Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Grrrrrene 29 januari 2020 Product gekocht

Bowers & Wilkins PX7 (Grijs)

Fijne comfortabele hoofdtelefoon met goed geluid en degelijke ANC. Deze hoofdtelefoon heb ik gekocht omdat het lawaaiig is op ons kantoor. Ik kan nu geconcentreerd werken en na een hele werkdag zit hij nog lekker. De Sony WH-1000xm3 heeft wel betere ANC, maar deze klinkt beter en zit beter.

Pluspunten

• Zeer degelijk gebouwd
  • Zit heerlijk comfortabel, geen drukpunten
  • ANC werkt goed

Minpunten

• "Ambient pass through" te lastig aan te zetten
  • ANC van Sony WH1000xm3 is beter
  • In NL nog best prijzig in vergelijking met de concurrentie

bounto 15 februari 2020 Product gekocht

Bowers & Wilkins PX7 (Grijs)

De bass is veel te laag en er zijn geen goede mids te horen. Ik luister voornamelijk naar metal en daar heb je goede mids nodig om alle instrumenten tot hun recht te laten komen. Met films is hij wel goed. De koptelefoon heb ik om bovenstaande reden teruggestuurd.

Pluspunten

• ANC is zeer goed
  • Featureset
  • Design en bouwkwaliteit

Minpunten

• Te lage bass
  • Geen mids aanwezig
  • Lastig om audio passthrough aan te zetten

Gigazone 14 januari 2020 Product gekocht

Bowers & Wilkins PX7 (Grijs)

Top hoofdtelefoon met goede ANC en geweldig geluid. Ik heb veel rondgekeken en ook in de winkels getest (Sony/Bose etc), maar de PX7 kwam voor mij als winnaar uit de bus. Vooral vanwege het sublieme geluid en de premium afwerking.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Goed Geluid
  • Lange accuduur
  • Mooi design
  • Fysieke knoppen
  • Afspelen stopt automatisch bij afnemen
  • Degelijke opberghoes
  • Goede afwerking

Minpunten

• Prijzig

Timer 17 december 2019 Product gekocht

Bowers & Wilkins PX7 (Grijs)

High-end Bluetooth koptelefoon met actieve ruisonderdrukking. De ANC van de Sony WH-1000XM3 is wellicht wat agressiever, maar de PX7 geeft een meer zuivere geluidsweergave (geen overdreven bass) en een meer premium look-and-feel.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goede ANC
  • Goede accuduur
  • Vormgeving
  • Fysieke knoppen i.p.v. touch
  • Passthrough en draagsensor
  • Eenvoudige app

Minpunten

• Niet inklapbaar
  • Geen equalizer
  • Weinig instelbaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Bowers & Wilkins PX7 (Grijs)?