Digitalsonline

3.869 producten en 5.462 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Digitalsonline

Review toevoegen
Algemeen

Shop gevonden via pricewatch. Webshopervaring is voldoende. Site oogt gedateerd. Toch een puntje erbij voor het brede aanbod.

Verzending

De accu's vlot binnengekregen in een bubbeltjesenvelop. Niets op aan te merken.

Algemeen

De geleverde telefoon accu vertoont problemen. Mijn klacht per email is nooit beantwoord, ook niet na herhaaldelijke verzoeken om te reageren. Deze webshop kiest er blijkbaar voor om klachten van klanten volledig te negeren.

Klantenservice

Op klachten per email wordt structureel niet gereageerd. Waardeloze klantenservice.

Klantenservice:

** bijgewerkt van 2 naar 3 sterren omdat de hele webshop inmiddels SSL gebruikt **
Wilde bij deze website bestellen, maar voor het inloggen en registreren wordt standaard geen https verbinding gebruikt. De website zelf benaderen via een beveiligde verbinding levert certificaatfouten op voor een zelf ondertekend reeds 3 jaar verlopen certificaat. Zelfs dan wil het registratieformulier echter alsnog over onbeveiligde http alle NAW gegevens versturen. Absolute afrader vanuit privacy en beveiligingsoogpunten, hoop dat ze dit nog gaan aanpassen.

Algemeen

Gekozen voor deze shop omdat hij betere foto's had van het product en toebehoren dan de (even dure) concurrent. Het was handig dat ik het pakket op kantoor kon laten afleveren.

Verzending

Direct volgende dag afgeleverd. Een beschermend laagje aan de binnenkant van de envelop vond ik netjes voor headphones.

Klantenservice:

Anders dan wat ik eerder hier schreef. Niets aan de hand. Er waren problemen met internet en telefonie. Inmiddels teruggebeld en ook mail ontvangen. Prima opgelost!!

Klantenservice

Verkeerde product geleverd. Het product dat ik besteld had was niet meer op voorraad. Het vervangende product had weliswaar dezelfde specificaties, maar kon ik op andere sites een stuk goedkoper vinden. Had graag gezien dat de webshop contact met mij had opgenomen om in overleg te kijken of ik akkoord ging met het andere product. Dan had ik zelf bewust de keuze kunnen maken. Klantenservice leek hier geen boodschap aan te hebben.

Algemeen

Screenprotector besteld via Bol.com plaza, product stond namelijk niet op hun eigen website. Op vrijdagochtend besteld, zaterdag in huis en goed verpakt.

Verzending

Snel verzonden en goed ingepakt in bubbelenvelop.

Algemeen

Bestelling geplaatst zonder problemen, galaxy s5 origineel scherm. Dit verliep via de bol.com website en kreeg kort hier na een melding dat de bestelling in behandeling was genomen.

Verzending

Ik had het scherm besteld want er was met mijn oude scherm niet meer te werken, groene strepen en de helft viel uit. Had expres gekeken of het leverbaar en op voorraad was zodat ik het diezelfde week nog kon ontvangen.
Ik kreeg een berichtje een dag later, of ik wel wist dat het hier niet een volledige samsung galaxy s5 was maar alleen het scherm, of ik daar van op de hoogte was ?
Aan de ene kant wel oke dat ze dit controleren, maar het kwam mij dus totaal niet uit want ik hoopte hem diezelfde week te ontvangen.
Meen dat it op een vrijdag was.
Heb toen gereageerd met het verhaal dat ik toch hoopte hem deze week te mogen ontvangen omdat ik de komende 3 weken daarop in een hotel overnachten zou voor werk en dan bang was dat het pakket terug zou worden gezonden i.v.m. niet aan kunnen nemen en of ophalen.

Uiteindelijk heb ik deze toch door iemand kunnen laten ophalen maar heb zonder telefoon gezeten tot dat ik maar uit nood een Motorola G heb aangeschaft.

Klantenservice

Het scherm is vervangen zonder problemen, dit heb ik zelf gedaan en was gebeurd in nog geen 10 minuten zoals eigenlijk bij de meeste telefoons die waar ik een "reparatie" aan heb gedaan.

Maar , na nog geen 2 maanden begonnen er vreemde dingen te gebeuren, eerst dacht ik dat ik niet de juiste toetsen indrukte.
Maar later werd het wel duidelijk nadat ik een paar test applicaties en de ingebouwde test functie had gebruikt voor het scherm.
Het touchscreen , of the digitizer was iets goed mis mee, en is nog steeds het geval.
Het scherm zit geen kras of iets op, geen screen protector, want daar kan die ook wel eens vreemd op reageren en hij begint allemaal dingen in te drukken.
Als ik het scherm aanraak druk ik op het keyboard soms 4 toetsen in en soms geen.

Heb nu enkele weken geleden geprobeerd contact op te nemen per het adres waar de laatste reacties mee zijn verzonden.
Tevergeefs want er komt geen reactie op, het is een simpele vraag hoe en wat of ik hier aan kan doen en of er misschien iets van een garantie op zit.
Valt die, is die kapot, natuurlijk kan ik het me voorstellen maar zo nu nog geen 2 maanden later dat het touch gedeelte vreemd doet.

(connectoren los gemaakt , schoon gemaakt, weer erop gedrukt maar zonder resultaat overigens)

Heb gewoon een nette email verzonden, daarna nog een video die ik heb gemaakt van wat er precies aan de hand is, maar zoals hierboven beschreven blijft het ineens erg stil vanuit Digitalsonline.

EDIT: contact is er opgenomen via tweakers.
Met daarin de mededeling dat er niks is ontvangen vanaf mijn kant, en dat het waarschijnlijk door het systeem van Bol.com moet hebben gelopen met het probleem dat dit adres onjuist is.

Of ik wel naar het juiste de mails heb verzonden..... ik weet 100% zeker dat dit het geval is en gelijk nagekeken natuurlijk.
Een screenshot gemaakt van mijn livemail waarin het adres meerdere keren staat , ook zou ik dan als het adres onjuist was via bol.com een tegen bericht moeten krijgen als dat tijdelijke adres vervallen was en dat is niet het geval.

We zijn alweer een paar weken verder maar alweer is er niet gereageerd.

Ik begon er bijna aan te twijfelen of mijn mailserver wel werkt maar aangezien dit mijn zakelijke account is en dagelijks contact met klanten via deze verlopen ben ik denk ik te ver het probleem bij mij zelf aan het zoeken !
Dus Digitals online, leuk dat jullie contact opnemen en mij vertellen om naar het juiste adres een bericht te sturen.
Maar reageer dan ook eens op de inhoud.

Dank u

Algemeen

De shop is overzichtelijk, compleet en oogt ietwat ouderwets. Het bestelproces verliep prima, behalve dat een account aanmaken verplicht is. Eenmalig iets aankopen zonder vast account zit er niet bij.

Een probleem hierbij is dat de vereiste persoonsgegevens onbeveiligd verstuurd worden. Ook inloggen of de bestelstatus controleren gaat zonder slotje. Dat vind ik anno 2015 onacceptabel. Uiteraard verloopt het betalingsproces zelf wel beveiligd, zoals het hoort.

Verzending

Het product werd binnen de verwachte levertijd bezorgd, keurig verpakt met nette factuur en in onberispelijke staat. Kortom, niets op aan te merken en uitstekend verzorgd.

Klantenservice:

Xiaomi 16000mAh powerbank besteld. Woon in de buurt maar moest langer werken dan hun openingstijden dus maar gewoon geselcteerd voor afleveren met de post. Werd zelfde avond nog gebeld, of ze het pakketje even af konden leveren omdat ik toch in de buurt woonde. Super service. Product was goed verpakt, en functioneert prima.

Algemeen

Het bestellen, betalen en verzenden ging prima. De klantenservice en garantie afhandeling was duurde echter wat langer dan gehoopt. Uiteindelijk toch netjes mijn powerbank terug gekregen.

Verzending

Werd snel verzonden en kwam goed verpakt binnen.

Algemeen

Heb hier de Nillkin Screen Protector Tempered Glass 9H Nano LG G3 besteld. Volgende dag in huis in envelop, kon ook kiezen voor pakket maar was hier niet nodig. De website is goed functioneel ontworpen, dat is zeker te waarderen.

Verzending

Gekozen voor envelop, dus die kreeg ik. Met een soort schuimplastic erin, variant op bubbeltjesplastic. Prima.

Algemeen

De levering van het product en de prijs zijn voldoende. De RMA afhandeling is ronduit slecht en communicatie lijkt niet bestaand.

Verzending

Het product (een telefoon-accu) werd snel en goed verpakt verzonden, geheel volgens verwachting.

Klantenservice

Ik had een nieuwe accu voor mijn telefoon besteld omdat de oude overleden was. Na het ontvangen van de accu en proberen van de telefoon bleek de nieuwe accu het probleem niet te verhelpen, de telefoon bleef dood. Daarom heb ik een RMA verzoek gedaan om de accu te retourneren.

In de automatische reply op de RMA aanvraag stond dat iedere RMA normaal binnen 3 werkdagen behandeld wordt. Na ruim 2 weken en 2 mails werd de RMA uiteindelijk per email goedgekeurd en kreeg ik terugzend instructies met bevestiging dat het aankoopbedrag minus gemaakte kosten van 2,- euro zou worden teruggestort.

Nadat ik de accu volgens instructies heb teruggestuurd heb ik niets meer van digitalsonline vernomen. Het is inmiddels ruim 2 maanden en 4 emails naar de klantenservice verder maar ik heb nog geen enkele reactie.

Update:
Inmiddels heeft digitalsonline telefonisch contact gezocht om het probleem op te lossen. Mijn emails zijn om onbekende redenen verloren gegaan en er was van hun zijde nog een vraag over de retourzending waardoor de terugboeking van het aankoopbedrag in de wacht was gezet. Na telefonische toelichting is inmiddels het aankoopbedrag terug ontvangen.

Uiteindelijk een correcte afhandeling dus, waardoor mijn klantenservice beoordeling opgewaardeerd is naar voldoende. Uit het telefonisch contact blijkt dat digitalsonline de beste intenties heeft om klanten correct te helpen maar aan de tijdige afhandeling van RMA's dient aandacht besteedt te worden. Met een goed geautomatiseerd RMA tracking systeem had dit alles sneller en met minder frustratie afgehandeld kunnen worden.

Algemeen

We waren toe aan een boost voor meerdere telefoons. Hiervoor wilde ik de originele accu's kopen. Dus bij digitalsonline 3 batterijen voor 3 Gsm's besteld. Bestelling wederom bij hun gedaan na eerdere goede ervaringen.

Verzending

Prima, bestellen online was makkelijk en na betaling keurig de volgende dag in huis

Klantenservice

Helaas, is n van de batterijen na 4,5 maanden ter ziele gegaan. Hield er plotseling mee op. Gelukkig bleek een van de oude nog redelijk te werken en die dus teruggeplaatst.
Door drukte en vergeetachtigheid van mijn kant heb ik pas na iets meer dan 6 maanden contact opgenomen met digitalsonline. Nu blijkt dat de leverancier (HTC), 6 maanden garantie geeft op batterijen en deze periode dus net verlopen was. Uit service overwegingen wilde hij mijn klacht toch in behandeling nemen.
Batterij toegestuurd, deze wilden ze op werking controleren.
Daarna een tijdje niets meer gehoord. Even een email gestuurd waarop ik de reactie kreeg dat ze er nog niet aan toe gekomen waren deze batterij te testen.
Omdat ze deze klacht wilden afhandelen is besloten om mij een nieuwe batterij toe te sturen.
Kijk dat is service, waar je blij van wordt !

Algemeen

Product besteld via Bol.com. Zou volgende dag worden geleverd. Bol.com gaf ook aan dat het verstuurd was. Echter niets ontvangen. Twee dagen later email gestuurd. Na 24 uur nog geen antwoord. Vervolgens geklacht bij bol.com en geld terug gekregen.

Verzending

Het product blijkt wel gelijk na de bestelling verstuurd te zijn maar naar een heel ander adres door een fout bij Digitalsonline. Ik had het adres wel goed aangeleverd.

Klantenservice

Er werd dus niet gereageerd op mijn eerste email. Daarna heb ik dus gecancelled bij BOL. Vervolgens ging DigitalsOnline toch door met proberen mij het product te leveren ondanks het feit dat ik ze ook zelf duidelijk gemaild had dat ik inmiddels na de cancel het product bij een andere leverancier had besteld omdat ik het snel nodig had. Wat niet nodig zou moeten zijn, want ik mag aannemen dat Bol ook haar onderleveranciers wel meedeeld als er iets gecancelled wordt.

Dan de klachtenafhandeling: Men heeft uitgebreid contact gezocht om uit te leggen hoe het allemaal gekomen was, dat andere klanten erg tevreden waren en dat ze het heel vervelend vonden. Heb ook de ondernemer zelf gesproken. Enerzijds kan je deze aandacht positief beoordelen maar anderzijds versterkt de onhandige manier waarop men dit uitvoert toch het beeld dat het hier gaat om een onderneming die procedureel en procesmatig nog veel verbeteren kan! (En bovendien heeft dit me allemaal veel te veel tijd gekost.)

Algemeen

Website is overzichtelijk, waardoor je eenvoudig doelgericht kunt zoeken. Bestellingen worden netjes in het boodschappenmandje bewaard en kan vlak voor afrekenen nog gewijzigd worden. Prima op orde!

Verzending

Na plaatsing van bestelling volgt een orderbevestiging, na betaling een bevestiging van ontvangst betaling en vervolgens een mail dat de bestelling verzonden wordt. Al-dan-niet met track-and-trace code (afhankelijk van de gekozen verzendwijze)

Klantenservice

Als de informatie op de site nog niet voldoende voor je is, neem je gewoon telefonisch contact op waarna je uiterst professioneel te woord wordt gestaan.

Luxx Karma 76,2K
Algemeen

Product besteld, werd keurig geleverd. Standaard worden mails gestuurd over de bestelling. Nadat ik een defect product geleverd werd ben ik ook prima geholpen, maar de communicatie verliep erg traag (wel netjes), vaak kwam er geen antwoord op e-mails of duurde dit meer dan een week!

Keurig verzonden, 3S nummer per mail, prima in orde

Klantenservice

Nadat ik een defect product geleverd kreeg, direct een mail gestuurd met wat nu. Na mijn omschrijving kreeg ik een RMA nummer.
Nadat ik mijn product had teruggestuurd, direct om ontvangstbevestiging gevraagd. 2 weken later nogmaals om status / ontvangstbevestiging gevraagd, en toen kreeg ik wel reactie; het was in behandeling, maar duurde nog iets langer. Nog 2 weken later weer om status gevraagd, nooit antwoord op gehad. Het vervangende product werd 2 dagen later wel geleverd, en dit werkt prima.
Het proces liep opzich dus wel okay, maar vanwege de grote traagheid en daarbij gebrekkige communicatie kan ik er geen voldoende voor geven.

Klantenservice:

Telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk te woord gestaan. Ik heb een headset gekocht, gekozen voor "ophalen in de winkel". In de winkel kon kon ik de headset nog passen. Product is fijn in gebruik.

Algemeen

Uitstekende service. Ik had voor het plaatsen van een bepaalde bestelling advies nodig en heb deze ook uitgebreid en vlug gekregen.

Verzending

Niets op aan te merken. Verzekerde verzending ik natuurlij duur (als het maar om een klein bedrag gaat) maar dat is overal zo.
Als er een geheugenkaartje in een grote eveloppe kan, doet men dit en men (post personeel) kan aan de buitenkant niet uitmaken of vermoeden dat er bvb een geheugenkaart in zit.

Klantenservice

Voor mij is deze service zeer, maar dan ook zeer goed. Ik heb n keer een defecte microSD card terug gestuurd (1 jaar oud) waarna ik een nieuwe kreeg opgestuurd.
Maar het sterkste verhaal is dit van een verkeerde betaling die terecht kwam bij Digitalsonline ipv van de webstore waar het wel moest terechtkomen. Dit was natuurlijk mijn fout en ik stuurde een beleefde mail om het geld terug te storten. En week later stond dit al op m'n rekening! Velen zouden ongetwijfeld dit geld houden maar bij Digitalsonline is men hierin ook supereerlijk!

Algemeen

Digitalsonline, mijn #1 leverancier van smartphone goodies. Website is duidelijk, veel op voorraad, scherpe prijzen en ik kan afhalen. Verzendkosten zijn er vaak niet, maar met afhalen heb ik het het snelst in huis. Updates van de bestelling via de mail. Indien nodig ook telefonisch goed bereikbaar. Kortom, alleen maar positieve zaken te noemen.

Verzending

Deze keer vanwege tijdgebrek gekozen voor verzenden. Verzending is op tijd, dergelijk verpakt in bubbel envelop.

Scorekaart voor Digitalsonline

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops