×

Help Tweakers verbeteren

Help ons met het verbeteren van de website van Tweakers en geef je op voor ons onderzoek in Amsterdam. Het duurt een uurtje en als dank ontvang je een VVV bon van 40 Euro. Reis-/parkeerkosten worden ook vergoed. We sturen je een bericht als je geselecteerd bent.

Aanmelden

Thrustmaster T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition Zwart - Reviews

Specificaties Stuur voor de PC, PlayStation 3, PlayStation 4 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Thrustmaster T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
K-Jay 10 maart 2017

Thrustmaster T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition Zwart

De T300 Alcantara is een fijn stuur. Het alcantara ligt lekker in de hand, de pedalen zijn prima en de ffb-effecten zijn goed. De bouwkwaliteit valt, door veelvuldig gebruik van plastic, wat tegen. De funfactor is hoog maar pas op: je sociale leven gaat eronder lijden.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Niet erg luidruchtig
  • Prima ffb
  • Eenvoudige installatie
  • Conical Brake Mod
  • Funfactor

Minpunten

• Zelfkalibratie maakt lawaai
  • Pedaalplaat verschuift makkelijk
  • Veel plastic
  • Fan blijft aanstaan na afsluiten pc

ukoker 9 november 2017 Product gekocht

Thrustmaster T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition Zwart

Ik begrijp dat het veel geld is, maar als je de RS overweegt dan is deze upgrade het echt waard. Pedalen zijn veel beter en het stuur is groter en ligt perfect in de hand. De PS knoppen zoek je niet echt, want in no-time heb je de knoppen door.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Geweldig stuur
  • Upgrade pedalen
  • Zeer krachtige force feedback

Minpunten

• Antislip onder pedalen had beter gekund

Yousif 29 oktober 2017 Product gekocht

Thrustmaster T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition Zwart

Nooit eerder een 'echt' stuur gehad, behalve een van 70 die niet bijzonder goed was. Dit speeltje is een stuk duurder, 370, dan heb je nog niet eens een pookje. Deze versie van het stuur (T300rs) leek me het beste omdat je een groter wiel krijgt + de betere pedalen.

Pluspunten

• Groot en fijn stuur (30cm diameter)
  • Stuur is bekleed met lekkere stof (in het begin wat vreemd)
  • De pedalen zijn degelijk
  • FFB is goed in de meest recente spellen
  • Brake mod met t3pa pedalen
  • Compatibel met ps4 (hoewel ik nu geen heb, altijd goed voor de toekomst)
  • Tip: Ruil de veer van het gaspedaal om met die van de koppeling (als je hem niet gebruikt), voor wat betere weerstand

Minpunten

• Gaspedaal is wat licht
  • Prijzig
  • Accessoires (stoel, pook etc) zijn duur
  • Spellen met beste FFB kosten ook aardig wat
  • Vervelend om steeds vast te klemmen aan je bureau

thOslolman22 13 september 2017 Product gekocht

Thrustmaster T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition Zwart

Stuur aangeschaft omdat ik mijn andere kapot had gemaakt. heb de ding een aantal jaren (heb geen idee hoeveel) maar doet het nog prima. ben er heel erg tevreden mee.

Pluspunten

• goed

Minpunten

• Geen

Q4Jan 21 februari 2016

Thrustmaster T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition Zwart

Dit is de beste combinatie in de PS4 stuurtjes markt op dit moment. Je krijgt de betere pedalen, een fijner(Alcantara) net iets groter stuur samen bij de T300 RS basis. Als je je T300RS wilt upgraden naar deze versie kost hij flink meer dan deze combinatie.

Pluspunten

• FFB is echt heel goed.
  • Stuurtje voelt heerlijk aan en ziet er goed uit.
  • Inclusief zelf aan te passen brakemod.

Minpunten

• Levensduur, hoelang blijft hij het doen? Op forums zijn veel slechte verhalen te vinden maar die komen steeds minder vaak voor. Dus heb ik de gok genomen.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Thrustmaster T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition Zwart?