Max ICT B.V.

32.266 producten en 35.728 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Max ICT B.V.

Review toevoegen
Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

Product besteld via een link op Tweakers - via de site zelf was het product slecht vindbaar. Op zondag besteld (was op voorraad), dinsdag binnen gekregen, dus op zich best tevreden.

Verzending

Op zondag besteld, maandag kreeg ik een bericht dat het product werd verzonden. Geen track & trace, geen indicatie wanneer ik het kon verwachten. Ook via de site geen informatie.
Maar de volgende dag afgeleverd door UPS, gelukkig op een moment dat ik thuis was. Verpakking was licht beschadigd, maar de doos v/h product zelf niet.

Goedemiddag dinodegroot,

Bedankt voor het delen van jouw shopervaring.
Fijn om te lezen dat je sinds gisteren kunt genieten van je product.

Onze excuses dat je geen Track & Trace code hebt ontvangen, je bestelling is direct vanuit onze leverancier naar je verzonden, vandaar dat je die niet ontvangen hebt.

Ik wens je een fijne Hemelvaartsdag toe en veel plezier met je bestelling!

Hopelijk weer tot snel op www.maxict.nl.

Rogier - Max ICT Webcare

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Monitor arm besteld op 16-05. Was de goedkoopste webshop. Eerst wat getwijfeld door de vele negatieve reviews maar door dat het bedrag niet zo groot was toch de kans gewaagd.

Product is toegekomen op 18-05 (België). Product is zoals verwacht en ik ben dan ook een tevreden klant.

Een positieve ervaring.

Verzending

Levering was goed op tijd, inclusief track en trace.

Goedemorgen tastyx,

Bedankt voor het delen van jouw review.
Erg fijn om te lezen dat je er een positieve ervaring aan over hebt gehouden!

Wij wensen je veel plezier met jouw monitorarm.

Hopelijk weer tot snel op www.maxict.nl!

Verzending: Score: 1

Algemeen

Monitor besteld op 28-02. Product pas laat uitgepakt uit de doos en in gebruik genomen. Na enkele uren gebruik stopt de monitor zonder aanwijsbare oorzaak te werken. Je zou denken: een productiefout.

Melding gemaakt bij MAX ICT op 28 maart (dus binnen 1 maand na levering). MAX ict wijst direct alle garantie van de hand en stuurt me door naar Samsung. Zij moeten het maar oplossen. Tegen alle wettelijke regels in. Na aandrinken stuurt Samsung het weer door naar CE repair die tegen een bedrag van ~400 EUR) bereid is te repareren.

Werkelijk; ik het nog nooit zo'n slechte online aankoopervaring gehad. Ik begrijp werkelijk niet waarom deze winkel nog op Tweakers mag staan.

Verzending

Verzending is ronduit slecht. Waarschijnlijk is tijdens verzending mijn monitor al defect geraakt. Maar de eerlijkheid gebied te zeggen; het kan ook een productiefout zijn.

Klantenservice

Klantenservice is hondsbrutaal en negeert alle wettelijke regels omtrent garantie en reparatie.

Daar waar de consument hier 100% recht heeft op reparatie of vervanging verwacht MAX dat ik als consument zo'n 85% van de aanschafwaarde ga betalen voor reparatie van de monitor. Dit terwijl de wettelijke verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid voor de oplossing bij MAX ICT ligt.

Goedemiddag robbin002,

Bedankt voor het delen van jouw shopervaring bij Max ICT.

Allereerst vinden wij het vervelend om te lezen dat uw bestelde monitor defect is geraakt, we begrijpen dat dit niet fijn is en dat u op ons vertrouwt voor een goede oplossing.

Uit uw schrijven en de communicatie per e-mail maak ik op dat u bent verwezen naar een reparatiepartner van Samsung en dat waarschijnlijk tijdens het transport tussen u en de reparatiepartner schade is ontstaan aan de monitor die niet gedekt wordt door de fabrieksgarantie.

Inmiddels heeft u contact gehad met onze supportafdeling en gaan we samen met u de case verder oppakken en proberen we tot een passende oplossing te komen met u.

Alvast een fijn weekend toegewenst!

Webcare Max ICT - Sander

Algemeen

Haha, gewoon een "echt" bedrijf dat aan het scalpen is. PS5 Digital voor 960 euro? Doe normaal. Niet de eerste keer dat ik dit soort shit zie. Eerder al eens dingen besteld daar die dan uiteindelijk niet op voorraad blijken en weken duren voordat ze het opsturen. Geld retour duurt dan ook weer 10 emails en weken. Nooit zaken mee doen

Klantenservice

Reageren slecht, laat, en duurt gewoon erg lang. Heb weken moeten wachten op geld retour.

Goedemorgen RobjeDopje,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Graag licht ik de prijs voor in dit geval de PS5 digital kort toe:

Bij Max ICT kopen we Europees in en werken we niet met adviesverkoopprijzen. Hierdoor hebben wij in bijna alle gevallen beschikbaarheid en is de prijs vaak lager dan bij andere partijen. Hier komt helaas ook bij kijken dat in tijden van schaarste de prijzen ook hoger uit kunnen komen. Daar komt uiteraard ook bij kijken dat de inkoopprijzen aan onze kant ook hoger zijn.

Hopelijk geeft dit wat meer inzicht in onze situatie.

Max ICT Webcare – Sander

DOE NU AANGIFTE BIJ DE POLITIE / KVK

IK WIL NU METEEN ME GELD TERUG
ANDERS STAP IK NAAR DE ADVOCAAT

Beste Canoo,

Allereerst bedankt voor het schrijven over uw ervaring met ons.

Het is erg vervelend om te vernemen dat u een defect product geleverd kreeg, waarvoor onze welgemeende excuses.

We hebben deze case voor u nagekeken en zien dat u deze review/klacht op de dag van levering direct heeft geschreven. We vinden het erg jammer om te lezen dat u zo woedend bent geworden, dit willen we natuurlijk voorkomen bij onze klanten.

Ondanks zorgvuldige controle door fabrikanten op de producten die worden uitgestuurd, kan het wel eens voorkomen dat een product bij levering direct uit de doos een defect bevat (zogenaamde DOA). We betreuren dit natuurlijk, maar zullen altijd met u als klant naar een snelle en passende oplossing kijken.

In uw geval hebben we direct op de dag van de melding met u contact opgenomen en hebben het toestel kosteloos van u teruggenomen voor een volledige terugbetaling. Vanuit onze afdeling nazorg heb ik begrepen dat u in een follow-up gesprek ook heeft aangegeven dat we het probleem naar tevredenheid voor u hebben opgelost.'

Wij willen u bedanken voor het vertrouwen en hopen dat u inmiddels een nieuwe, goedwerkende telefoon heeft kunnen vinden!

Met vriendelijke groet,

Jeroen – Max ICT Webcare

Algemeen

Zoeken van een product is soms lastig, maar het is me tot nu toe altijd gelukt, ik gebruik de zoekfunctie vaak en dan gaat het wel goed. Wat duurdere spullen betaal ik via IN3 en dat is toch wel iets wat MAXICT uniek maakt, gratis in 3 termijnen betalen zonder gedoe bevalt me prima.

Verzending

Ik moet zeggen dat al mijn ervaringen gewoon heel positief zijn, indien op voorraad de volgende dag in huis en als er levertijd op zit krijg is daar altijd keurig een mailtje van. Bij deze bestelling was wat onduidelijkheid ontstaan over de locatie van het pakket, even bellen (waar kan dat nog!) en binnen 15 minuten had ik een track en trace via de mail. Dit betrof een drop shipment.

Klantenservice

Ook RMA’s werden bij mij zeer vlot afgehandeld, een aantal commerciële RMA’s ingediend, snel mijn geld altijd fijn!

En laten we eerlijk zijn welk IT webshop neemt de telefoon nog op, MAXICT altijd heel vlot.

Goedemorgen simonts,

Bedankt voor het delen van jouw shopervaring bij Max ICT!
Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service die wij bieden.

Veel plezier toegewenst met jouw bestelling!
We staan voor je klaar op www.maxict.nl en uiteraard ook telefonisch

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1

Algemeen

Prijs en aanbod redelijk. Veel producten zonder foto, website enorm traag, en onduidelijk wie de leveranciers zijn van de producten die je krijgt.

Verzending

'op voorraad, voor xx besteld volgende dag in huis' was een leugen. product werd pas na 24 uur aangemeld bij de verzender en het duurde uiteindelijk 4 werkdagen (geen weekend meegerekend!) voor product in huis was. Klantenservice schoof dit af op de leverancier, maar dat is lekker makkelijk en MaxICT is eindverantwoordelijk. Als dit een rechtzaak zou worden via de reclamecommissie zou MaxICT een probleem hebben, de rechtbank heeft al tientallen consumenten in het gelijk gesteld dat voor xx besteld de volgende dag in huis een doorbrekende motivatie is voor klanten en nageleefd MOET worden als dit op de site staat.

Breekbaar product van bijna 1000 euro kwam aan in een oude, slecht ingepakte doos met amper luchtzakjes, product lag gewoon zonder luchtzakjes onderop de doos. dat het heel aangekomen is is een klein wonder.

ja dit zal allemaal op de leverancier worden afgeschoven maar opnieuw, MaxICT is eindverantwoordelijk.

Klantenservice

Eerste contact via algemene contact email: Werd allemaal op de leverancier afgeschoven, geen verantwoordelijkheid genomen, geen oplossing, men kon er allemaal niks aan doen en werd me een fijne dag gewenst.

Toegevoegd na 3 weken: De shop heeft telefonisch contact opgenomen nav. deze review. Normaal gesproken is dit redelelijk water onder de brug, maar ik was oprecht onder de indruk hoe transparant men aan de telefoon was. Er werd echt de tijd genomen om alles uit te leggen -zonder smoesjes of onzin- en zonder dingen even snel af te raffelen.
Dit heeft er, uit eigen beweging, voor gezorgd dat ik de score van de klantenservice dermate vooruitgegaan vind dat ik deze aanpas.

Goedemorgen Tropical,

Helaas lees ik in je review dat we je niet naar wens hebben kunnen helpen. Uit je review begrijp ik dat het uitleveren van je product 4 werkdagen heeft geduurd, dat het product niet goed verpakt zat en dat alles op de leverancier is afgeschoven. Hiervoor onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Natuurlijk vind ik het erg vervelend om bovenstaande te lezen en daarom zou ik of een collega graag contact met je opnemen.

Graag wil ik je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en een kopie van deze review.

Nogmaals onze excuses. Wij zien je mailtje graag tegemoet.

Algemeen

Naar aanleiding van de minder positieve score op tweakers even getwijfeld of ik bij Max ICT wilde bestellen, maar alles is volgens het boekje verlopen, volgende dag product in huis gehad.

Goedemorgen Darth_Roel,

Dankjewel voor je vertrouwen en het plaatsen van een bestelling in onze webwinkel.
Wij zijn erg blij dat we je naar wens hebben kunnen helpen en dat alles volgens het boekje is verlopen.

Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl.

Nogmaals bedankt voor je vertrouwen en je bestelling.

Urk Karma 28,4K

Algemeen

Ik had een aantal Ergotron LX monitor armen nodig voor 2 klanten. Deze waren bij MaxICT een stuk goedkoper dan bijv bij de distri (Ingram Micro waar ik ze normaal inkoop) en dus maar besteld. Ik was wel erg huiverig gezien de wat mindere beoordeling van MaxICT op Tweakers.net en ook de beoordelingen uit het verleden.
Ik kan niet anders zeggen dat alles perfect is verlopen. Ik had zelfs gekozen voor Max Fast Delivery, voor 11:15 besteld diezelfde avond nog geleverd. Ook dat ging uistekend en prima op de hoogte gehouden. Ook prducten waren helemaal in orde. Dus ik kan niet anders dan MaxICT 5 sterren geven.

Wel nog enkele verbeterpunten: ik kon zakelijk niet bestellen met Max Fast Delivery. Opzich snap ik dat omdat de meeste bedrijven natuurlijk dicht zijn in de avond. Echter als ZZP-er met kantoor aan huis geldt dat natuurlijk niet. Het zou mooi zijn dat je dan een soort "weet je het zeker" melding krijgt i.p.v. dat het helemaal niet kan. Nu moest ik de bestelling particulier bestellen.
Ook zaten er nog wel wat foutjes in het winkelmandje/bestelproces. Er kwam bij het bijwerken de hele tijd een overlay rechtsboven over het mandje heen, dat werd na een paar keer wel storend...

Verzending

Zoals hierboven genoemd prima verzonden en op de hoogte gehouden via Trunkrs via avondlevering en dus mooi op tijd.

Goedemorgen Urk,

Bedankt voor het delen van je shopervaring in onze webwinkel. Goed om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen. Bedankt voor je vertrouwen!

Jouw feedback is voor ons zeer waardevol en zullen deze dan ook zeker opnemen om hiermee aan de slag te gaan. Dankjewel!

Heel veel plezier met je bestelling. In de toekomst staan we natuurlijk weer graag voor je klaar. Hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl.

Algemeen

Ik was op zoek naar verticale radiatoren en kwam deze bij MaxICT voor een mooie prijs tegen. Maar hoe verloopt de bezorging en kan ik een dag bepalen die mij uitkomt? Ik heb de klantenservice gebeld en de situatie uitgelegd. De medewerker Bart gaf aan om na bestelling een mail te sturen met het ordernummer, zodat dit achter de schermen geregeld kon worden. Enkele dagen voor bezorging werd ik gebeld en geïnformeerd. Een dag voor leveren ontving ik een mail en sms en op de dag van levering werd ik een half uur voor aankomst gebeld. Kortom, over de serviceverlening van MaxICT en hun bezorgdienst BCG Transport ben ik zeer tevreden!

Verzending

De transporteur heeft uitstekend gecommuniceerd over de verwachting wanneer zij de bestelling kwamen leveren

Klantenservice

Goed bereikbaar en servicegericht.

Goedemorgen Claxon070,

Bedankt voor het delen van jouw shopervaring bij Max ICT!
En 5-sterren, super om te zien.

Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je zeer tevreden bent over onze klantenservice!

Veel plezier toegewenst met de verticale radiatoren en weer tot snel op www.maxict.nl

Alvast een fijn weekend toegewenst!

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Tijden geleden een xbox series x besteld.
Door het chip tekort stegen de prijzen in eens enorm.
Max ICT heeft uiteindelijk de xbox toch voor de oude prijs geleverd.

Verzending

Product werd binnen een dag na telefonisch contact geleverd.

Klantenservice

De mensen van Max ICT hebben zich echt ingezet om mijn bestelde xbox voor de oude prijs te leveren op korte termijn.

Goedemiddag Flow5570,

Bedankt voor het delen van jouw shopervaring bij Max ICT!
En 5-sterren, super fijn om te zien.

Erg prettig om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen door mijn collega's.

Veel plezier toegewenst met je xbox en tot snel weer op www.maxict.nl!

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Groot aanbod voor meestal goede prijzen. De webshop verzendt snel en gebruikt geen overbodig grote verpakking.

Verzending

Snel verzonden via GLS. De shop heeft geen overbodig karton gebruikt, mijn adres was op de originele doos zelf getapet. Het trackingnummer werd vrijwel direct na de bestelling aan me doorgegeven.

Goedemorgen erbkaiser,

Bedankt voor het delen van je shopervaring!

Wij zijn erg blij om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen en dat je tevreden bent met onze diensten en service.

Heel veel plezier met je bestelling. Hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl. Uiteraard staan we dan weer graag voor je klaar om je te helpen bij het vinden van de juiste oplossing.

Een fijne dag.

Algemeen

Een grafische kaart besteld bij Max ICT.
Prima geholpen aan de telefoon, niet te beroerd om op eind vrijdagmiddag nog wat te regelen. Helaas ging het mis met de track en tracé code. Maar na een belletje zou het geregeld worden. Volgende ochtend juiste track en tracé in de mail en smiddags de kaart in huis. Super! Hele goed service!

Klantenservice

Die is prima! Dat is uiteindelijk ook het belangrijkste bin een bedrijf.

Goedemorgen Bas berger,

Bedankt voor het delen van jouw shopervaring bij Max ICT. Erg fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice!

Erg veel plezier toegewenst met je nieuwe grafische kaart.

Hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl

Algemeen

Erg goede service, ik heb 2 logitech producten besteld die bij de leverancier op voorraad waren. Een dag later kreeg ik bericht dat ik het kon komen ophalen in de conceptstore.
De mensen daar waren erg vriendelijk en geinterreseerd.

Goedemiddag toto,

Bedankt voor je review. Wij zijn erg blij om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad. Hier worden wij blij van! :-)

Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe producten van Logitech. Graag helpen we je in de toekomst weer bij het vinden van de best passende oplossing.

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankoop in onze webwinkel. Hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl

Een heel fijn weekend!

Algemeen

Product met (legitieme) spoed nodig, gebeld en intern direct geëscaleerd. Snelle schakeling, vrijwel direct ophalen en even een bevestiging per telefoon terug gekregen.

---

---

Goedemiddag steven1191,

Bedankt voor het delen van je shopervaring.

Wij zijn super blij om te lezen dat we het ge-wel-dag voor je hebben geregeld! Dit doet ons erg goed. :-)

Heel veel plezier met je bestelling. Wij staan in de toekomst graag weer voor je klaar ome je te helpen bij het vinden van een passende oplossing.

Hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl. Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je bestelling in onze webwinkel.

Fijn weekend!

Algemeen

Na het zien van de tegenstrijdige reviews op tweakers, toch de gok gewaagd en een nieuwe gpu besteld. Wat de juiste keuze bleek te zijn, want ik heb een hele goede ervaring met Max ICT gehad!

Verzending

Op tijd geleverd. Goede verpakking. Helemaal gevuld met luchtkussentjes. Ondanks dat de doos beschadigd was, was mijn artikel helemaal in order.

Klantenservice

Er was iets fout gegaan met mijn betaling (de oorzaak lag niet bij Max ICT). Hierdoor heb ik twee keer contact gehad met de klantenservice. Ik werd twee keer te woord gestaan door twee hele aardige medewerkers, die volgens mij allebei net zo'n nerd zijn als ik (lekker toch? ). Ze hebben me perfect geholpen en klonken allebei een beetje jaloers toen ze zagen om welke gpu het ging, waar ze me allebei op hebben gecomplimenteerd. Eén medewerker was volgens mij niet eens bewust hoe ver de prijzen al waren gezakt. Misschien gaat hij er zelf ook eentje bestellen?

Goedemorgen WardvO,

Bedankt voor het delen van jouw shopervaring in onze webwinkel. Wij zijn erg blij dat je toch de gok gewaagd hebt een nieuwe gpu te bestellen na het lezen van de reviews. Heel fijn om terug te lezen dat alles geheel naar wens is verlopen! :-) Daar doen we het voor!

Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe gpu. In de toekomst helpen we je graag weer bij het vinden van het door jou gewenste product.

Namens heel team Max ICT wensen wij je een fijne dag en hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl

Algemeen

Philps 499P9H besteld. Goede prijs, snelle levering en goede spontane service. Ik heb eerder goede zaken gedaan met Max-ICT en dat was de reden dat ik er weer hebt besteld.

Verzending

De monitor was dagen sneller geleverd dan verwacht.

Klantenservice

Klantenservice is uitstekend en spontaan. Ik ben goed geholpen door een een van de medewerker en men doet er alles aan om aan mijn wensen te voldoen. Dat merk je in de conversatie.

Goedemiddag JRN,

Bedankt voor het delen van je shopervaring bij www.maxict.nl.

Wij zijn erg blij om te lezen dat je (ook al eerder) een goede ervaring hebt gehad en dat je tevreden bent over onze diensten en services.

Heel veel plezier met je monitor en hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl. Wij staan graag weer voor je klaar om je te helpen bij het vinden van de juiste oplossing.

Een hele fijne zonnige dag!

Algemeen

Duidelijke communicatie en inzicht op voorraad lokaal en leverancier. Ik vond de prijzen ook zeer redelijk.

Klantenservice

Vanwege grootte bestelling via de klantenservice een vraag ingediend of de levering op een specifieke datum verstuurd kon worden en dit werd in aanzienlijke tijd in orde gemaakt. Top!

Hoi TopsNL,

Bedankt voor het delen van je shopervaring in onze webwinkel. Fijn om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen! Daar zijn we erg blij om.

Maximaal bedankt voor je vertrouwen en het plaatsen van je bestelling bij Max ICT. Wij wensen je veel plezier met je bestelling.

Hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl. We staan dan uiteraard weer graag voor je klaar.

Alvast een fijn weekend!

Algemeen

Website is in het algemeen wat traag (zeker verbeter punt) Echter voldoen ze wel aan de aangegeven leveringsdatum, iets dat je in 2022 eigenlijk wel verwacht echter blijkt dit niet altijd het geval bij webshops, hier wel geleverd zoals aangegeven en goed verpakt.

Goedemiddag -L-L-MJ-,

Bedankt voor het delen van je shopervaring bij Max ICT.

Wij zijn erg blij om te lezen dat je het product naar verwachting hebt mogen ontvangen! :-)

Jouw feedback nemen wij erg serieus en pakken wij dan ook intern op zodat we dit kunnen meenemen in ons verbetertraject.

Heel veel plezier met je bestelling. Hopelijk zien we je weer snel op www.maxict.nl. Natuurlijk helpen wij je weer graag bij het vinden van een passende oplossing.

Fijne avond!

Algemeen

Prijs is ok, maar hoop dat er niets kapot gaat. De RMA afdeling is een drama. Elke week contact gezocht omdat vanuit MAXICT geen bericht ontvangen werd. Week na week wachten op een spoedreparatie (conference systeem) en telkens werd er verwezen naar 'onze leverancier'. Na 1.5 maand bellen, gevraagd of ik mijn geld niet gewoon terug kan krijgen. Ineens was de reparatie klaar ook al was er nog geen tracking-nummer beschikbaar. Uit eigen ervaring betaal ik liever iets meer dan nog een keer te maken te krijgen met deze zeer slechte afhandeling. Het verschuilen achter leveranciers is voor mij niet voldoende. Geen compensatie of vervangend product aangeboden. De enige oplossing volgens de helpdesk is dat ik zelf een backup moet aanschaffen, zodat als er iets kapot gaat ik een alternatief heb.

Klantenservice

Zoals eerder aangegeven, weinig tot geen reactie ontvangen. 1 automatisch mailtje in 7 weken. Zelf contact opnemen en de enige reactie die je krijgt is dat het bij de leverancier ligt. MAXICT verkoopt de spullen toch of wie is nou de snackbar? Veelvuldig contact gehad en slechts 1 aardige medewerker aan de lijn gehad. Jammer dat het zo gelopen is en door de afhandeling het hele vertrouwen in MAXICT kwijt.

Goedemorgen Nevis,

Bedankt voor het delen van je shopervaring in onze webwinkel. Helaas lees ik dat we je niet geheel naar wens hebben kunnen helpen. Ik haal uit je review dat het door jou bestelde product defect is geraakt en dat je niet op de hoogte bent gehouden over de status en de afhandeling van je retour.

Dit vinden wij erg vervelend en hiervoor bieden wij dan ook onze welgemeende excuses aan.

Graag kijken wij de case voor je na. Hiervoor wil ik je vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review. Zo kunnen wij je gegevens erbij pakken, de case opnieuw bekijken en contact met je opnemen.

Graag zien we je e-mail tegemoet.

Nogmaals onze oprechte excuses.

1 2 3 ... 116

Scorekaart voor Max ICT B.V.

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg