ultiem k*uttige winkel

Verzending

de levertijden op de website zijn en leugen, er wordt veel later pas verzonden.

Klantenservice

slechte communicatie en geeft geen nieuwe informatie over de leverstatus

Algemeen

I purchased a motherboard which turned out to be faulty. I requested a refund, sent the unit back and instead of providing me with a refund they "repaired" the faulty unit, stripped it of its original box and sent it back to me 1.5 months later.
Never buying from them again.

Klantenservice

It took more than one and a half months to process my initial RMA request.

Algemeen

Eerste keer dat ik iets bestel bij deze winkel en ook wel de laatste keer ik had een witte koptelefoon besteld voor een verjaardag na lang zoeken en bellen deze winkel gevonden en zeiden zaterdag heeft u het das mooi net op tijd!! Welnu het is zaterdag en bijna half zes zit al de gehele dag te wachten op niets volgens mij
dus mijn eerste en laatste ervaring dan maar gelijk ,gelukkig voor achteraf betalen gekozen want deze komt toch niet zo te zien .... erg jammer en vanavond een teleurgestelde jarige ....

Verzending

niet geleverd zou zaterdag (vandaag) met dpd komen maar nu bijna half 6 nog niet mogen ontvangen

Klantenservice

beloven dingen komen ze vervolgens niet na helaas vind het wel erg jammer was aardige man aan de telefoon maarja goeden bergen beloven en niets leveren tja dan val je voor mij als winkel af,moet gelijk goed gaan zeker als je belt om te vragen of het optijd zal zijn.

Algemeen

Ik het weekend de nieuwste Nokia 8 besteld - was de goedkoopste aanbieder op dat moment scheelde ¤50 goedkoper - kreeg netjes email wanneer hij af te halen was en idd op de dag zelf werd hij in een pallet met andere producten afgeleverd en binnen 15 minuten had ik hem in mijn handen. Moest alleen administratief nog even ingeboekt worden.

Klantenservice

Vriendelijke terzake kundige mensen in een sterk groeiende organisatie.

Algemeen

ik bestelde tv en betaal na 7 dagen vanaf max ict bel me en vertelde me deze tv die we hebben opgeslagen en 2 weken wachten na 2 weken, bel me alstublieft 3 weken weer watten en na 3 weken bel ik terug naar max ict i wil geen tv en retour geld terug en ook ik 3 weken wachten om geld te krijgen van max ict en ik koop nooit van deze winkel

Algemeen

Bij Max ICT een computer behuizing net voor het weekend gekocht.
Oorspronkelijk stond er een levertijd bij van 1-3 werkdagen, dus ik verwachtte de bezorging de week erna op dinsdag (uiterlijk woensdags), maar absoluut niets ontvangen, dus toen maar contact via de chat opgenomen.
Ik zou de kast pas de dinsdag de week erop ontvangen want het product moest helemaal uit Polen komen en er was absoluut niets meer wat ze eraan konden veranderen.
Direct de vrijdag erop ontvang ik een email dat de behuizing zaterdags geleverd zal worden, zonder enige notificatie van tijd.
Zaterdag ochtend's komt de bezorger langs, maar vanwege werk ben ik niet thuis, en krijg ik een briefje in de brievenbus dat ik hem pas maandag's na 17:00 op kan halen op het depot van de bezorgingsdienst.
(Normale bezorgdiensten proberen het tenminste nog een 2e keer, maar deze niet.)

Na de kast bijna klaar te hebben kom ik er achter dat er geen optie is om optische drives in de kast te plaatsen en vul het RMA formulier in om het product te ruilen.
Ik krijg een RMA nummer en stuur het product terug.
Vervolgens neem ik opnieuw contact op via de chat om te vragen of ik het product direct kan ruilen, maar dat schijnt onmogelijk te zijn, het geld word eerst terug geboekt en daarna mag ik het nieuwe product opnieuw bestellen. Vervolgens vraag ik hoe het zit met de retourkosten die ik zelf moest betalen of dat die gecompenseerd worden van een eventuele een nieuwe bestelling.
Het blijkt dat die volledig voor de rekening van de klant zijn.
Een volle week later heb ik het geld nog steeds niet terug ontvangen dus neem ik opnieuw contact op via de chat, ik stel mijn vraag maar krijg het eerste half uur geen eens antwoord.
Dan stellen ze 2 vragen waar ik antwoord op geef en hoor ik vervolgens weer een half uur helemaal niets van ze.
Intussen is het 4 weken later en heb ik mijn geld net pas terug.

Verzending

Bezorging (afhankelijk van het product) is te laat en onvoorspelbaar.

Klantenservice

Wachttijd tot je (verder) geholpen of je vraag beantwoord word kan makkelijk oplopen tot 15-30 minuten.

Algemeen

De voorraad wordt fictief hoog gehouden, levertijden worden niet waar gemaakt, gebrekkige communicatie en de hoogte van de verzendkosten zijn niet meer van deze tijd.

Klantenservice

Er moet zelf achter de status van de order gezeten worden en in geval van een annulering moet je vragen voor de terugstorting. Anders wachten ze simpelweg.

Algemeen

Goede service nadat mijn lightning kabel stuk ging tijdens de garantie (hoefde hem niet terug te sturen en kreeg gratis verzending bij mijn volgende bestelling).

Props!

Klantenservice

Enig puntje is de verwerkingstijd (soms duurt het enkele dagen nadat je een RMA/contact/email update ontvangt)

Algemeen

PAS OP MET DEZE WINKEL. Ze halen de volgende truck uit: Ze schrijven je stiekem in als ZAKELIJKE KLANT. Daarmee tillen ze de fiscus (BTW teruggave!) en ze brengen je een RESTOCKING FEE in rekening, omdat over zakelijke retouren geen regels gelden. Je krijgt dan ineens bv maar 60% van je geld terug. Pas dus op met MAX ICT, ze naaien je!

Verzending

PAS OP: Er wordt gebruikte producten geleverd en RETOURNEREN KOST GELD (40%!!)

Klantenservice

Arrogant, niet bereid om mee te denken. Het is altijd de SCHULD van de klant ('verkeerde aanmelding').

Algemeen

Tweede keer dat ik iets bij hun bestel omdat ze goedkoper zijn dan de anderen. Ondanks de laten we zeggen wat negatieve recenties die ze krijgen weer niet teleurgesteld. Bezorging was deze keer op tijd.

Algemeen

Plaatsen klakkeloos producten door in eigen storefront, controleren 0,0 maar accepteren wel bestellingen, gegevens kloppen totaal niet; voorraad, prijs, levertijd. En dan begint het wachten op de annulering en je geld terug. 10/10 Beste spaarrekening ooit, je krijg je geld pas later terug zodat je het niet uit kan geven in de tussentijd.

Klantenservice

Stagiaires doen hun werk goed en maken geen beloftes voor deze onderneming. Verder kunnen ze ook geen info geven want ook hun hebben geen idee wat deze onderneming nou precies doet. Status updates kunnen ze niet geven want de bestellingen worden linea recta door leveranciers uitgeleverd aan de klant. (Dus wanneer iets niet geleverd wordt omdat er geen voorraad is hebben ze geen idee wat er aan de hand is.)

Algemeen

Ik had vorige week woensdag een collega een iPad pro laten bestellen van 2017 voor op het werk. Op de site stond dat het 1-3 werkdagen zou duren. Nou staan we al langer dan 5 werkdagen te wachten!!!

Zaterdag hadden we gebeld met de vraag of we hem dan maar maandag konden ophalen. Dat was prima. Ben ik vervolgens 1,25 uur ernaartoe gereden om alleen maar bedrogen uit te komen! Aan de balie kreeg ik het antwoord dat het product nog niet binnen was... RONDUIT SLECHT. ALS JE IETS NIET KAN LEVEREN, BELOOF HET DAN OOK NIET!!!!

Verzending

De levering was niet op tijd. De levertijden van 1-3 werkdagen kloppen niet. Eerder minimaal 5 werkdagen!!!

Klantenservice

Ik zou eigenlijk 1 ster willen geven maar dat vind ik niet eerlijk. Meneer aan de balie klonk oprecht en had er volgens mij niet mee te maken en gaf zijn excuses. De reden dat ik de klantenservice 2 ster dan geef is vanwege de leugens die zij geven over de levering en omdat ik iets mocht ophalen wat niet eens op voorraad was!!! 2,5 uur in totaal voor NIETS gereden.

Algemeen

Bij Max ICT geheugen aangekocht voor mijn laptop. Ik was niet tevreden van mijn aankoop, geheugen voldeed niet aan mijn eisen en ik vroeg een RMA aan. RMA geweigerd (nog nooit meegemaakt!) en dus zit ik nu met stuk onbruikbaar elektronica van 350 EUR. Top....

Verzending

Verzending was sneller dan verwacht voor het geheugen, dus dat verliep vlot.

Klantenservice

Max ICT heeft me voor meerdere zaken met raad een daad bijgestaan, daarover zeker geen klachten. Over hun RMA voorwaarden ben ik daarentegen NIET te spreken, waardeloos!

Algemeen

Tot tweemaal toe iets bij deze webwinkel besteld. De eerste keer kreeg ik 3 dagen na bestellen en betaling een bericht dat het product duurder was geworden en of ik even 30 euro wilde bijbetalen.
De tweede keer heb ik meerdere harde schijven besteld en betaald die, volgens de website, ruimschoots op voorraad waren. Echter na een week waren ze nog niet binnen. Ook werd ik niet tussentijds geïnformeerd omtrent de status van mijn bestelling. Na ruim een week gebeld en gevraagd waar mijn bestelling bleef. Deze was volgens de "klantenservice" onderweg. Om deze reden kon de bestelling ook niet geannuleerd worden. Na anderhalve week had ik mijn bestelling eindelijk binnen.

Verzending

Website toont beschikbaarheidsinformatie die blijkbaar van toepassing is op hun leverancier, níet van de webwinkel zelf. Hierdoor kan de levertijd enorm oplopen.

Klantenservice

Klantenservice belooft van alles maar komt gemaakte afspraken niet na. Pas wanneer je een klacht op klacht.nl plaatst komt er beweging in hun "service".

Algemeen

alles gaat fout daar! leveren te laat, ondanks telefonische navraag. leveren een kapotte laptop ( mousepad werkt niet)( dat kan natuurlijk) maar wanneer ik hem terugstuur ( na 1 dag) krijg ik 2 weken niks te horen. na mailcontact geven ze aan dat ze het eerste laten controleren door lenovo. ik heb aangegeven dat ik een nieuwe laptop bij hun besteld had. en dat ik de oude retour wilde doen. ze moeten binnen 2 weken retour betalen, maar dat doen ze niet, en reageren niet op de mail! heel slordig. maar overal slechte recensies te lezen op diverse sites. dus mijn fout!

Verzending

kapotte leverind, en te laat, dus dan is de levering slecht. en oplossen doen ze weken over

Klantenservice

eerste keer gebeld over de levering. daar beloofde ze iets wat ze niet zijn nagekomen. nadat ik belde dat de muis kapot was, gaven ze aan dat ze hem wilde repareren. maar ik wil geen nieuwe laptop meteen gerepareerd hebben, en ik heb het recht om de DOA direct om te laten ruilen. en vervolgens hoor ik weken niks, tot de dag van vandaag. en antwoorden niet op mijn verzoek om tot directe retourbetaling over te gaan.

1 2 3 ... 28

Scorekaart voor Max ICT B.V.

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops