BoXXer

Review toevoegen

Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Wasmachine gekocht in Almelo. Goede service en geen opdringerig gedoe. Werd ook nog eens de zelfde dag gratis geleverd.

Verzending

De dag van de aankoop nog geleverd, top service!

Vriendelijke verkopers.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Twee keer mijn Philips saeco ter reparatie gehad kosten 80€ beide keren de klacht niet verholpen advies was er zullen nieuwe slangen in moeten kosten 150€ maar dat is die niet meer waard.
Heb hem zelf opengemaakt en een nieuw zeefje van 16€ er in gezet,apparaat werkt weer geweldig.
Drie keer een mail hierover gestuurd maar geen antwoord.
Waardeloze service ik ga er nooooit meer heen.

Klantenservice

Waardeloos waardeloos waardeloos waardeloos waardeloos waardeloos waardeloos waardeloos waardeloos waardeloos

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik ben erg ontevreden. Nadat een andere klant het product heeft teruggestuurd, heeft Boxxer verzuimd om te controleren of het product compl er was. Los daarvan wil ik geen geopende doos ontvangen!

Verzending

Ik kreeg een gebruikt en inxompleet product in een eerder al geopende en beschadigde verpakking.

Klantenservice

Er wordt pas een nieuw product opgestuurd als het oude retour is ontvangen. Echter duurt het retour sturen via DHL alleen al 4 dagen en dan moet Boxxer weer een nieuw product terug sturen. Hoewel ik een track and tracé code heb voor de retourzending, wil de klantenservice niet alvast een nieuw product voor uit sturen....

Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Een A+++ vriezer van Siemens gekocht bij Boxxer.
De prijs was erg scherp, zo'n €80 euro goedkoper dan de ena goedkoopste winkel. Het product was op voorraad en is een werkdag later bezorgd. De bezorger belde een half uurtje voor aankomst!

Verzending

Goed geïnformeerd per email, gebeld over de levering en het tijdsblok van de levering en ook nog eens een half uurtje voor aankomst werd ik gebeld. Zeer prettig!

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Bij Boxxer heb ik zaterdagavond een Senseo apparaat besteld. Op woensdag is die geleverd, maar zonder een goede track and trace code.

Verzending

Ik kreeg een automatische mail dat de bestelling verwerkt was.

Op de site staat:
LEVERTIJD VAN JE BESTELLING

PAKKETLEVERINGEN

Als je op een werkdag voor 15.00 uur een bestelling plaatst verzenden wij je bestelling nog op dezelfde dag, mits op voorraad in ons distributiecentrum en we de betaling hebben ontvangen. Zodra het pakket ons distributiecentrum verlaat ontvang je een track & trace-code. Hiermee kun je de zending volgen.

Die maandag kreeg ik geen mail over de orderstatus en dus ook geen track and trace code.

Op dinsdagochtend gebeld naar de winkel omdat ik nog geen track and trace code had ontvangen. De mevrouw gaf aan dat ik deze zou krijgen zodra het product de deur uit ging.
Die dag heb ik geen code in mijn mail ontvangen.

Op woensdagochtend heb ik wederom gebeld. De mevrouw zou achter de track and trace code aan gaan. Later die dag ontving ik de code.
Bij DHL stond dat het pakket aangemeld was en "de planning wordt gemaakt".
Daar bleef het de hele woensdag op staan en plotseling mailde mijn vrouw dat het pakket bezorgd is. (???)

Klantenservice

De klantenservice heeft mij na een paar telefoontjes een track and trace code gegeven waar ik niks aan had. Ik weet niet of dat de fout was van Boxxer of van DHL.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

mooie tv gekocht .super service .
mooie winkel overzichtelijk
de verkopers zijn erg vriendelijk
kan er gratis parkeren in winterswijk

Verzending

tv voor de slaapkamer gekocht

Klantenservice

ben in de winkel geweest

Scorekaart voor BoXXer

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg