Max ICT B.V.

125.085 producten en 139.361 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Max ICT B.V.

Review toevoegen

Algemeen

Product Al een tijdje op het oog en bij Max ICT de goedkoopste dus besteld.

Verzending

GLS en ken de bezorger dus dat zit wel goed. Netjes afgeleverd.

Beste prutser001,

Bedankt voor je review.

5-sterren. Dankjewel! We zijn blij om te horen dat alles netjes is afgeleverd.

Heel veel plezier met je aankoop. Mochten we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit natuurlijk graag.

Fijne dag.

Algemeen

Heb bij Max ICT een videokaart besteld waarvan dagen na de eerste levering nogmaals een exemplaar geleverd is

Verzending

Na meerdere malen contact te hebben gezocht over eventuele kosten bij retourneren geen reactie of toelichting over ma procedure.

Had op zn minste een korte infomail verwacht.

Onzorgvuldig, onprofessioneel en laatste keer dat bij deze webshop gekocht is.

Klantenservice

Nooit een reactie ontvangen na e-mail op genoemde en algemene adres in communicatie.

Beste inform tweak,

Bedankt voor je review.

Vervelend om te lezen dat je geen reactie hebt ontvangen op je retourkosten vraag. Onze excuses voor het ongemak.

Mogen wij je vragen om ons een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en je ordernummer. Wij nemen graag contact met je op.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Is opgelost naar tevredenheid na aanleiding van een telefoontje.
product besteld, en wacht op uitlevering

Beste m,

Bedankt voor je review.

Wij snappen dat dit erg vervelend is. Graag leggen wij je uit waar dit prijsverschil uit voort komt.

Wij werken met verschillende leveranciers en flexibele dagprijzen. Hierdoor kan het dus zijn dat de prijs afwijkt van de eerder getoonde prijs.

Onze excuses dat je niet naar wens bent geholpen door onze klantenservice. Graag zouden wij willen weten met wie je gesproken hebt.

Mogen wij je vragen om ons een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en je contactgegevens. Wij nemen graag contact met je op.

Wij wensen je een fijne dag.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Site is soms traag, maar bestellen ging prima. veel betaal mogelijkheden en overzichtelijk in te zien wanneer er geleverd gaat worden

Verzending

2 weken levertijd voor mijn monitor. Werd direct gecommuniceerd en uiteindelijk na 15 dagen geleverd!

Klantenservice

Zijn snel, maar veel standaard mailtjes. Uiteindelijk wel de informatie die ik nodig had gekregen.

Beste rcthans,

Bedankt voor je review.

Wij zijn erg blij om te horen dat we je naar wens hebben kunnen helpen. De door jouw gegeven feedback zullen we meenemen in ons verbetertraject. Dankjewel hiervoor. :-)

Veel plezier met je aankoop. Fijne dag.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2

Algemeen

T/m betaling is het proces prima ingericht - daarna slecht. Kom ik op voldoende uit. Dit komt niet overeen met eerdere bestelling- die ging wel goed.

Verzending

Uiteindelijk de bestelling maar geannuleerd, ik had er geen vertrouwen meer in. Ten tijde van bestelling was de levertijd 1-3 dagen (op maandag besteld), vrijdag achteraan gebeld en begreep dat er een vertraging in zat en dat men dinsdag meer wist. Op dinsdag kreeg ik vrijdag te horen als leverdatum. Vrijdag begreep ik dat verkeerd gecommuniceerd en was en dat dat zeker niet haalbaar was - en dat het nog twee weken langer zou duren.

Klantenservice

Lisanne van de webcare zal het vast druk hebben als ik de voorgaande reviews erop na sla. Maar desondanks zelf de bestelling gedaan en verwachtingen waren eigenlijk niet heel hoog. Vanuit mijn oogpunt is het simpel, klant bestelt, als je verkopende partij je afspraak niet na kan komen, houd je de koper op de hoogte. Als een koper 3x daarna moet bellen, heb je je processen gewoon niet goed. Wat de klantenservice echt slecht in de situatie is samenvattend 1) gebrek aan productkennis en was niet in staat om zich in de behoefte van de klant te verplaatsen. Daarnaast 2) een klacht/uiting van ongenoegen over het voorgaande over kenbaar gemaakt, waar niks mee is gedaan. Om positief af te sluiten, alle personen die ik sprak over mijn geannuleerde bestelling waren allemaal bijzonder vriendelijk.
Edit - de terugbetaling is inmiddels gedeeltelijk gedaan, daarmee is mijn "probleem" helaas nog niet volledig opgelost. De ervaring klantservice heb ik aangepast naar slecht.

Beste Saumaran,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Vervelend om te horen dat het proces niet is verlopen zoals dit hoort. Onze excuses hiervoor.

Mogen wij je vragen om ons een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review? Dan pakken wij je gegevens erbij en kijken de financiële afhandeling graag voor je na.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Algemeen

Voor de tweede maal in korte tijd een nieuw systeem gekocht. Alles was wederom prima in orde.

Beste HansvDr,

Dankjewel voor je review.

Fijn om te horen dat alles wederom naar wens is verlopen. :-)

Heel veel plezier met je aankoop. Mochten we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dit natuurlijk graag.

Fijne dag.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

USW-Flex-Mini besteld op 26-05, deze hadden ze voldoende (eigen) voorraad volgens de site en zou de volgend dag geleverd worden.
Door drukte bij DPD heeft het vertraging opgelopen wat ik begrijp maar pakketje is pas op 27-05 aangemeld bij DPD(Order informatie is doorgegeven aan DPD )

Levering zou nu volgens de chat op 2 juni plaats vinden.

Klantenservice

Vragen gesteld over de levering maar tijdens het gesprek ineens geen antwoord meer

Beste teeuwj,

Bedankt voor je review.

Excuses voor de vertraging. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Mogen wij je vragen om ons een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review? Dan kijken wij je bestelling graag voor je na.

Excuses voor het ongemak.

Algemeen

Zou 1 op 1 de reviews van Tweakers kunnen kopiëren.
Had een item besteld en na weken wachten uiteindelijk contact opgezocht en vervolgens is mij verteld dat zij er achteraan zouden gaan.
Na 5 weken werd mij verteld dat het item niet meer leverbaar is en dat zij met een alternatief zullen komen.

Verzending

Er heeft geen verzending plaatsgevonden. Blijkbaar komt het rechtstreeks vanuit China.

Klantenservice

Welke klantenservice? Klantenservice is dat je je afspraken nakomt toch?

Beste Nexuses,

Bedankt voor je review.

Vervelend om te horen dat we je niet naar wens hebben kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak.

Mogen wij je vragen om ons een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en je order? Dan pakken wij je gegevens erbij en kijken het graag voor je na.

Algemeen

Wederom besteld product dat niet uitgeleverd wordt. Krijg ik later mailtje dat product niet meer geleverd kan worden voor de bestelde prijs. Of ik akkoord ga met de nieuwe hogere prijs.

Klantenservice

Geen excuses, geen enkele tegemoetkoming. Heb dit al eerder gehad. Je besteld iets en kan het vervolgens niet krijgen tegen die prijs. Lokkertjes in de webshop, zonder uit te leveren lijkt daarmee bedrijfsmodel?

Beste Peetke,

Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het door jouw bestelde product niet meer leverbaar is. Onze excuses voor het ongemak.

Mogen wij je vragen om ons een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en je ordernummer? Dan pakken wij je gegevens erbij en kijken het graag voor je na.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Voor een goede prijs een product kunnen aanschaffen maar de verzendtijd was om te huilen. 7 mei besteld 28 mei in huis. Er stond 4 a 7 werkdagen. Niet alles kan worden af geschoven aan corona. Contact genomen en kreeg nieuwe verwachte levertijd van 21 mei. Werd ook niet waargemaakt dus ze komen afspraken niet goed na. Heel jammer

Zoals boven vermeld 21 dagen gewacht om order binnen te krijgen

Klantenservice

Vriendelijk, maar zoals aangegeven komen afspraken niet na zouden het gaan uit zoeken en mij informeren over nieuwe leverdatum die dus niet bleek te kloppen.

Beste ashraf13579,

Bedankt voor je review en je feedback.

Wij ervaren jouw feedback als zeer waardevol en nemen dit dan ook zeker mee in ons verbetertraject.

Onze oprechte excuses dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Mogen wij je vragen om ons een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review? Wij kijken graag na waar het mis is gegaan.

Excuses voor het ongemak.

Algemeen

15 mei heb ik een bestelling geplaatst bij deze webshop, het product wat ik besteld heb heeft een levertijd van 1 tot 3 dagen. Nouja logisch kan ik mee leven.
Bestelling was eenvoudig te plaatsen, betalen ging ook prima..
Hier heb ik geen klachten over

Verzending

Maar als we het over verzenden gaan hebben word het voor deze webshop al een beetje erg lastig, de 19e stond er in mijn max dat het product verzonden zou zijn alleen is er geen track & trace zichtbaar.

Klantenservice

Na 5 werkdagen gewacht te hebben toch maar eens contact opgenomen met de klantenservice, wat je klantenservice kunt noemen.. echt waardeloos..
Track en trace code is schijnbaar niet op te vragen en steeds zijn ze aan het wachten op een bericht van hun leverancier? ik heb toch een bestelling bij Max geplaatst?

heb echt spijt als haren op mn kop dat ik met dit bedrijf in zee ben gegaan!

voor mij was dit echt de allerlaatste keer dat ik bij deze webshop iets besteld heb!

Beste ---==AiRWoLf==---,

Bedankt voor je review.

Vervelend om te zien dat je niet tevreden bent. :-( Onze excuses voor het ongemak.

Heb je je bestelling inmiddels mogen ontvangen? Indien dit niet het geval is willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review? Wij kijken het graag voor je na.

Algemeen

Bestelling zou met 3 dagen thuisbezorgd zijn, dat was 20 april, vandaag 25 mei nog niks binnen, op een betalingsherinnering na... Op e-mail wordt niet gereageerd, op een trustpilot review is wel snel een reactie gekomen, om te mailen waar vervolgens weer geen reactie op kwam.

Verzending

Wacht nu al ruim een maand, terwijl ik het volgens de website met 3 dagen in huis zou hebben, dit staat nog altijd zo op de website vermeld.

Klantenservice

Waardeloos omvat het prima, je krijgt gewoon geen enkele reactie terug. Op reviews reageren lukt wel, klinkt alsof de prioriteiten niet op orde zijn.

Beste esv77,

Bedankt voor je review.

Wat vervelend om te horen dat je geen reactie van ons hebt mogen ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor.

Mogen wij je nogmaals vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en je ordernummer? Dan pakken wij je gegevens erbij en kijken het alsnog graag voor je na.

Oprechte excuses voor het ongemak. Dit had natuurlijk niet mogen voorkomen.

Algemeen

Monitor besteld, volgens de site was deze voorradig en kan die dus zelfde dag afgehaald worden. Na bestelling gaf de site bij de order aan dat die pas na 5 dagen afgehaald zou kunnen worden. Even gebeld met de klantenservice en dit bleek te komen door de drukte. Aangezien ik voor afhaal had gekozen kwam mij dat slecht uit en is er keurig geregeld dat het alsnog dezelfde dag kon.

Beste IMarks,

Bedankt dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld. Wij zijn erg blij om te zien dat we je naar wens hebben kunnen helpen.

Heel veel plezier met de monitor. Mochten we je in de toekomst weer van dienst kunnen zijn, dan helpen we je graag.

Algemeen

Bestellen en betalen is super makkelijk, echter de levering blijft achterwege. Ook de klantenservice hoe vriendelijk ze ook zijn, doet schijnbaar niets. De informatie op de site, zoals levertijd en voorraad kloppen niet. Dus een gevalletje to good to be true. Wees wijs en zoek het alternatief bij een ander bonafide bedrijf.

Verzending

Over mijn order van 24 april 2020 zou op 6 mei bezorgd moeten worden. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.

Klantenservice

Sinds de bestelling heb ik inmiddels 3x contact gehad en tot 3x toe wordt me beloofd dat ik een email toegestuurd krijg. De eerste keer in een chat met een medewerker die belooft om de status van de bestelling te verifiëren bij het toeleverende bedrijf, niets vernomen. Na een week neem ik nu telefonisch contact op. Opnieuw wordt het me beloofd om een mail te sturen met de stand van zaken en op mijn verzoek een aantal alternatieven zodat ik een keus kan maken indien ik mijn order wil annuleren, niets ontvangen. Op vrijdag 22 mei bel ik opnieuw met MAX ICT, dit keer geef ik aan dat ik de order annuleer en een alternatief wil voor mijn oorspronkelijke besteling. In overleg wordt de keuze het moederbord Asrock FM2A68M-DG3+. De afspraak is dat ik een bevestigingsmail krijg met de omzetting naar de nieuwe keuze en de afspraak dat de meerprijs € 0,80 voor rekening komt van MAX ICT. Helaas ook nu wederom geen mail.

Ook bij mij bekruipt het gevoel van internet oplichting. En als dit het niet is dan is dan rest dit bedrijf een kort leven. Klant tevredenheid zoals die verder te lezen is ronduit NUL en de reviews die positief zijn twijfelachtig van afkomst.

Beste RemBru,

Bedankt voor je review.

Onze excuses voor de slechte communicatie en het ongemak. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Mogen wij je vragen om ons een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van je ordernummer en deze review? Dan pakken wij je gegevens erbij en kijken het graag voor je na.

Nogmaals excuses.

Algemeen

Grasmaaier besteld, vanwege corona langere levertijd, ok prima, maar nu meer dan een maand niets leveren is belachelijk.
Mijn pakketjes uit China (aliexpress) kwamen zelfs sneller.

Verzending

Product volgens mij 2x moeten verzenden om dat het gewoon niet lukte, vervolgens geen bericht niets, moet er zelf achteraan en dan komen ze met, ja maar....einde ja maar....ja maar nu gewoon mijn geld terug.

Klantenservice

Zie hier boven er staat genoeg beschreven en ik moet dit volmaken.

Edit, ik heb RMA aangemaakt op mijn account bij MAXICT.
Jammer maar ik denk dat aangezien de hoeveelheid mensen die op dit moment klagen dat het langer dan een maand duurt, dit bedrijf de kop gaat kosten...

Hi Friemeltje,

Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je de grasmaaier nog niet geleverd is. Excuses voor het ongemak.

Mogen wij je vragen om een email te sturen naar webcare@maxict.nl met vermelding van je ordernummer en deze review. Dan pakken we je gegevens erbij en kijken graag met je mee.

Algemeen

Oplichting en oneerlijke B2B handelspraktijken. U kan een detail in het shopping forum lezen op Tweakers.

Verzending

Er heeft geen verzending plaatsgevonden daar het product zogezegd niet meer leverbaar is maar het is wel beschikbaar op de site?

Klantenservice

Continu een andere gesprekspartner via mail en telefoon en het bedrijf probeert je gewoonweg op te lichten

Hi eYaTed,

Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je product nog niet geleverd is. Excuses voor het ongemak.

Algemeen

Goede service. Keurig op tijd geleverd. prijs kwaliteit prima. Website in orde en duidelijk omschrijving prima

Hi Tomdegroot,

Dank je wel voor je review. Fijn dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. Veel plezier met je aankoop!

Mochten we in de toekomst weer wat voor je kunnen doen, dan horen we dit natuurlijk graag.

Algemeen

Voor een Logitech Harmony kwam ik via de tweakers pricewatch bij MaxICT terecht. Zij hanteerden een scherpe prijs en beloofden levering de volgende dag.
Betalen was eenvoudig, en het product werd zoals beloofd de volgende dag geleverd.

Verzending

Ondanks corona-drukte werd het product op de toegezegde tijd bezorgd, degelijk verpakt.

Hi aw_ghost,

Dank je wel voor je review. Fijn dat het product volgens verwachting geleverd is, veel plezier met je Logitech Harmon!

Algemeen

Duidelijke website, AOC beeldscherm snel gevonden en was op voorraad. Snel geleverd.. Prima beeldscherm, rustig, duidelijk beeld. Gebruik het nu 4 dagen, heel tevreden.

Snel geleverd, goede communicatie

Hi Jan Kalwij,

Dank je wel voor je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je AOC beeldscherm, wij wensen je veel plezier daarmee.

Algemeen

Ik ben zeer tevreden over de service van Max ICT, ze hadden de logitech headset die ik zocht nog op voorraad en het online bestellen ging soepel.

Verzending

Op vrijdag besteld en op zaterdag werd het al afgeleverd ondanks het voorbehoud dat het iets langer zou kunnen duren ivm met drukte door covid-19. Een klein verbeterpunt zou zijn als de vervoerder wat preciezer kan aangegeven hoe laat ongeveer de aflevering zal plaatsvinden. Het was gelukkig niet al te laat. De headset doet het verder uitstekend.

Beste Teresa,

Dankjewel voor je review en je feedback.

Hier kunnen wij van leren en nemen dit dan ook zeker mee in ons verbetertraject. Dankjewel.

Heel fijn dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met je headset. Fijn om te horen dat hij het uitstekend doet! :-)

Alvast een fijne avond.

1 2 3 ... 68

Scorekaart voor Max ICT B.V.

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg