€ 381,-
Specificaties 6,7" • 2520x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Achtergrond - De snelle prijsdaling van 5g-telefoons

Waar een jaar geleden vrijwel geen enkele telefoon 5g had, zit het nu op een snel groeiend aantal telefoons. Waar komen ze ineens vandaan?

142 21 aug '20

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
Kigazo 29 mei 2021 Product gekocht

Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Een degelijke telefoon met wat kanttekeningen. Erg vlot met een mooi scherm, goede camera en lange accuduur. Erg veel telefoon voor je geld, maar her en der lever je daar wel wat voor in.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Mooi helder scherm
  • Goede camera bij daglicht
  • Lange accuduur
  • 3,5 mm poort
  • Moto-functies

Minpunten

• Google assistent knop
  • Lengte scherm
  • Camera niet zo goed in donker
  • Geluid niet fantastisch
  • Softwarebeleid

riyakuya 5 april 2021 Product gekocht

Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Mooi, snel en goedkoop toestel met een slecht software update beleid met verouderde security patches en geen enkele garantie voor de toekomstige updates.

Pluspunten

• Redelijke hardware voor de prijs
  • Mooie kleur

Minpunten

• Geen stereo speakers
  • Update beleid

Voorstander 10 september 2020 Product gekocht

Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Een stevige telefoon met een goede accuduur, goed scherm en een goede camera. Belangrijkste reden voor mij om deze telefoon te kopen was de hoeveelheid intern geheugen (ik gebruik twee simcards), en, heel banaal, het 3,5mm audioslot waardoor ik met normale headphones muziek kan luisteren.

Pluspunten

• Robuste accuduur
  • Android met weinig opsmuk
  • Goede camera

Minpunten

• Relatief zwaar
  • Lang scherm, lastig met één hand te bedienen

Quadradial 24 januari 2022 Product gekocht

Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Paars

Aantal maanden in bezit van deze smartphone en ben blij verrast. Gebruik deze zakelijk en prive en kan goed onderscheid blijven maken. Goede accuduur, Dual sim, 5G en het OS is redelijk smooth.

Pluspunten

• Accuduur
  • Dual Sim
  • 5G
  • Snel en schoon OS

Minpunten

• Mono speaker
  • Software beleid
  • Iets te groot

cappie 19 oktober 2021 Product gekocht

Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Op ontbreken van snelle GPU na is dit een high end toestel voor een budget prijs. Fantastisch 21:9 scherm, schitterende camera's die erg mooi 4K (+ultrawide) kunnen opnemen met uitstekende antennes voor snel internet via 5G & WIFI. Kortom: Deze telefoon doet alles wat ik van een telefoon verwacht!

Pluspunten

• Heel veel waar voor je geld
  • Minimale aanpassingen aan Android
  • Grote telefoon met groot beeldscherm

Minpunten

• Te groot voor kleine vrouwen of kinderen?

Berserker96 6 september 2021 Product gekocht

Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Telefoon gekocht wegens vervangen oud toestel. De telefoon is een goede budget 5G smartphone, met hele behoorlijke prestaties voor zijn prijs. Geschikt voor de prijsbewuste koper.

Pluspunten

• Goede camera bij daglicht
  • Snel toestel door sober OS
  • Lange batterijduur (48 uur bij intensief gebruik).
  • Goede prestaties voor zijn prijsklasse

Minpunten

• Matige camera bij weinig licht
  • Telefoon kan warm worden bij intensief gebruik
  • Telefoon is wat groot en zwaar

ewoutraatNewbie 30 maart 2021 Product gekocht

Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Prima telefoon, maar ik zal je wel aanraden om een goed hoesje te kopen. Want mijn camera glas was binnen een week kapot. En het is lastig om te laten repareren.

Pluspunten

• Snel
  • Prima geluid
  • Sterk gebouwd behalve camera glas

Minpunten

• Scherm krast snel
  • Camara steekt veruit

ddr780 21 augustus 2020 Product gekocht

Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Ik heb de telefoon nu zo'n 2 weken in bezit. Tot op heden bevalt deze erg goed. Ik heb eigenlijk alleen maar goede berichten. Als er dan toch een opmerking moet komen is het de positie van de speaker. Ik zit er vaak met mijn vinger bovenop

Pluspunten

• Snelheid
  • Formaat
  • Camera
  • levensduur batterij

Minpunten

• positie van de speaker

renergiek 20 augustus 2020 Product gekocht

Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw

Drie weken in bezit en zeer tevreden. Beeldscherm, accu, de Motorola handigheidjes, de camera prestaties en een vlotte processor. Zowel voor mijn privé gebruik als voor mijn werk doet deze smartphone alles wat ik verwacht en nodig heb.

Pluspunten

• Beeldscherm kwaliteit, ook in daglicht goed helder
  • Bij gemiddeld gebruik is eind vd dag accu nog halfvol
  • Snelle processor
  • Camera's leveren goede foto's
  • Stock Android met een aantal handige Moto toevoegingen
  • 5G voor de toekomst
  • Prettig formaat

Minpunten

• Google assistent knop onnodig
  • Helaas geen stereo speaker/geluid
  • Bij Ziggo go valt bij fullscreen deel rand beeld weg, zoals de stand bij voetbal wedstrijd

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Motorola Moto G 5G Plus (6GB intern, 128GB opslag) Blauw?