KommaGo

3.112 producten en 3.407 uitvoeringen

Gebruikers over webshop KommaGo

Review toevoegen

Algemeen

Fijn contact. Inhoudelijk advies. Weten waar ze over praten. Scherpe prijsstelling. Correcte en snelle levering.

Verzending

Zelfde dag verstuurd. Dag erop geleverd. Correct verpakt.

Klantenservice

Kreeg belletje of alles naar wens was. Oprechte interesse, echt top!

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

De site zelf is erg simpel maar wel duidelijk.
Ik begrijp het opsplitsen van elke categorie niet in een aparte site.

Verzending

Ik heb een bestelling gedaan voor fluke meetsnoeren.
Heb de verpakking gekregen maar geen meetsnoeren, wat erg vervelend was aangezien ik ze nodig had.

Klantenservice

Na contact opgenomen te hebben met kommago werd gezegd dat ze er achteraan zouden gaan.
Ik heb elf meteen gebeld en een email gestuurd met foto's.
Maar na een week heb ik maar een bestelling gedaan bij Conrad en heb de meetsnoeren nu in huis.

Maar heb een email ontvangen van kommago dat ik nu een getekende brief moet opsturen.
Vind de klantenservice erg slecht.

Beste Churchill9,

Bij deze wil ik u bedanken voor uw review en wil ik u bij deze onze excuses aanbieden voor de gang van zaken. Dit hadden wij sneller moeten oppakken en oplossen voor u.

Uw bestelling is ingepakt in ons magazijn en overgedragen aan PostNL.
De zending is bij PostNL gewogen en het gewicht zou bij aflevering overeen komen met het gewicht van het product zoals besteld.

Omdat u aangaf dat het product niet aanwezig was in de verpakking hebben wij bij PostNL een onderzoek in moeten stellen om te achterhalen waar het product zou zijn verdwenen. Dit onderzoek heeft te lang geduurd en hier hadden wij sneller in moeten handelen.

Ik begreep dat mijn collega inmiddels al contact met u heeft opgenomen en heeft aangegeven dat wij het volledige bestelbedrag aan u zullen crediteren.

Wij hopen dat dit uw vertrouwen in onze organisatie enigszins hersteld en u in de toekomst weer terug te zien bij 1 van onze 22 winkels

Ik heb alleen een email gekregen dat ik een getekende brief en mijn telefoon nummer moet opsturen.
Er staat nergens dat ik mijn geld terug zou krijgen,of een andere oplossing.

Algemeen

Via de tweakers vakantiespecial kwam ik bij de huawei e5330 uit voor een handige 3g modem. Er waren een aantal aanbieders maar ik koos voor kommago vanwege een goede ervaring een tijd geleden, de prijs was ook nog eens in orde. De website is prima, je vind alles snel en afrekenen is duidelijk. je krijgt een 30 dagen niet goed geld terug garantie en betaald geen verzendkosten dus wat mij betreft een goede keus.

Verzending

Zoals beloofd op voorraad en dezelfde dag verzonden, dus binnen 24 uur netjes met postnl afgeleverd in een mooie witte doos van kommago.

Klantenservice

Nog even gebeld met de klantenservice voor wat technische vragen. de persoon aan de lijn wist direct mijn vragen te beantwoorden dus direct goed geholpen.

wederom een prima ervaring en zou er zo weer kopen.

Algemeen

Bij netcamshop een camera besteld op advies van de verkoper, de camera werd binnen aantal dagen geplaatst. Montage verliep prima, zeer profesioneel. Helaas bij het aansluiten van de camera viel de kwaliteit zwaar tegen

Super snel

Klantenservice

Netcamshop gaf mij het advies om een Panasonic SW155 te kopen vanwege de goede kwaliteit. Helaas voldeed deze camera niet aan mijn verwachtingen. Ik heb hiervan melding gemaakt bij netcamshop en via de mail contact gehad over de instellingen van mijn camera. Toen bleek dat de slechte kwaliteit niet veroorzaakt werd door de instellingen van de camera werd mij een andere camera aangeboden door netcamshop. Ik moest het verschil bij betalen en de camera wordt opnieuw gratis bevestigd, wat een services! Hoop andere webshops kunnen hier een voobeeld aan nemen. Dank!

Algemeen

Goede website, snelle service en snelle levering. Overzichtelijke website en uitgebreide specificateis bij de producten.

Verzending

Direct verzonden en snel ontvangen

Geen ervaring mee

Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Prima website, snelle levering, goede support toen ik nog wat vragen had, wat mij betreft een aanrader!

Verzending

's Avonds besteld, volgende ochted geleverd

Klantenservice

Had nog wat vragen en werd daarover teruggebeld.

Algemeen

Zeer tevreden over deze shop. Afgelopen week een vivotek ip camera besteld voor de bewaking van de entree voor onze vve. Website was gemakkelijk te navigeren en product informatie was duidelijk aanwezig, geen standaard tekste van de fabrikant. De prijs was ook nog eens gunstig en ze hadden hem op voorraad.

Verzending

Product besteld in de middag en binnen een half uur een verzendbevestiging met track & trace. De volgende dag was de camera al binnen met postnl.

Klantenservice

Ik had wat moeite met de installatie, even gebeld en keurig te woord gestaan door een jongeman die mij met wat tips op weg heeft geholpen. De camera draait naar alle tevredenheid.

Algemeen

Prima website, alles op voip gebied hebben ze uit voorraad leverbaar en ook nog eens prima prijzen. Bestelling geplaatst en zoals beloofd op de website binnen 24 uur geleverd zonder verzendkosten.

Verzending

Prima verpakt met voldoende opvulmateriaal, nette factuur erbij.

Algemeen

access point besteld en met ideal betaald. website was duidelijk en voorzien van duidelijke informatie.

Verzending

keurig verpakt aangekomen met duidelijke factuur. verzending zoals beloofd voor 17:30 besteld de volgende dag in huis, netjes met track & trace en verzendbevestiging.

Klantenservice

Hulp bij installatie nodig gehad, ben prima op weg geholpen en binnen een paar minuten kon ik aan de slag. Dit is zoals een webwinkel hoort te zijn, goede informatie, snelle levering, en super after sales.

Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Ik had veel problemen met wifi dekking in mn huis. Verschillende repeaters en routers geprobeerd. Nu lijkt het probleem eindelijk opgelost met wat meer professionele apparatuur. Ik heb goed advies gekregen over mogelijke storingsbronnen, plaatsing van het accespoint en type benodigde accesspoint.

Verzending

Ik heb deze dinsdagmiddag besteld en de volgende dag geleverd gekregen

Klantenservice

Ik heb bij de installatie nog telefonisch contact gehad met wat tips om het snel aan de praat te krijgen. Alles werkt nu perfect!

Algemeen

Ik moest een headset bestellen, deze shop was gunstig geprijst. Goede beschrijving op de website, overzichtelijk en gratis verzending!

Verzending

Gratis verzending, geleverd wanneer het aangegeven was. Goed verpakt.

Verzending: Score: 4
Algemeen

Voor herhaling vatbaar: Nette website, snel geleverd, spullen netjes verpakt, en switch doet het. Zoals je mag verwachten van een goede winkel!

Verzending

19e besteld, 20e in huis. Mooi!

Algemeen

Gevraagde informatie wordt heel snel en adquaat en met kennis, beantwoordt
Ik heb twee produkten ben hen aangeschaft; Ruckus ZoneFlex 7363 en de Ruckus MetroFlex MM221-ext (met externe antenne)

Verzending

Zowel de Ruckus 7363 als de Ruckus MetroFlex MM2211-ext (inclusief externe antenne) werden keurig op tijd geleverd en waar prima verpakt.

Klantenservice

(Technische) vragen achteraf worden ook heel snel en kundig benatwoordt.
Ze weten heel duidelijk waar ze het over hebben. Ze denken ook met je mee als je een specifiek vraag of probleem hebt. Hetgeen in mijn situatie altijd tot een goed resulaat heeft geleid.
Ik kreeg ook een betere antenne voor mijn Ruckus MetroFlex MM2211-ext (popi8 bundel) toen bleek dat de antenne in hun bundel niet meer voorradig was; klasse!

Algemeen

Inmiddels het derde product wat ik koop via een van de online winkels van KommaGo. De duidelijke websites met een standaard, goedwerkend bestelproces zijn een pre. Daarnaast is de altijd gratis verzending een belangrijke factoor bij het bestellen.

Een ander groot voordeel vindt ik het 'offerte' knopje, waarmee je direct een vraag kan stellen over het product. Eerder heb ik via Voipshop een Gigaset DX800A All-in-One VoIP telefoon gekocht, en zocht hier een goed werkende, maar niet al te dure headset voor. Binnen een uur had ik een vriendelijke en toch professioneel advies terug per email.

Na telefonisch contact waar ik de situatie nogmaals goed kon uitleggen, besloten tot de koop van de Jabra GN9120 Draadloze DECT GAP headset.

Verzending

Pakjes verzenden naar een postbus is voor veel bedrijven een probleem, maar bij Headsetwinkel, die alles via TNT versturen, niet.

Via een automatische mail brengen ze je op de hoogte dat het pakje klaar ligt voor verzending en dat deze van 20:00 uur al te volgen is via de Track and Trace code. De volgende morgen was het pakketje al om 6:30 uur afgeleverd.

Het pakje was in een goed passende doos, met beschermende vulling opgevuld aan de binnenkant, verzonden.

Al bij al echt een aanrader. De drie onderdelen waar ik in het verleden bij gekocht heb van KommaGo is soepel, snel, correct en voordelig afgehandeld.
Ik heb er een goed gevoel bij en zal ook zeker in de toekomst producten bij hun afnemen.

Algemeen

Ons toestel is (de nummer weergave) defect gegaan. Na contact met de klantenservice hebben ze dit fantastisch voor ons opgelost. Bedankt voor deze goede service! Ga zo door.

Verzending

Was op tijd geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Klantenservice

Top service. Ben zeer tevreden over de afhandeling en de snelle reactie op de mail

Algemeen

Duidelijke transparante website met voldoende en vergelijkende productinformatie om een goede keus te kunnen maken

Verzending

Heb de headset om 17 uur 15 besteld en betaald via Ideal en ontving per e-mail direct bestelbevestiging en 10 minuten later de bevestiging dat bestelling onderweg was met track & trace gegevens

1 ... 7 8 9

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg