Max ICT B.V.

49.258 producten en 57.364 uitvoeringen
?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe

Max ICT is in 2007 gestart als ICT totaalaanbieder voor de zakelijke markt & consument. Met een uitgebreid assortiment van ruim 2.500.000 producten en een professioneel accountmanagementteam dat voor je klaarstaat, biedt Max ICT via de webshop maximaal bestelgemak zodat al je ICT behoeftes snel en efficiŽnt worden ingevuld. We werken samen met ruim 11000 fabrikanten, waaronder merken als HP, Dell, Lenovo, Intel, Samsung en Microsoft. Max ICT is te allen tijde in staat om vanuit jouw situatie een goede oplossing aan te bieden met persoonlijke hulp en snelle levering!

Wat mag je van ons verwachten:

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Professioneel accountmanagement

Je mag van ons verwachten dat je ICT vraagstuk door ons met goed en snel advies wordt behandeld. Als zakelijke klant krijg je na inschrijving op de site direct een accountmanager toegewezen, die je kan helpen met al je vragen.

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Zeer ruim assortiment

Je kunt bij ons zeer eenvoudig zoeken en bestellen. Als je hierover vragen hebt of wil overleggen, kun je contact met ons opnemen via telefoon, e-mail of onze interactieve chat. Wij helpen je graag met het maken van de juiste keuze! Alle prijzen en voorraden zijn realtime. Mocht je iets niet direct kunnen vinden, geef dit dan bij ons aan. Wij regelen het voor je!

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Snelle levering

Nadat je bestelling is ontvangen en verwerkt, wordt deze snel en betrouwbaar geleverd. Wij streven er te allen tijde naar je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Voor vragen over de levering kun je altijd contact met ons opnemen!

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Verzendkosten

Voor bestellingen tot 99 euro (incl. BTW) die met pakketpost worden verzonden betaal je bij Max ICT 9,50 euro verzendkosten. Voor bestellingen vanaf 99 euro betaal je 5,95 euro. Ook kunnen we een koerier voor je inschakelen, zodat je bestelling dezelfde dag nog geleverd wordt! Deze kosten zijn afhankelijk van je locatie en kun je bij ons opvragen. Ook is het mogelijk je bestelling in onze Conceptstore af te halen.

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Betaalgemak

Zakelijke klanten kunnen bij Max ICT betalen op rekening (na goedkeuring). Andere mogelijkheden zijn vooruitbetaling, iDEAL, creditcard of Paypal. Consumenten kunnen vooruitbetalen via iDEAL, creditcard en ook achteraf betalen.

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Scherpe prijsstelling en service

Wij kunnen je vrijblijvend voorzien van een offerte. Hierin kun je altijd een scherpe prijsstelling en snelle respons verwachten. Aarzel dus niet en vraag een offerte aan!

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Selectie op goede ICT merken

Ons assortiment bestaat uit ruim 2.500.000 producten van ruim 11000 merken. Alle A-merken zijn bij ons goed vertegenwoordigd en hebben een goede, concurrerende prijsstelling. Wij leveren onder andere de merken HP, Microsoft, Sony, Juniper, Cisco, Toshiba, Acer, Canon, Epson, Philips, IBM, Lenovo, Lexmark, Western Digital en vele andere merken. Voor meer informatie kun je kijken op onze website. Als je twijfelt of we een bepaald merk kunnen leveren, kun je telefonisch of via de mail contact met ons opnemen!

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Diverse certificeringen: zekerheid dat je zaken doet met een betrouwbare partner

Wij beschikken over diverse certificeringen en keurmerken, waaronder het Qshops keurmerk en het MKB OK keurmerk. Hiermee geven wij je maximale zekerheid van zaken doen met Max ICT.

Conceptstore

In de Max ICT Conceptstore kun je terecht voor advies voor en tijdens het plaatsen van een bestelling. Onze medewerkers staan klaar om al je vragen te beantwoorden. Ook kun je je bestelling afhalen in de Conceptstore.

Je kunt ons op werkdagen bereiken van 09.00 uur tot en met 18.00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 17:00 uur op 013-5774574. Of neem contact met ons op via de mail op info@maxict.nl
Ook tips, suggesties en opmerkingen horen we graag!

max_ok

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe

Scorekaart voor Max ICT B.V.

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 57364 producten, 217408 unsorted producten
Prijsindex Nederland 91,2 (8,8% onder gemiddeld)
Prijsindex België 91,7 (8,3% onder gemiddeld)