0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GamePlanetXL

Review toevoegen

Winactie

Algemeen

Veel goedkopere sites kennen geen gratis PayPal of creditcard, maar ondanks lage prijs is dit hier graties

Conform afspraak / toezegging

Dinsdag fifa20 besteld en vandaag al binnengekregen
Duidelijke website en nog eens goedkoop ook
Ik bestel hier zeker vaker!

Snelle en goede levering

Algemeen

Borderlands 3 ge pre-ordered voor de ps4. Het spel lag keurig vroeg in de brievenbus zodat meteen kon gaan spelen! het is welliswaar niet zo snel als het spel bestellen via de playstation store maar het een stuk goedkoper. en het blijft toch leuker om het spel fysiek te hebben.

Algemeen

Prima service. Duidelijk overzichte website. Contact gaat via email. Zeer mooie voordelige prijzen. Goedkoopste van Nederland.

Verzending

Ging perfect. Vandaaag in de morgen al op de deurmat. Dus keurig op de releasedag!

Klantenservice

Zeer vriendelijk, beantwoorden uitgebreid mijn emails. Ik raad iedereen deze online winkel aan.

Algemeen: Score: 1

Algemeen

2e* keer dat ik een bestelling heb gedaan. Ben altijd voor een 2e kans en vorige keer was het uiteindelijk wel netjes opgelost maar deze keer één grote teleurstelling.

Pre order gedaan zodat ik direct op launch day het spel kan spelen, op de launch dag een mail dat er niet geleverd kan worden omdat ze vertraging hebben. Kan gebeuren, dan een dagje extra wachten. 2e dag.. weer een mail dat het niet gaat lukken en het na het weekend gaat worden

*Vorige review is hier ook terug te vinden voor details.

Verzending

Na de 2 keer vertraagde levering is het spel uiteindelijk helemaal niet binnen gekomen. Ik krijg altijd netjes in mijn postnl app een foto te zien van te verwachten zendingen (zowel mét als zonder track en trace) maar geen enkele melding.

Klantenservice

Na 5 dagen toch weer contact proberen op te nemen. Telefonisch kan je wel vergeten, er wordt nooit opgenomen. Per mail gelukkig wel redelijk vlot antwoord; De zending had er al moeten zijn Helaas niets ontvangen. Uiteindelijk het spel ergens anders gekocht omdat ik het toch graag wilde hebben maar zelfs 2 weken later nog steeds niets binnen.

Na diverse malen heen en weer gemaild word ik beschuldigd dat ik 'net als
vorige keer' probeer te frauderen ???

WTF.. dan is het wat mij betreft snel over. Heb nog eenmaal een mail verzonden met het voorstel de koop ongedaan te maken en als het artikel alsnog binnen komt ik deze retour zal sturen maar ook hier geen reactie op.

Ik koop alles met paypal en heb nu voor het eerst in mijn leven gebruik moeten maken van de aankoop bescherming (en ik gebruik paypal héél vaak).

Voor mij definitief de laatste keer dat ik hier iets besteld heb.

Algemeen

Formule 1 2019 besteld, game voldoet aan verwachting, mijn zoon is er erg blij mee!

Verzending

Snelle correcte levering, ook goed verpakt!

Algemeen

Perfecte website .snelle levering.en een perfecte prijs. Goedkoper dan andere winkels.en gratis verzending.en betalen lekker met ideal.

Verzending

Dinsdagmiddag besteld .woensdag geleverd .

Geen klachten

Algemeen

Betalen ging gemakkelijk. Mijn product retouren helaas niet. Wat een drama bedrijf. Ik koop hier nooit meer wat.

Verzending

Ze hebben mij het verkeerde product toegestuurd. Ps4 exemplaar ipv nintendo switch. Product was ook gepreorderd en kwam ook nog eens 4 dagen te laat binnen.

Klantenservice

In 2 weken tijd wel 5 mail gestuurd maar geen 1 mail terug. Ik bestel hier nooit meer iets.

Algemeen

De betaling voor je product gaat gemakkelijk net als dat je op vergelijkbare websites gewend bent.

Verzending

Ik had een pre-order geplaatst, deze kwam (net als wat je vaak leest) later dan op de dag van uitgave. Als je de game op de dag van release wilt spelen zou ik deze shop je afraden maar als je de game wilt spelen voor een goede prijs is deze shop wel zeker een aanrader.

Klantenservice

Ik werd met mijn pre-order per mail op de hoogte gehouden van de vertraging. Erg fijn

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik ben zeer ontevreden bij GamePlanetXL, Mijn bestelling is nooit geleverd die ik bestelt heb op 26-04-2019 ik heb contact gehad met postnl die zeggen dat de bestelling is bezorgt, ik heb bij de buren gevraagt die hebben ook niks binnen. Postnl heeft mij verzoekt om met de afzender in contact te gaan voor een oplossing maar gameplanetXL heeft sinds dien nooit gereageert op een belletje ik heb ze nu al meer dan 10x gebeld en krijg steeds te horen dat er niemand is die de telefoon kan opnemen en op mijn mails word ook niet gereageerd. Ik werk heel hard voor mij geld en 45 euro is heel veel geld voor mij zoveel koste de game die ik had bestelt. ik ben heel heel erg verdrietig dat mij bestelling niet is geleverd en dan gameplanetXL zo oncontactbaar is er is niks wat ik kan doen en mijn geld is zo verdwenen. ik had veel reviews gelezen over deze site en hoopte echt in de toekomst ook aankopen te doen hier echt heel heel ontevreden. Als gameplanetXL dit ziet help mij alstublieft. Ik wil mijn geld terug.
Update : opgelost ik heb mijn game ontvangen er was geen rekening gehouden met koningsdag, ik heb mijn game ontvangen je krijg wat je wilt voor de beste prijs, super bllij.

Verzending

Geen track en trace code . verzending gaat via post dus niet via pakkettendienst.

Klantenservice

Nooit telefonisch bereikbaar via het nummer dat op tweakers staat. Echter worden op mails veels te laat gereageerd, ik ben hier niet heel comfortabel mee vandaar dat ik bang ben geen grote bestellingen hier te doen zoals 3 games kopen tenzij hier een track en trace code wordt gegeven of de klantenservice even flink verbetert wordt maar voor de prijs van de games kan je niet klagen

Beste Isa,

Bedankt voor je feedback.

De game is besteld op 26-4-2019. Deze zou normaliter op zaterdag 27-4-2019 geleverd moeten worden. Echter was zaterdag 27-4-2019 Koningsdag, op deze dag werd er bij PostNL niet gewerkt. Zowel de postbezorging als de postsortering werden opgeschoven. Op zondag zijn de poststukken gesorteerd en de bezorging hiervan kon tot woensdag 1-5-2019 op zich laten wachten (aldus PostNL).

Gezien het gering aantal complicaties werken wij over het algemeen met een ticketsysteem en hebben geen vaste telefoontijden. Wanneer een zending een vertraging oploopt of er een ander probleem optreedt kun je ons hierover een e-mail sturen (zo ook aangegeven op onze site en in onze bevestigingsmail) die wij in het geval van een complicatie omzetten in een ticket. Deze tickets worden doorgaans binnen twee uur in behandeling genomen. Jou zending had geen officiële vertraging opgelopen zodoende werd deze niet gelijk beantwoord maar zou dit later op de dag wel zijn gebeurd als gewone email.

Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Verzending: Score: 2

Algemeen

Hele slechte communicatie. The Division 2 op zondag besteld, zou binnen 1 wekrdag worden geleverd maar aan eht einde van de week heb ik het nog altijd niet ontvangen. 1 mail terug gekregen maandag dat het langer kan duren, 1 a 2 dagen maar die zijn al voorbij en nieuwe mails wordt niet op gereageerd.

Verzending

Er is nog geen ervaring met het prodcut, levering/verzending is niet gebeurd.

Klantenservice

In eerste instantie prima, snelle reactie op mijn eerste mail maar daarna niets meer vernomen voor een paar dagen. Telfonisch contact opgenomen en de situatie daarna uitgelegd.

Algemeen

Het spel is snel geleverd. Het is een prima product en veel goedkoper dan elders.

Algemeen

Ik ben zeer tevreden. De game werd binnen 1 werkdag bij me bezorgd in een bubbelenvelop.

Verzending

Zoals aangegeven door GamePlanetXL bnnen 1 dag in huis.

Klantenservice

Klantenservice kan ik niet over oordelen aangezien ik er geen contact mee heb gehad. Ik heb wel een bevestingsmail ontvangen met leverindicatie en factuur.

Algemeen: Score: 1

Algemeen

Het bestellen en betalen was zeer makkelijk. Alleen het in huis krijgen van een preorder is veel lastiger. Ik heb midden november 2018 smash bros ultimate gepreorderd. Deze zou ik 7 december, de releasedatum, in huis hebben. Ondertussen heb ik hem nog steeds niet in huis op 14 december.

Verzending

Geen verzendbevestiging, behalve mondeling via de telefoon. Geen track & trace beschikbaar. Niet binnengekomen na een week

Klantenservice

Meerdere malen de klantenservice aan de lijn gehad waarbij deze steeds met een zwak verhaal kwam over dat ik mijn account/bestelling zou hebben verwijderd. In het laatste gesprek ben ik zelfs uitgemaakt voor oplichter en dat ik volgens hem gewoon het spel in huis zou hebben. In het laatste gesprek heeft de webshop gehint dat zij opeens wel een T&t code zouden hebben.

Wat mij betreft is deze winkel een no-go. Komt afspraken niet na, kan geen verzendbevestiging of T&t overhandigen en zeer onbeschoft aan de telefoon ook.

[edit] Ik heb 2 bestellingen afgelopen vrijdag geplaatst, 1 via pakketbezorging en 1 via brievenbuspakket. Beiden zijn zaterdag binnen gekomen. Hoe verklaart u dat uw zending, zelfs als dit met postzegels is gedaan, nog steeds niet binnen is? Graag refereer ik verder naar de mail die ik u gestuurd heb voor verdere communicatie.

Beste Redmar,

Vreemd genoeg bent u de op één na enige klant in onze bedrijfsgeschiedenis die geen account meer heeft bij ons. Zodoende is de zending niet verzonden omdat er geen verzendgegevens meer waren en heeft u na release datum zelf contact met ons gezocht met de vraag waarom het product niet bij u is binnengekomen. Nadat een collega s'avonds het bericht van u via FaceBook Messenger heeft beantwoord en dit al vreemd vond omdat uw account of de bestelling verwijderd waren werd er door ons toch aangeven dat de game alsnog de volgende dag zou worden verstuurd. De game is die avond voorzien van etiket en gefrankeerd. De game is de volgende morgen verzonden. U claimt de game niet ontvangen te hebben. We hebben gezegd te willen onderzoeken op welke manier de game is gefrankeerd. Omdat dit heeft plaatsgevonden buiten onze kantooruren kan het zijn dat de zending was voorzien van gewone postzegels.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groeten,

Algemeen

Nog nooit eerder gehoord van GamePlanetXL maar de prijs deed me deze toch eens proberen. Kort gezegd, top ervaring. Spel was de volgende dag in huis en ik kreeg zelfs nog een belletje of alles naar wens was

Verzending

Het spel was netjes verpakt in een bubbeltjes enveloppe. Snelle levering zoals je van alle grote webshops gewend bent

Klantenservice

Ik werd de dag na de order persoonlijk gebeld of ik tevreden was met mijn order en of alles in orde was

Algemeen

Spider-man gekocht, bestelling ging soepel. Naar eigen zeggen mochten ze pas verzenden op de releasedatum. Dus een dag later in huis. Gezien het prijsverschil met de winkel vond ik dat niet erg.

Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Spiderman besteld voor de PS4.

Levering duurde 2 dagen, valt mee. Wel is het me opgevallen dat op m'n game het volgende staat: "Not for individual sale". Beetje raar maarja, ik heb m'n game.

Algemeen

Bestelling van FIFA 19 (PS4) ging snel en gemakkelijk en ik had het spel een dag voor de release al in de brievenbus in een bubbeltjes envelop. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Algemeen

Top geregeld. Ik had FIFA 19 gepre-ordered en hij kwam vroeg in de ochtend op de dag van de verschijning binnen.

Algemeen

GamePlanetXL was voor mij onbekend, maar de service is uitstekend: afhandeling van de bestelling, betaling en keurig op tijd bezorgd.

Scorekaart voor GamePlanetXL

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 1
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops