Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Luuk de GrootNewbie 22 januari 2019 Product gekocht

Microsoft Xbox One Play & Charge Kit

Ondanks de wat slechtere verhalen over deze Charge kit ben ik er erg blij mee. Ik heb hem nu al 2 jaar en hij doet het nog steeds uitstekend. De prijs is prima, want mijn controller zorgde er voor dat ik wel erg snel door mijn batterijen heen ging.

• Levensduur
  • Accuduur

Minpunten

• Geen

MisterJD 25 april 2018 Product gekocht

Microsoft Xbox One Play & Charge Kit

In ieder geval beter dan met batterijen. Verder is het een waardeloos product, één keer laten vallen en de kabel is bij het deel dat de controller ingaat kapot.

Pluspunten

• Beter dan batterijen
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• één keer laten vallen en de kabel is bij het deel dat de controller ingaat kapot

DRFTHRD 28 november 2016

Microsoft Xbox One Play & Charge Kit

Voor de prijs van een aantal batterijen, prima "milieubewuste" oplossing dus. Ik ben echter niet te spreken over hoe lang hij mee gaat... in vergelijking met de Playstation controllers valt me dit enorm tegen.

Pluspunten

• Milieubewust

Minpunten

• Paar uur plezier van (5u max).

DevilForze 10 augustus 2015

Microsoft Xbox One Play & Charge Kit

Uitstekende oplossing voor iedereen die de batterijen zat is.

Pluspunten

• Accuduur is lang
  • Bijgeleverde oplaadkabel lang genoeg

Minpunten

• Maakt de controller net wat zwaarder

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Microsoft Xbox One Play & Charge Kit?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5