BenQ EX2780Q Grijs

Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 144Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
StunningCoffee 4 januari 2020 Product gekocht

BenQ EX2780Q Grijs

Ik ben lang opzoek geweest en heb eindelijk mijn monitor gevonden. De kleuren zijn heel mooi. Hij heeft lichte ghosting maar het is alsnog erg snel. Geluid van de speakers is best goed en bouwkwaliteit is goed. De voet is wat minder maar acceptabel. IPS glow is zeer minimaal.

Pluspunten

• Prachtige Kleuren
  • Minimale IPS glow
  • Degelijke speakers
  • Goede bouwkwaliteit
  • Afstandsbediening
  • Slim kabel management systeem.
  • Geen gamer look (Vind ik persoonlijk positief)

Minpunten

• Voet is niet echt verstelbaar
  • Lichte ghosting
  • Korte kabels

poing 10 december 2019 Product gekocht

BenQ EX2780Q Grijs

Mooie monitor met zakelijke uitstraling, USC-C (60 watt), maar heeft ook eigenschappen voor gamers zoals 144Hz, FreeSync, “HDR”. Ik gebruik speakes sporadisch, complementair met een headset en daarom heb ik liever geen losse speakers. Ze zijn goed, maar ik mis wat bass/body t.o.v. mijn iMac Late 2013.

Pluspunten

• Zakelijke uitstraling
  • Gaming features
  • Kleuren, "HDR"(i)
  • Speakers

Minpunten

• De bass/body van de speakers

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een BenQ EX2780Q Grijs?