Specificaties AM3+ socket • Octa (8) core @ 4,4GHz-4,7GHz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de AMD FX-9370 Black Edition. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware.Info.

Review op Hardware.Info

AMD vs. Intel: 57 processors megatest

Dat Intel de snelste processors maakt, is anno 2015 een open deur. Maar heeft het ook de beste processor wanneer je 50, 100 of 150 euro wilt uitgeven? Om die vraag te beantwoorden hebben wij bijna alle courante AMD en Intel desktopprocessors (57 stuks!) getest.

Lees verder op Hardware.Info

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
haloblaster 2 februari 2015

AMD FX-9370 Black Edition

goede cpu, goede prestaties, beetje warm onder load, maar dat houdt mij warm in de winter

Pluspunten

• best goedkoop
  • goede prestaties

Minpunten

• in een bagger doosje aangleverd

BryanBarb 3 juni 2014

VinnieEckhardtNewbie 11 februari 2014

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een AMD FX-9370 Black Edition?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield V Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8