€ 829,-
Specificaties Max. 1,83GHz • GDDR6X • 2x DP, 2x HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Reinoud Dik - Redacteur 8 juli 2021

Custom RTX 3080 Ti's en RTX 3070 Ti's - Een verkrijgbare kaart is wat waard

De Gigabyte RTX 3070 Ti Gaming OC is een snelle en daarnaast erg stille videokaart. Er is met een bios-switch keuze uit een snelle en een stille bios, maar in de praktijk maakt dat amper wat uit. Onder volle belasting verschilt de geluidsproductie tussen beide opties amper en de prestaties lopen ook niet zover uiteen. Heb je je zinnen gezet op een RTX 3070 Ti en heb je de ruimte voor een kaart van deze afmetingen, dan is de Gaming OC van Gigabyte een prima keuze. Lees verder »

Pluspunten

• Erg stil
  • Snel

Minpunten

• Bios-switch overbodig
Tweakers zegt: Excellent

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
DeGroteHoebie 4 april 2022 Product gekocht

Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8G

Enorme en goed presterende GPU. Was makkelijk in te bouwen op een Gigabyte B550 AORUS ELITE AX V2 moederbord en paste daarop ook onder een DarkRock Pro4 Koeler. Enige minpunt is dat hij bij belasting wel een vervelende zoem heeft, niet alleen van hard draaien maar ook resonantie.

Pluspunten

• Uitstekende prestaties
  • Goede pasvorm

Minpunten

• Resonerend geluid bij belasting

Donib 13 maart 2022 Product gekocht

Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8G

Prima kaart. Stabiel en stil. Draait probleemloos op een ryzen 5 3600, x570 mobo met 550 psu 80 gold voeding van Seasonic. Heb het voornamelijk voor VR gekocht.

Pluspunten

• Stil en koel
  • Weinig sag ondanks fors formaat

Minpunten

• De prijzen trekken weer naar normaal, maar nog steeds...
  • 8gb niet echt future proof

Kurgann 10 maart 2022 Product gekocht

Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8G

Ik Kom van een 1060, dus dit is een enorme stap voorwaarts voor mij. Keek eerst naar een 3060 maar de 3070 Ti kostte vrijwel hetzelfde dus die gekocht. Geen spijt van. Werkt zoals verwacht, zelfs met mijn 550W voeding.

Pluspunten

• past goed in de kast, niet te groot
  • geen RGB overal, zelfs logo kan je uit zetten
  • werkt (in mijn setup) met 550W voeding

Minpunten

• zou mooi zijn als de RGB ook door Mystic Light bestuurd kon worden.

Diavolo 21 februari 2022 Product gekocht

Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8G

Snel, stil, goede koeling. Kan prima de high end games aan op hoge settings, zelfs op 4K. Werkt bij mij nog prima met een 650 W voeding.

Pluspunten

• Goede bouw kwaliteit
  • Uitstekende prestaties
  • Zeer stil

Minpunten

• Groot (als dat een nadeel is)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8G?