Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Specificaties 6,7" • 2520x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Achtergrond - De snelle prijsdaling van 5g-telefoons

Waar een jaar geleden vrijwel geen enkele telefoon 5g had, zit het nu op een snel groeiend aantal telefoons. Waar komen ze ineens vandaan?

142 21 aug

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Voorstander 10 september 2020 Product gekocht

Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Een stevige telefoon met een goede accuduur, goed scherm en een goede camera. Belangrijkste reden voor mij om deze telefoon te kopen was de hoeveelheid intern geheugen (ik gebruik twee simcards), en, heel banaal, het 3,5mm audioslot waardoor ik met normale headphones muziek kan luisteren.

Pluspunten

• Robuste accuduur
  • Android met weinig opsmuk
  • Goede camera

Minpunten

• Relatief zwaar
  • Lang scherm, lastig met één hand te bedienen

SherlockHolmes 26 september 2020 Product gekocht

Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Geweldige prijs-kwaliteit verhouding. Snel, vloeiend, weinig bloatware, fantastische accuduur, goed scherm, goede camera's, 3.5mm, microSD, 5G, 90hz. Kortom, fantastisch pakket voor een lage prijs. Gekocht voor 330.

Pluspunten

• 3.5mm, microSD
  • Zo goed als geen bloatware
  • Weinig tot matig gebruik 2-3dgn accu
  • 90hz scherm

Minpunten

• Camera weergave in app niet vloeiend

ddr780 21 augustus 2020 Product gekocht

Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Ik heb de telefoon nu zo'n 2 weken in bezit. Tot op heden bevalt deze erg goed. Ik heb eigenlijk alleen maar goede berichten. Als er dan toch een opmerking moet komen is het de positie van de speaker. Ik zit er vaak met mijn vinger bovenop

Pluspunten

• Snelheid
  • Formaat
  • Camera
  • levensduur batterij

Minpunten

• positie van de speaker

renergiek 20 augustus 2020 Product gekocht

Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Drie weken in bezit en zeer tevreden. Beeldscherm, accu, de Motorola handigheidjes, de camera prestaties en een vlotte processor. Zowel voor mijn privé gebruik als voor mijn werk doet deze smartphone alles wat ik verwacht en nodig heb.

Pluspunten

• Beeldscherm kwaliteit, ook in daglicht goed helder
  • Bij gemiddeld gebruik is eind vd dag accu nog halfvol
  • Snelle processor
  • Camera's leveren goede foto's
  • Stock Android met een aantal handige Moto toevoegingen
  • 5G voor de toekomst
  • Prettig formaat

Minpunten

• Google assistent knop onnodig
  • Helaas geen stereo speaker/geluid
  • Bij Ziggo go valt bij fullscreen deel rand beeld weg, zoals de stand bij voetbal wedstrijd

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw?