-
bol Plaza
Verkoop door een derde partij
3 van 5 sterren (12 shopreviews) € 39,98|Gratis Bekijk
Specificaties
Belangrijkste specificaties
-
Platform (Games)
PC - Platform (PC/Mac) Windows
- Game Genre Strategie en management
- Ontwikkelaar EA LA
- Leeftijdsclassificatie 16 jaar
Belangrijkste specificaties
-
Platform (Games)
PC - Platform (PC/Mac) Windows
- Game Genre Strategie en management
- Ontwikkelaar EA LA
- Leeftijdsclassificatie 16 jaar
Verkrijgbaar sinds: 12 april 2010
Alles openen
Productinformatie
-
Platform (Games)
PC - Platform (PC/Mac) Windows
- Game Genre Strategie en management
Leeftijdsclassificatie
- Leeftijdsclassificatie 16 jaar
Ontwikkelaar
- Ontwikkelaar EA LA
Meer informatie
- Product Command & Conquer 4: Tiberian Twilight
- Categorie Games
- Merk Electronic Arts
- Tweakers ID 255781
- EAN 5030930078461, 5030942091885
- SKU 5030942091885, WWE07706910, WWEX7707554
Video
Redactie
Reviews door gebruikers
Scoreverdeling
Gemiddelde gebruikersscore
2,0
2 van 5 sterren
0
2
1
7
5
Beste beoordeelde review
Ik ben een groot fan van RTS games en de C&C-serie heeft me altijd aangetrokken. Ik keek dan ook al enige tijd uit naar C&C4, maar de aankondiging dat je geen basis meer kon bouwen was een flinke teleurstelling voor me. Ik ben iemand die graag een indrukwekkende basis bouwt. Zodra ik de tegenstander plat heb, neem ik z'n construction yard (of hoe het in het betreffende spel ook heet) in en bouw ik met beide fracties een superbasis. In C&C4 is dat niet mogelijk.
Nee, in C&C4 heeft EA in al zijn wijsheid bedacht dat het over en uit moest zijn met het bouwen van een basis. Alleen als je de "Defense"-kant kiest, kun je wat verdediging bouwen, that's it. Dus geen tiberium harvesten, geen barracks en geen high tech factory o.i.d. Daarentegen...
Pluspunten
Positief vind ik dat het er wel aardig uit ziet en dat het weer eens wat anders is
Minpunten
Veel te kort en slap verhaal, geen harvesters voor geld, commandpoints zorgen voor hele kleine legers, geen mogelijkheid een basis te bouwen, weinig vuurkracht in je units of te sterke bepantsering van alles, DRM :r
Vraag & Aanbod
Wil je je eigen tweedehands product adverteren?
Meer over handelen in Vraag & Aanbod »
:strip_exif()/u/7013/spunky_main.gif?f=community)