Max ICT B.V.

50.641 producten en 59.724 uitvoeringen
?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe

Max ICT is in 2007 gestart als ICT totaalaanbieder voor de zakelijke markt & consument. Met een uitgebreid assortiment van ruim 2.400.000 producten en een professioneel accountmanagementteam dat voor u klaarstaat, biedt Max ICT via de webshop maximaal bestelgemak zodat uw ICT behoeftes snel en efficiŽnt worden ingevuld. We werken samen met ruim 9000 fabrikanten, waaronder merken als HP, Dell, Lenovo, Intel, Samsung en Microsoft. Max ICT is te allen tijde in staat om vanuit uw situatie een goede oplossing aan te bieden met persoonlijke hulp en snelle levering!

Wat mag u van ons verwachten:

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Professioneel accountmanagement

U mag van ons verwachten dat uw ICT vraagstuk door ons met goed en snel advies wordt behandeld. Aangevraagde offertes kunt u op werkdagen binnen 2 uur na aanvraag verwachten. Zakelijke klanten krijgen na inschrijving op de site direct een accountmanager toegewezen, die u kan helpen met al uw vragen.

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Zeer ruim assortiment

U kunt bij ons zeer eenvoudig zoeken en bestellen. Als u hierover vragen heeft, of wil overleggen kunt u contact met ons opnemen via telefoon, e-mail of onze interactieve chat. Wij helpen u graag met het maken van de juiste keuze! Alle prijzen en voorraden zijn realtime. Mocht u iets niet direct kunnen vinden, kunt u dit bij ons aangeven, waarna wij het regelen voor u!

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Snelle levering

Nadat uw bestelling is ontvangen en verwerkt, wordt uw bestelling snel en betrouwbaar geleverd. Wij streven er te allen tijde na uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Voor vragen over de levering kunt u altijd contact met ons opnemen!

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Verzendkosten

Voor bestellingen tot 99 euro (incl. BTW) betaalt u bij Max ICT 9,50 euro. Voor bestellingen vanaf 99 euro betaalt u 5,95 euro. Ook kunnen we een koerier voor uw inschakelen, zodat uw bestelling dezelfde dag nog geleverd wordt! Deze kosten zijn op navraag, afhankelijk van uw locatie. Ook is het mogelijk uw bestelling in onze Conceptstore af te halen!

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Betaalgemak

Zakelijke klanten kunnen bij Max ICT betalen op rekening (na goedkeuring). Andere mogelijkheden zijn vooruitbetaling, iDEAL, creditcard of Paypal. Consumenten kunnen vooruitbetalen via iDEAL, creditcard of met Afterpay.

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Scherpe prijsstelling en service

Wij kunnen u vrijblijvend voorzien van een offerte. Hierin kunt u altijd een scherpe prijsstelling en snelle respons verwachten. Aarzel dus niet en vraag een offerte aan!

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Selectie op goede ICT merken

Ons assortiment bestaat uit ruim 2.400.000 producten van ruim 9000 merken. Alle A-merken zijn bij ons goed vertegenwoordigd en hebben een goede, concurrerende prijsstelling. Wij leveren onder andere de merken HP, Microsoft, Sony, Juniper, Cisco, Toshiba, Acer, Canon, Epson, Philips, IBM, Lenovo, Lexmark, Western Digital en vele andere merken. Voor meer informatie kunt u kijken op onze website. Als u twijfelt of we een bepaald merk kunnen leveren, kunt u telefonisch of via de mail contact met ons opnemen!

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe Diverse certificeringen die u de zekerheid geven zaken te doen met een betrouwbare partner.

Wij beschikken over diverse certificeringen en keurmerken, waaronder het Qshops keurmerk en het MKB OK keurmerk. Hiermee geven wij u maximale zekerheid van zaken doen met Max ICT.

Conceptstore

In de Max ICT Conceptstore kunt u terecht voor advies voor en tijdens het plaatsen van een bestelling. Onze medewerkers staan klaar om al uw vragen te beantwoorden. Ook kunt u uw bestelling afhalen in de Conceptstore.

U kunt ons op werkdagen bereiken van 09.00 uur tot en met 18.00 uur, en op zaterdag van 9:00 uur tot 17:00 uur op 013-5774574, of neem contact met ons op via de mail op info@maxict.nl
Tips, suggesties en opmerkingen vernemen wij graag van u!

max_ok

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe

?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe?url=http%3A%2F%2Fmaxict.nl%2Fimages%2Fe

Scorekaart voor Max ICT B.V.

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 2.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg
Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 59724 producten, 291307 unsorted producten
Prijsindex Nederland 92,7 (7,3% onder gemiddeld)
Prijsindex België 94,3 (5,7% onder gemiddeld)

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True