Logitech X-530 Review
Sinds februari 2006 in gebruik en nog steeds ben ik er heel blij mee en nog steeds de buren minder!
Volumeknop is nog nooit over de helft geweest en de knop om de bass mee aan te passen, achterop de subwoofer staat ook nog steeds helemaal op -.
Bas is behoorlijk aanwezig maar eenvoudig op te lossen door de EQ iets minder agressief in te stellen.
Toenmalig gekocht voor 69 euro bij de MM, ondertussen voor 72 euro gezien, kwam het setje ergens tegen.
Zat ooit te denken om te upgraden naar de X-540, maar vooralsnog vanaf kunnen zien!.
Op en top tevredenheid dus!
Heel af en toe wat radio ontvangst maar alleen midden in de nacht met de volumeknop helemaal op -.
Pluspunten
Steenharde Bas. Veel waar voor geld. Weinig vervorming op hoog volume.
Minpunten
Bas overheerst bij 'normalere' muziek.
Eindoordeel
Volumeknop is nog nooit over de helft geweest en de knop om de bass mee aan te passen, achterop de subwoofer staat ook nog steeds helemaal op -.
Bas is behoorlijk aanwezig maar eenvoudig op te lossen door de EQ iets minder agressief in te stellen.
Toenmalig gekocht voor 69 euro bij de MM, ondertussen voor 72 euro gezien, kwam het setje ergens tegen.
Zat ooit te denken om te upgraden naar de X-540, maar vooralsnog vanaf kunnen zien!.
Op en top tevredenheid dus!
Heel af en toe wat radio ontvangst maar alleen midden in de nacht met de volumeknop helemaal op -.
Reacties (7)
Ga eens http://tweakers.net/productreview/1962/logitech-x-530.html lezen om te zien wat een acceptabele review eigenlijk behelst. Dit voegt niks toe, jammer...
en dat hij een steenharde bas heeft klopt ook, relatief gezien dan, hier staat hij op 1/10 en dan pas is hij op niveau met de satellieten
Moet je de z5400/5500 eens horen
Anyway, mijn x530 heeft ingebouwde radiofunctie als ik de knop op minder dan de helft zet. ik hoor dan allerlei raare (vooral duitse) radiozenders door elkaar, Ik zet gewoon die knop zodat ik geen 'radio' meer hoor en zet hem softwarematig stiller. Ik klik hem toch altijd uit als ik hem niet gebruik dus dat maakt niet veel uit, Ik heb deze set nu toch al zo'n 4-5 jaar
[Reactie gewijzigd door AsoT op 23 juli 2024 11:22]
Bedankt voor de review maar ik vind de X-series te houterig klinken i.v.m. de Z-series bijvoorbeeld. Uiteraard is daar ook de prijs naar.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn