Max ICT B.V.

24.046 producten en 27.603 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Max ICT B.V.

Review toevoegen

Algemeen

Een muis besteld. De levertermijn werd steeds opgeschoven en uiteindelijk konden ze niet leveren.
Daarna nog een TV besteld, maar daar kreeg ik ook een mailtje over. Ze hadden mijn geld wel ontvangen en ze konden ook wel leveren, maar dan zou het van een andere leverancier moeten komen en dan zou de prijs omhoog gaan. Was ik best wel boos over en volgens mij is het nog illegaal ook.

Beste Bram,

Bedankt voor je open feedback,
Ik lees dat er een en ander niet gelopen is zoals je dat van ons zou mogen verwachten en begrijp dat je hier teleurgesteld over bent.
Zou je even contact met ons op willen nemen, we willen graag met je kijken hoe we dit met je goed kunnen maken.
Wil je een mail sturen naar webcare@maxict.nl, dan gaat mijn collega dit met je oppakken en kijken we naar een geschikte oplossing.

Algemeen

Deze mensen komen geen enkele afspraak na. Ze beloven van alles, maar maken niets waar.

Verzending

Eerst te laat bezorgd, dan verkeerd bezorgd. Is door een bezorger 2 straten verderop afgeleverd op het verkeerde adres. In de garage gezet terwijl deze mensen niet thuis waren en zelf een handtekening gezet. Heb nog geluk gehad dat deze mensen bij mij aan de deur kwamen om dit te melden.

Klantenservice

Heel vriendelijk en behulpzaam, maar een wolf in schaapskleren. In die zin dat ze van alles beloven, maar niets en dan ook helemaal niets waar maken. Geen enkele belofte wordt waargemaakt.

Beste Eric,

Bedankt voor je feedback,

Vervelend om te horen dat er het een en ander verkeerd is gegaan rondom de levering van je product, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik begrijp dat mijn collega gisteren contact met je heeft gehad en dat de situatie is uitgesproken.
Nogmaals dank voor je feedback, daar leren wij ook weer van, we gaan ermee aan de slag om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gaat voorkomen.

julus Karma 5,98K

Algemeen

Zeer voordelige webshop, met gigantisch assortiment. Maar wel bedoeld voor 'gevorderden'. Goed opletten en specs vergelijken voordat je iets koopt. "What you see is not always what you get". Zondag Surface Book besteld, volgens Tweakers met QWERTZ (Duitse) indeling, website MAXICT meldt niets over afwijkende layout, maar het blijkt een AZERTY-versie te zijn. Na tussenkomst van de klantenservice toch gekozen voor 7% duurder QWERTY-versie omdat deze ook beter leverbaar is.

Verzending

Zondag besteld, vrijdag in huis, zeer goed verpakt en compleet. Gelet op de laagste prijs van deze webshop vind ik dat acceptabel. Wel is het jammer dat je geen Track&Trace code krijgt. Daarom toch drie dagen "de deurbel in de gaten gehouden" of de koerier zou komen. Gelukkig nog voor het weekend.

Klantenservice

Maandagochtend ontving ik een heldere e-mail met de vraag of ik deze versie wel wilde hebben vanwege AZERTY-keyboard. Dat volgde inderdaad niet duidelijk uit de productomschrijving. Ik vond dat niet zo erg, en gaf aan dat ik de koop in principe wilde laten doorgaan. Omdat ik niet binnen 24 uur werd teruggemaild heb ik gebeld. Ik werd vrijwel direct geholpen door vriendelijke medewerker. In overleg heb ik toch voor de iets duurdere versie met QWERTY-layout gekozen. Direct bijbetaald via Ideal. Hij liet mij weten dat de order dan woensdag of donderdag zou worden bezorgd door de externe leverancier. Uiteindelijk heb ik hem vandaag ontvangen.

Hi Julus,

Dank je voor je goede feedback. We zijn blij dat we je toch adequaat hebben kunnen helpen, ondanks de minpunten We gaan je feedback gebruiken voor verbetering van onze services.

Dus, ontzettend bedankt voor je eerlijke mening. We hopen dat je veel plezier gaat hebben van je Surface Book. Mochten we je weer van dienst kunnen zijn, of mocht je ergens tegenaan lopen waarmee je kunnen helpen dan horen we het graag.

Alvast een fijn weekend gewenst!

Algemeen

Website duidelijk, bestelling in goede staat binnen gekomen, netjes verpakt en product werkt naar behoren.

Hey TangoSokolov!

Bedankt voor je feedback, fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Veel plezier met je aankoop gewenst!

Algemeen

Vorige week dinsdag een bestelling geplaatst voor een GTX 1060 met 6GB geheugen. Kort daarna een bericht gekregen dat het hier om een prijsfout ging, waar ik het niet helemaal mee eens was (denk aan de prijs van een wat luxere GTX 1050Ti). Om het verhaal kort te houden, een aantal e-mails later werd ik op woensdag na nog een e-mail binnen twee minuten terug gebeld, omdat dit makkelijker was met communiceren. Uiteindelijk boden ze me een kaart aan met 3GB geheugen van een ander merk zonder bijbetaling, iets waar ik op dat moment meteen ja op gezegd heb omdat ik daar ook tevreden mee was. Na wat reviews gelezen te hebben wilde ik toch nog wisselen naar een wat andere kaart welke een kleine tien euro duurder werd. Na een belletje terug bood ik dus aan dat ik dat verschil zelf wel wilde betalen, maar zelfs dat hoefde niet.

Ik heb uiteindelijk voor een mooie prijs een leuke kaart gekocht bij deze winkel.

Verzending

Woensdag aan het einde van de dag was de kaart dus besteld. Aangezien dit product niet op voorraad was zou het 4 tot 7 werkdagen duren voor ik het product zou ontvangen. Binnen twee werkdagen kreeg ik een e-mail dat hij verstuurd was en dus vandaag ontvangen. Dit i.v.m. Hemelvaart welke er ook nog tussen zat. Dus erg snelle levering voor iets wat niet op voorraad was en vooraf al verontschuldigd was dat het langer zou duren dan de kaart die ik eigenlijk had besteld.

Klantenservice

De klantenservice bleef in ieder geval vriendelijk. Het had soms wat beter gekund, bijvoorbeeld ze noemde in een e-mail een prijs van een andere 6GB kaart, maar dit was in eens exclusief BTW. Na het telefoontje is het in eens in snelvaart opgelost, dus ben uiteindelijk ook te spreken over de klantenservice. Heb het gevoel dat ze hier de laatste tijd (maanden of jaren) flink op hebben ingezet.

Hallo Sietse!

Fijn om te horen dat je onze service als positief hebt ervaren en dat je samen met mijn collega een passende oplossing hebt kunnen vinden. Ik wens je veel plezier met je aankoop en hoop dat we je in toekomst wederom van dienst mogen zijn!

Algemeen

Plaatsen bestelling was eenvoudig, er waren 2 keuzes qua prijs voor een all in one (printer,copier,fax, scanner), uiteraard voor de voordeligste gekozen na een melding via prijalert. Nog gebeld met Max ICT na de bestelling om te vernemen hoe e.e.a. zou verlopen. Lade werd direct apart verstuurd, all in one zou max een week duren. Vandaag hebben ze de prijzen weer verlaagd, maar de levering van mijn bestelling wordt met een week uitgesteld. Op de website geeft men gewoon weer aan dat levering 4-7 dagen duurt. Als je belt verschuilt men zich achter een leverancier. Ik heb besteld bij Max ICT en als je op je website weer aangeeft dat de levering 4-7 dagen duurt, maar mijn bestelling uitstelt dan is dat een waardeloos verhaal m.b.t. de leverancier.

Zojuist mijn review aangepast, want na telefonisch contact met de klantenservice en deze review werd ik gebeld dat MAX ICT het oplost en morgen de bestelling laat bezorgen. Uiteindelijk duurt de levering dan 7 dagen, maar dat wist ik van te voren.

Verzending

1 dag voor de verwachte leverdatum wordt deze gewijzigd naar een week later. Tijdens 1e telefonisch contact werd aangegeven dat de leverancier hem rechtstreeks naar ons zou verzenden, maar nu blijkt hij eerst naar Max ICT te gaan en dus halen ze de verwachte leverdatum wederom niet en moet daar dus minimaal 1 dag bij om dan op 14 dagen levertijd te komen. (verwachte levertijd!)

Zojuist ook dit onderdeel aangepast, want uiteindelijk wordt het apparaat morgen geleverd en dat is volgens verwachting/afspraak.

Klantenservice

Na de aanpassing van de verwachte levertijd en het plaatsten van de review ook dit onderdeel aangepast.

Hallo MBNBemiddeling!

Dankjewel voor je beoordeling. Door een misverstand aan onze kant leek het erop dat je langer op je order zou moeten wachten dan was aangegeven. Gelukkig was dit reeds gespot en hebben we dit onmiddellijk voor je op kunnen lossen.
Alvast heel veel plezier gewenst met je bestelling en graag tot een volgende keer!

Algemeen

Fijn contact gehad met medewerker. De medewerker gaf zelfs aan dat de levertijd minder lang zou duren. Website ziet er prima uit en werkt handig.

Beste Vliegenier04,

Wat fijn dat mijn collega heeft meegedacht om je sneller van dienst te kunnen zijn.
Bedankt voor je vetrouwen en wat fijn de je ons je goede ervaring deelt. Veel plezier met je aankoop!

Algemeen

Ik heb op basis van de product vergelijking op Hardware.info mijn keuze voor de Dell 2716 gemaakt.
Echter, MaxICT heeft de 2717D geleverd. Ik kwam daar pas achter toen ik met de installatie bezig was van de monitor. Ik heb direct gebeld en degene aan de lijn wist zelf het verschil niet tussen de 2717 en de 2716. Ik heb dit toen zelf moeten aanwijzen. Hij zou de volgende dag een collega dit laten afhandelen.

Ik kreeg toen enkel een retour-email, over hoe ik het product moest terugsturen. Er stond ook in dat het niet geopend had mogen zijn en ik er een extra doos omheen moest doen, terwijl de monitor zelf zonder extra doos werd geleverd. Er werd ook niks vermeld over het toezenden van de juiste monitor. Of enige vorm van excuses
Toen heb ik zelf maar weer gebeld. Oh, ja, hij zou een code toesturen voor gratis retour sturen.
Deze moest ik dus zelf printen en ik moest zelf naar een DPD punt toerijden om de monitor daar af te leveren. Een hoop moeite en gedoe dus, enkel omdat MAXICT de verkeerde monitor heeft geleverd. Dit vind ik echt niet oke. Zij zaten fout en ik moest alle moeite doen.
Om die reden heb ik ook maar gewoon de bestelling geannuleerd omdat ik liever de juiste monitor bij een andere winkel wil bestellen.

Hele slechte service en diensten dus van MaxICT

Verzending

Verkeerde product verzonden door MaxICT. En dan van mij verwachten dat ik er een extra doos omheen doe om 'm terug te sturen, terwijl Max het zelf enkel in de doos van de monitor verstuurt.

Hele slechte service en diensten dus van MaxICT

Beste Heleen,

We vinden het erg vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met Max ICT. Excuses hiervoor. We proberen vandaag contact met je op te nemen om te kijken naar een goede oplossing.

Algemeen

Ik heb mijn producten samengesteld via Tweakers en ben bij Max ICT uitgekomen voor een deel hiervan. De prijzen waren zonder transactie en verzendkosten wat er voor kan zorgen dat het een beetje misleidend is. Het staat echter er wel bij aangegeven.
De producten hadden een korte levertijd. Ik moest wel zelf navragen over facturen maar dat werd prima behandeld door de klantenservice.

Verzending

Tijdig, snel en up-to date via de mail.

Klantenservice

Vriendelijk en snel. 5 minuten na het gesprek had ik de gewenste info in mn mailbox.

Dag Martijn,

Bedankt voor je review! Zijn we weer erg blij mee. Veel plezier met je bestelling!

Algemeen

Site is overzichtelijk, product omschrijving is duidelijk.
Ik was op zoek naar een "slimme speaker", ze waren niet alleen de goedkoopste maar konden hem ook snel leveren. Disndag besteld, week later in huis, weekend en koningsdag zat er nog tussen.
Het ging hier om een amazon echo spot, ik kon hem in Duitsland niet bestellen, in Nederland wel maar dan voor rond de ¤200,- en dat is te duur.
Bij maxict was hij ¤140,-. dus meteen besteld en geen spijt van.
Hij zou rond 3 mei bezorgd worden dat was zelfs 2 dagen eerder.

Verzending

Verzending is goed verlopen, een ding was voor mij niet helemaal duidelijk en dat was het volgende, product moest elders besteld worden.
Ik wist niet hoe of wie mij verder op de hoogte zou houden, dat bleek ook maxict te zijn. Die stuurde mij op 30-05 een mail met verzendinformatie en de dag van bezorging plus de mogelijkheid om het meteen naar een afhaalpunt te sturen.
Maxict zou dit nakijken en duidelijker op de site zetten, over hoe de verzending verder in zijn werk gaat.

Klantenservice

Ik ben ook nog gebeld door maxict of alles goed was verlopen, en of er onduidelijkheden waren wat betreft bestellen, en of ik tevreden was met het produkt. Top service!

Hoi GSA,

Dank je voor je review, we zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen. Mochten we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag. Wij wensen je alvast een fijn weekend, tot ziens!

Algemeen

Goeie communicatie, snelle reacties en snelle verzending. De verzendtijd was niet helemaal duidelijk (dat lag wellicht aan het feit dat ik niet helemaal goed keek) maar hier werd ik in de chat ook snel mee geholpen.

Klantenservice

Snelle chat. Snel de info die ik nodig had.

Beste MJWB,

Bedankt voor je positieve review, daar zijn we erg blij mee! Fijn dat je via de chat alsnog goed bent geholpen met je bestelling. Veel plezier met je producten!

Algemeen

Zeer slechte service! Bestel je zakelijk op 23 april een gsm wat volgens de site op voorraad is. Komt het vervolgens pas 30 april binnen. Dat is dan nog niet het grootste probleem, nu is het zo dat de prijs ook nog eens 80 euro lager is geworden.

Bellen en mailen komen hun tot de conclusie dat je pech heb gehad. Ook geen midden weg helemaal niks, pech is pech... Wat een waardeloze website en kan je dit zeker afraden. Je voelt je genaaid en wil bijna zeggen opgelicht.

Conclusie: nooit meer wat bestellen hier.

Verzending

Duurde een week ipv 'direct leverbaar' tevens was de prijs een week later ook nog eens 80 euro lager.

Klantenservice

Zeer slechte service! Bestel je zakelijk op23 april een gsm wat volgens de site op voorraad is. Komt het vervolgens pas 30 april binnen. Dat is dan nog niet het grootste probleem, nu is het zo dat de prijs ook nog eens 80 euro lager is geworden.

Conclusie: nooit meer wat bestellen hier.

Beste Cryptopang,

We vinden het erg vervelend om te horen dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad rondom je bestelling op onze website.
Bij Max ICT werken we met dagprijzen, het kan zijn dat de prijs van een product kan veranderen. We hebben inmiddels per e-mail contact met je opgenomen om je toch weer tevreden te maken met je aankoop.

Algemeen

Grote powerbank besteld, goede prijs, makkelijk bestellen en betalen, goede communicatie en vlotte levering. Ben helemaal blij

Verzending

Vlotte levering en goede communicatie

Klantenservice

Ze houden je goed op de hoogte over de status van bestelling / levering.

Dank voor je positieve review, we wensen je veel gemak en plezier van je powerbank!

Algemeen

Circa 2 maal een x aantal videokaarten besteld.
Ondanks bestelling en vlotte betaling waren de kaarten vergeven, kaarten werden na circa 2-3 weken later alsnog geleverd... Vervelend maar kan gebeuren gezien de videokaartmania...

De volgende batch was helemaal een probleem, kaarten besteld, op voorraad maar toch niet mer direct leverbaar, levertijd 1 maand later, daarna weer een maand later. Ondertussen glashard voorgelogen dat de kaart niet meer op voorraad was omdat de voorraadwekker mij wel op de hoogte hield van de voorraad. Na een aantal keren contact te hebben gehad was het desbetreffende artikel verdwenen en werd een ander veel duurder artikel met slechtere specs aangeboden... Daarnaast bleek hetzelfde product met dezelfde specificaties en een veel hogere prijs opnieuw op de website te staan. Opheldering heb ik hier na contact niet over gehad.. Al met al zeer ontevreden over het voorraadbeheer, de klantenservice, klachtafhandeling, levering, etc...

Verzending

1e batch werd veel te laat geleverd, andere product uiteindelijk niet geleverd...

Klantenservice

Gegeven oplossingen waardeloos, veel duurder product met slechtere specs..
Enige compensatie qua prijs zat er in dit geval dus ook niet in. Meegedacht met de klant wordt er niet en openheid over de gang van zaken wordt niet gegeven..

Conclusie: Nooit meer! zal ook zeker in mijn prive en zakelijke omgeving adviseren nooit zaken te doen met dit bedrijf.

Hi Dion,

Allereerst onze excuses voor het ongemak; wat jou is overkomen had nooit mogen gebeuren. Inmiddels hebben we contact gehad met je en we zijn tot een oplossing gekomen. We gaan onze lering trekken uit het gebeurde. Uiteraard kunnen wij jouw nare ervaring niet ongedaan maken, maar we gaan ervoor zorgen dat het in de toekomst niet meer gebeuren kan.

Bedankt voor je eerlijke feedback!

Algemeen

Het risico genomen om ondanks alle negatieve reviews toch een monitor bij MaxICT te bestellen. Deze was goedkoper dan bij de concurrenten en trok mijn aandacht. 6 april besteld. Nadat de status op 12 april op afgehandeld was gezet verwachtte ik mijn order binnenkort geleverd te krijgen. 17 april mailtje dat het niet meer leverbaar is en nu maar lang wachten op de creditering. Voortaan nooit meer MaxICT voor mij. Ze liegen en bedriegen met informatie en leveren simpelweg niet wat ze beloven.

Klantenservice

17 april melding gekregen dat het niet meer leverbaar zou zijn (11 dagen na bestelling). 10 dagen wachten nu nog op creditering, kortom 3 weken hebben ze mijn geld zonder enig tegenprestatie.

UPDATE:
naar aanleiding van reactie op tweakers een email geschreven naar webcare van MaxICT. (17-04-2018 om 16.40 uur)
Ik zal hier de ontwikkelingen mededelen zodra/als? ik hier een reactie op krijg.

UPDATE2:
Geen enkele respons op mijn gevraagde email gehad/noch geld teruggestort gekregen.
Inmiddels is op alle drie forums waar ik mijn negatieve review geplaatst had een zeer positieve review boven geplaatst door 1 en dezelfde persoon.
Ik laat in het midden aan jullie wie hierachter zit. In ieder geval kan ik concluderen dat MaxICT de schijn probeert hoog te houden aan lezers van de reviews dat ze wat met negatieve ervaringen willen doen maar in werkelijkheid wordt hier dus ook niks mee gedaan en houdt het hier op. Mijn advies naar mensen die toch overwegen iets te bestellen hier: doe het niet. Betaal dan maar iets meer soms dan bij deze partij. Het bespaart je een hoop ellende/teleurstelling/tijd en beschaming van je vertrouwen.

Beste Bas,

Ik vind het erg vervelend dat de informatie op onze website ten tijde van je bestelling niet juist was. Mijn collega's van de afdeling Verkoop hebben geprobeerd telefonisch met je in contact te komen om samen een oplossing te zoeken. Dat is helaas nog niet gelukt. Wil je ons op webcare@maxict.nl laten weten wanneer we je kunnen bereiken?

Algemeen

Ik heb MaxICT opgebeld omdat ik zo snel mogelijk een headset nodig had, en wilde vragen of ze er een spoedzending van wilden maken. Een spoedzending was mogelijk, maar de jongen aan de telefoon bleek vlakbij mij te wonen en heeft aangeboden het product na zijn dienst nog bij mij thuis te komen brengen. FANTASTISCH :-)

Hallo Ed!

Bedankt voor je leuke en positieve beoordeling! De desbetreffende collega heeft je bedankje en waardering ontvangen en geeft aan graag net dat beetje extra te willen doen voor zijn klanten. Namens mijn collega en mijzelf heel veel plezier gewenst met je aankoop!

Jeroen

Algemeen

Bestellen werkt prima helaas bij wat aparte artikelen geen foto (denk aan de lijst unsorted artikelen van de tweakers pw). Vanuit die lijst was max-ict de goedkoopste. Had hanger systeem nodig voor aruba ap's.

Dit was een prive aankoop. Ook zakelijk bestel ik regelmatig vanuit bedrijf bij max-ict nooit problemen met levering.

Verzending

Besteld, de dag erop verzonden en de dag daarna ontvangen en netjes verpakt.

Hoi Robby!

Superleuk om te mogen lezen dat je zo tevreden over ons bent! Het doet ons deugd dat we je bij zowel zakelijke bestellingen alsook met je privébestellingen mogen helpen. Mocht je weer eens een hardware- of softwarematige uitdaging hebben, dan doen we graag opnieuw ons uiterste best voor je!

Jeroen

Algemeen

Onprofessioneel en niet service gericht. Fouten worden niet hersteld. Slechte klachtafhandeling. Klanttevredenheid staat daar niet hoog op het vaandel. Ook op klacht.nl ziet het er slecht uit.

Verzending

Bestelling verzenden aan mijn postbusadres via DPD kan niet, dat hadden ze moeten doen via PostNL zoals ik ook had aangegeven en aanvankelijk stond dat ook zo in mijn orderstatus. Hoewel... er stond dat het geleverd zou worden door TNT en die bestaat al sinds 2011 niet meer en is PostNL geworden.

Klantenservice

Geen oplossing of alternatief bieden als iets is mis gegaan, niet reageren op mails, geannuleerde bestellingen niet op tijd terug betalen zodat je daar nog achteraan moet zeuren.

Goedemiddag gkteu,

Je bestelling is inderdaad niet verlopen zoals je van ons mag verwachten. De optie voor het verzenden naar een postbusadres werkt op onze vernieuwde website nog niet zoals het hoort. We hebben er daarom voor gekozen om voorlopig postbusleveringen niet meer te accepteren tot dit is opgelost. Ook bij de opvolging van je order is het een en ander misgegaan, waarvoor onze excuses. De betreffende medewerker is aangesproken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet weer gebeurt. Tevreden klanten zijn heel belangrijk voor ons. We komen daarom graag met je in contact en hebben vanochtend geprobeerd je telefonisch te bereiken, helaas was dit zonder succes. Wil je ons laten weten wanneer we contact met je kunnen opnemen? Dit kan per e-mail naar webcare@maxict.nl.

Algemeen

Had een set videokaarten besteld, die volgens de website ruim op voorraad waren en volgende dag in huis.
Echter de dag erna konden ze melden dat de hardware niet op voorraad was en ook niet bij hun levrancier.
Bij annulering zeiden ze dat het geld met 5-10 werkdagen teruggestort zou zijn, ook niet echt klantvriendelijk.
Al met al ben ik erg teleurgesteld over de valse belofte en voorraad aanduiding van deze ondernemer

Klantenservice

Na meerdere keren contact te hebben gehad kon het geld met wat meer spoed (uiteindelijk 4 dagen na bestelling en 3 dagen na annulering) terug op de rekening.

Beste Tom,

Vervelend om te lezen dat de videokaarten die je hebt besteld niet op voorraad bleken te zijn. Ik kan me je teleurstelling goed voorstellen. Fijn dat je toch de moeite hebt genomen om een reactie te plaatsen. We hebben op onze nieuwe website de voorraad en levertijden duidelijker vermeld. We geven nu bijvoorbeeld aan of wij de voorraad zelf in huis hebben of dat de voorraad bij een leverancier beschikbaar is. Bij jouw bestelling werd aangegeven dat de videokaarten op voorraad waren bij een van onze leveranciers in Nederland. Deze leverancier verstuurt de kaarten rechtstreeks, zodat je ze normaalgesproken de volgende dag in huis hebt. Helaas grepen we toch mis. En jij dus ook, waarvoor onze excuses. Dit is helaas niet altijd te voorkomen. Door de populariteit van cryptocurrency is de vraag naar videokaarten enorm; de beschikbare voorraad kan in een oogwenk verdwenen zijn. We kijken in een dergelijke situatie graag of we een alternatief voor je kunnen vinden. We begrijpen het echter ook volledig als je daar geen interesse in hebt en terugbetaling volgt dan binnen enkele werkdagen. We hopen op je begrip in deze situatie.

Algemeen

Weer goed geholpen. Staan altijd klaar om mee te denken met problemen en mogelijkheden. pluim voor het personeel in de concept store Tilburg.

Verzending

Levering weer volgens afspraak geleverd.

Klantenservice

Een verkeerde beslissing genomen betreffende een scanner. Even bellen, bespreken, andere scanner toegestuurd en een procedure opgestart voor retour sturen.

Beste Maurea,

Bedankt voor je positieve feedback, zo zien we het graag! De collega die je heeft geholpen is nog een beetje aan het nablozen van het mooie compliment. Veel plezier met je nieuwe scanner en als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!

1 2 3 ... 38

Scorekaart voor Max ICT B.V.

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg
Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8