Cooler Master TPC 800 Review

!pctweaker! 15 januari 2013, laatste update op 15 januari 2013, 722 views

Cooler Master TPC 800

Pluspunten

• door zijn vertical vapor chamber technologie is dit monster absoluut niet te stoppen en koelt als een van de beste.
  • Dit monster is speciaal gemaakt voor overclockers en kan hoge temperaturen met gemak koelen.
  • Uiteraard is hij ook bedoeld voor mensen die niet overclocken.
  • de koeler bevat een soort platgeslagen heatpipe binnen in genaamd (vertical vapor chamber)
  • De koeler bevat ook 6x6mm heatpipes waardoor dit monster de zwaarste temperaturen de baas kan zijn.
  • Je kunt met gemak 2. 120mm fans er op aansluiten met middel van de bijgeleverde klemmetjes.
  • Dit gaat zelfs zo gemakkelijk dat je er 4 schroefjes in draait je drukt hem er op en klaar.
  • De koeler is verder super mooi afgewerkt en ziet er super uit.
  • de tempraturen waneer de computer niet grbruikt wordt.
  • CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E6550, 2333 MHz (7 x 333)
  • tempraturen van de termalthake big typhoon. : 27C. onder stress. 45C.
  • tempraturen van de cooler master tpc 800. : 16C. onder stres. 29C.

Minpunten

• De koeler is nogal lastig te instaleren.
  • Maar na een beetje gepuzzel is hij gemakkelijk te instaleren. als je hem eenmaal vast hebt zit hij mooi netjes en strak ann je moederbord vast.

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Om te beginnen gaan we het uiteraard hebben over de tpc 800 cpu koeler.

Dit monster is niet te stoppen met zijn nieuwe technologie.

Deze tpc 800 cpu koeler bevat 2 soorten koelsystemen namelijk.

De nieuwste vertical vapor chamber technologie en de algemene bekende heatpipes.

De koeler is 13,4 bij 7,4 cm en is 16,4 centimeter hoog. hij is 868 gram en met dit gewicht is deze koeler zekers niet de lichtste.

nu de instalatie natuurlijk
als aller eerste de bakplate er op zetten en de schroevjes aan de voorkant van je moerderbord er in drukken. daarna kun je de moertjes er aan vast maken.
nu de moertjes even wat strakkes aandraaien en je backplate is al klaar.

nu even wat thermal paste op de cooler

nu je dat gedaan hebt kunt u het moederbord omdraaien en zet u de klem van de cooler op de cooler zelf en leg u de cooler in plaats.
nu nog even vast schroeven ej je bent klaar om te gaan

Heb jij ook een Cooler Master TPC 800?

Bedankt voor de moeite die je in deze review stak, echter hoop ik dat je begrijpt dat deze review totaal niet voldoet aan wat de mensen verwachten van een 'echte' review. Neem eens een voorbeeld aan een 'goede' review zoals deze: productreview: Prolimatech Megahalems CPU-Cooler Rev B. review door 3XPER7

Hopelijk kan je heel wat verbeterpunten uit je eigen review halen als je hem vergelijkt met deze review :)
Hallo rick.

dit is mijn 2de revieuw en wist dus nog niet helemaal hoe het moest en werkte bedankt voor de tip die je me gegeven hebt en ik zal er wat me doen.
Mvg damian
maar nu zit iik met een probleem
ik weet niet hoe ik de foto,s tusen de tekst zet
Ik zal eerst een beginnen met een tekst te schrijven die langer is dan 1 A4'tje. Ik zie dit wel vaker.
Als je een review schrijft zorg dan dat de plus en min punten kort zijn en snel een oordeel over een product geven. In je review kan je bijvoorbeeld de plus en min punten herhalen en uitleg over die punten. Gebruik de beoordeel punten van Tweakers (waarvoor je de sterren geeft) als uitgangspunt en gebruik die punten als tussenkopjes.
Als je review heel kort is kan je misschien er beter voor kiezen om geen plaatjes in de review zelf te zetten maar om die,zoals je nu hebt, eronder te zetten (i.m.o.).
Ik heb zelf ooit review geschreven voor een laptop tas. Een simpele review. Neem die eens als uitgangspunt.
Als je voor de langere tour gaat kun je mooie titels en plaatjes erbij zetten. Even voor het gemak mijn eigen reviews als referentie hier neergezet ( :X). En als je echt een baas bent: productreview: Dell Ultrasharp U2410 Zwart review door Kid Jansen <-- ziek _/-\o_

Antwoord op je vraag: http://gathering.tweakers.net/forum/faq/ubb

[Reactie gewijzigd door Fleximex op 15 januari 2013 15:06]

heyy bedankt voor je tip. maar nu zit ik met een probleem ik heb dus geen idee hoe ik foto,s in de review zelf zet. kunt u mij dat mischien uitleggen? alvast bedankt. Mvg.pctweaker
gebruik imgur.com of imageshack.com en dan de foto's uploaden, dan kan je d.m.v. een BB code ze erin zetten