×

Help Tweakers weer winnen!

Review door de redactie

Preview - Nokia 3310 en Nokia 6, 5 en 3 met Android Nougat

Nokia presenteerde in Barcelona vier telefoons: de Nokia 6, 5 en 3 met Android Nougat en een moderne versie van de 3310. Die eigenlijk niet zoveel lijkt op de oorspronkelijke 3310.

194    27 feb

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Toon reviews van:
JmoritNewbie 8 september 2017

Nokia 6 3GB ram, 32GB opslag Zwart (Product gekocht)

Even over de grens in Duitsland in de winkel gekocht. Beste prijs / kwaliteit verhouding onder smartphones naar mijn mening. Werkt lekker snel en heb hem nog niet zien vastlopen na 3 weken. Accu gaat bijna twee dagen mee bij normaal gebruik.

Pluspunten

• Mooi design
  • Lange accuduur
  • Zeer goede prestaties
  • Goede vingerafdrukscanner
  • Prima camera voor deze prijs
  • Super prijs / kwaliteit verhouding
  • Stevig gebouwd

Minpunten

• Nog niet gevonden

Xypod13 9 september 2017

Nokia 6 3GB ram, 32GB opslag Zilver (Product gekocht)

Heb al een tijdje op de Nokia 6 zitten te wachten, en nu dat hij hier is ben ik super blij! De punten hieronder zegt het al maar als je een smartphone zoekt onder de ¤250, dan zou ik hem heel erg aanraden.

Pluspunten

• Mooi en stevig design
  • Hele snelle prestaties voor een 430
  • Lange batterijduur met fast charging
  • Camera is goed voor de prijs
  • Stock Android!

Minpunten

• Niks gevonden!

Daniela BolksNewbie 25 augustus 2017

Nokia 6 3GB ram, 32GB opslag Zilver (Product gekocht)

Een super tof en goed toestel dat Nokia voor weinig centen ( geen BKR) op de markt heeft gebracht! Heb hem nu ruim een week in mijn bezit. Het toestel doet wat er van gevraagd wordt en Nokia brengt mij dat wat ze beloofd hadden!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit, binen en buiten
  • Mooi beeldscherm, helder en scherp
  • Lange accu duur
  • Goeie service, daar Nokia via app te bereiken is
  • Strakke vormgeving ligt perfect in de hand
  • Genoeg opslag intern, en extern uit te breiden
  • Nokia doet wat ze beloofd op het gebied van updaten
  • Geen BKR registratie

Minpunten

• Een minpunt, maar welke? Heb het nog niet ontdekt.

Kamiklase1 14 augustus 2017

Nokia 6 3GB ram, 32GB opslag Zilver (Product gekocht)

Goede prijs/prestatie. Complete telefoon. Ik heb het dual-sim model. Het toestel heeft flinke randen, om de stevigheid te bevorderen. Is één van de robuuste toestellen op de markt. Iedere maand (veiligheids) updates van de stock Android. Camera is normaal voor deze prijsklasse. Toestel heeft een vingerafdrukscanner en standaard koptelefoonaansluiting.

Pluspunten

• Robuust
  • Goede prijs/prestatie
  • Voldoende accu vermogen
  • Stock Android
  • Knoppen onderaan
  • Iedere maand software update
  • 5,5" display
  • Toch weer een Nokia!

Minpunten

• Door randen groot toestel
  • Geen supersnel of draadloos laden
  • Rechthoekige kast geen design

dirklalleman 6 augustus 2017

Nokia 6 3GB ram, 32GB opslag Zwart (Product gekocht)

De Nokia 6 heeft de typische Nokia bouwkwaliteit die wij gekend zijn van vroeger. Het is van volledig aluminium en de display is van verhard glas. nadat ik de jerryrigseverything video zag was ik verkocht. Dit is een price performance powerbak met premium bouwkwaliteit.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Display,scherpte+kleur
  • Android 7.0
  • Looks
  • Quick Charge 3.0
  • 16 MP front 8 MP back camera

Minpunten

• 3000 mAh is weinig bij full HD displays
  • 1920x1080 is wellicht overkill

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Nokia 6 3GB ram, 32GB opslag Zwart?