Panasonic TX-65FZW804 Zwart

Specificaties 65" • Ultra HD • OLED • HDR • 3 tuners - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Panasonic FZW804 oled-tv - Eyecandy voor fijnproevers

De Panasonic FZW804 onderscheidt zich van de oleds van andere merken door een 'Absolute black filter'. Ook is er volgens Panasonic een betere beeldverwerking toegepast.

260    6 aug '18

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
SVKanhaiNewbie 8 april 2019 Product gekocht

Panasonic TX-65FZW804 Zwart

Sinds afgelopen december gekocht. Als je bijv youtube op vorige drukt, duurt het nog wat seconden voor er een reactie komt op de tv.Nu 4 maanden verder is het scherm al 1 week stuk. Ik moest ook nog behoorlijk zelf achteraan ook. Ik hoop maar dat deze morgen gerepareerd is

Pluspunten

• Beeld
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Kwaliteit
  • Vertraging tussen afstb en tv

Mad Max 10 oktober 2018 Product gekocht

Panasonic TX-65FZW804 Zwart

Prachtige televisie. Testen laten zien dat t een mooie televisie is. Eenmaal thuis overtrof het beeld mijn verwachting. Hiervoor: panasonic 50" plasma. De grootte went snel. Van de beeldkwaliteit geniet ik iedere dag. Dit went niet zo snel. Zoals bij t bekende oled-zwart. De prijs viel mee met een 20%-weekendkorting.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • dunne randen
  • zwart
  • twee beelden tegelijk en naast elkaar te bekijken
  • eenvoudige mediaspeler speelt al heel wat af

Minpunten

• mediaspeler beperkt in afspelen van geluidssporen, geen DTS e.d.
  • sommige apps stoppen al bij een keer exit drukken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Panasonic TX-65FZW804 Zwart?