Max ICT B.V.

123.445 producten en 137.654 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Max ICT B.V.

Review toevoegen

Algemeen

Hele mooie I5 Lenovo 17" notebook besteld, deze was alleen door MaxICT leverbaar. enfine .

Verzending

Lenovo werd binnen de gestelde termijn verzonden en door mij ontvangen. geen opmerkingen

Klantenservice

Door een misverstand werd de laptop in de verkeerde OS language geleverd. Dit is meteen opgepakt door MaxICT en adequaat opgelost, zoals dat hoort. Chapeau!

Algemeen

Helemaal prima. Zeer scherp geprijsde onderdelen (in mijn geval een Razer Tomahawk ATX Case). Bestellen ging makkelijk, product was op voorraad bij externe leverancier, maar werd toch binnen een week geleverd. Ook gedurende de bestelling en bezorging keurig op de hoogte gehouden door track en trace en updates in mijn account.
Na het lezen van de reviews had ik bijna niet verwacht een product te krijgen of in ieder geval erg laat, echter de goede prijs haalde me toch over de streep. Gelukkig alleen maar meegevallen.

Verzending

Geinformeerd over verzending door Max ICT en track en trace van DHL, geen problemen

Beste AKA-,

Bedankt voor het delen van uw shopervaring bij Max ICT. Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad! :-)

Wij willen u veel plezier wensen met uw bestelling en hopen u in de toekomst nog vaker maximaal van dienst te mogen zijn.

Fijne week.

Algemeen

Bestel redelijk vaak bij verschillende webshops, bij MAX ICT heb ik er een slechte ervaring aan overgehouden. Bestelling 24-04-2021 geplaatst, met maximale verwachte leverdatum van 5-5-2021. Product staat nog steeds als 'bij leverancier op voorraad' op de site, echter wacht ik nog steeds! Vergelijkbare webshops kunnen al wel de producten uitleveren.

Het houden van kwaliteitsnormen zoals ICTWaarborg neemt verantwoordelijkheden met zich mee. Eén van de eisen is betrouwbaarheid. Ik vraag mij sterk af of MAX ICT deze verplichtingen kan waarborgen. Later meer.

Klantenservice

Op email wordt niet gereageerd, zelfs niet na een reminder. Geen actieve statusupdate van je bestelling en na er achteraan te bellen, leek het de persoon aan de lijn verstandig om nog tot volgende week te wachten.

Beste Xenonbyte,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor de vertraging van uw order.

Ik zou graag met u mee willen kijken. Mag ik u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl Graag uw ordernummer en deze review erbij vermelden. Dan kijk ik graag met u mee.

Nogmaals onze excuses.

Algemeen

6 harde schijven besteld waarvan er 3 in eigen voorraad waren en 3 bij een leverancier. Die laatste 3 zouden later geleverd worden, maar toch alles de volgende dag ontvangen. Via twee verschillende zendingen. Echt top service.

Beste FreekDamen,

Bedankt voor het delen van uw shopervaring bij Max ICT! Fijn om te lezen dat deze ervaring positief is! :-)

Wij willen u veel plezier wensen met uw bestelling en hopelijk mogen wij u in de toekomst nog vaker maximaal van dienst zijn!

Algemeen

ASUS B550 TUF en R9 5900X besteld op 13 januari.
In meerdere communicatie wisselingen aangegeven dat ik de twee samen wil ontvangen omdat ik aan de een niets heb zonder de ander.
Moederbord was snel beschikbaar, processor niet, want die was voor MSRP aangeboden/verkocht.
Ze waren natuurlijk nooit van plan die processor te leveren voor MSRP dus hebben ze gewoon het moederbord op gestuurd.
Om de stunt compleet te maken. Ik heb het moederbord nooit ontvangen, maar iedere discussie daarover wordt genegeerd of met standaard reacties beantwoord. Ik heb nog geen afleverbewijs gezien, geen moederbord.
Wel is mijn processor gecanceld en het geld geretourneerd, zijn ze van die verplichting ook mooi af.

Verzending

Zeer slecht. Mijn moederbord schijnt te zijn verstuurd echter ik heb niets ontvangen. Zij claimen dat ie is bezorgd maar komen niet eens met een bezorgbewijs. Kan natuurlijk ook niet want ik was niet eens thuis.

Klantenservice

Zeer slecht. Standaard antwoorden geen hulp. Klantwensen worden niet gehonoreerd. Duidelijke instructie geen moederbord zonder processor te versturen word genegeerd. In januarie betaalde processor wordt gewoon gecanceld.

Beste Theodoor v B,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat wij u niet naar wens hebben geholpen. Onze oprechte excuses.

Ik zou graag willen meekijken met uw order. Mag ik u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl Graag uw ordernummer en deze review erbij vermelden.

ITsEZ Karma 13,2K

Algemeen

Dat deze webshop nog mag bestaan blijft me verbazen. Ze geven structureel (en waarschijnlijk express) verkeerde levertijden en voorraden aan.

Verzending

De bestelling is nooit geleverd, want er was geen voorraad. Ondanks dat zowel in de Pricewatch, als op de productpagina, als bij de bestelling een leverdatum was beloofd.

Klantenservice

Klantenservice kan natuurlijk alleen maar vertellen dat het niet wordt geleverd. Ze doen geen enkele moeite om een alternatief te bieden.

Beste ITsEZ,

Bedankt voor het delen van uw shopervaring. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over met name de aangegeven levertijden en voorraden.

Er zijn producten die rechtstreeks vanuit ons verzonden worden en deze zijn vaak de volgende dag al in huis. Er staan echter ook producten op de website die vanuit de leverancier moeten komen. Dit wordt ook aangegeven bij ieder product. De leverdatum die wordt aangegeven bij een product is een verwachte leverdatum en deze kan helaas wel eens afwijken.

Mocht u nog willen kijken voor een alternatief of andere vragen hebben, dan horen wij het graag. U mag dan een e-mail sturen naar webcare@maxict.nl Graag uw ordernummer en deze review erbij vermelden.

Algemeen

Nu meer dan 4 keer geprobeerd een op voorraad aangegeven GPU te kopen via maxict.
Zonder inlichten dat het product niet meer leverbaar is, gewoon de order tot oneindig laten bestaan. Tot de klant zelf maar om zijn geld terug vraagt geeft aan dat je heel slecht bezig bent en eigenlijk onwaardig om in de privewatch te staan.

Klantenservice

Als antwoord krijgen”ja maar iedereen kan slecht leveren” werkt niet echt als je zef aangeeft het product in eigen voorraad te hebben.
Ook het is net voor u uitverkocht werkt ook niet echt als je als ICT bedrijf niet een realtime stock kan bijhouden.

Beste Cyber_jo

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Ik begrijp dat het hier gaat om een GPU. Dit is een product waar op het moment veel vraag naar is, maar helaas weinig aanbod.

Wij werken achter de schermen hard aan het verkrijgen van meer voorraad, maar helaas is dit lastig. Voor meer informatie zou ik u willen wijzen naar onze informatiepagina: https://maxict.nl/landing...epagina-grafische-kaarten

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het natuurlijk graag. U mag dan een e-mail sturen naar webcare@maxict.nl Graag uw ordernummer en deze review erbij vermelden.

Algemeen

Na mijn vorige review 26 april heeft case manager mij gebeld op 28 april heb deze terug gebeld op 29 april was niet aanwezig was vrij heb zijn collega gevraagd om door te geven alles op mail te zetten

de printer stond op leverdatum 30 april heb gewacht tot 8 mei heb niets ontvangen men zou andere opties op mail sturen

nu zie ik dat aankoopbedrag word terug gestort zonder ook maar enig overleg dit is dus de tweede keer (ook in maart alleen stond mijn bestelling toen niet op uitlevering ) dat dit gebeurt zie review 26 april

toen ik deze printer kocht in januari en levering 2 februari stond er bij dat deze voor dat bedrag werd geleverd, als er een leverdatum staat men heeft dan een koop overeenkomst je kan daarna alleen retouren door aanmaak van een rma

dus max ict houd zich niet aan de koopovereenkomst en hun eigen voorwaarden er is wel een alternatief aangeboden maar veel mindere printer die ik had besteld en er moest worden bijbetaald men had een printer moeten leveren gelijkwaardig zonder bijbetaling

Gezien de vele reviews negatief en positief jammer dat max ict denkt dat negatieve reviews ook positief zijn en dan zijn er ook nog sprookjes reviews van wachten loont , heb een beter product of duurder ontvangen , zonder bijbetaling zou zo weer bestellen of niet geleverd ,wacht al maanden , in drie keer geleverd , de volgende dag niet geleverd , geen goede oplossing , komen afspraken niet na ,bestel hier nooit meer , moet alleen bijbetalen , word niet op de hoogte gehouden , verkeerd product , te laat geleverd . enz trek dan zelf maar een conclusie

als dit de klantvriendelijkheid is en men zo omgaat met koper en dit uiteindelijk de oplossing is van de printer die in januari besteld is en geleverd zou worden 2 februari en daarna 30 april en niets ontvangen waar is max ict dan mee bezig

Max ict zet de levertijd e toch achter ik heb geen rma aangemaakt

Het resultaat komt in mijn volgende review

Algemeen

Slechte communicatie en de afhandeling neigt naar oplichterij. Deze winkel lijkt bewust bezig met deze wanpraktijken gezien de vele ervaringen die je ziet op Tweakers.

Verzending

Product werd, na maanden te hebben gewacht en gebeld, niet geleverd.

Klantenservice

Hebben meermaals gelogen over de beschikbaarheid van het product. En zadelen me met verkeerd product en retour daarvan op. Geld retour heeft vervolgens nog weken geduurd.

Beste DirtyBird,

Bedankt voor het delen van uw shopervaring. Vervelend om te lezen dat wij u niet naar wens hebben geholpen en dat de communicatie niet soepel is verlopen. Onze oprechte excuses.

Als ik het goed begrijp is uw order inmiddels helemaal afgerond en heeft u het aankoopbedrag terug ontvangen. Mocht dit nog niet het geval zijn of mocht u andere vragen/opmerkingen hebben. Dan horen wij het graag en mag u een e-mail sturen naar webcare@maxict.nl Graag uw ordernummer en deze review erbij vermelden.

Algemeen

Het was de enige leverancier welke mijn product op voorraad had. Naast de voorraad werd het ook ontzettend snel geleverd!

Beste Maradonny,

Bedankt voor het delen van uw shopervaring en bedankt voor de 5-sterren beoordeling! :-) Fijn om te lezen dat u tevreden bent.

Wij willen u veel plezier wensen met uw bestelling en hopelijk mogen wij u nog vaker van dienst zijn.

Algemeen

Had een rtx 3070 besteld terwijl de schaarste al aanzienlijk was. Maar leek nog een redelijke prijs (825,-). Bij bestellen kreeg ik mededeling dat de kaart binnen 4 dagen geleverd zou worden. Onzin natuurlijk. Bij navraag zeiden ze dat het minstens 2022 ging worden. Waarom neem je dan m'n geld aan? Om het een jaar vast te houden? Zet dan gewoon 'niet leverbaar' bij de advertentie. Inmiddels verschijnen de 3070's nog steeds af en toe op de site voor deze prijs. Onbegrijpelijk als ke het niet kan leveren.
Na lamge tijd mijn geld terug gekregenm erg traag met reageren. En vervolgens gedoe om dit weer mijn boekhouding te verwerken, met creditfactuur, btw die al was verekend voor het kwartaal, etc...
Veel gedoe voor niks.

Klantenservice

Enkele dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn vraag was toegewezen aan iemand en vervolgens nog enkele weken wachten voordat er ook echt iet mee werd gedaan. Na lange tijd, dus geen product en eindelijk mijn geld terug.

Beste Freefloater,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u niet naar wens bent geholpen. Onze oprechte excuses.

Ik lees dat het hier gaat om een product waar wereldwijd problemen mee zijn. Er is veel vraag naar, maar helaas weinig aanbod. Meer informatie over de grafische kaarten kunt u lezen op onze informatie pagina: https://maxict.nl/landing...epagina-grafische-kaarten

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij dit graag. U mag altijd contact met ons opnemen.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ze hebben echt veel in voorraad en soms kan het wat langer duren dat je iets ontvangt, maar uiteindelijk is het wachten wel waard. Via IN3 betaling is super en ik zou er zo weer bestellen. Goede service.

Beste Childoflight16,

Bedankt voor het delen van uw shopervaring. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze grote voorraad en service! :-)

Bedankt voor uw aankoop bij Max ICT en het delen van uw ervaring bij Max ICT B.V.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer van dienst zijn.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Binnen tweakers pricewatch gekeken wanneer een kleine switch spoedig geleverd kon worden.
Bij MaxICT was deze op voorraad, voor 22:00 besteld volgende dag geleverd.
Ik had ook nog wat korte netwerkkabels nodig (deze waren op voorraad bij MaxICT, echter er stond niet bij volgende dag levering)
Vrijdag 30 april besteld, dus ik verwachte dat ik Zaterdag 1 mei of Maandag 3 mei een Pakket zou ontvangen.
Helaas niet dus.

De kabels heb ik vandaag Dinsdag 4 mei ontvangen.
De Switch krijg ik morgen, als het goed is dan is het 5 mei.

Misschien kan ik niet tellen, maar 4 dagen is niet gelijk aan de volgende dag.
Beiden pakketten zijn los van elkaar vezonden, dus had ik de switch Zaterdag moeten ontvangen.

Verzending

Beiden pakketten zijn los verzonden.
Switch was volgende dag bezorging, echter dat is dus niet volgende dag maar wordt 4 dagen.

Beste ANimo78,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levering. Onze excuses.

Mag ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar webcare@maxict.nl. Dan kijk ik graag mee in uw order om te kijken waarom het langer heeft geduurd dan verwacht. Zo kunnen wij uw ervaring en feedback meenemen in ons verbetertraject.

Nogmaals onze excuses.

Algemeen

Drie schermen besteld voor een Triplescreen setup. Donderdag 22 april 's avonds besteld met een levertijd van 1-3 werkdagen. De maandag kreeg ik een bericht dat 'de order is verzonden en compleet uitgeleverd', met als tijdstip 11:43.
Ik was de hele dag thuis en er is niemand geweest. Einde vd middag gebeld met MaxICT. Omdat het net 17u was, was het niet mogelijk om direct met de leverancier contact op te nemen, maar ik zou zsm een Track & Trace krijgen.

Dinsdag Koningsdag, dus die dag telt niet mee.

Op woensdag komt er een pakketbezorger aan de deur, met twee pakketten. Dit terwijl ik drie schermen had besteld. De pakketbezorger had echts niets meer mee dan deze twee pakketten. Direct gebeld met de pakketdienst, die op postcode heeft gecheckt en slechts voor twee schermen een order heeft gekregen.
Direct met MaxICT gebeld, met bovenstaande verhaal als uitleg. MaxICT gaf aan dat er wel iets raars leek te zijn met de order, dat deze is opgesplitst. Desalniettemin werd mij wederom zsm een Track & Trace beloofd.

Donderdagochtend een gemiste oproep van MaxICT en dus teruggebeld. Bovenstaande verhaal wederom uitgelegd en ook aangegeven dat ik het vertrouwen wat kwijt was, gezien er al twee keer een Track & Trace was beloofd. De medewerker van MaxICT die ik aan de telefoon had, had echter een kort lijntje met de leverancier en had eigenlijk altijd binnen een paar minuten een antwoord en die zou die mij dus direct doorsturen.

Na maandag nog niets te hebben gehoord opnieuw gebeld. Er was 'goed nieuws': mijn pakket zou einde van de week komen. Niet acceptabel, om aan te geven dat er 1-3 werkdagen levertijd is, het pakket op te splitsen zonder melding (zelfs aangeven dat het volledig is uitgeleverd) en dan vervolgens vrolijk vertellen dat je pakket nóg een paar dagen later komt. Het pakket mogen ze houden en ik heb inmiddels bij een ander bedrijf besteld. (Overigens binnen 24u levering en wél een keurige Track & Trace!)

Samengevat:
- Aangeven dat alles compleet is verzonden en uitgeleverd, terwijl er nog niets is verzonden
- Het pakket ongevraagd / zonder melding opsplitsen in twee orders
- Het ene order leveren na 4 dagen, de ander na 2 weken

Klantenservice

Het heeft 4 telefoontjes gekost om uiteindelijk de 'waarheid' boven tafel te krijgen, dat het derde pakket gewoon veel later wordt verzonden. 3 keer een belofte over het versturen van een Track & Trace en dit niet doen. Tot slot telkens eerst 5 a 10 minuten in de wacht staan alvorens een medewerker te kunnen spreken.

Veel slechter kan het niet in mijn opzicht.

Beste Ernsthx,

Bedankt voor uw review. Ik zie dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen. Vervelend om dat te lezen. Sorry voor de vervelende situatie.

Wij nemen uw ervaring en feedback ook zeker mee in ons verbeterproces. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben of mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, horen wij dit graag. U mag dan een e-mail sturen naar webcare@maxict.nl

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Verzending: Score: 2

Algemeen

meerdere malen aankopen gedaan bij Maxict. Dit omdat ze vaak aangeven artikelen op voorraad te hebben. Vorige week voor de ps5 een game gekocht waarop stond volgende dag in huis. Ik was al sceptisch over de voorraad die ze aangeven op de website. Helaas na 2 dagen nog steeds het artikel niet ontvangen. Het gebeurd te vaak dat ze aangeven artikelen op voorraad te hebben en volgens wordt het niet geleverd. Jammer.

Verzending

Levertijden kloppen vaak niet. Te vaak gebeurd het dat als ik een artikel bestel, het niet geleverd wordt op de aangeven tijden.

Klantenservice

Kreeg een mail dat ik moest afwachten. Te vaak krijg ik excuus mailtjes.

Hi NielsCSGO,

Hé, ik zie dat we je niet naar wens hebben kunnen helpen. Dat vind ik erg vervelend om te lezen. Sorry voor de vervelende situatie.

Graag kijkt een collega of ik je order voor je na. Mag ik je vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en je ordernummer?

We doen er alles aan om je case zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er meer bekend is zullen we ook contact met je opnemen.

We zien je maitje graag verschijnen.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Een beeldscherm besteld die voor € 475,00 op hun site stond en binnen ongeveer een maand geleverd zou worden. Lange levertijd geen probleem gezien de scherpe actie. Een week na de bestelling wordt ik gevraagd of ik € 49,00 bij wil betalen anders kunnen ze niet leveren. Dat vond ik nogal een bijzondere manier van zaken doen.

Heb de koopovereenkomst ontbonden en het beeldscherm voor dezelfde prijs bij een andere leverancier kunnen bestellen, die bovendien binnen een paar dagen kon leveren.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Had een Xbox one controller besteld met kabel, zwart.
Wat aankomt was een controller die inderdaad zwart is maar anderzijds alleen blauwe knoppen heeft.

Daarna nog voor de zekerheid ingeplugd, en hij werkte ook niet.

Verzending

De levering was standaard.

Klantenservice

In eerste instantie wilden ze me in-store credit geven toen ik de controller als foutief aangaf. Ik moest zelf beroep doen op de wet koop op afstand (herroepingsrecht). Toen kreeg ik wel alle info en een al betaalde verzending.

Beste DreadZeppelin,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat wij u niet naar wens hebben kunnen helpen. Onze oprechte excuses.

Ik hoor graag van u als wij nog iets kunnen betekenen. U mag dan een e-mail sturen naar webcare@maxict.nl Graag uw ordernummer en deze review erbij vermelden.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

Apparaat besteld via MaxICT van een Duits leverancier, werd op de website aangegeven dat de levertijd 5 - 7 werkdagen zou omvatten. Dit werd uiteindelijk 10 werkdagen.

Gezien het verschil in prijs bij MaxICT en andere verkooppunten was het geen enkel probleem om wat langer te wachten.

Verzending

Prima verpakt, alleen jammer dat ze DPD & GLS gebruiken, fijn dat hier in de buurt een respectabel pakketpunt zat voor deze koeriers.

Klantenservice

Snel antwoord en ook van iemand die daadwerkelijk wat wist van de bestelling, geen enkele keer een standaardantwoord ontvangen.

Goedemrogen maxboone,

Bedankt voor uw aankoop bij Max ICT B.V. en het delen van uw shopervaring.

Excuses dat het bestelde product iets langer op zich heeft laten wachten dan werd gecommuniceerd op onze website. Gelukkig lezen wij dat het voor u geen probleem was om langer te wachten gezien het verschil in prijs.

Uw feedback waarderen wij enorm en zullen wij zeker intern opnemen.

Dankuwel voor het delen van uw ervaring bij Max ICT. Wij zijn erg blij dat we u naar wens hebben kunnen helpen.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer eens van dienst zijn.

Fijne dag!

Algemeen

Makkelijke site om te bestellen. Produkt snel gevonden met duidelijke beschrijving. Site overzichtelijk ingericht zodat ik erg snel af kon rekenen.

Verzending

Snel geleverd en zonder mankementen.

Goedemorgen veensons,

Dankuwel dat u uw shopervaring met ons heeft gedeeld. 5-sterren, super! Dankuwel hiervoor.

Wij zijn erg blij om te lezen dat u een prettige shopervaring bij ons heeft ervaren.

Heel veel plezier met uw bestelling. Graag staan wij in de toekomst weer voor u klaar.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

4 keer spullen van besteld.netjes geleverd.laatst keer usb stick besteld,thuis opengemaakt,inhoud verkeerd,terug ,binnen twee dagen nieuwe ontvangen .

Verzending

Altijd in goede staat geleverd,zelfs je krijgt email wanneer de postbode aankomt.

Klantenservice

Ik werd gebeld en verteld dat ik nieuwe krijg.

Goedemorgen hastasiempre74,

5-sterren, dankuwel! Wij zijn erg blij om te lezen dat we u naar wens hebben kunnen helpen. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service.:-)

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer van dienst zijn.

Veel plezier met uw bestelling.

1 2 3 ... 102

Scorekaart voor Max ICT B.V.

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg