BoXXer

Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik ben erg ontevreden. Nadat een andere klant het product heeft teruggestuurd, heeft Boxxer verzuimd om te controleren of het product compl er was. Los daarvan wil ik geen geopende doos ontvangen!

Verzending

Ik kreeg een gebruikt en inxompleet product in een eerder al geopende en beschadigde verpakking.

Klantenservice

Er wordt pas een nieuw product opgestuurd als het oude retour is ontvangen. Echter duurt het retour sturen via DHL alleen al 4 dagen en dan moet Boxxer weer een nieuw product terug sturen. Hoewel ik een track and tracé code heb voor de retourzending, wil de klantenservice niet alvast een nieuw product voor uit sturen....

Scorekaart voor BoXXer

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg