Max ICT B.V.

72.197 producten en 83.911 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Max ICT B.V.

Review toevoegen

Algemeen

Geen levering ondanks vele beloftes dat er geleverd zou worden. Product zou volgens wbshop gewoon op voorraad zijn.

Verzending

Geen levering geweest, dus geen idee of het een juiste levering zou zijn.

Klantenservice

We worden continu aan het lijntje gehouden door de medewerkers, die overigens wel vriendelijk blijven

Dag JP214,

Verveldend om te horen dat je niet bent geholpen zoals je van ons zou mogen verwachten. Zou je een mailtje met je ordernummer willen sturen naar webcare@maxict.nl? Dan kunnen we kijken wat er allemaal is mis gegaan en op zoek gaan naar een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Algemeen

Bestellen was een tikkeltje lastig. Na klikken hier op tweakers kwam ik uit in de webshop van Max ICT. Ik had al een account dat minstens twee jaar oud is want het adres van een vorige werkgever stond er als bezorgadres in. Het kostte nogal wat moeite om dit te veranderen. Wel heb ik het systeem kennelijk in de war gekregen, want het pakket werd verstuurd met '?' als naam. En dat terwijl ik daar toch echt '💩' had ingevuld. Een minnetje voor het gebrek aan goede unicode-support.

De harde schijf deed het na plaatsen prima.

Verzending

Het heeft enkele dagen geduurd voordat de schijf verstuurd werd, omdat deze niet op voorraad was. Kan gebeuren, niet heel hard op gelet bij bestellen.

De bestelde harde schijf zat in een antistatisch zakje in een bubbeltjesplastic zakje in een soort karton-wrap. Scheelt in ieder geval in het volume; ditmaal geen schoenendoos om een harde schijf te versturen, dus dat klinkt goed. Bovendien heeft de schijf niet onder deze minimalistische verpakking geleden.

Waarom ik de boel als waardeloos waardeer: de bezorger (GLS) heeft het pakket in de (gelukkig net geleegde) papier-kliko gelegd (of gesmeten). Hier kwam ik pas achter nadat ik terugkwam van een weekje vakantie, wat betekent dat de gekochte harde schijf ook een week in de papierbak heeft gelegen. (De buren hadden het pakketje daar niet gespot bij hun dagelijkse rondje poes vermaken/post verleggen). Wie er voor bezorging getekend heeft mag Joost weten.

Bovendien was het pakket een dag vertraagd, omdat er ivm bovengenoemde 💩 een ? als naam op het pakket was gekomen. Dit zou volgens GLS betekenen dat de boel niet juist geadresseerd was; misschien zou die club het verschil tussen adres en naam eens moeten leren*. Kennelijk hebben ze contact met Max-ICT opgenomen, want er is wel met de hand mijn domeinnaam als ontvanger opgeschreven.

* ik begrijp als geen ander dat vanuit fraudeperspectief het nuttig zou kunnen zijn dat een webshop de naam/adres/betaling-combinatie kan verifieren, maar daar heeft de verzender dus geen ruk mee te maken. Waarom een pakketdienst dus zou weigeren om een pakket zonder naam van de ontvanger te bezorgen (maar het vervolgens wel in de kliko dumpt) is mij een raadsel.

Beste 💩,

We hopen dat we je naam nu wel goed geschreven hebben ;-)

Zou je even je ordernummer naar webcare@maxict.nl kunnen sturen, met hierin de referentie naar dit bericht op Tweakers? Dan kunnen wij contact opnemen met GLS en deze feedback gebruiken voor verbetering van de services. Wij hebben afspraken met hen omtrent bezorging en dit soort leveringen zijn niet acceptabel.

Alvast bedankt voor je hulp!

Voor de rest wensen we je veel gemak en plezier met je harde schijf. Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Algemeen

Voor een defecte server HDD had ik een snelle oplossing nodig.
Om zeker te zijn dat ik deze op tijd geleverd kon worden heb ik telefonisch contact opgenomen met MaxICT. Meteen iemand aan de lijn gekregen die me verzekerde dat dit de volgende dag bij me ging zijn.
En inderdaad, MaxICT heeft zijn woord gehouden!

Verzending

Blijkbaar maakt MaxICT gebruik van recyclage dozen.
Beter voor het milieu en alles zat goed en stevig verpakt met de nodige luchtzakjes errond.

Klantenservice

Voor een defecte server HDD had ik een snelle oplossing nodig.
En inderdaad, MaxICT heeft zijn woord gehouden!

Beste Adriaan,

Bedankt voor je review! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen!
Vee plezier met je bestelling en bedankt voor je vertrouwen in Max!

Algemeen

Voor zakelijk gebruik een aantal toetsenbord + muis setjes gekocht. Fijn contact gehad met Max ICT en gemaakte afspraken zijn nagekomen. Levering was op tijd en prijs-kwaliteitsverhouding is zoals verwacht. Zeker een aanrader.

Beste JBright,

Bedankt voor je review. Fijn op te horen dat alles naar wens is geweest!

Algemeen

Verreweg de goedkoopste al was het product niet op voorraad. De omschreven levertijd werd gehaald. Klantenservice top.

Verzending

In de originele doos verzonden en binnen de geadverteerde levertijd bezorgd. Door de levertijd, de RMA en wederom levertijd duurde het al met al wel 3 weken.

Klantenservice

De eerste monitor was helaas niet goed. Meteen een RMA aangemaakt en even nagebeld. Na het terugsturen werd ik gebeld dat ik mijn geld terug kon krijgen of een nieuw exemplaar. Ik ben voor een nieuw exemplaar gegaan.

Dag Theone098,

Bedankt voor je review! Zijn we erg blij mee.

Algemeen

Onlangs heb ik bij Max ICT de nieuwe Sony WH-1000XM3 hoofdtelefoon (in het zwart) besteld, die ze aanboden voor een scherpe prijs. Ik had betaald via iDeal en de bestelling werd bevestigd.

Enkele dagen later kreeg ik een mail van dit bedrijf:

“Helaas hebben wij zojuist vernomen dat het door uw bestelde product helaas uitverkocht is geraakt en vanuit Sony ook niet meer is te leveren. […]
Uiteraard kijken we graag mee naar een passend alternatief echter zijn wij op dit moment genoodzaakt het door u bestelde product uit uw order te annuleren.”

Hieruit maak ik op dat dit model blijvend niet meer leverbaar is. Is dat inderdaad het geval? Dat zou me verbazen.

Toen ik informatie over Max ICT zocht, kwam ik erachter — als ik het goed begrepen heb — dat ze geregeld producten aanbieden voor scherpe prijzen en ze vervolgens niet uitleveren. Op die manier krijgen ze blijkbaar mensen naar hun winkel. Een kwalijke zaak, want een verkoopovereenkomst is niet vrijblijvend.

Verzending

Het product is nooit geleverd, dus de levering is waardeloos!

Beste Sventral,

Bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. Ik heb het voor de zekerheid nog eens nagevraagd bij mijn collega en de beschikbare voorraad is door een groot aantal bestellingen uitverkocht en komt helaas niet meer
beschikbaar voor Max ICT.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Algemeen

Ik geef zelf de voorkeur aan Post.nl

Verzending

Goed verpakt, snel geleverd.

Beste Ton,

Bedankt voor je review! Zijn we weer erg blij mee.
Veel plezier met je bestelling!

Algemeen

Het zelfde trucje zoals in veel reviews hier te lezen; een populair product ruim onder de prijs van de concurrentie aanbieden om na een week teleurgesteld te worden met dat het product niet meer leverbaar is. Paar weken later doodleuk weer in het assortiment maar natuurlijk niet meer voor de goedkope prijs.

Beste brtwrs,

Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je niet bent geholpen zoals je van ons zou mogen verwachten. Ik begreep dat mijn collega zojuist contact met je heeft opgenomen om de situatie uit te leggen. Excuses voor het ongemak.

Algemeen

Producten besteld en betaald. Vervolgens te horen gekregen dat ze door de fabrikant (Sony) geen leveringen meer ontvangen omdat ze niet de prijs afspraken hanteerde. Mooi voorbeeld van kapitalisme aan het werk.

Klantenservice

Ze vertelde wat er aan de hand was maar het product wat ik al betaald had kon ik inmiddels niet meer krijgen voor de zelfde prijs. Sterker nog het kost me nu 82 meer, ergens anders.

Beste Ennion,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat de situatie is besproken. Excuses voor het ongemak.

Algemeen

Via de Pricewatch kwam ik uit bij Max ICT voor een OWC 480GB ssd voor in mijn Macbook Pro uit 2015. De 128GB ssd begon toch wat krap te worden. Apple gebruikt een proprietary aansluiting, dus heel veel keus was er niet. Dus OWC.

De ssd werd snel geleverd door Max ICT en direct ingebouwd, maar het resultaat viel flink tegen. Al na enkele dagen stopte de ssd uit het niets met functioneren. Hij was nog wel zichtbaar in Schijfbeheer, maar liet niets meer toe: geen reparatie, activatie, format, etc. Dus, een RMA aangevraagd en na circa een week werd door Max ICT een vervangend exemplaar toegestuurd. Omdat ik een beetje bang voor herhaling was, heb ik gewacht tot na de zomervakantie en de nieuwe ssd toen ingebouwd. Binnen twee weken - in Japan of all places - was het alweer raak en stopte de ssd ermee.

Dan kom je in een grijs gebied. Weer een vervangende ssd zag ik niet zitten - niemand wil een onbetrouwbare laptop die er ieder moment mee kan ophouden. En al helemaal zakelijk niet. Dus verzocht ik om restitutie of een eventueel vervangend product van een ander merk. De wet 'kopen op afstand' was door de verstreken tijd niet meer van toepassing en bovendien had ik ook nog eens zakelijk gekocht, waardoor je formeel geen consumentenrecht hebt.

Max ICT reageerde professioneel, met een een (deels) persoonlijke mail en de opmerking dat zij creditering gingen aanvragen bij de leverancier. Een week later ontving ik bevestiging dat het geld binnen 1 tot 10 dagen zou worden teruggestort.

Oftewel vlot en netjes geholpen. Dat hoort ook zo natuurlijk, maar dat is lang niet altijd het geval. Een uitstekende ervaring met Max ICT.

Klantenservice

Vlot contact en duidelijke correspondentie. RMA afhandeling was uitstekend.

Dag Yero,

Bedankt voor je review. Fijn dat je duidelijk het gehele proces toelicht in je review. Daar leren wij namelijk ook weer een hoop van Bedankt voor je vertrouwen in Max ICT!

Algemeen

Na het lezen van een aantal minder goede reviews toch de kans gewaagd, een simpele keyboard. Dezelfde dag nog verzonden en volgende dag geleverd. Een perfecte ervaring voor mij dus.

Verzending

Super goed verpakt en kwam heel aan, dus gewoon goed.

Dag yvez,

Bedankt voor het vertrouwen in Max ICT en deze mooie review.
Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met je keyboard!

Goed en snel

Dag Ace,

Bedankt voor je review! Veel plezier met je bestelling.

Algemeen

Op levertijden na, is deze webshop top! De prijzen zijn verreweg het grootste voordeel. Ik heb een nieuwe tv hier gekocht en die was incl. bezorgkosten meer dan 80 euro goedkoper dan de bekende webshops. Er was een levertijd van 4-7 werkdagen, dus was er al op ingesteld dat ik wat langer moest wachten. Uiteindelijk kon de tv al 5 dagen eerder worden geleverd, dus dat was ook een mooie meevaller. Ondertussen kon ik op de site zien waar mijn order was en wat er mee ging gebeuren. Ook heb ik via de live chat de klantenservice een vraag gesteld over een onduidelijk beschreven orderstatus. Dit werd meteen bij magezijn nagevraagd en kreeg duidelijk antwoord op mijn vraag. Kortom een betrouwbare webshop die zijn concurrentie slim af is door zijn sterke prijzen en duidelijke orderstatus. Nu alleen nog de levertijden wat sneller krijgen en dan is er voor mij geen betere webshop meer.

Dag Basboy99,

Bedankt voor je inhoudelijke review. Erg fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! We wensen je heel veel plezier met je bestelling!

Algemeen

Aangeven dat een product leverbaar is maar na vele maanden hierop terug komen en dan pas crediteren.

Verzending

Niet geleverd terwijl er op de site stond dat de levertijd maar een paar dagen was, dus waardeloos

Klantenservice

Ze hielden wel contact, maar waarom iets op je site zetten met een paar dagen levertijd terwijl je hierover zelf geen enkele controle hebt, dat is gewoon maar gokken dat het lukt. In mei besteld, in augustus credit.
Slecht systeem, vandaar slechte review.

Dag Sparky01,

Bedankt voor je review. Onze excuses voor de onduidelijkheid rondom de levertijd.
We zijn achter de schermen hard aan het werk om dit te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je inhoudelijke feedback.

Algemeen

Prima web store, Heb wat randapparatuur gekocht en kon betalen met Paypal. Voor paypal moest ik echter wel wat extra transactiekosten betalen. Echter is dit bij veel webshops gebruikelijk.

Verzending

Verzenden was snel, en gratis ondanks het lage bedrag (onder 20 euro)

Klantenservice

Na 1,5 jaar hield het product er mee op. Op een avond een mailtje gestuurd naar de klantenservice omdat ik mijn gebruikersnaam niet meer wist.
Winkel gaf in eerste instantie aan dat het het makkelijkste was om garantie bij de fabrikant te claimen. Echter kwam ik daar niet goed uit. Het was geen probleem om de garantie dan af te handelen via de winkel zelf.
RMA aanvraag ingedient, en deze was dezelfde dag nog afgehandeld.

Dag kid1988,

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je goed bent geholpen.

Algemeen

Ik ben op zoek naar een nieuwe TV en heb bij Tweakers een price-alert ingesteld. Afgelopen weekeinde een price-alaert ontvangen voor precies model en uitvoering die ik wil, bij Max ICT ruim 200 euro goedkoper dan elders en ook nog op voorraad. Meteen besteld.
U raadt het al: geld meteen afgeschreven, maar achteraf order eenzijdig gecanceld wegens niet (nooit) meer leverbaar (Terwijl dit model overal nog ruim leverbaar is).
Gelukkig Marktplaatsdeal voor de verkoop van mijn huidige TV nog af kunnen laten ketsen anders had ik nu tegen een kale muur aan zitten te kijken: wel ook die aspirantkoper teleurgesteld . . .
Nu hopen dat mijn geld snel teruggestort wordt.

Verzending

Wel geld afgeschreven en gefactureerd, maar order eenzijdig geannuleerd wegens "niet meer leverbaar".

Klantenservice

Op zich net taalgebruik met verontschuldigingen en creditfactuur.

Hopelijk wordt snel mijn geld teruggestort. Geen tegoedbon of kortingsvoucher om deze wanprestatie bij een eventuele volgende aankoop enigszins goed te maken.

Beste Marky Mark 123,

Bedankt voor je review. Nogmaals onze verontschuldigingen voor het cancelen van de order. Ik kan voor je nagaan wat de status is van de terugstorting van je aankoopbedrag, als je dit wilt weten, zou je me dan een mail met je ordernummer willen sturen? Dit kan naar webcare@maxict.nl.

Algemeen

Monitor besteld en betaald via ideal. Prijs was gunstig dus ik had eerst navraag gedaan of deze wel klopte. Deze klopte wel,
Dag later toch een mail met koppelingsfout en of ik bij wou betalen of een ander product.

Nou hopen dat mijn geld snel terug is..

Dag rcthans,

Bedankt voor je review. Spijtig om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan met je bestelling. Als je wilt, kan ik voor je nakijken wat de status is van de terugbetaling. Zou je een mailtje willen sturen naar webcare@maxict.nl met daarin je ordernummer? Dan kan ik je gelijk op de hoogte brengen!

Algemeen

Producten bestellen gaat gemakkelijk. Niks mis met de website. Fijne filteropties. Ook ruim voldoende betalingsmogelijkheden. Alleen de verzendkosten zijn wat aan de hoge kant. Tot dus verre prima.

Verzending

Bij de eerste poging bleek het product niet meer leverbaar en bij de tweede poging (gelijksoortig product met andere productcode) was er een 'koppelingsfout'. Ik kom niet ver bij hun.

Klantenservice

Krijg ik te horen dat vanwege de koppelingsfout ik een HDMI kabel besteld blijk te hebben. Terwijl de titel, omschrijving en foto toch echt heel duidelijk totaal iets anders aangeven. Willen ze weten wat ik met de order wil doen. Nou, een HDMI kabel had ik uiteraard niet besteld en 35 euro verzendkosten voor een kabeltje gaat natuurlijk niet werken. Zouden ze zelf toch ook moeten snappen zou je zeggen. Ik schrijf een uitgebreide boze e-mail terug en krijg doodleuk een standaard riedeltje terug dat mijn annuleringsverzoek akkoord is. Klantenservice lijkt hier niet bestaand...

Beste -jacQues-,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat er het een en ander niet is gegaan zoals u van ons zou mogen verwachten. Excuses daarvoor, dankzij onder andere uw eerlijke feedback, vergaren wij relevante informatie voor het verbeteren van onze site en service. Dit nemen we dan ook mee in ons verbeterproces.

Algemeen

Heb een monitor (AOC Q3279VWFD8) aangeschaft bij Max ICT. De prijs was een stuk beter dan andere aanbieders dus had ik besloten om, ondanks de overwegend negatieve reviews, deze hier te bestellen. Al zit er duidelijk verbetering, de laatste tijd zijn er meer positieve reviews. Betaald met Paypal (jammer dat dit extra kosten met zich mee brengt). Levertijd was 4 tot 7 werkdagen. Op de website na bestellen gaf deze 9 dagen aan, maar het product werd daadwerkelijk op tijd afgeleverd zoals oorspronkelijk werd aangegeven. Dus een prima ervaring met deze webshop. Laten we hopen dat deze tendens zich voortzet en ze van hun negatieve image af komen.

Verzending

GLS deed vervoer. Verpakking zag er goed uit, geen schade. Gewoon prima.

Hi EXCalibur_EeK,

Bedankt voor je positieve review! We werken hard aan het verbeteren van onze leveringen en services, en zijn dan ook blij met alle feedback. Goed om te horen dat jij tevreden bent. Mochten we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Een fijne dag gewenst.

Algemeen

producten snel en vlot kunnen bestellen, en de onderdelen werden ook relatief vlot verzonden en geleverd.
1 item was door mij foutief besteld, dat ben ik ter plaatse terug gaan inleveren, samen met het afhalen van nog wat items - iets dat vrij vlot ging.

de terugbetaling van het teruggeleverde item gaf iets meer problemen, en na contact via mail moest ik nog even de afleverbon terug inscannen en doormailen waarna de terugbetaling wel goed ging.

1 item heb ik erg lang op moeten wachten, dat bleek uiteindelijk niet meer geproduceerd te worden en hier hebben ze me dan ook uiteindelijk een goede oplossing (vervanging) voor geleverd.

over het algemeen zeker wel tevreden over de prijs/kwaliteit en de dienstverlening, al mocht het wel wat sneller zijn gegaan.

Verzending

de beschikbare items werden vlot verzonden en kwamen vrij snel toe,
hierover valt zeker niet te klagen.

Klantenservice

1 stuk uit de bestelling werd maar niet geleverd, levertermijn werd steeds aangepast en de klantendienst ging er telkens achteraan.
het heeft heel wat tijd gekost, maar uiteindelijk bleek het bestelde item niet meer geproduceerd te worden en werd er mij een alternatief aangeboden.

ondanks de redelijk lange termijn werd er uiteindelijk wel meegedacht en ter compensatie kreeg ik het nieuwe item aan de reeds betaalde prijs van het originele.

Hi thutex,

Bedankt voor je fijne, eerlijke review. We zijn blij dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Mochten we je in de toekomst weer van dienst kunnen zijn dan horen we het graag.

1 2 3 ... 41

Scorekaart voor Max ICT B.V.

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg