Foto Konijnenberg

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Foto Konijnenberg

Review toevoegen

Klantenservice: Score: 5

Ik had wat vragen bij de bestelling. Alhoewel ik de mail met mijn vragen pas om 19u30 heb verstuurd, kreeg ik toch binnen het halfuur een correct en volledig antwoord.
Ik heb mijn bestelling geplaatst en kreeg mijn volledige pakket 's anderendaags thuis bezorgd.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3
Algemeen

Het plaatsen van de bestelling ging goed. Aangezien ik 2 artikels had besteld en er 1 niet in voorraad was, heb ik na 10 zelf contact opgenomen en hebben ze onmiddellijk het voorradige produkt verzonden.

Verzending

Desondanks dat mijn gegevens correct waren op mijn factuur(incl verzendadres) is men er toch in geslaagd om mijn artikel naar een ander adres te zenden.

Algemeen

Artikel voldeed perfect aan de verwachtingen en was ook helemaal in overeenstemming met de gegeven omschrijving.
Scherpe Prijs.

Verzending

Levering de volgende dag, zoals beloofd.

Mde Karma 1,25K
Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Metabones besteld. Een dag later zag ik dat deze 100,- duurder was geworden. Mazzel me voor me dacht ik nog. Een paar dagen later kreeg ik een mail dat de metabones niet meer leverbaar was. Ik gebeld, vertelde de ze me dat ik niet besteld had wat ik besteld had. Het blijft een probleem met hun bestelnummers en welke producten daar aan vast zitten. Totaal niet kunnen inleven in klanten. Ik bestel een product met specifiecaties. Het interne nr interesseert me niet, medewerker vertelde me simpel dat ik niet had besteld wat ik bewust wel had gedaan Het is is me de energie niet waard. Slechte tent! Terugstorting snel geregeld. Ze waren blijkbaar blij snel onder hun verantwoordelijkheid vandaan te komen.

Verzending

Zie vorig blok.. verzending is waardeloos om het bestelproces een deel in waardeketen naar mij als klant is. Met als doel levering van besteld product binnen gestelde prijs.

Klantenservice

Schuiven mij hun probleem in de maag en nemen verantwoordelijkheid niet.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2
Algemeen

Geld overgemaakt via IDEAL- Daarna mail dat product niet leverbaar was.Geld is nog niet terug.

Verzending

Via marktplaats een occasion bij Konijnberg willen kopen. Nog gebeld of het meeviel met de gebruikerssporen. Dat zou allemaal prima in orde zijn. Via IDEAL het toestel betaald. Daarna kreeg ik mail dat het toestel niet meer leverbaar was. Ondertussen stond hij nog gewoon op Marktplaats. Het geld is nog niet terug op mijn rekening!

Klantenservice

Men vindt het kennelijk heel normaal dat je een flink bedrag zo even een week kan missen, terwijl je voor een bruiloft graag een toestel had willen kopen.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 0

Via Tweakers Pricewatch een WD MyBook 8TB Zwart proberen te bestellen. Op Tweakers stond een prijs van 260 Euro. Op de website van Foto Konijnenberg stond een prijs van 269 Euro met een korting van 9 Euro. Bestelling gestart, maar al vrij snel verdween de 9 Euro korting tot en met het moment van betalen. Op het moment dat je niet scherp op let, betaal je dus meer dan hier op Tweakers staat. Ik voel me eerlijk gezegd als klant niet serieus genomen.

Algemeen

Fijn dat je telefonisch kan overleggen met een deskundig iemand. Verder een scherpe prijs, correct verloop van de aankoop en een snelle levering. Meer kan je als consument niet wensen.

Verzending

Levering binnen de 24u, perfect.

Deskundig telefonisch advies.

Algemeen

Uitgebreid aanbod en duidelijke website, zowel wat de productinformatie als de voorraad betreft. De website is misschien niet bijzonder, maar wel gewoon goed. Service en advies is, zowel telefonisch als in de winkel, altijd zeer goed. Mijn eerste keuze voor fotoapparatuur.

Ik heb één keer een (online) bestelling gehad waar het doorlinken naar de website voor betaling mislukt was, waardoor ik de betaling niet kon afwerken maar ook niet opnieuw kon starten. Na telefonisch contact direct opgelost.

Verzending

Tot nu toe werden al mijn bestellingen netjes de volgende dag aan huis afgeleverd.

Klantenservice

Tot nu toe geen grote problemen gehad, maar altijd goed advies gekregen en netjes geholpen, zowel in de winkel als telefonisch.

Algemeen

zeer grote keuze met professionele uitleg. Aankoopproces zeer gebruiksvriendelijk. Perfecte, zeer snelle levering, zelfs op oudejaarsavond ;-)

Verzending

op 30 december in de late namiddag besteld en op oudejaarsavond toch nog geleverd.

Klantenservice

Bijkomende vragen over het produkt werden snel opgelost

Algemeen

Ben al jaren klant bij deze winkel en ben telkens opnieuw heel tevreden zowel van de dienstverlening via de webshop als in de winkel in Turnhout.

Verzending

Steeds op tijd en correct geleverd.

Algemeen

Erg overzichtelijke website die ook erg gebruiksvriendelijk is, de chat is ook een erg handige tool om snel een antwoord op eventuele vragen te krijgen. Erg vriendelijk, ervaren en behulpzaam personeel, zowel op chat als aan telefoon.
Snelle en correcte afhandeling van bestelling via webwinkel. Zeker aan te bevelen
Grtn,
koen

Snel en correcte levering

Ervaren en vriendelijk

Algemeen

Ik heb deze winkel gekozen omdat er een zeer ruim aanbod is en omdat je de bestelling in de winkel kan afhalen. Dit vind ik een meerwaarde omdat je op deze manier toch nog een professionele uitleg kan krijgen als je alles gaat ophalen. Hun site is zeer overzichtelijk en werkt ook met een "alert" die je de prijswijzigingen meedeelt van de producten waarnaar je op zoek bent. Dit heeft met toch een extra korting opgeleverd. De bestelde items waren snel binnen en de afhaling verliep zeer vlot. De verkoper nam ondanks de drukte de tijd om te antwoorden op mijn vragen. Ik ben een tevreden klant en kan deze winkel ten zeerste aanbevelen.

Klantenservice

Professionele uitleg. Alert op site die je de prijswijzigingen meedeelt van de producten waarnaar je op zoek bent. De bestelde items waren snel binnen en de afhaling verliep zeer vlot. De verkoper nam ondanks de drukte de tijd om te antwoorden op mijn vragen.

Algemeen

Vanaf het uitzoeken, raad vragen, advies krijgen, kopen, betalen en in perfecte staat thuis krijgen: uitstekend!

Verzending

De fabriek had het al veilig ingepakt en Konijnenberg deed daar nog een doos met luchtzakjes omheen. Kan niet beter.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Bestelde camera panasonic hc-v160 na maand nog niet geleverd. Moest zelf nabellen, bleek dat volgens een medewerker door de aardbeving in japan niet kon worden geleverd. Ik kreeg gelukkig wel mijn geld terug. Bij een andere winkel was dezelfde camera binnen een paar dagen geleverd.

Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Ik bestelde mijn ontvangen product bij konijnenberg omdat het op die site het goedkoopst was in vergelijking met andere aankoop mogelijkheden. Ik was dan ook enorm verrast toen de dag nadien ik thuis kwam van mijn werk en het product reeds geleverd was. Ik ben dus enorm tevreden over de service van Konijnenberg!

Enorm snelle levering!

Klantenservice

pakket is goed te volgen

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Algemeen

De site is daarin duidelijk en werkt makkelijk naar de betaling toe en genoeg mogelijkheden

Verzending

normaal een snelle levering, alleen als je het product besteld op de Belgische site, wij wonen in Belgie en dan moet h et eerst terug naar Nederland en dan weer naar Belgie. Erg omslachtig

Goede service

Klantenservice: Score: 5

Ik heb er een Foscam gekocht. Bij thuiskomst bleek er een stofje in de lens te zitten. De winkel deed niet moeilijk en binnen 10 minuten had ik een nieuwe camera. Ook de ontvangst in de winkel is erg goed.

Algemeen

Proffesioneel, als je een vraag hebt ben je zeker dat je het juiste antwoord hoord en niet zomaar iemand die iets wil verkopen. Er is een zeer ruim aanbod op de webwinkel. Alle aankopen (D7200, sigma 50-500, vanguard Tripot,..) waren heer binnen de week. Er werden geen fouten gemaakt. Een echte aanrader als je voor fototoestelen, enz zoekt om te kopen.

Klantenservice: Score: 5

Snelle, correcte service! Deze winkel maakt z'n beloftes waar. Ook aanpassingen in facturatie (B2B tussen België en Nederland wat z'n weerslag heeft op de betaling van BTW) verliepen vlekkeloos.

"Professioneel !"
Mijn online bestelling van een objectief verliep eenvoudig en zonder enige moeilijkheid. Alles was duidelijk aangegeven, ook voor de betalingsmodaliteiten.
De levering was nog verrassender. Geen loze beloftes. Binnen 24 u werd mijn objectief gratis aan huis afgeleverd. Dat heet ik "professioneel werk"!

Verzending

Levering aan huis binnen 24u is geen loze belofte.

Klantenservice

Uitstekend advies in de winkel in Turnhout. Dank u wel.

1 ... 4 5 6

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg