Warmteservice.nl

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prima website, en ze hadden (verreweg) de laagste prijs voor het product dat ik zocht. Vreemd genoeg had deze winkel nog helemaal geen reviews op Tweakers.

Verzending

Zondag besteld en maandag al geleverd: super! Ook de communicatie rondom verzending en de verpakkingswijze was uitstekend.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik heb hier een Honeywell evohome startersset gekocht nadat ik er al eerder een radiator voor mijn woning had gekocht. Product werd voor een scherpe prijs aangeboden, en na mijn bestelling rond 8 uur 's avonds werd deze de volgende dag om 18:00 al bezorgd. Daarnaast hebben ze ook nog meerdere fysieke winkels waar ik eventueel langs zou kunnen voor garantie/retournering, dat vind ik zelf altijd een fijne gedachte.

Verzending

Verzending was snel, enige was dat de track and trace code niet klopte, deze gaf aan dat het pakket en dag later zou komen. Verder was mijn pakket door de post opnieuw ingepakt wegens beschadiging (?), niet duidelijk waar dit door kwam, maar ik vermoed PostNL zelf.

Klantenservice

Ik wist niet helemaal zeker welke producten ik nodig had in combinatie met onze stadsverwarming, dus mailde ik mijn vraag naar de klantenservice. Binnen 15 minuten(!) had ik een behulpzame reactie waar ik ook nog eens op een actie werd gewezen waar ik een thermostaatknop gratis kreeg (tv 75 euro). Top!

Scorekaart voor Warmteservice.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg