KommaGo

2.779 producten en 3.031 uitvoeringen

Gebruikers over webshop KommaGo

Review toevoegen

Algemeen

Prima website, alles op voip gebied hebben ze uit voorraad leverbaar en ook nog eens prima prijzen. Bestelling geplaatst en zoals beloofd op de website binnen 24 uur geleverd zonder verzendkosten.

Verzending

Prima verpakt met voldoende opvulmateriaal, nette factuur erbij.

Algemeen

access point besteld en met ideal betaald. website was duidelijk en voorzien van duidelijke informatie.

Verzending

keurig verpakt aangekomen met duidelijke factuur. verzending zoals beloofd voor 17:30 besteld de volgende dag in huis, netjes met track & trace en verzendbevestiging.

Klantenservice

Hulp bij installatie nodig gehad, ben prima op weg geholpen en binnen een paar minuten kon ik aan de slag. Dit is zoals een webwinkel hoort te zijn, goede informatie, snelle levering, en super after sales.

Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Ik had veel problemen met wifi dekking in mn huis. Verschillende repeaters en routers geprobeerd. Nu lijkt het probleem eindelijk opgelost met wat meer professionele apparatuur. Ik heb goed advies gekregen over mogelijke storingsbronnen, plaatsing van het accespoint en type benodigde accesspoint.

Verzending

Ik heb deze dinsdagmiddag besteld en de volgende dag geleverd gekregen

Klantenservice

Ik heb bij de installatie nog telefonisch contact gehad met wat tips om het snel aan de praat te krijgen. Alles werkt nu perfect!

Algemeen

Ik moest een headset bestellen, deze shop was gunstig geprijst. Goede beschrijving op de website, overzichtelijk en gratis verzending!

Verzending

Gratis verzending, geleverd wanneer het aangegeven was. Goed verpakt.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Algemeen

Voor herhaling vatbaar: Nette website, snel geleverd, spullen netjes verpakt, en switch doet het. Zoals je mag verwachten van een goede winkel!

Verzending

19e besteld, 20e in huis. Mooi!

Algemeen

Gevraagde informatie wordt heel snel en adquaat en met kennis, beantwoordt
Ik heb twee produkten ben hen aangeschaft; Ruckus ZoneFlex 7363 en de Ruckus MetroFlex MM221-ext (met externe antenne)

Verzending

Zowel de Ruckus 7363 als de Ruckus MetroFlex MM2211-ext (inclusief externe antenne) werden keurig op tijd geleverd en waar prima verpakt.

Klantenservice

(Technische) vragen achteraf worden ook heel snel en kundig benatwoordt.
Ze weten heel duidelijk waar ze het over hebben. Ze denken ook met je mee als je een specifiek vraag of probleem hebt. Hetgeen in mijn situatie altijd tot een goed resulaat heeft geleid.
Ik kreeg ook een betere antenne voor mijn Ruckus MetroFlex MM2211-ext (popi8 bundel) toen bleek dat de antenne in hun bundel niet meer voorradig was; klasse!

Algemeen

Inmiddels het derde product wat ik koop via een van de online winkels van KommaGo. De duidelijke websites met een standaard, goedwerkend bestelproces zijn een pre. Daarnaast is de altijd gratis verzending een belangrijke factoor bij het bestellen.

Een ander groot voordeel vindt ik het 'offerte' knopje, waarmee je direct een vraag kan stellen over het product. Eerder heb ik via Voipshop een Gigaset DX800A All-in-One VoIP telefoon gekocht, en zocht hier een goed werkende, maar niet al te dure headset voor. Binnen een uur had ik een vriendelijke en toch professioneel advies terug per email.

Na telefonisch contact waar ik de situatie nogmaals goed kon uitleggen, besloten tot de koop van de Jabra GN9120 Draadloze DECT GAP headset.

Verzending

Pakjes verzenden naar een postbus is voor veel bedrijven een probleem, maar bij Headsetwinkel, die alles via TNT versturen, niet.

Via een automatische mail brengen ze je op de hoogte dat het pakje klaar ligt voor verzending en dat deze van 20:00 uur al te volgen is via de Track and Trace code. De volgende morgen was het pakketje al om 6:30 uur afgeleverd.

Het pakje was in een goed passende doos, met beschermende vulling opgevuld aan de binnenkant, verzonden.

Al bij al echt een aanrader. De drie onderdelen waar ik in het verleden bij gekocht heb van KommaGo is soepel, snel, correct en voordelig afgehandeld.
Ik heb er een goed gevoel bij en zal ook zeker in de toekomst producten bij hun afnemen.

Algemeen

Ons toestel is (de nummer weergave) defect gegaan. Na contact met de klantenservice hebben ze dit fantastisch voor ons opgelost. Bedankt voor deze goede service! Ga zo door.

Verzending

Was op tijd geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden.

Klantenservice

Top service. Ben zeer tevreden over de afhandeling en de snelle reactie op de mail

Algemeen: Score: 4
Algemeen

Duidelijke transparante website met voldoende en vergelijkende productinformatie om een goede keus te kunnen maken

Verzending

Heb de headset om 17 uur 15 besteld en betaald via Ideal en ontving per e-mail direct bestelbevestiging en 10 minuten later de bevestiging dat bestelling onderweg was met track & trace gegevens

1 ... 7 8 9

Scorekaart voor KommaGo

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg