Max ICT B.V.

75.723 producten en 87.276 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Max ICT B.V.

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 4

Gemakkelijk te bestellen.
goede prijs veel lager dan sommige andere leveranciers.
Snelle levering
Geen contact nodig

Snelle levering

Geen contact nodig geweest

Beste Eric76,

Dank voor je positieve review!
Veel plezier met je bestelling.

Algemeen

Heb een Dell Alienware AW2518H gekocht bij Max ICT. Keurige levering en snel mogen ontvangen.

Verzending

Vlot en keurig. Track & Trace er bij, helemaal goed. Had ook nog laat in de avond besteld.

Klantenservice

Ben goed geholpen door de klantenservice van Max met een aantal vragen die ik nog had.

Beste DeFries,

Veel plezier met deze prachtige monitor!

Algemeen

Verkeerde SSD besteld (PCIe ipv SATA). Mag deze terugsturen en ruilen voor een andere, maar kost me wel 35% van de aanschafkosten. Meest waardeloze service die ik ooit van een webshop heb ervaren. SSD gaat niet terug en ik koop er nooit meer!

Verzending

Woensdag besteld, donderdag in huis. Prima verpakt.

Klantenservice

Hoezo klantenSERVICE? Het woord service zijn ze zeker niet waard.

Beste Afribird,

We begrijpen dat je niet tevreden bent en je hebt duidelijk laten weten geen contact meer te willen. We vinden het jammer dat je ons niet de kans geeft dit samen met je op te lossen, maar respecteren je keuze.

Voor zakelijke aankopen gelden helaas andere spelregels dan voor particuliere aankopen. Er zitten voordelen aan zakelijk aankopen, zoals bestellen exclusief BTW, maar men krijgt inderdaad ook te maken met de restockfee. Deze restockfee gebruiken wij om producten opnieuw aan te bieden in bijvoorbeeld een nieuwe verpakking wanneer ze retour komen. Dit is niet uitzonderlijk bij zakelijke aankopen.

Voor meer informatie omtrent het verschil tussen zakelijk aankopen of particulier, verwijzen we naar de algemene voorwaarden op onze website. Mocht je vragen hebben, of alsnog contact met ons willen hebben om hierover te spreken dan horen we het graag,

Wij waarderen je als klant en werken graag met je naar een passende oplossing.

Algemeen

Monitor bij mediamarkt alweer uit collectie, wilde graag als 2e scherm zelfde model. Bij Max Ict op voorraad, besteld en binnen twee dagen in huis.

Verzending

mooi bijtijds (9.30 uur) door GLS bezorgd.

Beste ReRik,

Fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen :-) Dank voor je review! Wanneer we weer iets voor je kunnen betekenen, dan zien we je graag terug.

Algemeen

Het product was een stuk goedkoper dan bij andere shops en het was duidelijk dat de levertijd 2 tot 3 werkdagen was.

Verzending

Het product kwam uit Denemarken en kwam aan op de verwachte datum.

Beste petethechop,

We zijn blij dat je tevreden bent met onze services. Dank voor je review. Mochten we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag,

Algemeen

Alles werkte goed, geen problemen om het uitgezochte apparaat terug te vinden op de webshop

Sneller dan verwacht

Klantenservice

Snel geholpen en netjes te woord gestaan

Beste AteCnossen,

Bedankt voor je review! Wij zijn blij dat je naar tevredenheid bij ons hebt kunnen winkelen. Mochten we je weer van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag,

Algemeen

The product i bought was 50 euros (20%) cheaper than other shops, I was afraid it was a mistake, but I asked to the customer service and they answered quick confirming the price and stock availability.

Verzending

They sent the package within 2 days and it took the delivery company 2 more days, so great service because the delivery was free.

Dear kaizie,

Thank you for your lovely review. We were happy to help you to your satisfaction. If there's anything else you need, please do consider shopping with us again. Happy to be at your service,

Kind regards,

Verzending: Score: 0

Algemeen

Donderdag wilde ik een videokaart online bestellen, maar het bestelproces verliep niet goed. Meteen gebeld of ze hem op voorraad hadden en of ik hem gelijk kon komen ophalen en dat kon. Onder het genot van een beker koffie en een leuk gesprek kon ik de videokaart afrekenen en meenemen. TOP service!!

Klantenservice

Website lag er deels uit, gelijk gebeld en prima opgelost.

Beste Speedie76,

Bedankt voor je review! Mocht je nog een keer behoefte hebben aan een kop koffie (of een videokaart) dan horen we het graag ;-)

Algemeen

Omdat Max ICT in aanzienlijke mate de goedkoopste aanbieder was van een GTX 1080ti kaart die ik graag wilde hebben, heb ik besloten om ondanks de gemengde recensies hier de proef op de som te nemen. Ik werd na het plaatsen van de bestelling 'real time' op de hoogte gehouden per mail van alle stappen t/m het verzenden, waarna je een track en trace ontvangt.

Waarom dan 'maar' 4 sterren? Zie 'verzending' hieronder.

Verzending

Het product was op voorraad conform informatie op de site, is verzonden op het beloofde moment en is geleverd op het beloofde moment. Prima.

Toch hier 4 sterren en geen 5: Ik bestelde de kaart rond 21:00 uur 's avonds, en bij verschillende concurrenten betekent dit dat ik de kaart de volgende dag gekregen zou hebben. Bij Max ICT moet je voor 16:30 uur bestellen wil je het de volgende dag krijgen. Nu zo veel (grotere) concurrenten deze deadline veel later op de dag stellen en de invloed op de levertermijn hierdoor een verschil is tussen één dag of twee dagen, één sterretje verbeterruimte.

Al met al blij met mijn 'gokje' op Max ICT; goedkoopste leverancier van de kaart en de dag na de bestelling verzonden.

Hi BoozBunny,

Bedankt voor je feedback! We hopen, zoals je zegt, in de nabije toekomst inderdaad ook snellere levertijden te gaan aanbieden :-)

Vooralsnog zijn we heel blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling, en mochten we weer iets voor je kunnen doen? Dan horen we het graag,

Algemeen

In recensies lees ik over leveringsproblemen.
Maar constateer daarbij ook dat Max ICT niet malafide is.
Dat gaf me genoeg vertrouwen om een bestelling te durven plaatsen.

Mijn eerste ervaring met Max ICT: Een langere leveringstermijn voor een leuke prijspakker is het wachten waard!

Mijn bestelproces:
Er is een smartphone besteld op woensdag 24-10-2018 in de namiddag.
Tijdens de bestelling is de verwachte levertijd: 4-7 werkdagen.
Max ICT mailt de volgende ochtend op donderdag 25-10 om 8:30 uur een levertermijn door van +- 7 werkdagen.
Een week later op donderdag 1-11 volgt om 14:30 en 17:00 uur een verzendbevestiging, met Track & Trace, voor aflevering op vrijdag 2-11.
Na 7 werkdagen op vrijdag 2-11 om 11:25 wordt volgens plan het pakketje afgeleverd.

Beste Tweakening,

We zijn blij dat je tevreden bent. Wel bedankt voor je feedback, en je review! Mochten we in de toekomst weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag,

Algemeen

wordt niet goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling. Producten worden doelbewust te laag geprijsd om zo een goede ranking te krijgen in de pricewatch, om vervolgens niet te leveren, of het product voor een hogere prijs alsnog aan te bieden.
Resume, ik bestel hier nooit meer wat

Verzending

geen goede feedback over verzending; levertijden worden niet gehaald. pas na zelf bellen wordt aangegeven dat het product niet geleverd gaat worden

Klantenservice

1e lijn kan je niet helpen, 2e lijn is erg kort af en bied geen passende oplossing aan.

Beste TBrrrrrrr,

Wij vinden het jammer dat je een slechte ervaring met Max ICT B.V. hebt gehad waarvoor onze excuses. Als je ons je ordernummer wil doorgeven dan kunnen wij de case verder onderzoeken en kijken waar het fout ging. Deze kun je sturen naar webcare@maxict.nl o.v.v. deze Tweakers review.

Dank voor je eerlijke review.

Algemeen

Bij het plaatsen van meerdere bestellingen achter elkaar faalt het systeem: de bestellingen worden niet juist verwerkt en betalingen raken kwijt. Dit heb ik op 8 oktober aangekaart en bij een tweede poging was deze fout er nog steeds.

Waarom een tweede poging? De eerste bestelling zou een levertijd van 1 -2 weken hebben. Gelijk na de bestelling kreeg ik een bevestiging dat het 3 weken zou zijn. Omdat ik weet dat MaxICT gewoon traag is met leveren en het niet erg zou zijn als dit 3 weken zou worden heb ik het laten doorgaan. Echter, het is nog steeds niet geleverd. Om die reden heb ik de bestelling geannuleerd en opnieuw gedaan met andere types van hetzelfde product. Levertijd volgende dag; werd mij ook aan de telefoon gegarandeerd. Maar wat denk je; kort na de bestelling stond deze op onvoldoende voorraad. Terwijl van de S4610 1.92 TB nog steeds 129 stuks op voorraad zijn met een directe levertijd.

Nu wacht ik nog steeds op de annulering. Inmiddels heeft één van de betrouwbare leveranciers wel een zicht op levertijd en daar gaat de bestelling naar toe. Zelfs voor projecten waar een langere levertijd niet erg is zal deze niet meer naar MaxICT gaan. Zie ook klantenservice.

Verzending

Er was gewoon geen verzending ook al was deze voor de volgende dag beloofd.

Klantenservice

Ik heb deze week, op vandaag na, elke dag contact gehad. Ik had een keer gebeld met een voorstel om de bestelling te wijzigen maar dit moest ik mailen. Omdat voor het project wel belangrijk is om de bestelling toch snel binnen te krijgen - na het lange wachten - had ik besloten om een direct beschikbare product als alternatief voor te stellen. Dit kon alleen per e-mail. Ik had diegene die ik aan de telefoon had verzocht om de mail in de gaten te houden en dezelfde dag op te pakken. Maar helaas, ik moest er zelf achteraan want er was niks mee gedaan. Ook op een verzoek voor enige coulance of tegemoetkoming negeren ze. Dit hoeft niet eens financieel te zijn; het direct annuleren van een bestelling die niet is verzonden is ook welkom. Nu kan ik nog altijd geen bestelling bij een betrouwbare leverancier plaatsen omdat ik niet weet waar ik aan toe ben. Voor de lezers: dit is geen klein bedrag.

Oh, MaxICT. Schermen met als 'wij hebben 350 leveranciers' en 'leveranciers reageren niet' werkt niet. Het zou jullie sieren om een verantwoordelijkheid te nemen. Geef gewoon aan dat jullie onbetrouwbaar maar goedkoop zijn. En als jullie dat niet willen; zorg er dan voor dat jullie het wel zijn en verantwoordelijkheid nemen.

Beste servicedb,

Dank voor je gedetailleerde review. Spijtig dat dit zo gelopen is en dat dit je ervaringen zijn. Onze excuses hiervoor.

Hoewel het gebeurd is, is dit niet de manier waarop wij zaken willen doen. Jouw project moet even belangrijk zijn voor ons, als dat het voor jou is. Wij willen graag je verhaal onder de loep nemen om te zien wat er allemaal verkeerd is gegaan van onze kant uit. Wil je ons een ordernummer sturen o.v.v. deze tweakers review? We hopen op een positief antwoord.

Algemeen

De Ubiquiti Edgerouter 4 is keurig geleverd conform de productomschrijving op de website van MaxICT.

Verzending

Bijzondere was dat de verzending van het artikel direct uit Denemarken kwam en de levering 2 werkdagen duurde. Afzender was TNT.

Beste mtenberg,

Dank voor je review! We zijn blij dat je tevreden bent over het product en de levering.

Algemeen

Bestelling vlot kunnen plaatsen. Wel verwarrend dat een product soms meerdere keren voorkomt op de website. Ik heb geen ervaring met de klantenservice.

Verzending

Vlotte leveringen. Wel een beetje vervelend dat de leverdatum op voorhand niet gekend is, maar de lage prijzen maken dit goed.

Beste HaRdWaVe,

Dank voor je review en je feedback. We proberen zo veel mogelijk te voorkomen dat producten dubbel op onze website staan, maar het kan voorkomen. Dit heeft te maken met het grote aantal leveranciers, zowel binnen als buiten Nederland, waarmee wij schakelen.

Dagelijks zijn wij bezig met het verbeteren van onze site en de manier waarop wij artikelen aanbieden, dus in de toekomst zal het steeds minder vaak voorkomen. Maar mocht je in de toekomst weer iets willen bestellen en is er onzekerheid? Neem dan vooral contact met ons op via telefoon of e-mail info@maxict.nl. Dan kunnen wij je op een veel persoonlijkere manier helpen :-)

We horen graag weer van je,

Verzending: Score: 2

Algemeen

Prima, nette website, alleen jammer van de matige verzending. Hier kan de website natuurlijk niks aan doen, maar het helpt wel mee in het totaalplaatje

Verzending

Het pakket werd bij de buren afgeleverd zonder briefje in eigen brievenbus waar het pakketje lag. Ik mocht zelf op zoek gaan waar het pakketje was. Ook had de chauffeur tegen de buurman gezegd dat er niemand thuis was, terwijl ik de hele dag in de (voor)tuin aan het werk was.

Klantenservice

Nadat mijn pakket niet goed geleverd was heeft de klantenservice er alles aan gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen

Hi Rik,

Bedankt voor je review. We zijn blij dat je te spreken bent over onze services. Jammer dat de bezorging niet ging zoals het zou moeten; we hebben je feedback doorgegeven aan de bezorger. Mochten we je weer van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag.

Algemeen

Zeer concurrerende prijs, Denon oordopjes voor de vermelde prijs op voorraad en voldoende snel geleverd, communicatie per mail over elke orderstatus. Top!

Verzending

Verzending binnen een dag, prima op tijd op zaterdag

Beste whitey-d,

Dank voor je review, goed om te horen dat je tevreden bent. Mochten we weer iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag,

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Ik had een grafische kaart gekocht bij Max ict. 'Vandaag besteld morgen in huis' Maar ik kreeg een email dat mijn pakket paar dagen later zal komen. Ok, ik ben op de hoogte en ik ging er vanuit dat er een goede reden eraan zat, sure, laat het maar later komen, en toen was mijn pakketje verdwenen. lol.

Verzending

Mijn pakketje was 'verdwenen'. Eerst had ik contact opgenomen met Max ICT, daar vertelden ze mij dat ze mijn pakketje niet hebben, ze gingen op onderzoek uit met GLS, na een week kreeg ik te horen dat GLS niet hebben gereageerd. Dus, emailde ik GLS, tldr, zij hadden mijn pakketje ook niet.

Klantenservice

Na twee weken dat mijn pakketje vermist was heb ik mijn geld terug gekregen.

Goedemorgen loredespade,

Bedankt voor je review. Dit is niet de ervaring die wij willen voor onze klanten, waarvoor onze excuses. We willen je ervaring terugkoppelen naar GLS en hiervoor hebben wij je ordernummer nodig. Wil je deze even mailen naar webcare@maxict.nl o.v.v. deze tweakers review? Alvast hartelijk bedankt,

Algemeen

Was op zoek naar een displayport kabel , deze via pricewatch bij max ict gevonden, bestellen ging ook makkelijk en snel

Verzending

kabel was mooi ruim verpakt en opgevuld met plastic kussens, alsof het zou kunnen beschadigen, verzonden met DPD

Beste uzafun,

We nemen graag het zekere voor het onzekere, ook met kabeltjes ;-)

Dank je voor je feedback en je review! Mochten we weer iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag. Fijne dag gewenst.

Algemeen

Ik heb het niet op de afgesproken tijd ontvangen, zelf na het bellen om 4 uur zeiden ze dat het nog zou komen. Het is nooit gekomen.

We zullen kijken hoe lang het duurt, maar de laatste keer dat ik hier iets kocht waren ze al dik 1.5 maand verder en 3x een mail gekregen dat het later zou worden. (maar goed de prijs was dik 90% lager, dus oke)

Kleine update;

Ik ben net gebeld door het bedrijf op een ongelukkig moment, eerste contact zou ook via tweakers moeten lopen, dacht ik. Heb ze later terug gebeld.

Ze gaan nu via een andere leverancier het naar mij versturen. Het zal morgen aankomen, wat dan 2 dagen te laat zou zijn. Ik zal het zien.

Verzending

Niet op tijd, ook niet terwijl ze zeiden dat het gewoon op tijd zou zijn.

Klantenservice

Gaven verkeerde info. ze zeiden dat ik een T&T zou krijgen en dat het op tijd zou zijn, tis er nog niet.

Beste peize9,

Dank voor je feedback en dank voor het updaten van je review! We hebben inmiddels contact met je gehad en we zorgen ervoor dat je bestelling morgen wordt geleverd. Mochten we meer voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Algemeen

Twee keer kort achter elkaar besteld alle twee de keren op tijd binnen en alles snel kunnen bestellen.

Verzending

Twee keer besteld, twee keer op tijd binnen. De tweede keer zelfs op zaterdag geleverd!

Beste JASMein03M,

Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je tevreden bent. Mochten we je ook de derde keer van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag. :-)

1 2 3 ... 43

Scorekaart voor Max ICT B.V.

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg