BoXXer

Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bij Boxxer heb ik zaterdagavond een Senseo apparaat besteld. Op woensdag is die geleverd, maar zonder een goede track and trace code.

Verzending

Ik kreeg een automatische mail dat de bestelling verwerkt was.

Op de site staat:
LEVERTIJD VAN JE BESTELLING

PAKKETLEVERINGEN

Als je op een werkdag voor 15.00 uur een bestelling plaatst verzenden wij je bestelling nog op dezelfde dag, mits op voorraad in ons distributiecentrum en we de betaling hebben ontvangen. Zodra het pakket ons distributiecentrum verlaat ontvang je een track & trace-code. Hiermee kun je de zending volgen.

Die maandag kreeg ik geen mail over de orderstatus en dus ook geen track and trace code.

Op dinsdagochtend gebeld naar de winkel omdat ik nog geen track and trace code had ontvangen. De mevrouw gaf aan dat ik deze zou krijgen zodra het product de deur uit ging.
Die dag heb ik geen code in mijn mail ontvangen.

Op woensdagochtend heb ik wederom gebeld. De mevrouw zou achter de track and trace code aan gaan. Later die dag ontving ik de code.
Bij DHL stond dat het pakket aangemeld was en "de planning wordt gemaakt".
Daar bleef het de hele woensdag op staan en plotseling mailde mijn vrouw dat het pakket bezorgd is. (???)

Klantenservice

De klantenservice heeft mij na een paar telefoontjes een track and trace code gegeven waar ik niks aan had. Ik weet niet of dat de fout was van Boxxer of van DHL.

Scorekaart voor BoXXer

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg