Philips 55OLED803 Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • OLED • HDR • 2 tuners • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Preview - Philips 803 en 903 oledtelevisies - Nieuwe oleds met hdr+ en B&W-geluid

Deze IFA worden er twee nieuwe oledmodellen getoond: De Philips 803 die verkrijgbaar is in 55 en 65 inch, en de Philips 903 die in dezelfde schermmaten verkrijgbaar zal zijn.

89    31 aug

Videopreview - De Philips 803 en 903 - Nieuwe oleds met hdr+ en B&W-geluid

Deze IFA worden er twee nieuwe oledmodellen getoond: De Philips 803 die per direct verkrijgbaar is in de maten 55 en 65 inch, en de Philips 903 die in dezelfde schermmaten verkrijgbaar zal zijn vanaf eind september.

0    31 aug

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
incredi-man 8 januari 2019 Product gekocht

Philips 55OLED803 Zwart

Gekocht tijdens de € 250 cashback periode in december 2018. De beeldkwaliteit 4k + OLED is verbazingwekkend. Over Android TV ben ik minder tevreden. Besturen met een toetsenbord en muis is bijna niet te doen, is gericht op de afstandbediening.

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Optische audio uitgang
  • Kwaliteit geluid
  • Vormgeving

Minpunten

• Besturing Android tv
  • Beperkte mogelijkheden Google assistent

Murdockx 24 december 2018 Product gekocht

Philips 55OLED803 Zwart

Het beeld is echt veel beter dan verwacht (had hiervoor een Qled en ik dacht dat het verschil niet echt merkbaar zou zijn) Het enige wat een beetje stoort is Ambilight aan de bovenkant (is nogal scherp), hier zou iets van een difusser op moet zitten (ga ik zelf maken).

Pluspunten

• Beeld kwaliteit!
  • Design
  • Ambilight (+ Hue)

Minpunten

• Google (Android)
  • Ambilight Bovenkant

laptoppieNewbie 20 december 2018 Product gekocht

Philips 55OLED803 Zwart

Eindelijk weer een Philips waar ik me niet aan hoef te ergeren

Pluspunten

• mooi OLED scherm
  • werkbare Android TV

Minpunten

• rand HDMI Ziggo zenders beeld
  • sport beelden

TavanurkNewbie 26 november 2018 Product gekocht

Philips 55OLED803 Zwart

Prachtige OLED tv met mooi minimalistisch ontwerp, superdun en met 3-zijdig ambilight en erg goed geluid.

Pluspunten

• Superscherp 4K beeld
  • Zeer goede upscaling HD beelden
  • Ambilight
  • Design
  • Geluid
  • Heel scherp geprijsd

Minpunten

• Android tv doet een beetje ouderwets aan

wimpiebakkerNewbie 17 september 2018 Product gekocht

Philips 55OLED803 Zwart

Heb de tv nu een week in huis en blijf me verbazen over de beeldkwaliteit. Hiervoor had ik een led tv (47pfl9704) van Philips. Heel strak ontwerp met zelfs geen Philips logo. Beeld is ongelooflijk helder en scherp, doet gewoon pijn aan je ogen. Geluid is oké,

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Strak ontwerp, mooie vormgeving
  • Lage prijs, (1568,- euro)

Minpunten

• Ambilight met name de bovenkant

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips 55OLED803 Zwart?