Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Honeywell Lyric T6R. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Review op Hardware.Info

Honeywell Lyric T6R review: traditionele thermostaat wordt slim

Op Hardware.Info proberen we zoveel mogelijk segmenten van de markt voor it-producten en consumentenelektronica te volgen. De afgelopen jaren is er met de nog altijd tamelijk voorzichtige opkomst van het smart home een behoorlijk aantal producten bijgekomen. Slimme thermostaten horen daar ook zeker bij. Vandaag kijken we eens wat beter naar de Lyric T6R van Honeywell.

Lees verder op Hardware.Info

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
CeesdeKoper 6 oktober 2017 Product gekocht

Honeywell Lyric T6R

Snel

Pluspunten

• goed design
  • zelf lerende functie werkt goed
  • bedienbaar via app

Minpunten

• Bij keuze voor geo fencing wordt het ingestelde weekprogramma gewist.
  • bij open therm is de tapwatertemperatuur niet instelbaar.

Kwaliteit Score: 4

andropov96 9 september 2017 Product gekocht

Honeywell Lyric T6R

Prima kwaliteit, voelt beter aan dan een van de voorgangers van HoneyWell. Gonfigueren in het begin even onduidelijk, daarna alles kunnen instellen via de Lyric APP via de WiFi. Na mijn Smartphone van WiFi naar GMS geschakeld te hebben verviel opeens de verbinding..... Niet te herstellen, ga maar eens bellen.

Pluspunten

• Mooi design
  • Goed zelf te installeren met de instructie
  • Lyric app is eenvoudig en netjes

Minpunten

• Had wel een extra stopcontact bij de CV nodig
  • Verbinding viel weg na overschakelen GSM

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Honeywell Lyric T6R?