GamePlanetXL

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Makkelijke bestelling met juiste weergave van prijs en verzendingskosten. Snelle afronding van betaling. Verzending liet wat op zich wachten.

Verzending

Jammer genoeg een week moeten wachten.

Klantenservice

Snel en correct antwoord op vragen.

Algemeen

Ik heb 2 Nintendo switch games besteld. Ik heb ze inmiddels allebei in huis. De eerste kwam de volgende dag en de tweede na 2 dagen. Ik heb contact gezocht met de klantenservice. Ik moet zeggen we zijn direct geholpen. De telefoon ging een aantal keer over en ik werd goed te woord gestaan. Mario Kart kwam een dag later omdat ze een nieuwe levering kregen. Dit werd me ook via email
duidelijk gemaakt.

Verzending

1 en 2 dagen voor 2 switch games.

Klantenservice

Zowel per email als telefonisch goed bereikbaar. Telefoon werd direct opgenomen en ze hadden waarschijnlijk een controle panel voor zich omdat ze met het
bestelnummer alles konden zien.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling plaatsen ging makkelijk.
Maar de afhandeling....

Situatie:

Zondag middag Mario kart 8 Deluxe besteld, in verwachting, goh misschien komt ie maandag of dinsdag (als deze maandag verstuurd wordt). Op de site was deze toen op voorraad. Het is nu al donderdag en ik heb het spel nog steeds niet in ontvangst mogen nemen. Gister werd mij verteld dat er een nieuwe voorraad zou zijn en ik het spel vandaag zou mogen verwachten. Wat blijkt, nog niet hier.
Op de website staat bij Info: "Fulltime klantenservice" Nou daar merk ik niks van, 3 keer gebeld waarbij het 3 keer wordt doorverbonden naar een mobiel nummer. Dus zo Fulltime noem ik dat nou ook weer niet.

Als ik het spel morgen nog niet heb, mogen ze me het geld terugstorten naar mijn paypal rekening. (met iDeal betaald, maar die eis mogen ze dan nog voltooien.)

Edit:

Netjes afgehandeld.
Heb het spel ondertussen binnen.

Klantenservice

Zoals in mijn korte toelichting al beschreven staat, is het daar te lezen.

En vervolgens denk ik, goh bel nog eens. Direct over op het bandje dat je zegt dat je mag inspreken. Jammer hoor, had hoge verwachtingen die met de dag naar onder gehaald worden.

Edit:

Netjes afgehandeld.

Algemeen

Ik heb twee games besteld, de ene kwam de volgende al op de andere heb ik twee dagen gewacht. Service is goed en klantvriendelijk.

Verzending

Verpakt in stevige enveloppe. Volgende dag in huis en een nabestelling duurde 2 dagen, vlot dus.

Vriendelijk/ professioneel

Algemeen

Op vrijdag hebben wij een bestelling gedaan bij gameplanet. Ons werd gevraagd een (eerlijke) review te schrijven als de game bij ons binnen zou zijn. Lang te wachten hoefden we niet. Game volgende dag in huis.

Bij deze onze ervaring: Het bestelproces verloopt soepel, het email contact is professioneel, de verzending geschiedt snel en het spel is verpakt in een kwalitatieve enveloppe (bijna onmogelijk open te krijgen overigens).

Al met al een goede ervaring.

1 dag

Vriendelijk en gemotiveerd.

1 2 3 4

Scorekaart voor GamePlanetXL

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops